abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67434627
Troel, als ik thee drink, krijg ik ook gelijk last van maagzuur.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67434704
Troel, dat wordt dan Rennies in je tas stoppen voor de volgende keer. Ik heb de Rennie Deflatine standaard er in zitten voor momenten dat ik vol 'lucht' zit (en daar dus echt heel beroerd van word).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:40:07 #153
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67434937
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 16:25 schreef wennie29 het volgende:
Soepstengel wat fijn dat het einde in zicht is, heel veel succes maandag.

Tex, sterkte nog even...rotdagen horen erbij, nog maar heel even, en wellicht is het strippen maandag helemaal niet nodig, en kun je morgen al je prachtige dochter in je armen houden

Bij mij hielp een droog melbatoastje tegen de misselijkheid en cola

Ik zit in dubio, stel dat ik de keuze krijg om me te laten inleiden met 38 weken, moet ik dit dan doen of niet? Aan de ene kant wil ik de natuur zijn gang laten gaan, aan de andere kant is het nu wel heel zwaar geworden en weet ik niet of ik het nog langer dan 2 weken ga trekken. Dan denk ik weer, ach rustig aan doen, wat zijn die paar weken nou eigenlijk?

Ik denk als uit de echo's en de ctg's blijkt dat de baby's het nog goed doen, het beter is om ze te laten zitten toch? hoe langer hoe beter dacht ik altijd, plus dan zijn ze niet zo klein, hoeven ze niet de couveuse in enz. Ik moet volgende week vrijdag beslissen geloof ik, mits ik niet spontaan beval, maar denk het niet. Om de een of andere reden denk ik dat ik best eens de 40 weken kan gaan halen
Moeilijk wennie wat te doen, weet niet of je lid ben van de NVOM (vereniging van meerlingen)
In het laatste blad stond een interview met een gyn die 7 drielingen en 150 2lingen ter wereld heeft geholpen en daar stond in bij zwangerschapduur (letterlijk overgetypt) : Een tweeling is voldragen na 38 weken en een drieling na 37 weken zwangerschap. Langer laten voortduren van een meerlingzwangerschap verhoogt de kans op complicaties.

Dus ik ben er altijd maar vanuit gegaan dat ik toch bij max 38 weken ga bevallen!
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:51:35 #154
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67435383
Nee Mamanik daar ben ik geen lid van, misschien wel een idee.
Oh ja , een tweeling voldragen met 38 weken??? nou ja ik vraag het volgende week vrijdag wel wat nou eigenlijk de bedoeling is en wat het veiligste is voor Jip & Janneke.

Bij mij helpt tegen maagzuur inderdaad melk en Rennies. Die gaan er hier behoorlijk doorheen, heb overal een grootverpakking liggen
pi_67435399
Soepstengel, ik wil je ff heel veel succes en sterkte wensen voor aanstaande Maandag

En Tex, jij gaat aanstaande Zondag bevallen, kweenie waarom maar dat gevoel heb ik
Sterkte met de laatse loodjes
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:54:12 #156
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67435469
Hier gelukkig nog geen last van maagzuur, wel van een tintelende maag... dat voelt heel gek en niemand heeft er last van, alleen ik hahaha.

Ppff ik voel me vandaag echt zo rond hahaha. De hele dag word ik al flink betrappelt Ik vind het echt zo leuk dat ik dat nu veel beter voel dan vorige week en dat ik nu ook af toe alles zie bewegen. Ik hou van mijn dikke buik
Die billen wat minder

Soepstengel, heel veel succes. Wat gaaf dat je straks je beebje al vast hebt

En Tex, ik weet niet, ik heb geen gevoel maar je beeb dient zich vast snel aan!
Niet mieten! Door gieten!
pi_67438394
Zo ik zie dat ik al bijna boven aan de lijst sta.
We zijn er ondertussen helemaal klaar voor. Maarten onze knul van bijna 2 is verhuisd naar papa's voormalige computerkamer ( ik ben dus naar zolder verhuisd). De babykamer is opgepimpt, dus wat ons betreft kan hij/zij komen. Ben ondertussen maar aan het voorslapen begonnen, in afwachting van de slapeloze nachten .
pi_67440295
Hallo Berto! Ik vroeg me al af wie jij eigenlijk was, zo hoog in dat lijstje, kende je helemaal niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67441949
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Hallo Berto! Ik vroeg me al af wie jij eigenlijk was, zo hoog in dat lijstje, kende je helemaal niet
Dito
#geen
  vrijdag 27 maart 2009 @ 07:34:12 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67453091
Goeiesmorgens Hier nog steeds alles rustig
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67453337
Ah het is nog vroeg Tex.. wie weet
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:16:09 #162
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67453449
Hoi Berto! Fijn dat alles al gereed is.

Ik hoorde gister trouwens een bakerpraatje wat ik nog niet heb gehoord... als je niet zo'n grote borsten hebt, dan zou je meer vet opslaan op je kont, voor de borstvoeding?? Vroeg me af of dit nou echt is of omdat ze dat zei omdat ik over mijn kont bezig was
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:17:23 #163
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67453459
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:16 schreef seilram het volgende:

Ik hoorde gister trouwens een bakerpraatje wat ik nog niet heb gehoord... als je niet zo'n grote borsten hebt, dan zou je meer vet opslaan op je kont, voor de borstvoeding?? Vroeg me af of dit nou echt is of omdat ze dat zei omdat ik over mijn kont bezig was
Die vind ik wel echt geweldig .
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:22:20 #164
100412 mefke79
komt goed!
pi_67453510
oooo daarom heb ik geen kont...ik heb tiet zat!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:22:50 #165
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67453519
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:17 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Die vind ik wel echt geweldig .
Hahahaha ik zat daar ook echt zo van: eeeeuuhh zeg je dat nou om me beter te laten voelen ofzo? want dat hoeft niet hahahaha. Maar volgens die collega was het echt zo. (Nou is ze zelf behoorlijk fors en na de bevalling nog net zo, dus misschien zei ze het ook wel om zichzelf in een "goed" daglicht te plaatsen).

Bij mij is nu met bijna 31 weken dus zo dat mijn borsten geen 1 maat groter zijn.. wel wat voller, maar dat was het wel. Maar mijn broek met maat 29, die krijg ik net tot op mijn heupen
pi_67453550
Ik heb dikke tieten én een dikke kont, wat zegt dat dan?

Mensen zeggen echt rare dingen tegen je he, als je zwanger bent. Echt blijkbaar hét excuus om onzin te lullen.
pi_67453551
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Vivi het volgende:
Poppejansje, ik wilde je nog even van harte feliciteren!
Dankjewel! Wat lief!

Marlieske ook nog bedankt v de felicitatie

Nu even hard bijlezen, zit op mn werk, thuis internetproblemen aargh hopelijk gauw verholpen want ik kan echt niet zonder jullie, jemig wat ben ik verslaafd zeg haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:31:08 #168
100412 mefke79
komt goed!
pi_67453640
Tessie, vergeleken met Seilram heb ik dan ook een vrij dikke kont, heupen en borsten (maat 29 is jaren terug, denk eerder aan 33 of 34 en tel daarbij op een 80f oid)....Je hoort inderdaad enorm veel onzin als je zwanger bent.

Effe een vraagje. Ik dacht dat je 'steken' hoog in je vagina alleen kreeg bij indalen Waarom heb ik ze nu dan al? Ben pas 15 weken, beetje heeeeel erg vroeg voor indalen.
pi_67453679
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:22 schreef seilram het volgende:

[..]

Hahahaha ik zat daar ook echt zo van: eeeeuuhh zeg je dat nou om me beter te laten voelen ofzo? want dat hoeft niet hahahaha. Maar volgens die collega was het echt zo. (Nou is ze zelf behoorlijk fors en na de bevalling nog net zo, dus misschien zei ze het ook wel om zichzelf in een "goed" daglicht te plaatsen).

Bij mij is nu met bijna 31 weken dus zo dat mijn borsten geen 1 maat groter zijn.. wel wat voller, maar dat was het wel. Maar mijn broek met maat 29, die krijg ik net tot op mijn heupen
hahaha fijn hè dat soort dingen ik had ook mt 29 broek, die krijg ik wel aan maar uiteraard niet meer dicht maar mijn borsten zijn wel een cupmaat gegroeid, maar voor mn gevoel zat ik al op het randje qua cupmaat C/D zeg maar en nu dus volledig D. Voor zover ik begrepen heb komt het echte echte groeien nog wel vlak voor en met name direct na de bevalling als alle melkklieren zich vullen. Dus wat nie is nu kan vast nog komen )

Ik merk dat mensen die ik tegenkom echt de onbedwingbare behoefte hebben om te vragen of ik al veel ben aangekomen. Dat begrijp ik ook niet helemaal. Zie ik er zo olifant uit dat het nodig is om te vragen? valt wel mee volgens mij. Meeste meisjes-zonder-kindjes die halen opgelucht adem als ik zeg van mwah, nu een kilo of 2 en de meeste mama's zeggen dan netjes of iets in die geest. Echter, er is nog een derde type, zo'n irritante die haar echte zwangerschapskilo's nooit is kwijtgeraakt en daar blijkbaar frusti over is ofzo en die dan met verhalen komt in de trant van "wacht maar, iedere zwangere komt minimaal 25 kg aan" en "zeg maar dag tegen je lijf want hierna raak je die kilo's nooit meer kwijt" enz enz. Waarom ga je frustraties uitleven op de loopband in de sportschool ofzo ipv op mij uitgelubberde buikvelletjes en striae enzo hou ik uiteraard rekening mee maar dat gezwam over kilo's word ik zo moe van...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67453715
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Kom hier niet zo heel vaak, vandaar. Maar zal proberen wat regelmatiger te posten, zeker nu in afwachting van.
pi_67453774
Hmmz, seilram dan zou het misschien met mn kont nog goed kunnen komen, tiet zat .
Maar wat een vaag bakerpraatje zeg... die had ik nog niet gehoord, zou wat zijn zeg....
Fake it till you make it...
pi_67453853
klaag modus aan

Vanmorgen geen passende broeken in de kast, alleen nog maar een joggingbroek.
maar ja daar kan ik niet mee aankomen op kantoor. Dus vandaag mijn eerste elastiekjes
dag

klaag modus uit
pi_67454241
Zwangerschapsdiabetes
Lekke blaas
Bekkenproblemen
Rugklachten

Mensenkinderen, ik ben zwanger en geniet me suf!!!!! En nee, dit bedoel ik niet eens sarcastisch, ik ben nog steeds elke dag blij dat ik zwanger heb mogen worden!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67454452
Ik ken het gevoel McLaura. Ik baal er echt wel van dat ik geen energie heb en pijntjes enzo, maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, want ik ben zwanger Ik vind dat zooo leuk!
(niet dat je vermoeidheid kan vergelijken met jouw klachten, maar toch.. snap het idee)
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:20:41 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_67454527
Goed nieuws

Mijn arts heeft kauwtabletten gevonden met de juiste hoeveelheden sporen en mineralen die geen kans kunnen geven op te hoge vitaminewaarden Kortom: sondevoeding is van de baan (als het ook echt blijkt te werken, maar dat zal toch wel )

Opgelucht en blij hier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67454610
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:17 schreef tessie het volgende:
Ik ken het gevoel McLaura. Ik baal er echt wel van dat ik geen energie heb en pijntjes enzo, maar eigenlijk maakt het me vrij weinig uit, want ik ben zwanger Ik vind dat zooo leuk!
(niet dat je vermoeidheid kan vergelijken met jouw klachten, maar toch.. snap het idee)
Ik denk eigenlijk dat ik liever een zeer bekken heb en erg goed op mijn voeding moet letten, dan dat ik erg vermoeid ben.

Zwanger zijn is gewoon leuk! En ik loop ook de hele dag te lachen, tenzij ik een hormo-emo-bui heb
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_67454664
Ik weet niet precies wat je hebt Troel, maar dit klinkt als goed nieuws

McLaura, mensen reageren ook vaak zo van ooh wat vervelend voor je, dat is toch niet wat je van een zwangerschap verwacht en blabla. Maar ik vind het gewoon nog steeds heel leuk. En sowieso, het is maar 9 maanden, daarna kom ik wel weer uit deze bejaarde modus als het goed is hoor Ik had echt gedacht dat het door die PCOS ook heel lang zou duren voor ik zwanger zou zijn, dus ben ten eerste al super blij dat het zo snel gegaan is, en ten tweede is het gewoon zo´n wonder, een babytje in je buik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 maart 2009 @ 09:29:00 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67454717
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef Troel het volgende:
Goed nieuws

Mijn arts heeft kauwtabletten gevonden met de juiste hoeveelheden sporen en mineralen die geen kans kunnen geven op te hoge vitaminewaarden Kortom: sondevoeding is van de baan (als het ook echt blijkt te werken, maar dat zal toch wel )

Opgelucht en blij hier.
dat is fijn nieuws!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:34:01 #179
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67454843
Hopen dat die tabletten dan ook aanslaan en dat het geen sondevoeding wordt net zoals bij Ruben.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:40:10 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67455001
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Voor zover ik begrepen heb komt het echte echte groeien nog wel vlak voor en met name direct na de bevalling als alle melkklieren zich vullen. Dus wat nie is nu kan vast nog komen )

Ik hoor weer andere dingen (van de Livera-mevrouw). Ik ben bijna 2 cupmaten rijker . Zij vertelde me bij aanschaf van een E ( ) dat je de eerste 15 wk erg kunt groeien en dan de laatste paar weken voor je bevalt kan er ook nog een beetje bij komen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67455035
Wat fijn Troel!! Wat een opluchting!

Hmmm.. wilde ik een kwartier geleden nog typen dat ik een hormonale vrolijk zonder reden bui had, merk ik nu dat die al weer weg is... rare jongens die hormonen

We hebben vanavond de 20 weken echo. heb er alle vertrouwen in, maar merk dat ik t toch wel een beetje spannend begin te vinden nu!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:46:53 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_67455185
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik hoor weer andere dingen (van de Livera-mevrouw). Ik ben bijna 2 cupmaten rijker . Zij vertelde me bij aanschaf van een E ( ) dat je de eerste 15 wk erg kunt groeien en dan de laatste paar weken voor je bevalt kan er ook nog een beetje bij komen.
Zo was het bij mij de vorige zwangerschap in ieder geval wel: heel snel flink groeien, daarna een hele tijd stil, en op het einde werden het echte meloenen (maar geen stuwing gehad, dus niets te klagen).
En ook nu weer enorm groeiende borsten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67455232
Spannend Poppedein, maar heel veel plezier vanavond!

En sjonge zeg, wat hebben jullie allemaal rare mensen in jullie omgeving Ik krijg van niemand rare opmerkingen of rare verhalen tot nu toe
  vrijdag 27 maart 2009 @ 09:53:49 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67455356
Hahaha geweldig al die bakerpraatjes. Hier is iedereen nu zooo nieuwsgeierig naar eht geslacht van de baby dat ik daar regelmatig bakerpraatjes over hoor. Oh je haar valt niet uit, dan wordt het een jongen! En dat terwijl ik bij Linde ook amper haaruitval had toen ik zwanger was En dan nog alle bakerpraatjes over wel/niet misselijk, puntbuiken, hormonale buien etc.

We gaan in juni trouwens voor een 2d/3d/4d pretecho met de opa's en oma's. Die hebben vroeger nooit een echo gehad en ze zijn er zo benieuwd naar. Nu hebben we dan als moederdag en vaderdagcadeau's een echo ingepland! Helaas zullen ze hun nieuwsgierigheid verder toch nog even moeten bedwingen want we willen niet weten welk geslacht de baby heeft.
pi_67455822
Gaaf die echo Martine!

Wat fijn Troel, hopen dat deze zwangerschap fijner verlopen gaat

Poppedein, heel veel plezier, 20 weken echo lijkt me heel bijzonder, ben benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:13:47 #186
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67455833
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb dikke tieten én een dikke kont, wat zegt dat dan?
Mensen zeggen echt rare dingen tegen je he, als je zwanger bent. Echt blijkbaar hét excuus om onzin te lullen.
Dat je slagroom gaat geven.
(net als ik dus)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_67456322
Lol Noli! Dat word nog wat dan, want ik kan geen borstvoeding geven
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:38:30 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_67456382
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:34 schreef tessie het volgende:
Lol Noli! Dat word nog wat dan, want ik kan geen borstvoeding geven
Als je goed genoeg knijpt, kun je misschien wel leuke toefjes maken voor op de koffie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67456403
pi_67456415
Ohh dat is ook wat, dan krijgt mijn baby dunne waterige melk (ik pas nog steeds in maatje 27 spijkerbroek en cupmaat is nou ook niet echt schokkend gegroeid of zo )
pi_67456420
  vrijdag 27 maart 2009 @ 10:44:03 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_67456494
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:40 schreef Chan het volgende:
Ohh dat is ook wat, dan krijgt mijn baby dunne waterige melk (ik pas nog steeds in maatje 27 spijkerbroek en cupmaat is nou ook niet echt schokkend gegroeid of zo )
Dat kan ook lekker zijn in de koffie hoor

Ik vind koffie dus echt afschuwelijk smerig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:15:10 #193
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67457225
Zo terug van het ziekenhuis echo gehad.
wel een echt kind van zijn vader want zwelgje had hoofdje mooi verstopt in het bekken waardoor ze daar niks konden opmeten.

voor de rest zit alles er op en aan, het geslacht heerlijk weer overgeslagen.

Met ons kindje gaat het prima
en nu ook gewoon een jubelig gevoel, voelt goed!!!
vanavond na het werk even 3 foto's inscannen.

Ben zwanger
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67457448
Bar wat fijn dat het allemaal prima gaat met jullie kindje Ik ben benieuwd naar de foto's!
pi_67457571
Bar, wat fijn dat alles goed is! ik wacht de foto's af
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:29:37 #196
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67457609
Bar wat een heerlijk bericht
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:33:32 #197
190853 RockabeIIa
pi_67457719
Bar! Zijn vader verstopt ook continu zijn hoofd in je bekken?
Hartstikke mooi dat alles goed is
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:39:01 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67457859
Bar wat fijn dat alles goed is!

Ik ga zo met Noah maar even langs mn ouders denk ik. Ben het thuis zitten wel een beetje zat. Wrs vanavond pas weer online
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_67457938
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Hartstikke mooi dat alles goed is
ik vond m iets te flauw om te posten maar het staat daar echt

van harte Bar..
Tex, succes met je laatste loodjes@!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:42:25 #200
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67457975
Rocka!
Bar!

Tex, is dat een verkapte "ik heb weeën, ga stiekem bevallen en meld me vanavond wel weer als dochterlief er is"??
Maxi, Midi & Mini
pi_67458596
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef texelonia het volgende:
Bar wat fijn dat alles goed is!

Ik ga zo met Noah maar even langs mn ouders denk ik. Ben het thuis zitten wel een beetje zat. Wrs vanavond pas weer online
jaja, je moet nu elke minuut verantwoorden wat je doet hoor.
Anders gaan wij allemaal denken... oooh die is aan het bevallen.

Maar als er in de tussentijd nou weeen opkomen, en je gaat bevallen.
Let us know, please.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:15:58 #202
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67458856
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Echter, er is nog een derde type, zo'n irritante die haar echte zwangerschapskilo's nooit is kwijtgeraakt en daar blijkbaar frusti over is ofzo en die dan met verhalen komt in de trant van "wacht maar, iedere zwangere komt minimaal 25 kg aan" en "zeg maar dag tegen je lijf want hierna raak je die kilo's nooit meer kwijt" enz enz. Waarom ga je frustraties uitleven op de loopband in de sportschool ofzo ipv op mij uitgelubberde buikvelletjes en striae enzo hou ik uiteraard rekening mee maar dat gezwam over kilo's word ik zo moe van...
Zoooo herkenbaar ja! Ik heb ze ook in de buurt. Ieuw!

De: dat-komt-nog-wel trol

* Takkembah is trouwens vegetariër geworden, kan geen vlees meer zien of ruiken

Bar ben benieuwd naar de feauteaux!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:21:23 #203
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67458987
Troel, wat fijn!

Hahahaha Takkembah de dat komt nog wel trol die is goed inderdaad. Maar dat klopt huup, van die vrouwen waarvan je denkt? Waarom lul je tegen mij??

Het is trouwens idd niet zo dat ik nu een mega dikke reed heb, maar in vergelijking met wat ik had.. is het wel een forse vind ik zelf dan hihi, maar ik vind hem leuk, want het is een beebie kont

Gisteren ook een ander woord voor borstvoeding gehoord... namelijk ZOG! Ik kwam niet meer bij toen iemand zei (over slagroomtaart): ach joh, dat is goed voor het zog. Ikke: voor eeeuhh watte?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:25:10 #204
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67459076
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Zoiets
Nee gewoon heerlijk eigenwijs
pi_67459337
Nou ik kom net terug van de huisarts omdat ik dacht dat mn bloeddruk nog verder gezakt was (ik val telkens letterlijk om van de duizeligheid) blijkt dat mn bloeddruk voor mijn doen juist heel hoog is, het is werkelijk nog nooit zo hoog geweest. En nou maak ik me zorgen en raak ik gestrest en daar wordt ie natuurlijk alleen nog maar hoger van

En morgen is het een jaar geleden dat mn nichtje is overleden en nu ben ik heel bang dat mijn kindje morgen ook dood gaat, wat natuurlijk nergens op slaat, maar nou

Pff, stomme hormonen
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:40:22 #206
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67459480
Chan
pi_67459551
Chan, probeer te ontspannen.
Ga iets leuks doen vandaag.

Sterkte meid
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:46:34 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_67459653
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:35 schreef Chan het volgende:
Nou ik kom net terug van de huisarts omdat ik dacht dat mn bloeddruk nog verder gezakt was (ik val telkens letterlijk om van de duizeligheid) blijkt dat mn bloeddruk voor mijn doen juist heel hoog is, het is werkelijk nog nooit zo hoog geweest. En nou maak ik me zorgen en raak ik gestrest en daar wordt ie natuurlijk alleen nog maar hoger van

En morgen is het een jaar geleden dat mn nichtje is overleden en nu ben ik heel bang dat mijn kindje morgen ook dood gaat, wat natuurlijk nergens op slaat, maar nou

Pff, stomme hormonen
Chan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:47:13 #209
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67459673
Heej Chan, wat naar
Hoe hoog is hij dan? Probeer toch een beetje te ontspannen meis.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:03:22 #210
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67460109
Chan
het gaat vast allemaal goed zijn op de echo! echt waar! en ik hoop dat ze je bloeddruk wat omlaag gaan krijgen
wij hadden laatst een soort gelijke datum voor de echo 18 maart jl., vorig jaar op die dag had mijn vriendin een slechte echo waarbij 1 van de 2 kindjes overleden was in de buik en tuurlijk moet je daar aan denken.

Troel ik hoop dat het gaat werken die combi van tabletten.

Bar

en hier weinig kont en tiet, beha's passen nog en broeken ook op de voorkant na dan, knopen dicht proberen te krijgen ga ik niet eens proberen
En Huup die kilo's kan je wel kwijt raken straks hoor, denk vooral dat je niet teveel daar de focus op moet hebben en het de tijd moet geven strakjes, maar je lijkt me niet de persoon die daar van wakker zal liggen.
Ik was na een maandje of 8 weer op mijn oude gewicht en figuur en was daar persoonlijk wel blij mee ik voelde me namelijk niet zo happy met die extra kilo's.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:04:41 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67460152
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef Noli. het volgende:
Rocka!
Bar!

Tex, is dat een verkapte "ik heb weeën, ga stiekem bevallen en meld me vanavond wel weer als dochterlief er is"??
I wish Nee ik ben niet zo van de stiekeme. Zodra ik weeën heb kom ik dat hier heel lyrisch melden denk ik. Tot het echt pijn doet, dan vervloek ik ze denk ik

Oh en ymme ik heb mn telefoon bij me, dus mocht er onverwachts iets gebeuren, I'll let you know!
©Dumbo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:08:41 #212
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67460265
Oh Chan, lees het nu pas. Wat rot dat je bloeddruk ineens hoog is. Hopelijk is het niks ernstigs en daalt ie gauw weer. Sterkte en doe maar rustig aan
©Dumbo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:18:24 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67460546
Chan, hoog voor jou doen zeg je, maar dat klinkt alsof het nog gewoon binnen de normale acceptabele grenzen zit toch? Probeer je zinnen even te verzetten, want stress erbij gaat idd niet helpen.

Bar! Fijn dat alles goed is!
pi_67460709
Net nog even contact gehad met de vk, ik mag vanmiddag meteen even langskomen. Mijn bloeddruk is in niet zwangere toestand nog nooit hoger geweest dan 120/70 (althans, op de momenten dat ze gemeten hebben natuurlijk) en in wel zwangere toestand was ie telkens stabiel 110/60, zowel bij huisarts als vk. Nu is ie 134/87.

zucht.. en de huisarts belt me net nog op (meteen urine ook maar weer laten controleren) en jawel, ik heb ook weer blaasontsteking en ik doe nog wel zo mn best met veel drinken en zo..

Sorry, ik zal nu ophouden met klagen
pi_67460783
Chan, . Fijn dat je vanmiddag toch even langs de vk kan. Hopelijk kan die je wat gerust stellen. Misschien issie daar weer netjes vanmiddag. Het blijft uiteindelijk toch een momentopname...
Balen dat je weer blaasontsteking hebt
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:35:24 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67461108
Chan, fijn dat je langs mag komen vanmiddag.
pi_67461182
Chan , wat ook een moeilijke dag voor de boeg morgen voor jullie! Heel begrijpelijk dat je dan angstig bent! Ik hoop dat je VK er een klein beetje van weg kan nemen vanmiddag!
pi_67461224
Ik grijp net voor de zoveelste keer met mn hand in de zak kroepoek en voel alleen nog maar kruimels... Heb ik nou zojuist in mn eentje die hele zak leeggegeten? Waar is de tijd dat ik helemaal geen kroepoek lustte?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:42:59 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67461346
pi_67461368
Vervelend blaasontsteking.
Ik heb er altijd al veel last van gehad. Dus hoop er nu tijdens de zwangerschaps niet teveel last van te hebben

Veel sinasappelsap drinken en dat cranberry drankje.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:28:43 #221
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67462729
Wat vervelend Chan... en ook naar van die blaasontsteking zeg. Ik ben daar zelf ook vrij gevoelig voor.

Momenteel (klop het gelijk even af) heb ik nergens last van. Misschien moet je eens laten testen op streptokokken B Chan? Verder drink ik nu iedere dag 1 glas cola. Cola is namelijk erg zuur (ja je denkt van van niet omdat er 7 klontjes suiker per 100 ml in zit) en dat zure is erg goed voor je blaas, dat schijnt alle bacterien daar uit te roeien. Dus cola voor mij dan maar...
pi_67463160
Cola is toch helemaal niet goed tijdens je zwangerschap. Naja 1 glas per dag kan geen kwaad lijkt me..
Oh dit is meer iets voor het andere topic.
pi_67463897
Bar, gaaf van je echo! Je klinkt zo gelukkig
Chan vervelend zeg, en dan ook nog es een blaasontsteking. Blegh

Poppedein Heb ik nou noooooit

Ik vind het zo moeilijk om te accepteren dat mijn lijf ineens aangeeft wat ik wel en niet kan doen. En dan ga ik heel koppig de babykamer opruimen, met veel bukken en sjouwen, en nu heb ik pijn in m'n stuitje Viel te verwachten
pi_67464455
Chan

Ik heb niet echt bijgelezen sorry...
maar ik wil hier even melden dat ik zo richting het ziekenhuis vertrek met weeën....
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67464601
Ooh Soepstengel! Wat spannend!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:28:32 #226
190853 RockabeIIa
pi_67464624
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef S_oepstengel het volgende:
maar ik wil hier even melden dat ik zo richting het ziekenhuis vertrek met weeën....

succes!
pi_67464653
Vriendjelief moet eerst nog uit z'n werk komen.. beter schiet ie even op
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67464671
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef S_oepstengel het volgende:
Chan

Ik heb niet echt bijgelezen sorry...
Leuk leuk, spannend....

Alvast heel veel succes...

pi_67464676
Soepie, succes
pi_67464692
Vriendjelief schiet op!!!!!!!!!!!!!

Zijn de weeen al erg heftig dan?
pi_67464722
Nou ik moet wel echt puffen ja.. maar vriendjelief werkt hier 1,5u vandaan.. en hij is al een tijdje onderweg hoor.. dus.. mja... files..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:33:07 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_67464768
Soep, succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67464773
Is er niemand bij je dan.?

Viritueel puf ik met je mee
pi_67464846
Soep, succes Hopelijk kan je vriend de files een beetje omzeilen
pi_67464852
M'n moeder is hier wel maar die is nog zenuwachtiger dan ik en die wil steeds m'n vriend bellen dat ie op moet schieten maar ik wil dat nie.. dalijk rijd ie zich te pletter ofzo
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67464920
Oehhh Soepstengel, wat spannend!!! Ik hoop dat je kerel gauw thuis is en je in ieder geval richting ziekenhuis kunt! Zet m op! Je kunt t!
pi_67464933
Soep succes!!

Jullie zijn lief, dank voor alle steun

Bloeddruk was alweer een stuk lager en ze heeft meteen mn urine gecontroleerd op eiwit, en dat zat er niet in. Als ik me beroerder ga voelen moest ik meteen bellen en dan kan ik weer langskomen. En ik moest op bed gaan liggen en aan de antibiotica, ze verwacht dat ik me zo voel vanwege de ontsteking.
pi_67465007
Soepstengel, het komt allemaal goed.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:44:39 #239
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67465109
Chan wat vervelend allemaal voor je zeg, hoop dat je opknapt van de antibiotica.

Soepstengel!!!! spannend, heel veel succes meid, hoop dat vriend/manlief een beetje opschiet.
pi_67465243
Vriendlief is er dus we gaan nu naar het ziekenhuis... Vriendlief of ik stuur een mailtje naar BE als de baby er is
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67465287
Succes S_oepstengel!!
pi_67465298
Wacht geduldig af...

SUCCES
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:52:39 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_67465345
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:38 schreef Chan het volgende:
Soep succes!!

Jullie zijn lief, dank voor alle steun

Bloeddruk was alweer een stuk lager en ze heeft meteen mn urine gecontroleerd op eiwit, en dat zat er niet in. Als ik me beroerder ga voelen moest ik meteen bellen en dan kan ik weer langskomen. En ik moest op bed gaan liggen en aan de antibiotica, ze verwacht dat ik me zo voel vanwege de ontsteking.
Wat fijn dat je bloeddruk al weer lager was!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67465379
Soepstengel Succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_67465729
OEHH spannend Soepstengel
Succes!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:12:53 #246
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67466056
soepstengel succes

Chan gelukkig is het gedaald.. en goed luisteren naar vk.. bellen als he tnodig is en goed rusten...
pi_67466084
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef tessie het volgende:
Ik weet niet precies wat je hebt Troel, maar dit klinkt als goed nieuws

McLaura, mensen reageren ook vaak zo van ooh wat vervelend voor je, dat is toch niet wat je van een zwangerschap verwacht en blabla.
Och, dan zeg ik gewoon 'vervelend? Denk je dat het vervelend is om na 3 jaar eindelijk zwanger te zijn?'
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:29:43 #248
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67466681
Chan, doe maar rustig aan. Goed uit rusten!

Soepstengel!
pi_67466913
Chan, gelukkig was ie weer wat gezakt. Neem je rust en knap eerst maar goed op weer
pi_67466929
Ahw Chan sterkte, beetje voorzichtig met jezelf hoor!

Soepie succes! zet hem op!

@Marlieske oh nee zo bedoelde ik het me ook niet, ik maak me verder niet echt druk om mn gewicht. Ik probeer het wel een beetje binnen de perken te houden want ik ken mezelf (en jij jezelf nu ook Poppedein? ) maar ik vind dat slag mensen gewoon zo vervelend. Inderdaad zoals Takkembah het al zei, de dat-komt-nog-wel-trol als je teveel aankomt hebben ze commentaar, als je weinig of normaal aankomt dan is het gelijk van oh dat komt nog wel en dat krijg je er nooooit meer af ik denk dan maar aan het type draak zoals die ene tante van jou
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67467210
Nou Soep, zo te horen word dat dus helemaal geen inleiden Maandag

Suc6!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:54:55 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67467628
S_oepstengel ouwe voorpiepert! Sterkte en succes!

Chan fijn dat je bloeddruk weer wat lager was.
©Dumbo
pi_67467980
Tex als je er een beetje vaart achter zet kan je misschien nog wel snel ff voor soep
Ik hoop dat jij ook gauw mag
pi_67468049
*dubbel hoeft nou ook weer niet...*
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:29:21 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67468713
Soepstengel met weeen! HIj komt eraan!
pi_67468830
Soepstengel! Succes
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:34:15 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67468863
Soep

Zet 'm op meid!!

Chan, fijn dat je bloeddruk alweer wat lager was, hoop dat het je een beetje rust geeft
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:36:23 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67468921
Oeh, ik krijg een mailtje lees ik! Had ik dat geweten had ik nog wel even mijn telefoonnummer gePMd!
pi_67469220
Wij wachten allemaal op bericht van Soepstengel via Brighteyes
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:09:30 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67469764
BE, je snapt natuurlijk wel dat dat betekent dat jij vannacht dus wakker blijft hè...

Ik kwam er vandaag trouwens achter dat m'n oude rookmaatje op het werk (we zijn allebei gestopt per 1 januari) ook zwanger is Kunnen we toch lekker doorteuten over een ander onderwerp...
pi_67470239
Chan

Soepstengel succes

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor de lunchcurve. De uitslag krijg ik via de verloskundige maar daar hoef ik pas over 2 weken heen, maar ik ga er vanuit dat ze me wel bellen als het niet goed is.
  Jubileum moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 20:24:27 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67474349
Daar kun je wel vanuit gaan ja, als het niet goed is weten ze dat vast maandag al. Ik ga duimen dat ie goed is

Soepiedepoepie Zet hem op!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:32:05 #263
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67474644
Soepstengel zet hem op, ben blij voor je dat inleiden niet nodig is. Nu weet je iig zeker dat de kleine er helemaal klaar voor is !!
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:40:22 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67475026
20.30 Cup-a-soup-tijd!

Update dus. Om 18.30 al.
quote:
Er is mij opgedragen even een mailtje naar je te sturen over de voortgang van de geboorte van de baby (en ik heb geen idee hoe dat forum werkt..daar ga ik me ook helemaal niet in verdiepen )
Ik ben nu even thuis om nog wat spulletjes op te halen die we in alle haast zijn vergeten...
De bevalling is wel begonnen maar het wil nog niet vlotten. Er worden wel weeën geregistreerd maar dat is nog niet te merken aan de ontsluiting (2cm nu en dat was 2 weken geleden al het geval) maar ze willen haar niet meer naar huis sturen i.v.m. de hoge bloeddruk. Voorlopig wachten we dus nog af over wat nog komen gaat...! Ik zal nu wel niet meer over internet beschikken de komende uren dus zal je wel een mailtje krijgen als de baby is geboren!
ik wilde als afzender zetten 'Soepie's stengel'
pi_67475270
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
20.30 Cup-a-soup-tijd!

Update dus. Om 18.30 al.
[..]

en toen verslikte ik me in mn winegum
hahahhaha

Maar goed, ik gooi er nog een paar tegenaan voor Soepie! Zet hem op!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:50:24 #266
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67475406
BE

Soepstengel meid zet hem op , fijn dat ze je iig niet naar huis sturen. Dat lijkt me namelijk zo'n domper.
Mama van Isa en Ties
  Jubileum moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 21:09:16 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67476175
Hahahaha thee over mijn toetsenbord
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67477335
BE, bedankt voor de update!

Soep, ik hoop dat het doorzet, zet hem op!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:41:05 #269
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67477503
ow wat spannend voor Soepstengel !!!
ze leest het wel niet, maar wens haar toch succes!!!

moet wel zeggen, dat ik ineens besef dat het voor mij ook allemaal wel dichtbij begint te komen... hebben jullie dat ook? dat je er al over droomt enzo?
vannacht was ik al bevallen in mijn droom
was wel makkelijk, maar niet zo leuk... ik kon me de bevalling zelf niet herinneren, en zei tegen de verloskundige dat ik blij was dat ze op tijd was. welke mij daarop zei dat dat niet het geval was, want mijn moeder had met de bevalling geholpen. mijn kindje kon de volgende dag al lopen overigens
No more games, no more drama...
pi_67478047
Ik heb laast ook gedroomt dat ik bevallen was, in mijn slaap... Dus ik werd wakker en er lag een babytje in mijn bed. Maar het was een meisje.. Dus ik zei, oh wat fijn dat de bevalling zo makkelijk is gegaan, maar ik heb geen meisje gekregen hoor, ik heb een jongetje gekregen. En verderop lag een jongetej in een wiegje, dus ik zei, die is vast van mij hoor. Maar ze hielden vol dat het meisje van mij was, terwilj ik zeker wist dat ze niet van mij was.. Maar ze was wel heel lief hoor, maar toch gewoon niet van mij...
Hoezo vaag....
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:01:52 #271
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67478399
haha ja ook al zo'n vage droom inderdaad tessie
grappig dat je er blijkbaar onbewust toch zo mee bezig bent dan he
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:10:04 #272
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67478776
Soepie's stengel....wehehe

Ik heb vandaag echt een off-day. Anna was buitengewoon vervelend en ik heb nu dus echt overal pijn van het oppakken, wegzetten en overtillen van Anna. Het lijkt gewoon wel alsof ik mijn sleutelbeen gebroken heb.

Maar...vanmiddag, toen Anna na een driftbui eindelijk bij mij in slaap viel, deed ze dat wel met haar hoofd op mijn buik en voelde ik Harry schoppen tegen zijn zus!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:32:20 #273
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67479690
Nog even een paar voor Soep! Hopelijk zet het gauw wat beter door!
©Dumbo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:36:20 #274
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67482145
Soep!

Ik besefte me net... Maandag ben ik 35 weken dan heb ik gewoon nog zo'n 5 weken te gaan. 5! Vijf! VIJHIJF we-ken. En toen ik net op mijn ticker keek stond er: nog 37 dagen, het komt nu zó dichtbij!

Ik had het er gisteren met over dat ik best benieuwd ben of dit kleintje bijvoorbeeld ook krulletjes heeft/krijgt zoals Wilyan of dat hij/zij Hanne's steile haar krijgt.
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:42:26 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67482293
Jaaa dat heb ik ook!! Dat ik zoooo nieuwsgierig ben hoe hij of zij er straks uitziet! Met haar of zonder haar. Waar ik ook zo benieuwd naar ben, is of het straks buiten mijn buik ook zo beweeglijk is met de beentjes
Maar jij dus nog maar 5 weken Noli, dan zijn mijn 8 weken weer nog best ver weg
pi_67482817
Ooooh wat superspannend voor Soepie en haar stengel ( )Goed dat ze daar moet blijven in ieder geval.

Chan sterkte morgen

Bar een goede echo!

Troel wat ben ik blij voor je Ik hoop dat het allemaal zonder sondevoeding kan deze zwangerschap!

Noli 5 weken zijn zó om...

Mss komt Tex' meisje nu ook wel snel...

Zonder iets te doen heb ik hartkloppingen (ik lig op de bank ) pff krijg het er warm van
#geen
  zaterdag 28 maart 2009 @ 07:29:32 #277
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67486720
nog geen nieuws van soep??

Goedemorgend trouwens...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 07:55:19 #278
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67486792
Goedemorgen allemaal!

Nog geen nieuws dus... spannend

Tex, jij al iets te melden?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:00:07 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67486805
Nope, nog niks in mijn mailbox ook.
Ik ben trouwens vanmiddag de hele middag weg, dus hopen dat de update ervoor of erna komt.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:12:16 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67486855
Ben benieuwd hoe het met Soepstengel is, hoop dat ze de kleine al in dr armen houdt.

Hier ook nog niks te melden

Gisteravond in bed hebben we nog even genoten van een meeeeeega drukke baby trouwens Geen idee wát ze aan het doen was, maar ze bewoog alles en overal Ze is niet altijd even makkelijk voor anderen te voelen maar nu maakte het echt niet uit waar Micha z'n hand legde want overal was wel wat te voelen
©Dumbo
pi_67486989

verse baby's willen we!!!!!!!!!!
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:36:32 #282
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67486992
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:12 schreef texelonia het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Soepstengel is, hoop dat ze de kleine al in dr armen houdt.

Hier ook nog niks te melden

Gisteravond in bed hebben we nog even genoten van een meeeeeega drukke baby trouwens Geen idee wát ze aan het doen was, maar ze bewoog alles en overal Ze is niet altijd even makkelijk voor anderen te voelen maar nu maakte het echt niet uit waar Micha z'n hand legde want overal was wel wat te voelen
Als jij van plan bent te verhuizen ruim je toch ook altijd even je oude huis op?
pi_67487060
zettem op Soepie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67487061
Lois ik denk inderdaad ook wel dat ze het maandag weten als het niet goed is en als ik dinsdag nog niks gehoord heb ga ik gewoon even zelf bellen.

Soepstengel ik hoop dat het vannacht allemaal wat meer wilde vlotten dan daarvoor!!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:47:56 #285
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67487062
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als jij van plan bent te verhuizen ruim je toch ook altijd even je oude huis op?
Ja da's waar Ik was eigenlijk bang dat ze een uitbouw probeerde te bouwen zodat ze meer ruimte had om nog langer te blijven zitten
©Dumbo
pi_67487084
Volgens mij is mijn grietje gedraaid.. ik voel geen billen meer boven..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:56:08 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67487098
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:47 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja da's waar Ik was eigenlijk bang dat ze een uitbouw probeerde te bouwen zodat ze meer ruimte had om nog langer te blijven zitten
Ja dat kan natuurlijk ook nog eens

Laten we uitgaan van de positieve variant
pi_67487099
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:47 schreef texelonia het volgende:

[..]

een erker lekker naar buiten kijken.
Maarre ze zeggen wel dat de baby voor de geboorte een stuk drukker is he elin schopte me de avond ervoor helemaal lam
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:59:28 #289
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67487118
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:56 schreef Dakota het volgende:

[..]

een erker lekker naar buiten kijken.
Maarre ze zeggen wel dat de baby voor de geboorte een stuk drukker is he elin schopte me de avond ervoor helemaal lam
Echt waar? Nou wie weet wat dit weekend nog gaat brengen dan
©Dumbo
pi_67487121
Mijn kleine is heel rustig de laatste dagen, maar ik vond dat getrappel en gedraai juist zo gezellig!

Gek kind
pi_67487340
Hmm nog geen soepnieuws... dan maar

Tex een uitbouw

Mijn meisje gaat echt met de dag harder schoppen. Gisteravond was het echt heel duidelijjk heel hard. En mn lief is zo sip iedere keer als ik zeg dat ik haar voel want hij wil ook dus gisteravond heeft ie een tijd met zn warme hand op mn buik gezeten en precies op het moment dat ik een echte heule harde *schop* voelde zei hij jaaa!!
zo gek waarschijnlijk een kleine toevalstreffer want daarna was het over met wat hij voelde haha maar hij zit weer hoog en droog op zn roze wolk.
En vanmorgen toen ik op mn rug lag voelde ik dus een harde bol die ik heen en weer kon schuiven en naar beneden kon duwen en die dan weer rustig terug dreef. Heb ik nu gewoon mn kind heen en weer geschoven?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67487387
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Hmm nog geen soepnieuws... dan maar

Tex een uitbouw

Mijn meisje gaat echt met de dag harder schoppen. Gisteravond was het echt heel duidelijjk heel hard. En mn lief is zo sip iedere keer als ik zeg dat ik haar voel want hij wil ook dus gisteravond heeft ie een tijd met zn warme hand op mn buik gezeten en precies op het moment dat ik een echte heule harde *schop* voelde zei hij jaaa!!
zo gek waarschijnlijk een kleine toevalstreffer want daarna was het over met wat hij voelde haha maar hij zit weer hoog en droog op zn roze wolk.
En vanmorgen toen ik op mn rug lag voelde ik dus een harde bol die ik heen en weer kon schuiven en naar beneden kon duwen en die dan weer rustig terug dreef. Heb ik nu gewoon mn kind heen en weer geschoven?
jaaaaaaaaaa barbamamatruuk
wanna rub mah puppeh?!
pi_67487410
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:32 schreef Dakota het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaa barbamamatruuk

wel een gek idee though haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67487435
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wel een gek idee though haha
ik duw regelmatig iets weg geloof ik van de week had ik dach tik een beentje te pakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:45:38 #295
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67487561
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:40 schreef Brighteyes het volgende:

En wat flauw dat ie zich niet wil verdiepen in hoe het forum werkt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator zaterdag 28 maart 2009 @ 11:00:50 #296
5428 crew  miss_sly
pi_67488670
Mooi op tijd terug voor Soep Hoop dat het nu wat beter wil vlotten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:22:13 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67489051

helaas wat problemen met de scanner dus kreeg maar 1 foto van de 3 gescand.
pi_67489179
Wel een mooie foto Bar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:32:11 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67489228
het is als ik naar de andere echo's kijk ook verre weg de duidelijkste
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:55:22 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67489703
quote:
Op 28 maart 2009 08:49 schreef XXXXXXXXX het volgende:

Jaja...!

Hij is er! Vannacht om 3:30u is onze zoon Jamie (James Joseph Danyel) geboren!
Hij weegt 2800 gram en is 49 cm lang. Het was een hele heftige bevalling met een totaal ruptuur voor mama en Jamie moest even op gang geholpen worden met zuurstof. Nu gaat het goed met hem, hij ligt nog wel in een warmtebedje. Ze moeten beide nog wel een aantal dagen in het ziekenhuis blijven vermoed ik. Ik ga zo weer richting het ziekenhuis met Yana, mag ze eindelijk kennis maken met haar kleine broertje!

Greetz,
Een trotse papa
Hij is er! Gefeliciteerd S_oepstengel en man!

Soep met ballen! Geniet van elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')