ik denk dat daar weinig toevalligs aan isquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je had verder toevallig niets gevonden dat ik niet vond?
Haal ik de hints toch weg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:59 schreef CaLeX het volgende:
Dus we hebben 2 stukjes en 9 personen met meer dan 3 links erheen (kunnen dubbele personen zijn) die ervoor verdacht kunnen worden....
Dat schiet op
Nee, ga lekker kankeren ipv wat doen, dát schiet opquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef CaLeX het volgende:
Zit je in je periode ofzo
Je kan echt niets hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Calex (1) Syb-rund. ik duld geen gekanker op hara's harde werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:59 schreef CaLeX het volgende:
Dus we hebben 2 stukjes en 9 personen met meer dan 3 links erheen (kunnen dubbele personen zijn) die ervoor verdacht kunnen worden....
Dat schiet op
Ik kijk gewoon wat ik kan gaan vergelijken met de tekst en de profiel dus ja als er meer met feest zitten dan zouden die er dus ook bij gezet moeten worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, feest heb ik zelf trouwens niet meegerekend omdat het altijd feest is, maar anders hebben nog 10 anderen of zo iets met feest
Doet me gelijk denken aan dit plaatjequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ga lekker kankeren ipv wat doen, dát schiet op
Het is áltijd feest na de verkiezingen, in elk stuk wordt dat gebruikt. Lijkt me sterk dat dat een hint is want dat zou debiel zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon wat ik kan gaan vergelijken met de tekst en de profiel dus ja als er meer met feest zitten dan zouden die er dus ook bij gezet moeten worden.
Welja. Ik heb tieten dus het is gelijk pms. Dat het gewoon een achterlijke post is, oh well.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef Koekz het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan dit plaatje
[ afbeelding ]
Dat weet je pas achterafquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is áltijd feest na de verkiezingen, in elk stuk wordt dat gebruikt. Lijkt me sterk dat dat een hint is want dat zou debiel zijn.
Prima. Zoek die andere feestgangers er dan even bij, voor de volledigheid.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:20 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het wel slecht dat isdatzo nu actiever is dan wanneer hij meedoet
Maar waarom heb je eigen stukje er niet tussen gezet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja. Ik heb tieten dus het is gelijk pms. Dat het gewoon een achterlijke post is, oh well.
VOOR IEDEREEN DIE HET GEMIST HEEFT, OPLETTTUUHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(om extra op te vallen)
SG
KLB Vriend die het onhandig aanpakt bij de dames. - Susi kon niemand krijgen
sig: blijven altijd achter hun club staan! - rug achter
sig: running out of beer - rent weg
2e stuk
4 - - s g -
sig: bier - alcohol
ONZ Wc deur; waarom altijd links of rechts thuis en nooit voor? - deur
WURM
4: w u r m
tot diep in de nacht - nachtwensen in fobo
ONZ SC #36 Waar Meneer Derksen aan mij heeft gezeten. - vozen met Susi
2e stuk:
Bier in fobo
DRACULETTETJE
-
2e stuk
fobo over huis - woning
straatnamen topics
KOEKZ
fobo: Ik zoek een nieuw vriendinnetje + startrek grapje valt verkeerd bij chick. - wilde niet vlotten voor Susi
Stom wijf dat zegt dat ik niet ... - stomme griet
2e stuk
Hoofdfoto duister, figuur.
België overweegt rookverbod ouders thuis + Hider in the house - woning
fobo 44
fobo bier
FASTFOX
-
2e stuk
Auto voor de deur op de stoep - voordeur
Liedjes zingen op feestjes. - zingen.
Nederland zat zijn. - alcohol/dronken/zat zijn
TREVLAND
-
2e stuk
Bier met een rietje bij de McDrive - bier
SILVER_SHARK
Open ruggetje. - rug.
ik zoek een mes - spreekt voor zich
2e stuk:
Eurovisie Songfestival #2 Zweedse ontknoping - touw
CALEX
-
2e stuk:
ava - duister figuur
fobo bier + Goedkoop bier niet lekker vinden - bier
raad de straat + vreemde straatnamen - straat
Huurwoning Den Haag - woning
Kom het hier vieren![]()
![]()
- 4
BARRA
ONZ HAHA - gemeen lachend
2e stuk:
Vraag over alcohol - alcohol
SYB-[u]RUND.
[KLB SC #1090]Waar we op een meet liiszle haar tieten voelen - vozen.
ik moet steeds lachen - gemeen lachend.
Rund staat in de schuur.
2e stuk:
[KLB SC #1089] Waar we behangplakkers terugkomst vieren! - 4
[KLB SC #1075] Hertog Jan - bier
Mensen die de WC-deur niet op slot doen - deur/slot - sleutel[/u]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trevland heeft imo iets te weinig hints.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
Trevland for mafia![]()
* Isdatzo nergens mee bemoeit verder..
heel goed.. heel goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:02 schreef Koekz het volgende:
Hmm... Of eigelijk vind ik de volgende hints wat sterker.
##Unvote CaLeX
##Vote Syb-Rund
Syb-Rund (1) Koekz
Volgens mij tel je verkeerd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef CaLeX het volgende:
Omdat ik geen reactie krijg of zijn stem hierboven serieus was, ga ik maar uit van wel. Dus voor zelfbehoud:
##Vote Syb-Rund
Syb-Rund (2) Koekz, CaLeX
CaLeX (1) Syb-Rund
hier doel ik op Koekzquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Calex (1) Syb-rund. ik duld geen gekanker op hara's harde werk
Omdat ik dat vergeten ben. Geez Louisequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom heb je eigen stukje er niet tussen gezet?
Dat zal je ongetwijfelt vinden jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe.. perfect
je bedoelt dat je de maffia bezig ziet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zal je ongetwijfelt vinden ja
en verder;
Problemen met uniformiteit maar dan we in 10 min met 3 andere meestemmen
no problemo, dood ga ik toch wel hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ga toch voor syb aangezien de mogelijkheid dat hij een van de 2 heeft vermoord(aan de hand van de hints)
## VOTE SYB
Syb-Rund (5) Koekz, CaLeX, WurM, Trevland(2x)
CaLeX (5) Syb-Rund, tripack, Barra, Hara, Clesar03
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |