Mijn rol is alleen maar bewezen, ik begrijp dat je mij niet kunt vertrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:00 schreef -SG- het volgende:
Dicht. Close. Frans. Duits. Latijns. Grieks.
WHAT SAY YOU, TREVLANDquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn rol is alleen maar bewezen, ik begrijp dat je mij niet kunt vertrouwen.
Hihihihiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
CALEX MIJN BODYGUARD, DOOD DOOR JOU!
Racistquote:
je bent er alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef ajf het volgende:
Oké ik kom eraanWat een lieverds zijn jullie toch ook
quote:
er zijn er maar 2 ex mijzelf die ik kan vertrouwen en de ene ben jij en de andere mijn BG en de rest is maar gissen dus dat is dan julliequote:
dat ben ik nog steeds hoor, je gaat eraan ouwequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij drop was(geef toe dat hij geen bg is) en dat syb mob was
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij drop was(geef toe dat hij geen bg is) en dat syb mob was
Jij bent altijd badguyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik nog steeds hoor, je gaat eraan ouwe
ik wantrouw je nog steeds samen met de sl's!quote:
Oh oke. Nee maar omdat we jou moeten vertrouwen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben geen SL en geen mafia dus hoe moet ik dat 100% zeker weten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh oke. Nee maar omdat we jou moeten vertrouwen...
En waar zeg ik dat jij op shark móet stemmen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef -SG- het volgende:
En ja ik weet dat je de hond bent. Maar dat betekend dus nog niet dat ik mijn eigen weg niet mag varen.
Nee. Maar in zijn algemeenheid. Jij zegt heletijd je moet mij vertrouwen dit en dat. Maar je rekent mensen er wel op af als ze niet stemmen of op iemand anders stemmen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat jij op shark móet stemmen?
Nee, ik zeg geef mij je rol,, omdat ik 100% dorp ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee. Maar in zijn algemeenheid. Jij zegt heletijd je moet mij vertrouwen dit en dat. Maar je rekent mensen er wel op af als ze niet stemmen of op iemand anders stemmen.
Achja, jij weet het wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Syb-rund. het volgende:
shark is gewoon lekker dorp hoor mallerds, echt waar
Zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Syb-rund. het volgende:
shark is gewoon lekker dorp hoor mallerds, echt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |