juh vliezen proberen los te maken ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Het op een wulpse manier uitkleden om iemand te verleiden
(Je baarmoedermond (correct me if I'm wrong) wordt geprikkeld door de verloskundige in de hoop dat het de bevalling op gang brengt. )
Mjah dit was wat zij voorstelde. Scheelt wel dat ik me toen wel goed voelde misschienquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
maar je bent nu toch al een week overtijd? bij mij was t gelijk op 41 wk (nouja en 1 dag anders was t op nieuwjaarsdag en 41+3 was ze er..
weet je al wel of je iets ontsluiting hebt? En als je t echt zat bent wil ze vast wel ff langskomen om te strippen hoor..duurt maar een paar minuutjes (althans hier doen ze er niet zo moeilijk over)
Anita heeft ook zwart in grote maten en als de lingeriezaak dat niet heeft, dan is het wel te bestellen. Ze hebben zelfs met rozige bloemetjes in grote maten!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef mefke79 het volgende:
Anita..heb het even opgezocht, hebben ook verkoopadressen in de buurt. Ik denk dat ik maar even ga kijken dit weekend. Want of het nou de oorzaak van de hoofdpijn is of niet, zoals het nu zit (met knellende bandjes & naar buiten kijkende tepels aan het einde van de dag) is het ook niets. Zag wel dat het waarschijnlijk wit gaat worden, waarom hebben ze nou nooit zwart in grote maten???
vast niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef texelonia het volgende:
Als je het over de duvel hebt... Werd net gebeld door de vk voor een afspraak maandag: 16:30 en dan dus evt gestript. Met een beetje geluk heb ik heel die afspraak niet nodig
Hier ging het als volgt, de vliezen braken toen ik nog in bed lag te slapen 7.30 uur ofzo, ik sprong overeind en het gutste het laminaat opquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Er zijn er bij die idd die sneltrein zijn en dat wordt, door veel vrouwen, wel als heel heftig ervaren. Geen ruimte tussen de weeen in om even op adem te komen, het gaat maar door dan.
Je zult zien dat ze morgen geboren wordt en dat ik dan echt denk, jezus wat heb ik me die laatste dag nog lopen aanstellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef Dakota het volgende:
[..]
vast niet!
ik zal duimen voor morgen
Moet je kijken tot hoe ver deze gaat:quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef mefke79 het volgende:
He Cattie thanks, die zien er ook fijn uit. En de maat...ik vrees dat ik ondertussen aan een 80F zit. En dat valt tegen voor iemand die een borstverkleining gehad heeft kan ik je vertellen. Ik ga eens even kijken of ik ergens een fatsoenlijke meting kan doen (als in: bij iemand die er echt verstand van heeft). Kan ik er in de winkel eentje kopen en dan die van Cattie nog bestellen, die prijs valt echt mee.
Jah, dat helpt inderdaad. Vloog de kantinemedewerker zowat om zijn nek dat hij nog wat had staanquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef ymme het volgende:
Melk?? Dat doet mijn vriend tenminste altijd bij maagzuur.
Bij Ruben kreeg ik pas aan het einde af en toe last van mijn maag en had ik inderdaad Gaviscon in huis. Hier is het nu opgelost met een bekertje melk, maar wellicht werken suikerklontjes ook wel ja, die hebben we hier ook wel op kantoor (nouja, suikerzakjesquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:28 schreef innepin het volgende:
Bij mij hielpen suikerklontjes nog wel es, Troel![]()
En het in huis halen van antimaagzuurspul. Sinds het gekocht is, heb ik er geen last meer van. en de pot zit dus nog dicht he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |