quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Grote spoiler over een nieuw personage in de serie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doc
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
die gast heet Oldham?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw, wauw. Die zag ik niet aankomen. Wat een cliffhanger. Wat een geniale serie is het toch.
![]()
![]()
William Sanderson was (zeker voor de kijkers van True Blood en Deadwood) een leuk verrassing als de psychopaat Oldham.
En iedereen hallucineert precies hetzelfde?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
-aluhoedje-
Nice findquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
die gast heet Oldham?
is dit toeval of heeft het er iets mee te maken (screen genomen na executie van laatste man op lijst van ben, plaatje is horizontaal gedraaid):
[ afbeelding ]
(Oldham - Pharmacuticals )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lost heeft altijd hetzelfde afsluitgeluidje, nu ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:53 schreef EvilMarc het volgende:
Wie heeft nog meer gekeken of de ep wel echt af was gelopen?
Ik vind de eps altijd te kort maar bij deze had ik dat gevoel wel heel erg.
Ben ik deels met je eens, maar dat ‘uit de dood opstaan’ moet ook niet gaan overheersen. Als een dood karakter zomaar weer opstaat neemt het de kracht van de dood wel weg. Dan denk ik de volgende keer dat er iemand neergeschoten wordt ook iets van: “die staat wel weer op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:20 schreef Molluck het volgende:
Vreemd dat iedereen na 5 seizoenen meteen gelooft dat Ben echt dood is.
Ben zou in eerste instantie maar in 3-6 afleveringen meespelen. Maar ze vonden hem zo goed acteren dat ze m erin hebben gehouden. Hij zou ook niet de leader van The Others spelen maar gewoon iemand die ze paken krijgen. Wel een other maar niet de leader iig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef Xurk het volgende:
Maar Desmond is "uniquely special" en "the rules don't apply to him". Dus ik denk dat Ben eigenlijk al onze Losties gewoon al kende in 2004, maar dat hij zo goed is in het niet laten merken ervan dat het net leek alsof hij ze niet kende.
Dacht dat het daar gewoon over Jacob ging.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Ionesco het volgende:
[..]
In het begin zegt hij dan ook dat hij zowiezo niks kan zeggen omdat ik ie zo bang is voor de 'echte' leader. Daarna pas besloten ze hem erin te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze nog iets moeten doen om iets in het heden mogelijk te maken (zoals Sayid's actie van Ben de gewetenloze evil-doer maakt die hij anno 2004 is). Als dat gebeurd is zullen ze wel weer naar 2009 flashen om daar deel te nemen aan de oorlog waar Widmore het over had.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Terechtplus1 het volgende:
Verder hadden Jack en de rest helemaal niet terug hoeven komen naar het eiland, omdat de anderen geen gevaar meer liepen.
Dat is inderdaad zo. Een erg dood moment wat dat betreft, de personen met doel houden 'm geheim (Ben, Richard, et cetera). Een minder sterk punt wat dat betreft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef Terechtplus1 het volgende:
Er zit geen echt doel meer in de serie (zoals eerst van het eiland afkomen).
Leeft Penny nog?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef Young_David het volgende:
Het tempo eruit? Het tempo zit nu op dat van seizoen 1-3 ongeveer. Het tempo van begin dit seizoen was enorm hoog en dat is nu weer wat afgeremd. Dat moet ook wel want anders is weer te weinig ruimte voor de karakters, waar de serie toch zwaar op leunt.
Maar er moet dit seizoen nog wel zooooveel verteld worden.
Wat was Hurley's reden om mee te gaan
Waarom was Ben in elkaar geslagen
Waar is Aaron
Waar zijn Rose en Bernhard
Wat is er met Claire gebeurd
Waar is Faraday
Ik geef ze de tijd, maar ik ben wel ongeduldig :p
Was er niet iets mbt als er iemand doodgaat, dat je het eindgeluid niet hoort..?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lost heeft altijd hetzelfde afsluitgeluidje, nu ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dead on the inside, I've got nothing to proof
Keep me alive, and give me something to lose![]()
Oei oei spannende shitz. Sayid ftw.
Lost
Om overigens in te haken op de bewering dat het minder spannend is.. ben ik het ten dele mee eens. Ik vind het buiten dat om gewoon zo belachelijk boeiend en interessant wat de schrijvers allemaal uit de hoge hoed gaan toveren dat ik blijf kijken tot het bittere bittere eind
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Als je naar de titel van de volgende aflevering kijkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uit de podcast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige episode en geweldig seizoen tot nu toeWe are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Tempo begon goed dit seizoen maar nu is het weer gedaald. Maarja, without sacrifices no gloryquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef Young_David het volgende:
Het tempo eruit? Het tempo zit nu op dat van seizoen 1-3 ongeveer. Het tempo van begin dit seizoen was enorm hoog en dat is nu weer wat afgeremd. Dat moet ook wel want anders is weer te weinig ruimte voor de karakters, waar de serie toch zwaar op leunt.
Maar er moet dit seizoen nog wel zooooveel verteld worden.
Wat was Hurley's reden om mee te gaan
Waarom was Ben in elkaar geslagen
Waar is Aaron
Waar zijn Rose en Bernhard
Wat is er met Claire gebeurd
Waar is Faraday
Ik geef ze de tijd, maar ik ben wel ongeduldig :p![]()
![]()
Ben's vader had altijd een hekel aan hem omdat zijn vrouw doodging door Ben's geboorte.When all else fails, you always have delusion.![]()
Toen Ben werd gevangen in seizoen 2(?) zei hij uiteindelijk dat hij kwam voor locke, toch? En toen Michael destijds WALT!! terug wou, moest hij hurley, jack, kate, en sawyer meenemen.
Misschien omdat Ben hun al kende?Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef capital_P het volgende:
Toen Ben werd gevangen in seizoen 2(?) zei hij uiteindelijk dat hij kwam voor locke, toch? En toen Michael destijds WALT!! terug wou, moest hij hurley, jack, kate, en sawyer meenemen.
Misschien omdat Ben hun al kende?
Jack ook omdat ie Chirurg was natuurlijkPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hoezo herkennen de Losties Ben dan niet als ze hem gevangen nemen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef capital_P het volgende:
![]()
![]()
Omdat ze in hun beleving Ben pas voor het eerst ontmoeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoezo herkennen de Losties Ben dan niet als ze hem gevangen nemen?
![]()
Omdat de Losties gewoon hun leven leven, en toen nog niet in 1977 waren geweest.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoezo herkennen de Losties Ben dan niet als ze hem gevangen nemen?2000 light years from home![]()
Waarom Sayid dan niet? Al is het wel raar dat Kate en Sawyer gevangenomen werden om een beetje aan een landingsbaan te werken. Hurley moest alleen de anderen waarschuwen daar niet te komen, dus wat maakt het dan uit dat Ben hem al kende?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef capital_P het volgende:
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."![]()
En Ben kende ze destijds inderdaad, maar de indruk werd gewekt dat dat kwam omdat hij meteen na de crash informatie over de inzittenden had verzameld.![]()
Net de aflevering gezien; wat een einde! Ik denk dat Ben dood gaat, weer 'opstaat' zoals mogelijk is op het eiland en daardoor net zoals Christian met Jacob kan communiceren (Locke dus nu ook als het goed is).
En misschien wordt Ben bij zijn redding geholpen door Julliet, waardoor hij later zo geobserdeerd door haar is... Speculaties, speculaties... Nu al zin in donderdag!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Ow, was er alweer een nieuw topic
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9AFAF307A1B7C.htmlquote:Michelle Rodriguez valt tv-crew aan
Actrice Michelle Rodriguez heeft een televisieploeg aangevallen op het vliegveld van Mexico-stad.
Rodriguez, die een rol speelde in de serie Lost en vanaf volgende week te zien is in de nieuwe film Fast And Furious, kwam in een rolstoel aan op het vliegveld. Toen een verslaggever haar aansprak, schold ze hem uit en probeerde hem te slaan. Ze sprong uit de rolstoel en schreeuwde dat ze ziek was. Daarna haalde ze uit naar de hele tv-ploeg.
Op een persconferentie zei de actrice later dat ze "ook maar een mens is". Ze zei geen sorry en ging ook niet in op de vraag waarom ze in een rolstoel zat.
Wat is het toch een pittige dame!![]()
![]()
Ze moet niet zo gemeen kijken in elke foto. Ligt misschien ook aan haar agents die vinden dat ze dit moet doen ofzo. Heel jammer iig. Beetje getypecast wordt ze ook.When all else fails, you always have delusion.![]()
Maar alle gebeurtenissen in 1977 en de gevolgen gaan dan wel door? Ondanks dat de Losties hier bij betrokken zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat de Losties gewoon hun leven leven, en toen nog niet in 1977 waren geweest.
Tijdreizen is echt verwarrend![]()
![]()
Ja maar waarom moest Michael specifiek hun halen? Jack natuurlijk vanwege zijn chirurgische kunsten, maar de rest?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
En Ben kende ze destijds inderdaad, maar de indruk werd gewekt dat dat kwam omdat hij meteen na de crash informatie over de inzittenden had verzameld.
Sayid misschien niet omdat Ben bang voor em was? (aangezien sayid hem al een keer had neergeschoten in zijn jeugd)Het Mighty Max forum
TVP. Over het algemeen niet zo'n boeiende aflevering, maar het einde met dat Ben neergeschoten werd was wel compleet onverwacht.![]()
wat Daniel zei: "what happened, happened"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar alle gebeurtenissen in 1977 en de gevolgen gaan dan wel door? Ondanks dat de Losties hier bij betrokken zijn?
Tijdreizen is echt verwarrend
je kan geen dingen veranderen als je in het verleden gaat want die zijn sowieso al gebeurt in het verleden toen je nog in het heden zat.![]()
Ja wat is de grens van "dingen veranderen"?quote:Op zondag 29 maart 2009 06:45 schreef janusbierkabanuss het volgende:
[..]
wat Daniel zei: "what happened, happened"
je kan geen dingen veranderen als je in het verleden gaat want die zijn sowieso al gebeurt in het verleden toen je nog in het heden zat.
Als je terug gaat in het verleden, en je hebt conversaties met bijvoorbeeld een kleine Ben, dan zijn er dingen al veranderd.
![]()
Nee, want die conversatie heeft dus altijd al plaatsgevondenquote:Op zondag 29 maart 2009 12:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja wat is de grens van "dingen veranderen"?Als je terug gaat in het verleden, en je hebt conversaties met bijvoorbeeld een kleine Ben, dan zijn er dingen al veranderd.
.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Toen faraday die boodschap gaf aan de "vroegere" desmond, herinnerde deze zich het pas ergens in de toekomst in zijn slaap.
Waarom pas op dat moment? Wat hadden die 2 momenten met elkaar te maken?Het Mighty Max forum
Omdat Desmond de loop van de geschiedenis en toekomst wel kan veranderen. Als het veranderd word komt het tot hem als een visioen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:58 schreef capital_P het volgende:
Toen faraday die boodschap gaf aan de "vroegere" desmond, herinnerde deze zich het pas ergens in de toekomst in zijn slaap.
Waarom pas op dat moment? Wat hadden die 2 momenten met elkaar te maken?Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:58 schreef Haunter het volgende:
Maar alle gebeurtenissen in 1977 en de gevolgen gaan dan wel door? Ondanks dat de Losties hier bij betrokken zijn?
Tijdreizen Heel Lost is echt verwarrend![]()
![]()
Ik heb me dood zitten ergeren aan haar gedrag en dr lelijke hoofdquote:Was blij dat ze uit de serie was.
In me Burberry......![]()
Ben komt vast wel weer terug..."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Eindelijk gezien..
Leuk einde, Ben is natuurlijk niet echt "dood". Alweer benieuwd naar komende donderdag. Het wordt maar weer duidelijk dat Ben evil is geworden door z'n vader..
Ik vond de cast van kleine Sayid trouwens niet echt succesvol, geen van beiden leek op grote Sayid (dat terwijl overige casts altijd wel van goede kwaliteit zijn).![]()
De helikopter met de goede Irakese kindacteurs is helaas boven Bagdad per ongeluk neergeschoten.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:40 schreef Jaytonism het volgende:
Ik vond de cast van kleine Sayid trouwens niet echt succesvol, geen van beiden leek op grote Sayid (dat terwijl overige casts altijd wel van goede kwaliteit zijn)..
![]()
"The light cones are tipping over..."
Niet erg opvallende opmerking van Daniel vorig seizoen, tenzij je er op gaat googlen ...
http://www.physicsforums.com/showthread.php?t=140217![]()
Trouwens, waarschijnlijk maakt Locke ook nog een reis naar het verleden. Ben momenteel bezig met seizoen 3 en zag gisteren de aflevering waar ze Mikhail voor den eersten maal treffen. Hij zei dat hij Locke herinnerde. Toen hij verdere uitleg wilde geven ratelde die Franse snol Rousseau er doorheen. Maar goed, lijkt mij dat John op een zeker moment in het verleden leider wordt van the Others.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Volgens mij wilde hij Sawyer & Kate op elkaar laten vallen om Jack te overtuigen de operatie uit te voeren, wat uiteindelijk ook is gebeurd.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:02 schreef capital_P het volgende:
[..]
Ja maar waarom moest Michael specifiek hun halen? Jack natuurlijk vanwege zijn chirurgische kunsten, maar de rest?![]()
Desmond herinnerde het op hetzelfde moment als dat Faraday het aan het vertellen was.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:58 schreef capital_P het volgende:
Waarom pas op dat moment? Wat hadden die 2 momenten met elkaar te maken?
Ik kan het niet beter verwoorden. Faraday ging terug in de tijd en Desmond ging gewoon verder in deze tijd (toekomst). Op hetzelfde moment dat Faraday het een paar dagen later tegen de verleden-Desmond zegt, herinnert Desmond het zich, in het nu.![]()
Ik vind het een goede oplossing van de makers, misschien wel de beste manier om tijdreizen en het verleden veranderen in beeld te brengen.
Op het moment dat het gebeurde, was Faraday er niet. Het moment dat Faraday het veranderde was Desmond er niet (die zat in de 'toekomst' of eigenlijk in het heden dus) en om toch die twee dingen samen te brengen moet Desmond het wel als herinnering (een herinnering van iets dat niet gebeurd is eigenlijk) meemaken.
Ik vraag me alleen af hoe ze eventuele volgende situaties zo gaan doen, je kan niet de halve cast een herinnering laten dromen, dat zou wel erg afgezaagd worden...
Trouwens, KoosVogels, goed dat je dat opbrengt. Ik kan het me niet herinneren maar ik geloof zo dat het zo is. Dat zou overigens wel weer bevestigen dat het idd zo is dat "whatever happened, happened". Als Locke nu om een of andere reden beslist dat ie in het verleden iets met Mikhail moet uithalen, dan verandert hij dus niets, maar is dat al eens gebeurd. (Waardoor ik er ook bij blijf dat Sayid kinderBen al 'eerder' heeft neergeschoten en dat dit iets is waardoor Ben zo evil is geworden of bij the Others terecht is gekomen of iig iets wat hem zo ontwikkeld heeft)"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Tvp, de Sawyer aflevering gezien, nog niet het hele topic gelezen. Ben benieuwd hoe ze de Ben-Ben controversy oplossen![]()
![]()
Ga hem nog maar een keer meepakken woensdag, maar ik hoop echt dat er meer spanning in komt, want er zijn veel andere series leuker op dit moment vind ik. De hoofdrolspelers zitten daar allemaal zo doelloos. Teveel vragen worden ook niet snel genoeg beantwoord. Het boeit wel, maar als je dan achteraf bedenkt wat er dan gebeurt is stelt het allemaal niet zoveel voor. Vooral de laatste aflevering rondom Sayid vond ik echt tegenvallen.
Wel even spannend of hij Sawyer gaat verraden, maar dat was het dan ook wel. Die Ben vind ik niet zo interessant.
[ Bericht 0% gewijzigd door northernlight81 op 31-03-2009 08:25:46 ]![]()
Ik snap dat dat de indruk is, maar dat slaat nergens op. Het is namelijk niet hetzelfde moment.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Desmond herinnerde het op hetzelfde moment als dat Faraday het aan het vertellen was.
Ik kan het niet beter verwoorden. Faraday ging terug in de tijd en Desmond ging gewoon verder in deze tijd (toekomst). Op hetzelfde moment dat Faraday het een paar dagen later tegen de verleden-Desmond zegt, herinnert Desmond het zich, in het nu.
![]()
Sayid lijkt dat ook in de verste verte niet op een Irakees, dus ze hadden ook gewoon een Indiaas jochie moeten kiezen.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De helikopter met de goede Irakese kindacteurs is helaas boven Bagdad per ongeluk neergeschoten..
![]()
Precies. Ik had me nog kunnen indenken dat het op hetzelfde moment gebeurde in hun belevingswereld-tijdslijn ofzo, maar voor faraday was het hoogstens een paar dagen nadat desmond het eiland verliet, terwijl het voor desmond 3 jaar later was.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik snap dat dat de indruk is, maar dat slaat nergens op. Het is namelijk niet hetzelfde moment.
Het Mighty Max forum
Naveen Andrews is dan ook een Brit van Indiase afkomst. Ik denk dat ze idd moeite hadden om in de buurt van de locatie zulke kindacteurs te vinden. Ach, whatever. Moeten wij ons druk blijven maken om die paar minuten backstory?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Sayid lijkt dat ook in de verste verte niet op een Irakees, dus ze hadden ook gewoon een Indiaas jochie moeten kiezen.![]()
Jullie hebben gelijk, ik dacht dat die herinnering gelijk plaatsvond op het moment nadat de O6 de boot verlieten waar Desmond en Penny op zaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef capital_P het volgende:
[..]
Precies. Ik had me nog kunnen indenken dat het op hetzelfde moment gebeurde in hun belevingswereld-tijdslijn ofzo, maar voor faraday was het hoogstens een paar dagen nadat desmond het eiland verliet, terwijl het voor desmond 3 jaar later was.
Dan snap ik ook niet waarom die herinnering dan pas komt. Geen flauw idee.
De nieuwe blog van Erika is trouwens online![]()
![]()
Ik zie Ben nu op net5 in Law & Order special victims unit, hij heeft een 8 jarige nigeriaanse sexslaaf gekocht, vermoord en in stukken gesnedenhoezo typcasten?!
![]()
Maar Ben is een good guyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:58 schreef Rahl het volgende:
Ik zie Ben nu op net5 in Law & Order special victims unit, hij heeft een 8 jarige nigeriaanse sexslaaf gekocht, vermoord en in stukken gesnedenhoezo typcasten?!
![]()
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Dat is zeker van vorig jaar al, aangezien er 5th season staat?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:21 schreef EvilMarc het volgende:
http://darkufo.blogspot.com/2009/04/odi-lost-CANCELLED-announcement-01-BREAKING-no-5th-and-6th-season.html
![]()
![]()
Ik zag gister Jin in CSI voorbij komen
Hij heette nog Jin ook
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Er staat een speciale persconferentie over de toekomst van Lost gepland voor vanmiddag![]()
Screenshot van Reuters.com:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo.. ff gekeken
best goeie EP
Sayid aan de LSD![]()
![]()
Sawyer in het zweet![]()
k moest weer ff wennen met terugblikken van Sayidwel geinig om dingen vanuit een ander perspectief te zien
![]()
Dat Ben de 815's al kende in S1 was blijkbaar niet door de passenger list
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: