Ik denk eigenlijk dat ik liever een zeer bekken heb en erg goed op mijn voeding moet letten, dan dat ik erg vermoeid ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:17 schreef tessie het volgende:
Ik ken het gevoel McLaura. Ik baal er echt wel van dat ik geen energie heb en pijntjes enzo, maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, want ik ben zwangerIk vind dat zooo leuk!
(niet dat je vermoeidheid kan vergelijken met jouw klachten, maar toch.. snap het idee)
dat is fijn nieuws!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef Troel het volgende:
Goed nieuws
Mijn arts heeft kauwtabletten gevonden met de juiste hoeveelheden sporen en mineralen die geen kans kunnen geven op te hoge vitaminewaardenKortom: sondevoeding is van de baan (als het ook echt blijkt te werken, maar dat zal toch wel
)
Opgelucht en blij hier.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb komt het echte echte groeien nog wel vlak voor en met name direct na de bevalling als alle melkklieren zich vullen. Dus wat nie is nu kan vast nog komen)
Zo was het bij mij de vorige zwangerschap in ieder geval wel: heel snel flink groeien, daarna een hele tijd stil, en op het einde werden het echte meloenenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik hoor weer andere dingen (van de Livera-mevrouw). Ik ben bijna 2 cupmaten rijker. Zij vertelde me bij aanschaf van een E (
) dat je de eerste 15 wk erg kunt groeien en dan de laatste paar weken voor je bevalt kan er ook nog een beetje bij komen.
Dat je slagroom gaat geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb dikke tieten én een dikke kont, wat zegt dat dan?![]()
![]()
Mensen zeggen echt rare dingen tegen je he, als je zwanger bent. Echt blijkbaar hét excuus om onzin te lullen.
Als je goed genoeg knijpt, kun je misschien wel leuke toefjes maken voor op de koffiequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:34 schreef tessie het volgende:
Lol Noli! Dat word nog wat dan, want ik kan geen borstvoeding geven
Dat kan ook lekker zijn in de koffie hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:40 schreef Chan het volgende:
Ohh dat is ook wat, dan krijgt mijn baby dunne waterige melk (ik pas nog steeds in maatje 27 spijkerbroek en cupmaat is nou ook niet echt schokkend gegroeid of zo)
ik vond m iets te flauw om te posten maar het staat daar echtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:Bar! Zijn vader verstopt ook continu zijn hoofd in je bekken?
Hartstikke mooi dat alles goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |