Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef Syb-rund. het volgende:
Calex is sowieso dead meat
is de laatst bekende stemming voordat de deadline naderde
Syb-Rund (5) Koekz, CaLeX, WurM, Trevland(2x), -Sg-
CaLeX (6) , tripack, Barra, Hara, Clesar03, krio. dorpoudste
Barajuku (1) Syb-rund
Mensen die verkeerde lijstjes posten worden gedood door de SL!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb 1 minuut te laat gepost omdat ik het rijtje van de vorige pagina moest halen ( had sybje nog niet gedaan alleen gevote) en de hele zooi nog moest aanpassen
anders was ik op tijd geweest!
nieuwe regel mensen die niet gelijk het lijstje aanvullen worden gedood door de SL
OKAYquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was.
We zullen het zo zien.
Klopt, goed opgelet. Ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor een criminele carrière.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het werd tijd mijn jong, je bent tot nu toe dorp geweest
zeg je dat nu omdat ik op jou stemde... volgens mij is het lijstje niet eens verkeerd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen die verkeerde lijstjes posten worden gedood door de SL!
Maar je hebt wel een ruige baardquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt, goed opgelet. Ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor een criminele carrière.
2 minuten voor tijd nog eens aankomen kakken slaat sowieso nergens op, hmmquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Godver, ik werd al helemaal geil van mijn theorie man!
Nee, dat zei ik omdat het lijstje verkeerd was. En dat zeg je zelf net ook nog.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeg je dat nu omdat ik op jou stemde... volgens mij is het lijstje niet eens verkeerd?
2e toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
Welk hintstukje was Calex nu, eerste?
volgens mij 2e jaquote:
dat is handig, kan ik weer pwnen als ik mob ben jeweetquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef -SG- het volgende:
Oke sorry syb. CaLeX is dus maffia.
Maar waarom deed jij zo vaag![]()
Syb-Rund (5) Koekz, CaLeX, WurM, Trevland(2x)quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja. Ik heb tieten dus het is gelijk pms. Dat het gewoon een achterlijke post is, oh well.
VOOR IEDEREEN DIE HET GEMIST HEEFT, OPLETTTUUHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(om extra op te vallen)
SG
KLB Vriend die het onhandig aanpakt bij de dames. - Susi kon niemand krijgen
sig: blijven altijd achter hun club staan! - rug achter
sig: running out of beer - rent wegwas niet rennen maar lopen, my bad
2e stuk
4 - - s g -
sig: bier - alcohol
ONZ Wc deur; waarom altijd links of rechts thuis en nooit voor? - deur
WURM
4: w u r m
tot diep in de nacht - nachtwensen in fobo
ONZ SC #36 Waar Meneer Derksen aan mij heeft gezeten. - vozen met Susi
2e stuk:
Bier in fobo
DRACULETTETJE
-
2e stuk
fobo over huis - woning
straatnamen topics
KOEKZ
fobo: Ik zoek een nieuw vriendinnetje + startrek grapje valt verkeerd bij chick. - wilde niet vlotten voor Susi
Stom wijf dat zegt dat ik niet ... - stomme griet
2e stuk
Hoofdfoto duister, figuur.
België overweegt rookverbod ouders thuis + Hider in the house - woning
fobo 44
fobo bier
FASTFOX
-
2e stuk
Auto voor de deur op de stoep - voordeur
Liedjes zingen op feestjes. - zingen.
Nederland zat zijn. - alcohol/dronken/zat zijn
TREVLAND
-
2e stuk
Bier met een rietje bij de McDrive - bier
SILVER_SHARK
Open ruggetje. - rug.
ik zoek een mes - spreekt voor zich
2e stuk:
Eurovisie Songfestival #2 Zweedse ontknoping - touw
CALEX
-
2e stuk:
ava - duister figuur
fobo bier + Goedkoop bier niet lekker vinden - bier
raad de straat + vreemde straatnamen - straat
Huurwoning Den Haag - woning
Kom het hier vieren![]()
![]()
- 4
BARRA
ONZ HAHA - gemeen lachend
2e stuk:
Vraag over alcohol - alcohol
SYB-[u]RUND.
[KLB SC #1090]Waar we op een meet liiszle haar tieten voelen - vozen.
ik moet steeds lachen - gemeen lachend.
Rund staat in de schuur.
2e stuk:
[KLB SC #1089] Waar we behangplakkers terugkomst vieren! - 4
[KLB SC #1075] Hertog Jan - bier
Mensen die de WC-deur niet op slot doen - deur/slot - sleutel[/u]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je lost de andere hint nog even op, voor de nachtwaker of zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en we wachten de nacht af... kijken of ik morgen nog leef
Ik heb daar wel een slordige 45 min aan liefde ingestoken ja!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
2 minuten voor tijd nog eens aankomen kakken slaat sowieso nergens op, hmm
Nachtwaker is dood.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of je lost de andere hint nog even op, voor de nachtwaker of zo
Ik ben al dood hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of je lost de andere hint nog even op, voor de nachtwaker of zo
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is handig, kan ik weer pwnen als ik mob ben jeweet
scherp jukuquote:
Ik quote mezelf even.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krioro
4. Lynda
5. Dracu
6. tripack
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
14. WurM
![]()
![]()
15. CLX
![]()
![]()
![]()
16. BarraCupraCuda
17. -SG-
Zo, ik heb even de personen die ik bij voorbaat al verdenk van mafia-zijn bold gemaakt.![]()
Eens kijken hoe helderziend ik ben.
isdatzo, ik vind je eng..quote:
oeh NU doe ik meequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ik begreep dat hier gebaggerd werd?
het valt me gewoon op die die lamballen van de sl's mijn rol er al tussen hebben gezet, als ik dat geweten had had ik niet zo dom melig zitten praten in het beginquote:
Ook de schildpad is een 'rol'.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
Dus het dorp wint sowieso, want schildpad.
nee hoor, er zijn manieren om er omheen te gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar blijft altijd een dorp leven
Precies. Maar die ga ik natuurlijk niet verklappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn manieren om er omheen te gaan
Niks achter zoeken. Ik ben gewoon aan het klotenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Syb-rund. het volgende:
ajf is erg mysterieus vandaag met die leipe edits
hij wel en wij nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Niks achter zoeken. Ik ben gewoon aan het kloten
Maar een bewust persoon die ik niet bij naam mag noemen omdat er dan weer wordt beweerd dat ik loop te kwijlen had mij nog niet de juiste OP gestuurdquote:
en als je deze ook ff wilt bij werken ben je helemaal toppiequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar een bewust persoon die ik niet bij naam mag noemen omdat er dan weer wordt beweerd dat ik loop te kwijlen had mij nog niet de juiste OP gestuurd
donequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als je deze ook ff wilt bij werken ben je helemaal toppie
+1 scherpquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
Dus het dorp wint sowieso, want schildpad.
Dat horen jullie morgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Opwekker – Je bent dorpsbewoner en hebt de mogelijkheid om één iemand weer levend te maken nadat deze is vermoord of gelynched. Als je kiest om hiervan gebruik te maken, ga je echter zelf dood.
wie offert zich op voor hara
Niemand? Iemand anders moet gewoon even de moeite doen die zij deedquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Opwekker – Je bent dorpsbewoner en hebt de mogelijkheid om één iemand weer levend te maken nadat deze is vermoord of gelynched. Als je kiest om hiervan gebruik te maken, ga je echter zelf dood.
wie offert zich op voor hara
gezeik,gezeik,valse beschuldigingen,nog wat meer gezeik en 2 dooie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:52 schreef lynda het volgende:
Iemand een samenvatting van de afgelopen 24 uur?
krachtige samenvattingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gezeik,gezeik,valse beschuldigingen,nog wat meer gezeik en 2 dooie.
:w goede morgen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
gezeik,gezeik,valse beschuldigingen,nog wat meer gezeik en 2 dooie.
:w goede morgen
wat moet je daarmee?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, dankzij Clesar kan iedereen zijn rol naar mij sturen, kom maarrrrrr
haar kont afvegen! Whehehee!1eins!!!1!11!1zweidrei!1!1lamniaataaniedingbijkarwei!!!11!H!1Q!1!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
haar kont afvegen! Whehehee!1eins!!!1!11!1zweidrei!1!1lamniaataaniedingbijkarwei!!!11!H!1Q!1!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
haar kont afvegen! Whehehee!1eins!!!1!11!1zweidrei!1!1lamniaataaniedingbijkarwei!!!11!H!1Q!1!![]()
![]()
Honden gebruiken geen wc-rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Omdat ze dan dorp afmaken daar ze geen hints zoeken, gok ik zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef CaLeX het volgende:
Och ja, waarom zou je voor die minimaal 2 extra NW kills gaan
Psst...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef CaLeX het volgende:
Och ja, waarom zou je voor die minimaal 2 extra NW kills gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Psst...pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
pssstpsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weet dat ik niks mag zeggen, maar ik doe 't toch..Nee, NU moet je je mond houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zoutzuurquote:
sterke hintsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef lynda het volgende:
KOEKZ
fobo: Ik zoek een nieuw vriendinnetje + startrek grapje valt verkeerd bij chick. - wilde niet vlotten voor Susi
Stom wijf dat zegt dat ik niet ... - stomme griet
ik moet steeds lachen - gemeen lachend
inauguratie - Paus walst over iedereen heen
Nacht 2
Al die verwijzingen naar poep - te kakken zetten
Stenen beeld - foute muziek op een begrafenis / crematie
ik denk het welquote:
Dan kom ik mensen tekortquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk het wel... anders hoeven ze er ook niet bij te staan
ONZ Steenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
sterke hints
silver_shark
TV-avondje: => veel TV topics
dubbele rollen misschien??quote:
ik zeg... we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ONZ Steen
TV [3FM #1312] Met een vernieuwde avondprogrammering
heel hard rennen, vbl topics
TV -> SS historie zegt genoeg
alles draait om tv, tv = beeld, beeld+steen = stenen beeld
Luid zingend -> Euro songfestival..
4 stappen -> 44.. post, schoenmaat 43, geregistreerd in 2004..
##vote Silver_Sharkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen.
Silver_Shark (1) Hara
ik ga rustig toekijken, maak er wel een spannende lynch van he!quote:
Nou, vooral een wat minder hectischequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ga rustig toekijken, maak er wel een spannende lynch van he!![]()
ow dat had ik helemaal gemist, hoezo dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
De weekendbreak begint na de kill van vanavond, en maandag om 19:00 is er dan weer een lynch
Veel inactiviteit in het weekend.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ow dat had ik helemaal gemist, hoezo dan?
Ik blijf toch voorstander van een 48 uurs dag/nacht periode
Tot 19:00 de tijd en heb moet nog inlezen om te kunnen stemmen.quote:
Ik van 24, maar ja, we zijn de enigenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ow dat had ik helemaal gemist, hoezo dan?
Ik blijf toch voorstander van een 48 uurs dag/nacht periode
denk dat we hetzelfde bedoelen 24 dag en 24 nachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik van 24, maar ja, we zijn de enigen
Ah ja, dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
denk dat we hetzelfde bedoelen 24 dag en 24 nacht
Trevvie! Wat vind je van de hints van vandaagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:25 schreef Trevland het volgende:
van lynch tot kill mag wel veel korter dan van kill tot lynch
Met 12 extra uren kunnen mensen wat makkelijker online zijn/meestemmen en hints oplossen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ja leuk nóg langer wachten
Al maak je er 100 uur van, er zullen er altijd maar een paar met de hints bezig gaan. Ja jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met 12 extra uren kunnen mensen wat makkelijker online zijn/meestemmen en hints oplossen.
Niet iedereen kan zoals wij de hele dag (of iig een groot gedeelte ervan) op Fok hangen. Nu is het kills om 22:00 en ik kan iig begrijpen als iemand de volgende dag moet werken dat die dan niet tot half 1 hints gaat oplossen omdat hij de volgende dag werkt van half 8 tot half 6.
Ja jeetje, stel je voor dat we eens iets proberen om de zaken op te lossen. Nee, we gaan gewoon lekker zeiken dat anderen het niet goed doen en geen enkele vorm van verandering toestaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ja leuk nóg langer wachten
Wat een bullshit. Ik heb al vaker mee gedacht over oplossingen, ideeën gegeven, maar laten we dat voor het gemak vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja jeetje, stel je voor dat we eens iets proberen om de zaken op te lossen. Nee, we gaan gewoon lekker zeiken dat anderen het niet goed doen en geen enkele vorm van verandering toestaan![]()
Met 100 uur sla je misschien wat door qua omslagpunt, maar met meer tijd is er ook meer mogelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al maak je er 100 uur van, er zullen er altijd maar een paar met de hints bezig gaan. Ja jammer, maar helaas.
Ik heb geen zin in en geen tijd voor discussie, maar ik vind je houding in het topic ronduit walgelijk worden. CaLeX noemt simpelweg iets, oppert het niet eens als idee en HUP, mevrouw zit er alweer gillend bovenop om haar mening te verkondigen. Het was gewoon een opmerking, get over it. Jouw freaking chagrijnige reacties maken het echt zó niet tof om uberhaupt aan dit spel mee te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb al vaker mee gedacht over oplossingen, ideeën gegeven, maar laten we dat voor het gemak vergeten.
We hebben wel vaker langer de tijd genomen, en toen bleef hetzelfde aantal stemmen en hetzelfde aantal zoekers.
Uiteraard, dat was dan ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met 100 uur sla je misschien wat door qua omslagpunt, maar met meer tijd is er ook meer mogelijk.
Als ik zo goed als de hele dag in vergadering zit en ik gaat sporten vanavond, heb ik dus niet eens tijd om te kijken (wat mij dus wel vaker dan 1 keer per week voorkomt) met een verdubbeling van de dagtijd heb ik dat dus niet.
Ik ga mijn hoekje opzoeken. Fijn weekend!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in en geen tijd voor discussie, maar ik vind je houding in het topic ronduit walgelijk worden. CaLeX noemt simpelweg iets, oppert het niet eens als idee en HUP, mevrouw zit er alweer gillend bovenop om haar mening te verkondigen. Het was gewoon een opmerking, get over it. Jouw freaking chagrijnige reacties maken het echt zó niet tof om uberhaupt aan dit spel mee te doenHet gaat me niet om je mening, maar om je manier van reageren.
Zo, ik ben weg. Fijn weekend allemaal
Ik zie wel voordelen (ook als er niet meer stemmers & oplossers komen), maargoed we doen dit samen. Ik zou al blij zijn als de sfeer wat beter zou worden, misschien dat er dan ook wat extra nieuwe aanwas bij komt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard, dat was dan ook de bedoeling.
Zoals ik al zei, t is al eerder geprobeerd, bleef hetzelfde. Als jullie t weer willen proberen, by all means hoor. Zou fijn zijn als het deze keer dan wel werkt.
Nou, 't draait toch juist om meer activiteit als stemmen en hints zoeken? Als het dan weer niet helpt, t zelfde blijft, heb ik geen zin om ook nog eens langer te moeten wachten. Als het wel werkt ben ik voorstander, al vind ik 48 uur nog iets te zot. Dan zoiets als wat Trevland zei eerder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zie wel voordelen (ook als er niet meer stemmers & oplossers komen), maargoed we doen dit samen. Ik zou al blij zijn als de sfeer wat beter zou worden, misschien dat er dan ook wat extra nieuwe aanwas bij komt.
Ik gaat eten en sportenfijne avond allemaal
Dan heeft de mafia en de speciale rollen maar 1,5 uur om te reageren. Dat is best weinig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Of mensen hebben tijd op het werk, of mensen hebben 's avonds tijd.
Tijd naar de lynch toe is het belangrijkst.
Lynch om 20.30 of zo, nachtwerk 2200. Mensen die fokken tijdens t werk hebben dan de tijd, en mensen die om 1700 thuis komen en niet fokken onder werktijd ook
Zoiets dan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sorry, had je post niet gezien.
Edit; voortzetten in de SC?![]()
Ik vind die van jou naar SS wel sterk maar de hints van Linda naar Koekz ook strekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trevvie! Wat vind je van de hints van vandaag
Waarom krijg ik geen PM.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, reageer eerst eens even op mijn PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
mag ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef Syb-rund. het volgende:
ja trevland ligt weer eens in een coma
en dan komt die nog 2 stemmen te kort dus daar heb je niks aan en ik vind bijde even sterk dus daarom vote ik nu nietquote:
Ja, dát zal het zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan komt die nog 2 stemmen te kort dus daar heb je niks aan en ik vind bijde even sterk dus daarom vote ik nu niet
# Vote koekzquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan komt die nog 2 stemmen te kort dus daar heb je niks aan en ik vind bijde even sterk dus daarom vote ik nu niet
OH DE SPANNING!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
GOH MISSCHIEN WIL HIJ HELEMAAL NIET STEMMEN WANT...
Ik vertrouw jullie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
GOH MISSCHIEN WIL HIJ HELEMAAL NIET STEMMEN WANT...
Mijn rol is alleen maar bewezen, ik begrijp dat je mij niet kunt vertrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:00 schreef -SG- het volgende:
Dicht. Close. Frans. Duits. Latijns. Grieks.
WHAT SAY YOU, TREVLANDquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn rol is alleen maar bewezen, ik begrijp dat je mij niet kunt vertrouwen.
Hihihihiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
CALEX MIJN BODYGUARD, DOOD DOOR JOU!
Racistquote:
je bent er alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef ajf het volgende:
Oké ik kom eraanWat een lieverds zijn jullie toch ook
quote:
er zijn er maar 2 ex mijzelf die ik kan vertrouwen en de ene ben jij en de andere mijn BG en de rest is maar gissen dus dat is dan julliequote:
dat ben ik nog steeds hoor, je gaat eraan ouwequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij drop was(geef toe dat hij geen bg is) en dat syb mob was
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij drop was(geef toe dat hij geen bg is) en dat syb mob was
Jij bent altijd badguyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik nog steeds hoor, je gaat eraan ouwe
ik wantrouw je nog steeds samen met de sl's!quote:
Oh oke. Nee maar omdat we jou moeten vertrouwen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben geen SL en geen mafia dus hoe moet ik dat 100% zeker weten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh oke. Nee maar omdat we jou moeten vertrouwen...
En waar zeg ik dat jij op shark móet stemmen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef -SG- het volgende:
En ja ik weet dat je de hond bent. Maar dat betekend dus nog niet dat ik mijn eigen weg niet mag varen.
Nee. Maar in zijn algemeenheid. Jij zegt heletijd je moet mij vertrouwen dit en dat. Maar je rekent mensen er wel op af als ze niet stemmen of op iemand anders stemmen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat jij op shark móet stemmen?
Nee, ik zeg geef mij je rol,, omdat ik 100% dorp ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee. Maar in zijn algemeenheid. Jij zegt heletijd je moet mij vertrouwen dit en dat. Maar je rekent mensen er wel op af als ze niet stemmen of op iemand anders stemmen.
Achja, jij weet het wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Syb-rund. het volgende:
shark is gewoon lekker dorp hoor mallerds, echt waar
Zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Syb-rund. het volgende:
shark is gewoon lekker dorp hoor mallerds, echt waar
als de hints er naar zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey mob bm, volgende dag wel dubbele lynch he
Natuurlijk schat. De opdracht geldt nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik mn opdracht nog uitvoeren voor die hint
Truequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:47 schreef krioro het volgende:
Ja, het is ook jouw schuld, met jouw beloofde hulp aan mij had het nog goed kunnen komen
Wat moet onzin zijn?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:20 schreef Koekz het volgende:
Wat een onzin!! NIEMAND! Is te snel voor mij!!
Tja dat krijg je ervan als je een hond tot leven brengt ipv een nachtwaker (no sweat Haraquote:
verrrrteeel !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:31 schreef Trevland het volgende:
Maar weten jullie wie de andere maffia zijn?
Is wel duidelijk dat ze geen idee hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:31 schreef Trevland het volgende:
Maar weten jullie wie de andere maffia zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |