abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67434627
Troel, als ik thee drink, krijg ik ook gelijk last van maagzuur.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67434704
Troel, dat wordt dan Rennies in je tas stoppen voor de volgende keer. Ik heb de Rennie Deflatine standaard er in zitten voor momenten dat ik vol 'lucht' zit (en daar dus echt heel beroerd van word).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:40:07 #153
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67434937
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef wennie29 het volgende:
Soepstengel wat fijn dat het einde in zicht is, heel veel succes maandag.

Tex, sterkte nog even...rotdagen horen erbij, nog maar heel even, en wellicht is het strippen maandag helemaal niet nodig, en kun je morgen al je prachtige dochter in je armen houden

Bij mij hielp een droog melbatoastje tegen de misselijkheid en cola

Ik zit in dubio, stel dat ik de keuze krijg om me te laten inleiden met 38 weken, moet ik dit dan doen of niet? Aan de ene kant wil ik de natuur zijn gang laten gaan, aan de andere kant is het nu wel heel zwaar geworden en weet ik niet of ik het nog langer dan 2 weken ga trekken. Dan denk ik weer, ach rustig aan doen, wat zijn die paar weken nou eigenlijk?

Ik denk als uit de echo's en de ctg's blijkt dat de baby's het nog goed doen, het beter is om ze te laten zitten toch? hoe langer hoe beter dacht ik altijd, plus dan zijn ze niet zo klein, hoeven ze niet de couveuse in enz. Ik moet volgende week vrijdag beslissen geloof ik, mits ik niet spontaan beval, maar denk het niet. Om de een of andere reden denk ik dat ik best eens de 40 weken kan gaan halen
Moeilijk wennie wat te doen, weet niet of je lid ben van de NVOM (vereniging van meerlingen)
In het laatste blad stond een interview met een gyn die 7 drielingen en 150 2lingen ter wereld heeft geholpen en daar stond in bij zwangerschapduur (letterlijk overgetypt) : Een tweeling is voldragen na 38 weken en een drieling na 37 weken zwangerschap. Langer laten voortduren van een meerlingzwangerschap verhoogt de kans op complicaties.

Dus ik ben er altijd maar vanuit gegaan dat ik toch bij max 38 weken ga bevallen!
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:51:35 #154
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67435383
Nee Mamanik daar ben ik geen lid van, misschien wel een idee.
Oh ja , een tweeling voldragen met 38 weken??? nou ja ik vraag het volgende week vrijdag wel wat nou eigenlijk de bedoeling is en wat het veiligste is voor Jip & Janneke.

Bij mij helpt tegen maagzuur inderdaad melk en Rennies. Die gaan er hier behoorlijk doorheen, heb overal een grootverpakking liggen
pi_67435399
Soepstengel, ik wil je ff heel veel succes en sterkte wensen voor aanstaande Maandag

En Tex, jij gaat aanstaande Zondag bevallen, kweenie waarom maar dat gevoel heb ik
Sterkte met de laatse loodjes
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:54:12 #156
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67435469
Hier gelukkig nog geen last van maagzuur, wel van een tintelende maag... dat voelt heel gek en niemand heeft er last van, alleen ik hahaha.

Ppff ik voel me vandaag echt zo rond hahaha. De hele dag word ik al flink betrappelt Ik vind het echt zo leuk dat ik dat nu veel beter voel dan vorige week en dat ik nu ook af toe alles zie bewegen. Ik hou van mijn dikke buik
Die billen wat minder

Soepstengel, heel veel succes. Wat gaaf dat je straks je beebje al vast hebt

En Tex, ik weet niet, ik heb geen gevoel maar je beeb dient zich vast snel aan!
Niet mieten! Door gieten!
pi_67438394
Zo ik zie dat ik al bijna boven aan de lijst sta.
We zijn er ondertussen helemaal klaar voor. Maarten onze knul van bijna 2 is verhuisd naar papa's voormalige computerkamer ( ik ben dus naar zolder verhuisd). De babykamer is opgepimpt, dus wat ons betreft kan hij/zij komen. Ben ondertussen maar aan het voorslapen begonnen, in afwachting van de slapeloze nachten .
pi_67440295
Hallo Berto! Ik vroeg me al af wie jij eigenlijk was, zo hoog in dat lijstje, kende je helemaal niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67441949
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Hallo Berto! Ik vroeg me al af wie jij eigenlijk was, zo hoog in dat lijstje, kende je helemaal niet
Dito
#geen
  vrijdag 27 maart 2009 @ 07:34:12 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67453091
Goeiesmorgens Hier nog steeds alles rustig
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67453337
Ah het is nog vroeg Tex.. wie weet
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:16:09 #162
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67453449
Hoi Berto! Fijn dat alles al gereed is.

Ik hoorde gister trouwens een bakerpraatje wat ik nog niet heb gehoord... als je niet zo'n grote borsten hebt, dan zou je meer vet opslaan op je kont, voor de borstvoeding?? Vroeg me af of dit nou echt is of omdat ze dat zei omdat ik over mijn kont bezig was
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:17:23 #163
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67453459
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:16 schreef seilram het volgende:

Ik hoorde gister trouwens een bakerpraatje wat ik nog niet heb gehoord... als je niet zo'n grote borsten hebt, dan zou je meer vet opslaan op je kont, voor de borstvoeding?? Vroeg me af of dit nou echt is of omdat ze dat zei omdat ik over mijn kont bezig was
Die vind ik wel echt geweldig .
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:22:20 #164
100412 mefke79
komt goed!
pi_67453510
oooo daarom heb ik geen kont...ik heb tiet zat!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:22:50 #165
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67453519
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:17 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Die vind ik wel echt geweldig .
Hahahaha ik zat daar ook echt zo van: eeeeuuhh zeg je dat nou om me beter te laten voelen ofzo? want dat hoeft niet hahahaha. Maar volgens die collega was het echt zo. (Nou is ze zelf behoorlijk fors en na de bevalling nog net zo, dus misschien zei ze het ook wel om zichzelf in een "goed" daglicht te plaatsen).

Bij mij is nu met bijna 31 weken dus zo dat mijn borsten geen 1 maat groter zijn.. wel wat voller, maar dat was het wel. Maar mijn broek met maat 29, die krijg ik net tot op mijn heupen
pi_67453550
Ik heb dikke tieten én een dikke kont, wat zegt dat dan?

Mensen zeggen echt rare dingen tegen je he, als je zwanger bent. Echt blijkbaar hét excuus om onzin te lullen.
pi_67453551
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Vivi het volgende:
Poppejansje, ik wilde je nog even van harte feliciteren!
Dankjewel! Wat lief!

Marlieske ook nog bedankt v de felicitatie

Nu even hard bijlezen, zit op mn werk, thuis internetproblemen aargh hopelijk gauw verholpen want ik kan echt niet zonder jullie, jemig wat ben ik verslaafd zeg haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:31:08 #168
100412 mefke79
komt goed!
pi_67453640
Tessie, vergeleken met Seilram heb ik dan ook een vrij dikke kont, heupen en borsten (maat 29 is jaren terug, denk eerder aan 33 of 34 en tel daarbij op een 80f oid)....Je hoort inderdaad enorm veel onzin als je zwanger bent.

Effe een vraagje. Ik dacht dat je 'steken' hoog in je vagina alleen kreeg bij indalen Waarom heb ik ze nu dan al? Ben pas 15 weken, beetje heeeeel erg vroeg voor indalen.
pi_67453679
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:22 schreef seilram het volgende:

[..]

Hahahaha ik zat daar ook echt zo van: eeeeuuhh zeg je dat nou om me beter te laten voelen ofzo? want dat hoeft niet hahahaha. Maar volgens die collega was het echt zo. (Nou is ze zelf behoorlijk fors en na de bevalling nog net zo, dus misschien zei ze het ook wel om zichzelf in een "goed" daglicht te plaatsen).

Bij mij is nu met bijna 31 weken dus zo dat mijn borsten geen 1 maat groter zijn.. wel wat voller, maar dat was het wel. Maar mijn broek met maat 29, die krijg ik net tot op mijn heupen
hahaha fijn hè dat soort dingen ik had ook mt 29 broek, die krijg ik wel aan maar uiteraard niet meer dicht maar mijn borsten zijn wel een cupmaat gegroeid, maar voor mn gevoel zat ik al op het randje qua cupmaat C/D zeg maar en nu dus volledig D. Voor zover ik begrepen heb komt het echte echte groeien nog wel vlak voor en met name direct na de bevalling als alle melkklieren zich vullen. Dus wat nie is nu kan vast nog komen )

Ik merk dat mensen die ik tegenkom echt de onbedwingbare behoefte hebben om te vragen of ik al veel ben aangekomen. Dat begrijp ik ook niet helemaal. Zie ik er zo olifant uit dat het nodig is om te vragen? valt wel mee volgens mij. Meeste meisjes-zonder-kindjes die halen opgelucht adem als ik zeg van mwah, nu een kilo of 2 en de meeste mama's zeggen dan netjes of iets in die geest. Echter, er is nog een derde type, zo'n irritante die haar echte zwangerschapskilo's nooit is kwijtgeraakt en daar blijkbaar frusti over is ofzo en die dan met verhalen komt in de trant van "wacht maar, iedere zwangere komt minimaal 25 kg aan" en "zeg maar dag tegen je lijf want hierna raak je die kilo's nooit meer kwijt" enz enz. Waarom ga je frustraties uitleven op de loopband in de sportschool ofzo ipv op mij uitgelubberde buikvelletjes en striae enzo hou ik uiteraard rekening mee maar dat gezwam over kilo's word ik zo moe van...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67453715
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Kom hier niet zo heel vaak, vandaar. Maar zal proberen wat regelmatiger te posten, zeker nu in afwachting van.
pi_67453774
Hmmz, seilram dan zou het misschien met mn kont nog goed kunnen komen, tiet zat .
Maar wat een vaag bakerpraatje zeg... die had ik nog niet gehoord, zou wat zijn zeg....
Fake it till you make it...
pi_67453853
klaag modus aan

Vanmorgen geen passende broeken in de kast, alleen nog maar een joggingbroek.
maar ja daar kan ik niet mee aankomen op kantoor. Dus vandaag mijn eerste elastiekjes
dag

klaag modus uit
pi_67454241
Zwangerschapsdiabetes
Lekke blaas
Bekkenproblemen
Rugklachten

Mensenkinderen, ik ben zwanger en geniet me suf!!!!! En nee, dit bedoel ik niet eens sarcastisch, ik ben nog steeds elke dag blij dat ik zwanger heb mogen worden!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67454452
Ik ken het gevoel McLaura. Ik baal er echt wel van dat ik geen energie heb en pijntjes enzo, maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, want ik ben zwanger Ik vind dat zooo leuk!
(niet dat je vermoeidheid kan vergelijken met jouw klachten, maar toch.. snap het idee)
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:20:41 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_67454527
Goed nieuws

Mijn arts heeft kauwtabletten gevonden met de juiste hoeveelheden sporen en mineralen die geen kans kunnen geven op te hoge vitaminewaarden Kortom: sondevoeding is van de baan (als het ook echt blijkt te werken, maar dat zal toch wel )

Opgelucht en blij hier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')