quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:22 schreef seilram het volgende:[..]
Hahahaha ik zat daar ook echt zo van: eeeeuuhh zeg je dat nou om me beter te laten voelen ofzo? want dat hoeft niet hahahaha. Maar volgens die collega was het echt zo. (Nou is ze zelf behoorlijk fors en na de bevalling nog net zo, dus misschien zei ze het ook wel om zichzelf in een "goed" daglicht te plaatsen).
Bij mij is nu met bijna 31 weken dus zo dat mijn borsten geen 1 maat groter zijn.. wel wat voller, maar dat was het wel. Maar mijn broek met maat 29, die krijg ik net tot op mijn heupen
hahaha fijn hè dat soort dingen

ik had ook mt 29 broek, die krijg ik wel aan maar uiteraard niet meer dicht

maar mijn borsten zijn wel een cupmaat gegroeid, maar voor mn gevoel zat ik al op het randje qua cupmaat C/D zeg maar en nu dus volledig D. Voor zover ik begrepen heb komt het echte echte groeien nog wel vlak voor en met name direct na de bevalling als alle melkklieren zich vullen. Dus wat nie is nu kan vast nog komen

)
Ik merk dat mensen die ik tegenkom echt de onbedwingbare behoefte hebben om te vragen of ik al veel ben aangekomen. Dat begrijp ik ook niet helemaal. Zie ik er zo olifant uit dat het nodig is om te vragen?

valt wel mee volgens mij. Meeste meisjes-zonder-kindjes die halen opgelucht adem als ik zeg van mwah, nu een kilo of 2 en de meeste mama's zeggen dan netjes of iets in die geest. Echter, er is nog een derde type, zo'n irritante die haar echte zwangerschapskilo's nooit is kwijtgeraakt en daar blijkbaar frusti over is ofzo en die dan met verhalen komt in de trant van "wacht maar, iedere zwangere komt minimaal 25 kg aan" en "zeg maar dag tegen je lijf want hierna raak je die kilo's nooit meer kwijt" enz enz. Waarom

ga je frustraties uitleven op de loopband in de sportschool ofzo ipv op mij
uitgelubberde buikvelletjes en striae enzo hou ik uiteraard rekening mee maar dat gezwam over kilo's word ik zo moe van...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回