quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:12 schreef Koekz het volgende:
[..]
Als je niet eens het kantoor van de President van de U.S.A. en een kantoor van een burgemeester uit elkaar kan houden ben je het niet waard om BM te zijn!![]()
Hypocriet ben je ook. Iedereen moet stil zijn en ondertussen ga jij zelf lekker door kwijlen. Wees dan zelf ook stil of laat de rest ookquote:
Wij kwijlen/SC-en niet meer en Isdatzo is zich met het spel aan het bemoeien terwijl hij niet meedoet. Heel groot verschil, lijkt me.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hypocriet ben je ook. Iedereen moet stil zijn en ondertussen ga jij zelf lekker door kwijlen. Wees dan zelf ook stil of laat de rest ook
Doet hij wel degelijk. Zal me verder aan mijn reet roesten maar dan moet ie zn mond ook houden tegen anderen, want het is zeker niet alleen Isdatzo geweestquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wij kwijlen/SC-en niet meer en Isdatzo is zich met het spel aan het bemoeien terwijl hij niet meedoet. Heel groot verschil, lijkt me.
Ik stem uberhaupt niet voor het BM schap.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom heeft er uberhaupt nog bijna niemand gestemd?
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik stem uberhaupt niet voor het BM schap.
De bemoeienis met het spel while not playing komt momenteel alleen van Isdatzo en is storend. Vandaar de reactie, SC mag van mij best maar de spelbemoeienis is gewoon niet tof en ook nog eens verwarrend voor nieuwkomers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doet hij wel degelijk. Zal me verder aan mijn reet roesten maar dan moet ie zn mond ook houden tegen anderen, want het is zeker niet alleen Isdatzo geweest
ervaring komt met de tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef draculettetje het volgende:
ow ik dacht dat dat moest
ik moet echt veel leren
Joa, daarom richt ik mijn bericht ook aan ajf. En het is dus niet while not playing, want Isdatzo was niet de eerste, daarom.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De bemoeienis met het spel while not playing komt momenteel alleen van Isdatzo en is storend. Vandaar de reactie, SC mag van mij best maar de spelbemoeienis is gewoon niet tof en ook nog eens verwarrend voor nieuwkomers.
Pardon? Vertel mij waar ik kwijl. Toen jullie vroegen om ermee op te houden heb ik dat ook gedaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hypocriet ben je ook. Iedereen moet stil zijn en ondertussen ga jij zelf lekker door kwijlen. Wees dan zelf ook stil of laat de rest ook
Haha, 't is goed met je, echt not.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Pardon? Vertel mij waar ik kwijl. Toen jullie vroegen om ermee op te houden heb ik dat ook gedaan.
Je kan wel gewoon wat blèren, maar motiveer dat dan ook. Ik reageerde op Isdatzo omdat ie al de hele dag irritant loopt te doen met z'n gestem. Zoals Ladi al zei is dat irritant en verwarrend voor de nieuwe mensen. En SC vind ik ook prima; ik ben echt de laatste die er iets van zegt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, 't is goed met je, echt not.
Dat was gewoon 1 opmerkingquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Puhlease. In zo'n beetje elk deel stuur je mensen naar de SC en vervolgens nodig je Ladiaidaidai uit in bed, en weer, en weer.
Even geteld: welgeteld 2x mijn naam genoemd in deel 94 & 95, waarvan één keer om te melden dat ik vanavond de avondpost zou doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Puhlease. In zo'n beetje elk deel stuur je mensen naar de SC en vervolgens nodig je Ladiaidaidai uit in bed, en weer, en weer.
Nogmaals, roep niet zomaar iets maar motiveer het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Maar 't is all good. Ik ben alleen aan het zeiken en ajf doet nooooit wat.
Wederom, primaaaaaaaaaaa
Dat dacht ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef Ladidadida het volgende:
Mooi, dan kunnen we dit weer afsluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |