quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
haar kont afvegen! Whehehee!1eins!!!1!11!1zweidrei!1!1lamniaataaniedingbijkarwei!!!11!H!1Q!1!![]()
![]()
Honden gebruiken geen wc-rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Omdat ze dan dorp afmaken daar ze geen hints zoeken, gok ik zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef CaLeX het volgende:
Och ja, waarom zou je voor die minimaal 2 extra NW kills gaan
Psst...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:46 schreef CaLeX het volgende:
Och ja, waarom zou je voor die minimaal 2 extra NW kills gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Psst...pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
pssstpsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik weet dat ik niks mag zeggen, maar ik doe 't toch..Nee, NU moet je je mond houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zoutzuurquote:
sterke hintsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef lynda het volgende:
KOEKZ
fobo: Ik zoek een nieuw vriendinnetje + startrek grapje valt verkeerd bij chick. - wilde niet vlotten voor Susi
Stom wijf dat zegt dat ik niet ... - stomme griet
ik moet steeds lachen - gemeen lachend
inauguratie - Paus walst over iedereen heen
Nacht 2
Al die verwijzingen naar poep - te kakken zetten
Stenen beeld - foute muziek op een begrafenis / crematie
ik denk het welquote:
Dan kom ik mensen tekortquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk het wel... anders hoeven ze er ook niet bij te staan
ONZ Steenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
sterke hints
silver_shark
TV-avondje: => veel TV topics
dubbele rollen misschien??quote:
ik zeg... we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ONZ Steen
TV [3FM #1312] Met een vernieuwde avondprogrammering
heel hard rennen, vbl topics
TV -> SS historie zegt genoeg
alles draait om tv, tv = beeld, beeld+steen = stenen beeld
Luid zingend -> Euro songfestival..
4 stappen -> 44.. post, schoenmaat 43, geregistreerd in 2004..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |