nee hoor, er zijn manieren om er omheen te gaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar blijft altijd een dorp leven
Precies. Maar die ga ik natuurlijk niet verklappen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn manieren om er omheen te gaan
Niks achter zoeken. Ik ben gewoon aan het klotenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Syb-rund. het volgende:
ajf is erg mysterieus vandaag met die leipe edits
hij wel en wij nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef ajf het volgende:
[..]
Niks achter zoeken. Ik ben gewoon aan het kloten
Maar een bewust persoon die ik niet bij naam mag noemen omdat er dan weer wordt beweerd dat ik loop te kwijlen had mij nog niet de juiste OP gestuurdquote:
en als je deze ook ff wilt bij werken ben je helemaal toppiequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar een bewust persoon die ik niet bij naam mag noemen omdat er dan weer wordt beweerd dat ik loop te kwijlen had mij nog niet de juiste OP gestuurd
donequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als je deze ook ff wilt bij werken ben je helemaal toppie
+1 scherpquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
Dus het dorp wint sowieso, want schildpad.
Dat horen jullie morgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Opwekker – Je bent dorpsbewoner en hebt de mogelijkheid om één iemand weer levend te maken nadat deze is vermoord of gelynched. Als je kiest om hiervan gebruik te maken, ga je echter zelf dood.
wie offert zich op voor hara
Niemand? Iemand anders moet gewoon even de moeite doen die zij deedquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Opwekker – Je bent dorpsbewoner en hebt de mogelijkheid om één iemand weer levend te maken nadat deze is vermoord of gelynched. Als je kiest om hiervan gebruik te maken, ga je echter zelf dood.
wie offert zich op voor hara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |