abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67430722
het loswoelen van de baarmoedermond misschien dat er door de stimulatie iets opgang komt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67430752
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Het op een wulpse manier uitkleden om iemand te verleiden

(Je baarmoedermond (correct me if I'm wrong) wordt geprikkeld door de verloskundige in de hoop dat het de bevalling op gang brengt. )
juh vliezen proberen los te maken ook
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:45:40 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67430774
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dakota het volgende:

[..]

maar je bent nu toch al een week overtijd ? bij mij was t gelijk op 41 wk (nouja en 1 dag anders was t op nieuwjaarsdag en 41+3 was ze er..
weet je al wel of je iets ontsluiting hebt? En als je t echt zat bent wil ze vast wel ff langskomen om te strippen hoor..duurt maar een paar minuutjes (althans hier doen ze er niet zo moeilijk over)
Mjah dit was wat zij voorstelde. Scheelt wel dat ik me toen wel goed voelde misschien
Heb nog geen inwendig onderzoek gehad, dus geen idee of de boel al verweekt is en of er ontsluiting is. Ontsluiting reken ik sowieso niet op aangezien ik nog geen voorweeën heb ofzo. Nou ja als ik me voel zoals ik me afgelopen week voelde hou ik het nog makkelijk een week vol. Vandaag is gewoon een stomme dag
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:54:28 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67431147
Als je het over de duvel hebt... Werd net gebeld door de vk voor een afspraak maandag: 16:30 en dan dus evt gestript. Met een beetje geluk heb ik heel die afspraak niet nodig
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:57:45 #130
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67431269
Jeetje Tex je geduld word goed op de proef gesteld he! Gelukkig voel je je over het algemeen nog zo goed!
Vind trouwens dat jou zwangerschap zo snel gegaan lijkt te zijn! Heel maf!
pi_67431368
Anita..heb het even opgezocht, hebben ook verkoopadressen in de buurt. Ik denk dat ik maar even ga kijken dit weekend. Want of het nou de oorzaak van de hoofdpijn is of niet, zoals het nu zit (met knellende bandjes & naar buiten kijkende tepels aan het einde van de dag) is het ook niets. Zag wel dat het waarschijnlijk wit gaat worden, waarom hebben ze nou nooit zwart in grote maten???
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:02:37 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_67431455
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef mefke79 het volgende:
Anita..heb het even opgezocht, hebben ook verkoopadressen in de buurt. Ik denk dat ik maar even ga kijken dit weekend. Want of het nou de oorzaak van de hoofdpijn is of niet, zoals het nu zit (met knellende bandjes & naar buiten kijkende tepels aan het einde van de dag) is het ook niets. Zag wel dat het waarschijnlijk wit gaat worden, waarom hebben ze nou nooit zwart in grote maten???
Anita heeft ook zwart in grote maten en als de lingeriezaak dat niet heeft, dan is het wel te bestellen. Ze hebben zelfs met rozige bloemetjes in grote maten!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67431470
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef texelonia het volgende:
Als je het over de duvel hebt... Werd net gebeld door de vk voor een afspraak maandag: 16:30 en dan dus evt gestript. Met een beetje geluk heb ik heel die afspraak niet nodig
vast niet!
ik zal duimen voor morgen
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:12:13 #134
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67431808
Voel je je verder wel in orde Mefke? behalve de hoofdpijn.

Ik heb soms ook met vlagen hoofdpijn... als ik teveel van mezelf moet hahaha. Ik heb een mirgrana stick. Dat smeer ik soms op mijn voorhoofd, dat mag ik gewoon gebruiken zei de apotheker en dat verlicht wel wat gelukkig. Stukje wandelen buiten werkt ook gewoon goed bij mij.
Niet mieten! Door gieten!
pi_67431868
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Brighteyes het volgende:

Er zijn er bij die idd die sneltrein zijn en dat wordt, door veel vrouwen, wel als heel heftig ervaren. Geen ruimte tussen de weeen in om even op adem te komen, het gaat maar door dan.

Hier ging het als volgt, de vliezen braken toen ik nog in bed lag te slapen 7.30 uur ofzo, ik sprong overeind en het gutste het laminaat op
Rond 8.30 waren we in het ziekenhuis (had eerste ff gedoucht) toen we net binnen waren kreeg ik de eerste gemene wee, en toen hield het ook niet meer op er waren alleen pieken en geen dalen, een echte weeenstorm. Om 11.30 uur had ik persween en om 12.06 uur is Isa geboren dmv een keizersnede, want die stond eigenlijk gepland
Mama van Isa en Ties
pi_67431911
Tex nog ff meid ik hoop echt dat het spontaan nog op gang komt hoor.

Soepstengel wat fijn dat ze gaan inleiden (de reden natuurlijk niet hé) maar fijn dat je een einddatum hebt waarnaar je toe kan leven, succes
Mama van Isa en Ties
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:19:14 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67432036
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef Dakota het volgende:

[..]

vast niet!
ik zal duimen voor morgen
Je zult zien dat ze morgen geboren wordt en dat ik dan echt denk, jezus wat heb ik me die laatste dag nog lopen aanstellen Maar jammer dan
©Dumbo
pi_67432078
@ seilram, ja verder voel ik me oke, beetje moe, maar ja, wat wil je na een weekje vakantie en nu weer moeten werken, valt een beetje tegen eerlijk gezegd. Gewoon op tijd slapen, dan gaat het goed. Ben de eerste weken helemaal niet extra moe geweest en nu dus juist wel.

En ik ben een zeikwijf, maar ik wil juist geen roze en bloemetjes. Ik wil zo glad mogelijk en liefst zwart of een andere kleur. En dan ook nog zonder kant. Vind ik mooier als ik dan een hemd met dunne bandjes aan heb. Maar, we gaan vol goede moed gewoon op zoek naar een zwarte bh. Komt vast goed.
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:34:02 #139
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67432496
Mefke, ik weet niet om welke maat het gaat, maar bij Livera hebben ze ook zwangerschapsbh's in grotere maten, daar heb ik 'm ook vandaan. Ook in glad zwart voor 19 euro.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:37:41 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_67433071
He Cattie thanks, die zien er ook fijn uit. En de maat...ik vrees dat ik ondertussen aan een 80F zit. En dat valt tegen voor iemand die een borstverkleining gehad heeft kan ik je vertellen. Ik ga eens even kijken of ik ergens een fatsoenlijke meting kan doen (als in: bij iemand die er echt verstand van heeft). Kan ik er in de winkel eentje kopen en dan die van Cattie nog bestellen, die prijs valt echt mee.
pi_67433712
Mefke, ik heb ondertussen ook 80F. Ik heb deze, die heeft ook lekker stevige banden en zit prima! En er zit maar een heel klein bloemetje op
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:08:39 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_67433797
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef mefke79 het volgende:
He Cattie thanks, die zien er ook fijn uit. En de maat...ik vrees dat ik ondertussen aan een 80F zit. En dat valt tegen voor iemand die een borstverkleining gehad heeft kan ik je vertellen. Ik ga eens even kijken of ik ergens een fatsoenlijke meting kan doen (als in: bij iemand die er echt verstand van heeft). Kan ik er in de winkel eentje kopen en dan die van Cattie nog bestellen, die prijs valt echt mee.
Moet je kijken tot hoe ver deze gaat:

Anita meegroei met beugel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67433961
Ik heb een bh van Anita gekocht, die zit echt heerlijk mefke.
Heb vorige zwangerschap die dingen van livera gehad, maar ik vind dit lekkerder zitten. Maar goed dat is denk ik een kwestie van proberen wat goed zit. Succes met je zoektocht!

Soep, wat vlot. Fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden en succes alvast!

Tex, wie weet ga je die afspraak bij de vk helemaal niet nodig hebben... .
Fake it till you make it...
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:14:52 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_67434035
Iemand trouwens met snelle en handige tips tegen maagzuur? Ik heb na een kop thee op mijn werk echt een verschrikkelijke aanval en heb niet echt vanillevla of iets dergelijks bij de hand. Wel smintjes, maar dat maakt het geloof ik alleen maar erger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67434308
Melk?? Dat doet mijn vriend tenminste altijd bij maagzuur.
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:24:35 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_67434391
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef ymme het volgende:
Melk?? Dat doet mijn vriend tenminste altijd bij maagzuur.
Jah, dat helpt inderdaad. Vloog de kantinemedewerker zowat om zijn nek dat hij nog wat had staan
Zal toch iets raars gegeten hebben vandaag dat ik er nu last van heb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:25:24 #148
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67434421
Soepstengel wat fijn dat het einde in zicht is, heel veel succes maandag.

Tex, sterkte nog even...rotdagen horen erbij, nog maar heel even, en wellicht is het strippen maandag helemaal niet nodig, en kun je morgen al je prachtige dochter in je armen houden

Bij mij hielp een droog melbatoastje tegen de misselijkheid en cola

Ik zit in dubio, stel dat ik de keuze krijg om me te laten inleiden met 38 weken, moet ik dit dan doen of niet? Aan de ene kant wil ik de natuur zijn gang laten gaan, aan de andere kant is het nu wel heel zwaar geworden en weet ik niet of ik het nog langer dan 2 weken ga trekken. Dan denk ik weer, ach rustig aan doen, wat zijn die paar weken nou eigenlijk?

Ik denk als uit de echo's en de ctg's blijkt dat de baby's het nog goed doen, het beter is om ze te laten zitten toch? hoe langer hoe beter dacht ik altijd, plus dan zijn ze niet zo klein, hoeven ze niet de couveuse in enz. Ik moet volgende week vrijdag beslissen geloof ik, mits ik niet spontaan beval, maar denk het niet. Om de een of andere reden denk ik dat ik best eens de 40 weken kan gaan halen
pi_67434518
Bij mij hielpen suikerklontjes nog wel es, Troel
En het in huis halen van antimaagzuurspul. Sinds het gekocht is, heb ik er geen last meer van. en de pot zit dus nog dicht he
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:29:34 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_67434561
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef innepin het volgende:
Bij mij hielpen suikerklontjes nog wel es, Troel
En het in huis halen van antimaagzuurspul. Sinds het gekocht is, heb ik er geen last meer van. en de pot zit dus nog dicht he
Bij Ruben kreeg ik pas aan het einde af en toe last van mijn maag en had ik inderdaad Gaviscon in huis. Hier is het nu opgelost met een bekertje melk, maar wellicht werken suikerklontjes ook wel ja, die hebben we hier ook wel op kantoor (nouja, suikerzakjes ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')