Met 12 extra uren kunnen mensen wat makkelijker online zijn/meestemmen en hints oplossen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ja leuk nóg langer wachten
Al maak je er 100 uur van, er zullen er altijd maar een paar met de hints bezig gaan. Ja jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met 12 extra uren kunnen mensen wat makkelijker online zijn/meestemmen en hints oplossen.
Niet iedereen kan zoals wij de hele dag (of iig een groot gedeelte ervan) op Fok hangen. Nu is het kills om 22:00 en ik kan iig begrijpen als iemand de volgende dag moet werken dat die dan niet tot half 1 hints gaat oplossen omdat hij de volgende dag werkt van half 8 tot half 6.
Ja jeetje, stel je voor dat we eens iets proberen om de zaken op te lossen. Nee, we gaan gewoon lekker zeiken dat anderen het niet goed doen en geen enkele vorm van verandering toestaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ja leuk nóg langer wachten
Wat een bullshit. Ik heb al vaker mee gedacht over oplossingen, ideeën gegeven, maar laten we dat voor het gemak vergeten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja jeetje, stel je voor dat we eens iets proberen om de zaken op te lossen. Nee, we gaan gewoon lekker zeiken dat anderen het niet goed doen en geen enkele vorm van verandering toestaan![]()
Met 100 uur sla je misschien wat door qua omslagpunt, maar met meer tijd is er ook meer mogelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al maak je er 100 uur van, er zullen er altijd maar een paar met de hints bezig gaan. Ja jammer, maar helaas.
Ik heb geen zin in en geen tijd voor discussie, maar ik vind je houding in het topic ronduit walgelijk worden. CaLeX noemt simpelweg iets, oppert het niet eens als idee en HUP, mevrouw zit er alweer gillend bovenop om haar mening te verkondigen. Het was gewoon een opmerking, get over it. Jouw freaking chagrijnige reacties maken het echt zó niet tof om uberhaupt aan dit spel mee te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb al vaker mee gedacht over oplossingen, ideeën gegeven, maar laten we dat voor het gemak vergeten.
We hebben wel vaker langer de tijd genomen, en toen bleef hetzelfde aantal stemmen en hetzelfde aantal zoekers.
Uiteraard, dat was dan ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met 100 uur sla je misschien wat door qua omslagpunt, maar met meer tijd is er ook meer mogelijk.
Als ik zo goed als de hele dag in vergadering zit en ik gaat sporten vanavond, heb ik dus niet eens tijd om te kijken (wat mij dus wel vaker dan 1 keer per week voorkomt) met een verdubbeling van de dagtijd heb ik dat dus niet.
Ik ga mijn hoekje opzoeken. Fijn weekend!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in en geen tijd voor discussie, maar ik vind je houding in het topic ronduit walgelijk worden. CaLeX noemt simpelweg iets, oppert het niet eens als idee en HUP, mevrouw zit er alweer gillend bovenop om haar mening te verkondigen. Het was gewoon een opmerking, get over it. Jouw freaking chagrijnige reacties maken het echt zó niet tof om uberhaupt aan dit spel mee te doenHet gaat me niet om je mening, maar om je manier van reageren.
Zo, ik ben weg. Fijn weekend allemaal
Ik zie wel voordelen (ook als er niet meer stemmers & oplossers komen), maargoed we doen dit samen. Ik zou al blij zijn als de sfeer wat beter zou worden, misschien dat er dan ook wat extra nieuwe aanwas bij komt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard, dat was dan ook de bedoeling.
Zoals ik al zei, t is al eerder geprobeerd, bleef hetzelfde. Als jullie t weer willen proberen, by all means hoor. Zou fijn zijn als het deze keer dan wel werkt.
Nou, 't draait toch juist om meer activiteit als stemmen en hints zoeken? Als het dan weer niet helpt, t zelfde blijft, heb ik geen zin om ook nog eens langer te moeten wachten. Als het wel werkt ben ik voorstander, al vind ik 48 uur nog iets te zot. Dan zoiets als wat Trevland zei eerder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zie wel voordelen (ook als er niet meer stemmers & oplossers komen), maargoed we doen dit samen. Ik zou al blij zijn als de sfeer wat beter zou worden, misschien dat er dan ook wat extra nieuwe aanwas bij komt.
Ik gaat eten en sportenfijne avond allemaal
Dan heeft de mafia en de speciale rollen maar 1,5 uur om te reageren. Dat is best weinig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Of mensen hebben tijd op het werk, of mensen hebben 's avonds tijd.
Tijd naar de lynch toe is het belangrijkst.
Lynch om 20.30 of zo, nachtwerk 2200. Mensen die fokken tijdens t werk hebben dan de tijd, en mensen die om 1700 thuis komen en niet fokken onder werktijd ook
Zoiets dan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sorry, had je post niet gezien.
Edit; voortzetten in de SC?![]()
Ik vind die van jou naar SS wel sterk maar de hints van Linda naar Koekz ook strekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trevvie! Wat vind je van de hints van vandaag
Waarom krijg ik geen PM.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, reageer eerst eens even op mijn PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
mag ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef Syb-rund. het volgende:
ja trevland ligt weer eens in een coma
en dan komt die nog 2 stemmen te kort dus daar heb je niks aan en ik vind bijde even sterk dus daarom vote ik nu nietquote:
Ja, dát zal het zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan komt die nog 2 stemmen te kort dus daar heb je niks aan en ik vind bijde even sterk dus daarom vote ik nu niet
# Vote koekzquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan komt die nog 2 stemmen te kort dus daar heb je niks aan en ik vind bijde even sterk dus daarom vote ik nu niet
OH DE SPANNING!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
GOH MISSCHIEN WIL HIJ HELEMAAL NIET STEMMEN WANT...
Ik vertrouw jullie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:59 schreef Syb-rund. het volgende:
GOH MISSCHIEN WIL HIJ HELEMAAL NIET STEMMEN WANT...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |