Ja, ze heeft vanochtend al gepost. Hoezo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:24 schreef Ynske het volgende:
iemand al iets van Tex gehoord?
Gewoon, had haar nog niet gezien en was benieuwd of er al wat rommeldequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vanochtend al gepost. Hoezo?
Moet je nagaan, binnenkort ben jij er 1 die in 2008 zwanger raakte en dan ben je samen zwanger met vrouwen die in 2010 gaan bevallenquote:
Hallo, nee hoor haha nog niets aan de hand hier. Heb 2 dagen niet of nauwelijks op internet gezeten, was weer eens een dagje uitgevallen, en nu zie ik gewoon dat jullie alweer een heel topic verder zijn, mijn hemelquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:26 schreef MamaNik het volgende:
Heeft iemand wennie29 de laatste dagen gezien hier op het forum??
Ze was zo fanatiek met posten de laatste tijd en ineens niet meer?? Zou ze bevallen zijn van de twins????
SPANNEND!!
als ik nou toch mn best doe..heb ik 2 2009 babies!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, binnenkort ben jij er 1 die in 2008 zwanger raakte en dan ben je samen zwanger met vrouwen die in 2010 gaan bevallen
Als je er zin in hebt, waarom niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Dakota het volgende:
[..]
als ik nou toch mn best doe..heb ik 2 2009 babies!
*momentje van besef*quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Moet je nagaan, binnenkort ben jij er 1 die in 2008 zwanger raakte en dan ben je samen zwanger met vrouwen die in 2010 gaan bevallen
Het had zomaar gekund toch?? Je weet het nooit bij tweelingen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Hallo, nee hoor haha nog niets aan de hand hier. Heb 2 dagen niet of nauwelijks op internet gezeten, was weer eens een dagje uitgevallen, en nu zie ik gewoon dat jullie alweer een heel topic verder zijn, mijn hemel![]()
Moet nog even gaan bijlezen hoor. Controle dinsdag bij de verloskundige was weer goed, de onderste ligt nu weer met zijn koppie naar beneden, nou houden zo. Morgen weer naar het ziekenhuis voor een ctg.
Alweer 36 weken EN 1 dag, we kwamen er dinsdag achter dat we al die maanden er steeds 1 dag naast zaten, 1 dag ik weet het, waar praten we over, maar toch.
Tex, nog niets???? ik ben nieuwsgierig!
Wat een prachtige echofoto's van Puk overigens
Indalen was bij de eerste pas met 38 weken, van deze 2 weet ik het nog niet. Nu nog niet in ieder geval. Het kan wel al best redelijk vroeg in de zwangerschap inderdaad.
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Misschien toch maar een apart 2lingen topic opzetten kunnen we je wat beter in de gaten houden hahaha
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:23 schreef DuchessX het volgende:
Ben je even een paar daagjes niet online, zijn jullie gewoon weer een paar topics verder![]()
Ik moet nog even teruglezen hoor
Martine wat een mooie echo zeg
Noli afschuwelijk hé die herrie...onze overburen zijn ook bezig met de oude voegen eruit te dingesen, wat een herrie![]()
Dakota zwanger? Hoera, gefeliciteerd!
Ik ben dinsdag naar de vlos geweest, ben weer goedgekeurd en de baby groeit goed, mijn baarmoeder komt nu al bij mijn navel
Ik blijf maar zo oververmoeid, ik moet aan het eind van de middag écht naar bed want dan val ik om van de slaap... Ik had toch echt gehoopt dat dat minder zou worden maar dat is niet gebeurd helaas
hier nu ook aldoor zo giga moe, ben nu helemaal blij maar halve dagen te werkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:23 schreef DuchessX het volgende:
Ben je even een paar daagjes niet online, zijn jullie gewoon weer een paar topics verder![]()
Ik blijf maar zo oververmoeid, ik moet aan het eind van de middag écht naar bed want dan val ik om van de slaap... Ik had toch echt gehoopt dat dat minder zou worden maar dat is niet gebeurd helaas
Oeh, dat wordt mijn baby. Pardon onze babyquote:
is idd raar..ik dacht ook dat elin in 2008 geboren zou worden (24-12-2008)quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Oeh, dat wordt mijn baby. Pardon onze baby
Nooit gedacht nog in 2009 een kind te verwachtenEerste poging, raak en dat alles in 2009..
Toch best grappig. 2010 klinkt dan meteen weer zo ver
Zielig... Of moet ik je feliciteren?quote:
Nouja, zolang het zo blijft is er niets aan de hand. Wat mij betreft hoeft er niet meer afquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zielig... Of moet ik je feliciteren?
Ik sta gewoon niet op de weegschaal. Maar ik schat zo in dat ik op hetzelfde gewicht zit of misschien 1 kg meer.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef S_oepstengel het volgende:
Dankje dames!
BE, de naam blijft gewoon de naam![]()
Ik heb een paar steekjes in de schaamstreek gevoeld, maar niet echt dat het pijn deed. Maar dat is dus bij iedereen anders.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef seilram het volgende:
Dames die al ervaring hebben, dat indalen? Hoe voelt dat dan precies? En zit je beeb dan vast? met zijn hoofd tussen je bekken?
Nou ja... zomaar... ehm... er zijn wel vrouwen die opstaan van de bank en dat dan ineens de vliezen breken... dan kan het nog wel even duren voor de boel echt op gang komt, maar je weet dan wel dat je er met 24-48 vanaf bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Even voor mijn beeldvorming BE, kan het echt zomaar ineens starten? Geen voortekenen of voorgevoelens maar gewoon ineens *hop* aan de bak?
Dat is dan toch ook ineens een hele omschakeling? Of ga je dan over op oerkrachten en merk je het niet zo?
\o/quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja... zomaar... ehm... er zijn wel vrouwen die opstaan van de bank en dat dan ineens de vliezen breken... dan kan het nog wel even duren voor de boel echt op gang komt, maar je weet dan wel dat je er met 24-48 vanaf bent.
En die eerste wee, of hij nou krachtig is of niet, die komt toch echt ooit als eerste. Zomaar...
En bij de een is dat krachtiger dan bij de ander. Bij de een doet het zeer, bij de andere is het een beetje zeurend.
Maar er zijn hier toch wel flink wat meiden geweest die hier nog aan het posten waren en bij wijze van spreken 4-5 uur later terug kwamen met 'hoi, ik heb even een kindje gebaard hoor'!
Nee, niet in alle gevallen, maar als het echt plonst vaak toch wel. Inleiden is dan toch binnen 72 uur inmiddels dacht ik?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij mij braken ze spontaan (schijnt maar bij 5% oid te gebeuren als ik me niet vergis) maar het is geen 100% garantie dat je binnen 48 uur je kind hebt.
Dat had beef toch ook? Of ging die met weeen naar de snackbarquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet in alle gevallen, maar als het echt plonst vaak toch wel. Inleiden is dan toch binnen 72 uur inmiddels dacht ik?
Ik zei het iig om aan te geven dat 'zomaar' dus echt wel bestaat. Zonder waarschuwing vooraf die plons water zeg maar.
Maar dus ook de weeën.
oh niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Bij mij braken ze spontaan (schijnt maar bij 5% oid te gebeuren als ik me niet vergis) maar het is geen 100% garantie dat je binnen 48 uur je kind hebt.
Met weeen naar de snackbarquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat had beef toch ook? Of ging die met weeen naar de snackbar
Bij de meeste vrouwen niet, maar de echt vlotte bevalling zijn vaak wel het gevolg van een weeen-storm en dat is niet echt een pretje. Zegt men, ik ken het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef flugeltje het volgende:
En zit je dan ook meteen in de "bevallings-mood"? Mij lijkt de omschakeling zo vreemd. Van gewoon je dagelijkse ding ineens flink auw en aan de bak. En dan een x- aantal tijd later heb je een kind in je armen. Ik denk dat die met stip op 1 in de vage-dagen top10 zal komen bij mij.
Ja weet ik wel, maar als ik er vanuit ga dat het nog wel vanzelf begint valt het inleiden ms zo rauw op mn dak mocht het wel zo ver komen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, je hebt nog een weekje te gaan joh, dat inleiden is nog zo ver weg! For all you know kan het over een uurtje zomaar ineens beginnen! Have the faith meid!
Dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen niet, maar de echt vlotte bevalling zijn vaak wel het gevolg van een weeen-storm en dat is niet echt een pretje. Zegt men, ik ken het niet.
Het kan bijv. ook bij Tex over een uurtje of 2 rustigaan beginnen en dan morgenochtend ofzo haar kindje in haar armen. Dat was een beetje wat ik bedoelde. Nu geen enkel teken wil niks zeggen zeg maar.
Iets met een hart en onder haar riem.
Ah zo. Nu snap ik het.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar als ik er vanuit ga dat het nog wel vanzelf begint valt het inleiden ms zo rauw op mn dak mocht het wel zo ver komen...
En nou ja, heb gewoon een wat mindere dag vandaag. Morgen weer beter hoop ik gewoon
valt meestal wel mee hoor..de pijn wordt meestal langzaam, erger.. ik zat hier met 5cm ontsluiting nog te posten en af en toe een wee weg te zuchten..daarna hebben ze dus mijn vliezen gebroken en toen kwamen de weeen heel snel achter elkaar..7-10 cm in zo'n 10 minuten..daarna nog 8 minuten persweeen(8 stuks) en toen was ze er al.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef flugeltje het volgende:
En zit je dan ook meteen in de "bevallings-mood"? Mij lijkt de omschakeling zo vreemd. Van gewoon je dagelijkse ding ineens flink auw en aan de bak. En dan een x- aantal tijd later heb je een kind in je armen. Ik denk dat die met stip op 1 in de vage-dagen top10 zal komen bij mij.
ja dat snapte ik alquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen niet, maar de echt vlotte bevalling zijn vaak wel het gevolg van een weeen-storm en dat is niet echt een pretje. Zegt men, ik ken het niet.
Het kan bijv. ook bij Tex over een uurtje of 2 rustigaan beginnen en dan morgenochtend ofzo haar kindje in haar armen. Dat was een beetje wat ik bedoelde. Nu geen enkel teken wil niks zeggen zeg maar.
Iets met een hart en onder haar riem.
ik weet niet of ik t gemist heb maar strippen ze je al? dat heeft bij waarschijnlijk geholpen (binnen 24 uur bevallen)quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar als ik er vanuit ga dat het nog wel vanzelf begint valt het inleiden ms zo rauw op mn dak mocht het wel zo ver komen...
En nou ja, heb gewoon een wat mindere dag vandaag. Morgen weer beter hoop ik gewoon
Jij bevalt eerder hoor!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef texelonia het volgende:
S_oepstengel wat fijn dat voor jou het einde nu ook in zicht is
Kan nog spannend worden dus, wie van ons als eerste bevalt
die sneltrein was er bij mij echt bij de laatste 3 cm omdat dat zo snel ging en pijnlijk was. maar daarvoor dus langzaamaan een flinke ongesteldheidspijn om de 3 minutenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja dat snapte ik al
Ik vroeg het mezelf gewoon ineens af. Hoe dat werkt als je lichaam aan de bak moet. Hoe je die omschakeling maakt of dat je meegenomen wordt in een sneltrein en er niet meer af kunt springen. En vooral hoe dat voelt. Of neemt de oerkracht het over en gaat het gewoon 'automatisch'... Ik heb het dan niet eens alleen over de 'snelle' bevalling, maar gewoon over bevallingen in het algemeen.
Als er vandaag nog niks gebeurd was zouden ze een afspraak maken om maandag te strippen. Als het dan nog nodig wasquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:23 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik weet niet of ik t gemist heb maar strippen ze je al? dat heeft bij waarschijnlijk geholpen (binnen 24 uur bevallen)
Dat verschilt per geval. Bij sommige bevallingen heb je de tijd om langzaam mee te gaan in het verhogende ritme van de weeen. Er zijn er bij die idd die sneltrein zijn en dat wordt, door veel vrouwen, wel als heel heftig ervaren. Geen ruimte tussen de weeen in om even op adem te komen, het gaat maar door dan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja dat snapte ik al
Ik vroeg het mezelf gewoon ineens af. Hoe dat werkt als je lichaam aan de bak moet. Hoe je die omschakeling maakt of dat je meegenomen wordt in een sneltrein en er niet meer af kunt springen. En vooral hoe dat voelt. Of neemt de oerkracht het over en gaat het gewoon 'automatisch'... Ik heb het dan niet eens alleen over de 'snelle' bevalling, maar gewoon over bevallingen in het algemeen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Je zult nog een 'paar' maanden moeten wachten en dan zal je het zelf ervaren.
Heb je al eens gelezen in het bevallingsverhalen-topic? Ik vind dat altijd erg mooi. Al die verschillende verhalen en ervaringen. En als je het nu doet, dan heb je nog even om de meeste nare dingen weer weg te drukken.
maar je bent nu toch al een week overtijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als er vandaag nog niks gebeurd was zouden ze een afspraak maken om maandag te strippen. Als het dan nog nodig wasMaar nog niks gehoord...
Dat wilde ik ook zeggen, maar het leek me dat dat, bij het opstaan midden in de nacht het probleem niet zou zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef huuphuup het volgende:
Valt wel mee dan met de hoeveelheid vocht mefke![]()
Iemand zei tegen mij dat ik mn bh-bandjes strakker moest zetten, geloof dat het ET was? En het hielp wonder boven wonder echt bijna direct.zo gek.
Dat herken ik heel goed. Ik had dat ook heel sterk. Wat is het? Hoe gaat het zijn? Hoe ga ik erop reageren? Hoe gaat beginnen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las het bevallingsverhalen topic altijd als ik weer last had van rammelende eierstokken. Dan hoefde het meestal even niet meer![]()
Ik zal het inderdaad af moeten wachten allemaal, maar het is wel iets wat me bezighoud. Niet dat het pijn gaat doen of wat er fysiek allemaal gebeurd, maar meer hoe je er emotioneel mee omgaat op zo'n moment.
Het op een wulpse manier uitkleden om iemand te verleidenquote:
Anita jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
oh wacht het was 's nachts... hmmm dan zou het inderdaad misschien vocht kunnen zijn? Anders een glaasje water naast je bed zetten en als je er s nachts uitmoet dan even een slokje nemen gelijk.
Ik heb geen voedingsbh gekocht nog. Doe het voor nu nog even met een gewone grotere maat en latere in de zwangerschap investeer ik wel in een dure/goede voedingsbh. (en als de striemen in je huid staan wordt het tijd voor een nieuwe ja)
Heette dat merk niet Anita ofzo die stevige voedingsbh's enzo heeft? Anyone?
juh vliezen proberen los te maken ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Het op een wulpse manier uitkleden om iemand te verleiden
(Je baarmoedermond (correct me if I'm wrong) wordt geprikkeld door de verloskundige in de hoop dat het de bevalling op gang brengt. )
Mjah dit was wat zij voorstelde. Scheelt wel dat ik me toen wel goed voelde misschienquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
maar je bent nu toch al een week overtijd? bij mij was t gelijk op 41 wk (nouja en 1 dag anders was t op nieuwjaarsdag en 41+3 was ze er..
weet je al wel of je iets ontsluiting hebt? En als je t echt zat bent wil ze vast wel ff langskomen om te strippen hoor..duurt maar een paar minuutjes (althans hier doen ze er niet zo moeilijk over)
Anita heeft ook zwart in grote maten en als de lingeriezaak dat niet heeft, dan is het wel te bestellen. Ze hebben zelfs met rozige bloemetjes in grote maten!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef mefke79 het volgende:
Anita..heb het even opgezocht, hebben ook verkoopadressen in de buurt. Ik denk dat ik maar even ga kijken dit weekend. Want of het nou de oorzaak van de hoofdpijn is of niet, zoals het nu zit (met knellende bandjes & naar buiten kijkende tepels aan het einde van de dag) is het ook niets. Zag wel dat het waarschijnlijk wit gaat worden, waarom hebben ze nou nooit zwart in grote maten???
vast niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef texelonia het volgende:
Als je het over de duvel hebt... Werd net gebeld door de vk voor een afspraak maandag: 16:30 en dan dus evt gestript. Met een beetje geluk heb ik heel die afspraak niet nodig
Hier ging het als volgt, de vliezen braken toen ik nog in bed lag te slapen 7.30 uur ofzo, ik sprong overeind en het gutste het laminaat opquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Er zijn er bij die idd die sneltrein zijn en dat wordt, door veel vrouwen, wel als heel heftig ervaren. Geen ruimte tussen de weeen in om even op adem te komen, het gaat maar door dan.
Je zult zien dat ze morgen geboren wordt en dat ik dan echt denk, jezus wat heb ik me die laatste dag nog lopen aanstellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
vast niet!
ik zal duimen voor morgen
Moet je kijken tot hoe ver deze gaat:quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef mefke79 het volgende:
He Cattie thanks, die zien er ook fijn uit. En de maat...ik vrees dat ik ondertussen aan een 80F zit. En dat valt tegen voor iemand die een borstverkleining gehad heeft kan ik je vertellen. Ik ga eens even kijken of ik ergens een fatsoenlijke meting kan doen (als in: bij iemand die er echt verstand van heeft). Kan ik er in de winkel eentje kopen en dan die van Cattie nog bestellen, die prijs valt echt mee.
Jah, dat helpt inderdaad. Vloog de kantinemedewerker zowat om zijn nek dat hij nog wat had staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef ymme het volgende:
Melk?? Dat doet mijn vriend tenminste altijd bij maagzuur.
Bij Ruben kreeg ik pas aan het einde af en toe last van mijn maag en had ik inderdaad Gaviscon in huis. Hier is het nu opgelost met een bekertje melk, maar wellicht werken suikerklontjes ook wel ja, die hebben we hier ook wel op kantoor (nouja, suikerzakjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef innepin het volgende:
Bij mij hielpen suikerklontjes nog wel es, Troel![]()
En het in huis halen van antimaagzuurspul. Sinds het gekocht is, heb ik er geen last meer van. en de pot zit dus nog dicht he
Moeilijk wennie wat te doen, weet niet of je lid ben van de NVOM (vereniging van meerlingen)quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef wennie29 het volgende:
Soepstengel wat fijn dat het einde in zicht is, heel veel succes maandag.
Tex, sterkte nog even...rotdagen horen erbij, nog maar heel even, en wellicht is het strippen maandag helemaal niet nodig, en kun je morgen al je prachtige dochter in je armen houden![]()
Bij mij hielp een droog melbatoastje tegen de misselijkheid en cola![]()
Ik zit in dubio, stel dat ik de keuze krijg om me te laten inleiden met 38 weken, moet ik dit dan doen of niet? Aan de ene kant wil ik de natuur zijn gang laten gaan, aan de andere kant is het nu wel heel zwaar geworden en weet ik niet of ik het nog langer dan 2 weken ga trekken. Dan denk ik weer, ach rustig aan doen, wat zijn die paar weken nou eigenlijk?
Ik denk als uit de echo's en de ctg's blijkt dat de baby's het nog goed doen, het beter is om ze te laten zitten toch? hoe langer hoe beter dacht ik altijd, plus dan zijn ze niet zo klein, hoeven ze niet de couveuse in enz. Ik moet volgende week vrijdag beslissen geloof ik, mits ik niet spontaan beval, maar denk het niet. Om de een of andere reden denk ik dat ik best eens de 40 weken kan gaan halen
Ditoquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Hallo Berto! Ik vroeg me al af wie jij eigenlijk was, zo hoog in dat lijstje, kende je helemaal niet
Die vind ik wel echt geweldigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:16 schreef seilram het volgende:
Ik hoorde gister trouwens een bakerpraatje wat ik nog niet heb gehoord... als je niet zo'n grote borsten hebt, dan zou je meer vet opslaan op je kont, voor de borstvoeding?? Vroeg me af of dit nou echt is of omdat ze dat zei omdat ik over mijn kont bezig was![]()
Hahahaha ik zat daar ook echt zo van: eeeeuuhh zeg je dat nou om me beter te laten voelen ofzo? want dat hoeft niet hahahaha. Maar volgens die collega was het echt zo. (Nou is ze zelf behoorlijk fors en na de bevalling nog net zo, dus misschien zei ze het ook wel om zichzelf in een "goed" daglicht te plaatsen).quote:
Dankjewel! Wat lief!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Vivi het volgende:
Poppejansje, ik wilde je nog even van harte feliciteren!
hahaha fijn hè dat soort dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:22 schreef seilram het volgende:
[..]
Hahahaha ik zat daar ook echt zo van: eeeeuuhh zeg je dat nou om me beter te laten voelen ofzo? want dat hoeft niet hahahaha. Maar volgens die collega was het echt zo. (Nou is ze zelf behoorlijk fors en na de bevalling nog net zo, dus misschien zei ze het ook wel om zichzelf in een "goed" daglicht te plaatsen).
Bij mij is nu met bijna 31 weken dus zo dat mijn borsten geen 1 maat groter zijn.. wel wat voller, maar dat was het wel. Maar mijn broek met maat 29, die krijg ik net tot op mijn heupen![]()
Kom hier niet zo heel vaak, vandaar. Maar zal proberen wat regelmatiger te posten, zeker nu in afwachting van.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Hallo Berto! Ik vroeg me al af wie jij eigenlijk was, zo hoog in dat lijstje, kende je helemaal niet
Ik denk eigenlijk dat ik liever een zeer bekken heb en erg goed op mijn voeding moet letten, dan dat ik erg vermoeid ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:17 schreef tessie het volgende:
Ik ken het gevoel McLaura. Ik baal er echt wel van dat ik geen energie heb en pijntjes enzo, maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, want ik ben zwangerIk vind dat zooo leuk!
(niet dat je vermoeidheid kan vergelijken met jouw klachten, maar toch.. snap het idee)
dat is fijn nieuws!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef Troel het volgende:
Goed nieuws
Mijn arts heeft kauwtabletten gevonden met de juiste hoeveelheden sporen en mineralen die geen kans kunnen geven op te hoge vitaminewaardenKortom: sondevoeding is van de baan (als het ook echt blijkt te werken, maar dat zal toch wel
)
Opgelucht en blij hier.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb komt het echte echte groeien nog wel vlak voor en met name direct na de bevalling als alle melkklieren zich vullen. Dus wat nie is nu kan vast nog komen)
Zo was het bij mij de vorige zwangerschap in ieder geval wel: heel snel flink groeien, daarna een hele tijd stil, en op het einde werden het echte meloenenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hoor weer andere dingen (van de Livera-mevrouw). Ik ben bijna 2 cupmaten rijker. Zij vertelde me bij aanschaf van een E (
) dat je de eerste 15 wk erg kunt groeien en dan de laatste paar weken voor je bevalt kan er ook nog een beetje bij komen.
Dat je slagroom gaat geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb dikke tieten én een dikke kont, wat zegt dat dan?![]()
![]()
Mensen zeggen echt rare dingen tegen je he, als je zwanger bent. Echt blijkbaar hét excuus om onzin te lullen.
Als je goed genoeg knijpt, kun je misschien wel leuke toefjes maken voor op de koffiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:34 schreef tessie het volgende:
Lol Noli! Dat word nog wat dan, want ik kan geen borstvoeding geven
Dat kan ook lekker zijn in de koffie hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:40 schreef Chan het volgende:
Ohh dat is ook wat, dan krijgt mijn baby dunne waterige melk (ik pas nog steeds in maatje 27 spijkerbroek en cupmaat is nou ook niet echt schokkend gegroeid of zo)
ik vond m iets te flauw om te posten maar het staat daar echtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:Bar! Zijn vader verstopt ook continu zijn hoofd in je bekken?
Hartstikke mooi dat alles goed is
jaja, je moet nu elke minuut verantwoorden wat je doet hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef texelonia het volgende:
Bar wat fijn dat alles goed is!
Ik ga zo met Noah maar even langs mn ouders denk ik. Ben het thuis zitten wel een beetje zat. Wrs vanavond pas weer online
Zoooo herkenbaar ja! Ik heb ze ook in de buurt. Ieuw!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Echter, er is nog een derde type, zo'n irritante die haar echte zwangerschapskilo's nooit is kwijtgeraakt en daar blijkbaar frusti over is ofzo en die dan met verhalen komt in de trant van "wacht maar, iedere zwangere komt minimaal 25 kg aan" en "zeg maar dag tegen je lijf want hierna raak je die kilo's nooit meer kwijt" enz enz. Waaromga je frustraties uitleven op de loopband in de sportschool ofzo ipv op mij
uitgelubberde buikvelletjes en striae enzo hou ik uiteraard rekening mee maar dat gezwam over kilo's word ik zo moe van...
Zoietsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:Bar! Zijn vader verstopt ook continu zijn hoofd in je bekken?
Chanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:35 schreef Chan het volgende:
Nou ik kom net terug van de huisarts omdat ik dacht dat mn bloeddruk nog verder gezakt was (ik val telkens letterlijk om van de duizeligheid) blijkt dat mn bloeddruk voor mijn doen juist heel hoog is, het is werkelijk nog nooit zo hoog geweest. En nou maak ik me zorgen en raak ik gestrest en daar wordt ie natuurlijk alleen nog maar hoger van![]()
En morgen is het een jaar geleden dat mn nichtje is overleden en nu ben ik heel bang dat mijn kindje morgen ook dood gaat, wat natuurlijk nergens op slaat, maar nou![]()
Pff, stomme hormonen
I wishquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef Noli. het volgende:Rocka!
Bar!
Tex, is dat een verkapte "ik heb weeën, ga stiekem bevallen en meld me vanavond wel weer als dochterlief er is"??![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef S_oepstengel het volgende:
maar ik wil hier even melden dat ik zo richting het ziekenhuis vertrek met weeën....![]()
![]()
![]()
Leuk leuk, spannend....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef S_oepstengel het volgende:
Chan![]()
Ik heb niet echt bijgelezen sorry...
maar ik wil hier even melden dat ik zo richting het ziekenhuis vertrek met weeën....![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat je bloeddruk al weer lager was!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Chan het volgende:
Soep succes!!
Jullie zijn lief, dank voor alle steun
Bloeddruk was alweer een stuk lager en ze heeft meteen mn urine gecontroleerd op eiwit, en dat zat er niet in. Als ik me beroerder ga voelen moest ik meteen bellen en dan kan ik weer langskomen. En ik moest op bed gaan liggen en aan de antibiotica, ze verwacht dat ik me zo voel vanwege de ontsteking.
Och, dan zeg ik gewoon 'vervelend? Denk je dat het vervelend is om na 3 jaar eindelijk zwanger te zijn?'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef tessie het volgende:
Ik weet niet precies wat je hebt Troel, maar dit klinkt als goed nieuws![]()
McLaura, mensen reageren ook vaak zo van ooh wat vervelend voor je, dat is toch niet wat je van een zwangerschap verwacht en blabla.
ik wilde als afzender zetten 'Soepie's stengel'quote:Er is mij opgedragen even een mailtje naar je te sturen over de voortgang van de geboorte van de baby (en ik heb geen idee hoe dat forum werkt..daar ga ik me ook helemaal niet in verdiepen )
Ik ben nu even thuis om nog wat spulletjes op te halen die we in alle haast zijn vergeten...
De bevalling is wel begonnen maar het wil nog niet vlotten. Er worden wel weeën geregistreerd maar dat is nog niet te merken aan de ontsluiting (2cm nu en dat was 2 weken geleden al het geval) maar ze willen haar niet meer naar huis sturen i.v.m. de hoge bloeddruk. Voorlopig wachten we dus nog af over wat nog komen gaat...! Ik zal nu wel niet meer over internet beschikken de komende uren dus zal je wel een mailtje krijgen als de baby is geboren!
en toen verslikte ik me in mn winegumquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
20.30 Cup-a-soup-tijd!
Update dus. Om 18.30 al.![]()
[..]
ik wilde als afzender zetten 'Soepie's stengel'![]()
![]()
Als jij van plan bent te verhuizen ruim je toch ook altijd even je oude huis op?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:12 schreef texelonia het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Soepstengel is, hoop dat ze de kleine al in dr armen houdt.
Hier ook nog niks te melden
Gisteravond in bed hebben we nog even genoten van een meeeeeega drukke baby trouwensGeen idee wát ze aan het doen was, maar ze bewoog alles en overal
Ze is niet altijd even makkelijk voor anderen te voelen maar nu maakte het echt niet uit waar Micha z'n hand legde want overal was wel wat te voelen
![]()
Ja da's waarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij van plan bent te verhuizen ruim je toch ook altijd even je oude huis op?
Ja dat kan natuurlijk ook nog eensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja da's waarIk was eigenlijk bang dat ze een uitbouw probeerde te bouwen zodat ze meer ruimte had om nog langer te blijven zitten
een erkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja da's waarIk was eigenlijk bang dat ze een uitbouw probeerde te bouwen zodat ze meer ruimte had om nog langer te blijven zitten
Echt waar? Nou wie weet wat dit weekend nog gaat brengen danquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
een erkerlekker naar buiten kijken.
Maarre ze zeggen wel dat de baby voor de geboorte een stuk drukker is heelin schopte me de avond ervoor helemaal lam
jaaaaaaaaaa barbamamatruukquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Hmm nog geen soepnieuws...![]()
dan maar
Tex een uitbouw![]()
Mijn meisje gaat echt met de dag harder schoppen. Gisteravond was het echt heel duidelijjk heel hard. En mn lief is zo sip iedere keer als ik zeg dat ik haar voel want hij wil ookdus gisteravond heeft ie een tijd met zn warme hand op mn buik gezeten en precies op het moment dat ik een echte heule harde *schop* voelde zei hij jaaa!!
![]()
zo gekwaarschijnlijk een kleine toevalstreffer want daarna was het over met wat hij voelde haha maar hij zit weer hoog en droog op zn roze wolk.
En vanmorgen toen ik op mn rug lag voelde ik dus een harde bol die ik heen en weer kon schuiven en naar beneden kon duwen en die dan weer rustig terug dreef. Heb ik nu gewoon mn kind heen en weer geschoven?![]()
ik duw regelmatig iets weg geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
ik wilde als afzender zetten 'Soepie's stengel'![]()
![]()
Hij is er!quote:Op 28 maart 2009 08:49 schreef XXXXXXXXX het volgende:
Jaja...!
Hij is er! Vannacht om 3:30u is onze zoon Jamie (James Joseph Danyel) geboren!
Hij weegt 2800 gram en is 49 cm lang. Het was een hele heftige bevalling met een totaal ruptuur voor mama en Jamie moest even op gang geholpen worden met zuurstof. Nu gaat het goed met hem, hij ligt nog wel in een warmtebedje. Ze moeten beide nog wel een aantal dagen in het ziekenhuis blijven vermoed ik. Ik ga zo weer richting het ziekenhuis met Yana, mag ze eindelijk kennis maken met haar kleine broertje!
Greetz,
Een trotse papa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |