De hoek van de kerkstraat? Man, daar stikt het van de geweldadige dorpbewonersquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nou hebben we toevallig plannen voor een groot speelpark om de hoek van de kerkstraat! Komt helemaal goed!
Whut?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Hallo -SG-
Nog aan de drank geweest de afgelopen tijd?
Poging tot grappige referentie aan het vorige topic, waarin Lievedadidinges begon over een AA-meeting.quote:
quote:
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Koekz het volgende:
[..]
Nou hebben we toevallig plannen voor een groot speelpark om de hoek van de kerkstraat! Komt helemaal goed!
quote:
Jou aan de schandpaal nagelen voor het feit dat [vul in]...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
Wat zijn de plannen van de burgemeesters mbt het marktplein?
1 groot feest van maken natuurlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
Ah dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jou aan de schandpaal nagelen voor het feit dat je geweldig bent...
En de bejaarde dorpsbewoners dan?quote:
gewoon zo laten zo als het is bevalt me welquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
daar voor heb ik fort knox ff laten over komen(Nobody in/ Nobody out)quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Als mijn kinderen veilig kunnen spelen ben ik tevreden
Dagelijks een lynch, voor de mensen van de hoek van de kerkstraat. Verder gratis bier, gewillige jongens en idem meisjes en gezellige muziek. Over verdere invulling van het geheel (denk aan de mogelijkheid van live-muziek, hoeveel kraampjes met voedsel en dergelijke) zal een dorpsbijeenkomst worden belegd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Ladidadida het volgende:
bier is mij niet sterk genoeg doe eens iets met wat meer alchol er inquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Dagelijks een lynch, voor de mensen van de hoek van de kerkstraat. Verder gratis bier, gewillige jongens en idem meisjes en gezellige muziek. Over verdere invulling van het geheel (denk aan de mogelijkheid van live-muziek, hoeveel kraampjes met voedsel en dergelijke) zal een dorpsbijeenkomst worden belegd.
als jullie je eigen stront maar opruimenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom julie party poopen, samen met PP.
Als er genoeg mensen achter jouw standpunt staan tijdens de dorpsbijeenkomst, zal overige drank ook gratis worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
bier is mij niet sterk genoeg doe eens iets met wat meer alchol er in
Daar is de spelleiding toch voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
als jullie je eigen stront maar opruimen
Pics van de gewillige meiden en ik wil er over nadenkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Dagelijks een lynch, voor de mensen van de hoek van de kerkstraat. Verder gratis bier, gewillige jongens en idem meisjes en gezellige muziek. Over verdere invulling van het geheel (denk aan de mogelijkheid van live-muziek, hoeveel kraampjes met voedsel en dergelijke) zal een dorpsbijeenkomst worden belegd.
Google op "Het vrijdag middag lesbische tieners topic" en je weet genoeg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Pics van de gewillige meiden en ik wil er over nadenken
Dat is NSFW lijkt mequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Google op "Het vrijdag middag lesbische tieners topic" en je weet genoeg.
Je maakt kans op mijn stem, keep it up.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind als BM in wording dat iedereen z'n eigen rotzooi maar opruimt
wat tan nog meer elke avond ladi's nicht?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je maakt kans op mijn stem, keep it up.
Kappen met je bagger aub.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik BM word moet de spelleiding de rotzooi van iedereen opruimen
#vote Isdatzo
Isdatzo (1) : Isdatzo
Mijn nichtjes zijn allemaal heel jongquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat tan nog meer elke avond ladi's nicht?
dan hebben we een probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mijn nichtjes zijn allemaal heel jong
niet echtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Susi het volgende:
Wat gaan jullie vlot.
Ik neem aan dat er verder niets noemenswaardig is gebeurd
De belangrijkste post zal ik nog even herhalen:quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef Susi het volgende:
Wat gaan jullie vlot.
Ik neem aan dat er verder niets noemenswaardig is gebeurd
Ga jij hier maar verder:quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik BM word moet de spelleiding de rotzooi van iedereen opruimen
#vote Isdatzo
Isdatzo (1) : Isdatzo
Als je niet eens het kantoor van de President van de U.S.A. en een kantoor van een burgemeester uit elkaar kan houden ben je het niet waard om BM te zijn!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef WurM het volgende:
[..]
De belangrijkste post zal ik nog even herhalen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank u zeer!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef FastFox91 het volgende:
Trevland (2) Ez, Clesar03
WurM (1) BCC
Koekz (2) Susi, FastFox91
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |