Omdat ze in hun beleving Ben pas voor het eerst ontmoeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoezo herkennen de Losties Ben dan niet als ze hem gevangen nemen?
Omdat de Losties gewoon hun leven leven, en toen nog niet in 1977 waren geweest.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hoezo herkennen de Losties Ben dan niet als ze hem gevangen nemen?
Waarom Sayid dan niet? Al is het wel raar dat Kate en Sawyer gevangenomen werden om een beetje aan een landingsbaan te werken. Hurley moest alleen de anderen waarschuwen daar niet te komen, dus wat maakt het dan uit dat Ben hem al kende?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef capital_P het volgende:
Toen Ben werd gevangen in seizoen 2(?) zei hij uiteindelijk dat hij kwam voor locke, toch? En toen Michael destijds WALT!! terug wou, moest hij hurley, jack, kate, en sawyer meenemen.
Misschien omdat Ben hun al kende?
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9AFAF307A1B7C.htmlquote:Michelle Rodriguez valt tv-crew aan
Actrice Michelle Rodriguez heeft een televisieploeg aangevallen op het vliegveld van Mexico-stad.
Rodriguez, die een rol speelde in de serie Lost en vanaf volgende week te zien is in de nieuwe film Fast And Furious, kwam in een rolstoel aan op het vliegveld. Toen een verslaggever haar aansprak, schold ze hem uit en probeerde hem te slaan. Ze sprong uit de rolstoel en schreeuwde dat ze ziek was. Daarna haalde ze uit naar de hele tv-ploeg.
Op een persconferentie zei de actrice later dat ze "ook maar een mens is". Ze zei geen sorry en ging ook niet in op de vraag waarom ze in een rolstoel zat.
Maar alle gebeurtenissen in 1977 en de gevolgen gaan dan wel door? Ondanks dat de Losties hier bij betrokken zijn?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat de Losties gewoon hun leven leven, en toen nog niet in 1977 waren geweest.
Ja maar waarom moest Michael specifiek hun halen? Jack natuurlijk vanwege zijn chirurgische kunsten, maar de rest?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:41 schreef JohnLocke het volgende:
En Ben kende ze destijds inderdaad, maar de indruk werd gewekt dat dat kwam omdat hij meteen na de crash informatie over de inzittenden had verzameld.
wat Daniel zei: "what happened, happened"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Maar alle gebeurtenissen in 1977 en de gevolgen gaan dan wel door? Ondanks dat de Losties hier bij betrokken zijn?
Tijdreizen is echt verwarrend
Ja wat is de grens van "dingen veranderen"?quote:Op zondag 29 maart 2009 06:45 schreef janusbierkabanuss het volgende:
[..]
wat Daniel zei: "what happened, happened"
je kan geen dingen veranderen als je in het verleden gaat want die zijn sowieso al gebeurt in het verleden toen je nog in het heden zat.
Nee, want die conversatie heeft dus altijd al plaatsgevondenquote:Op zondag 29 maart 2009 12:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja wat is de grens van "dingen veranderen"?Als je terug gaat in het verleden, en je hebt conversaties met bijvoorbeeld een kleine Ben, dan zijn er dingen al veranderd.
Omdat Desmond de loop van de geschiedenis en toekomst wel kan veranderen. Als het veranderd word komt het tot hem als een visioen.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:58 schreef capital_P het volgende:
Toen faraday die boodschap gaf aan de "vroegere" desmond, herinnerde deze zich het pas ergens in de toekomst in zijn slaap.
Waarom pas op dat moment? Wat hadden die 2 momenten met elkaar te maken?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:58 schreef Haunter het volgende:
Maar alle gebeurtenissen in 1977 en de gevolgen gaan dan wel door? Ondanks dat de Losties hier bij betrokken zijn?
Tijdreizen Heel Lost is echt verwarrend
Ik heb me dood zitten ergeren aan haar gedrag en dr lelijke hoofdquote:
De helikopter met de goede Irakese kindacteurs is helaas boven Bagdad per ongeluk neergeschoten.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:40 schreef Jaytonism het volgende:
Ik vond de cast van kleine Sayid trouwens niet echt succesvol, geen van beiden leek op grote Sayid (dat terwijl overige casts altijd wel van goede kwaliteit zijn).
Volgens mij wilde hij Sawyer & Kate op elkaar laten vallen om Jack te overtuigen de operatie uit te voeren, wat uiteindelijk ook is gebeurd.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:02 schreef capital_P het volgende:
[..]
Ja maar waarom moest Michael specifiek hun halen? Jack natuurlijk vanwege zijn chirurgische kunsten, maar de rest?
Desmond herinnerde het op hetzelfde moment als dat Faraday het aan het vertellen was.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:58 schreef capital_P het volgende:
Toen faraday die boodschap gaf aan de "vroegere" desmond, herinnerde deze zich het pas ergens in de toekomst in zijn slaap.
Waarom pas op dat moment? Wat hadden die 2 momenten met elkaar te maken?
Ik snap dat dat de indruk is, maar dat slaat nergens op. Het is namelijk niet hetzelfde moment.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:07 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Desmond herinnerde het op hetzelfde moment als dat Faraday het aan het vertellen was.
Ik kan het niet beter verwoorden. Faraday ging terug in de tijd en Desmond ging gewoon verder in deze tijd (toekomst). Op hetzelfde moment dat Faraday het een paar dagen later tegen de verleden-Desmond zegt, herinnert Desmond het zich, in het nu.
Sayid lijkt dat ook in de verste verte niet op een Irakees, dus ze hadden ook gewoon een Indiaas jochie moeten kiezen.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De helikopter met de goede Irakese kindacteurs is helaas boven Bagdad per ongeluk neergeschoten..
Precies. Ik had me nog kunnen indenken dat het op hetzelfde moment gebeurde in hun belevingswereld-tijdslijn ofzo, maar voor faraday was het hoogstens een paar dagen nadat desmond het eiland verliet, terwijl het voor desmond 3 jaar later was.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik snap dat dat de indruk is, maar dat slaat nergens op. Het is namelijk niet hetzelfde moment.
Naveen Andrews is dan ook een Brit van Indiase afkomst. Ik denk dat ze idd moeite hadden om in de buurt van de locatie zulke kindacteurs te vinden. Ach, whatever. Moeten wij ons druk blijven maken om die paar minuten backstory?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Sayid lijkt dat ook in de verste verte niet op een Irakees, dus ze hadden ook gewoon een Indiaas jochie moeten kiezen.
Jullie hebben gelijk, ik dacht dat die herinnering gelijk plaatsvond op het moment nadat de O6 de boot verlieten waar Desmond en Penny op zaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef capital_P het volgende:
[..]
Precies. Ik had me nog kunnen indenken dat het op hetzelfde moment gebeurde in hun belevingswereld-tijdslijn ofzo, maar voor faraday was het hoogstens een paar dagen nadat desmond het eiland verliet, terwijl het voor desmond 3 jaar later was.
Maar Ben is een good guyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:58 schreef Rahl het volgende:
Ik zie Ben nu op net5 in Law & Order special victims unit, hij heeft een 8 jarige nigeriaanse sexslaaf gekocht, vermoord en in stukken gesnedenhoezo typcasten?!
Dat is zeker van vorig jaar al, aangezien er 5th season staat?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:21 schreef EvilMarc het volgende:
http://darkufo.blogspot.com/2009/04/odi-lost-CANCELLED-announcement-01-BREAKING-no-5th-and-6th-season.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |