Ik heb inderdaad ook vaak zat gehad dat ik een normale vraag stelde en geen normaal of überhaupt een reactie kreeg. Maar goed, op een gegeven moment laat ik het wel gaan want dan heb ik geen zin om me zo druk te maken op het internet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vraag vaak genoeg gewoon netjes dingen hoor, heb ook vaak genoeg met Bobby erover gepraat.
met terugwerkende kracht, k had nog 2 paginas te lezen van t topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef Devvie het volgende:
SWARMA KAP NOU EENS MET DIE NOTES MAN
IK BEN AL OPGEHOUDEN
de posts in de notes zijn idd kinderachtig, maarja die heb je zelf gezetquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wed dat de meeste notes kinderachtig zijn.
Krentenbol. is mod, op R&P. KoP heeft weer een ban en verder zijn sommige bezig met notes sparen.quote:
eierkoekenquote:
Just like back in the daysquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Waar is krentje eigenlijk? Jullie hebben alle dames weggejaagd
Dat heb ik ook, maar aan de andere kant kan ik moeilijk dingen zo langs me heen laten gaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook vaak zat gehad dat ik een normale vraag stelde en geen normaal of überhaupt een reactie kreeg. Maar goed, op een gegeven moment laat ik het wel gaan want dan heb ik geen zin om me zo druk te maken op het internet.
JIJ STINKT !!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de posts in de notes zijn idd kinderachtig, maarja die heb je zelf gezet
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol. is mod, op R&P. KoP heeft weer een ban en verder zijn sommige bezig met notes sparen.
je was serieusquote:
Nu weet ik het, jullie hebben echt geen leven dat je het hele topic gaat nalezenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
met terugwerkende kracht, k had nog 2 paginas te lezen van t topic
Hmm, oke, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook vaak zat gehad dat ik een normale vraag stelde en geen normaal of überhaupt een reactie kreeg. Maar goed, op een gegeven moment laat ik het wel gaan want dan heb ik geen zin om me zo druk te maken op het internet.
Gedraag je dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vraag vaak genoeg gewoon netjes dingen hoor, heb ook vaak genoeg met Bobby erover gepraat.
En met dat eigen forum enzulks gaat echt niet werken, ik kan net de computer opstarten samen met Fok!. Ken wel mensen die een forum hebben/hadden, maar ik kan er gewoon niks van
Jawel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef bloodysunday het volgende:
Krentebol is mod, dus officieel vijand!
nee hoor
Toen we alleen 4EBE en Maisnon hadden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Just like back in the days![]()
[..]
Ik normaal ook niet, maar op internet vind ik dat mijn energie echt niet waard.quote:Dat heb ik ook, maar aan de andere kant kan ik moeilijk dingen zo langs me heen laten gaan
No shit, tuurlijk moet ik me gedragenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gedraag je dan!
Waarom worden sommige mensen dan continu gebanned en andere helemaal niet?
De mods discrimineren echt niet op huiskleur of geaardheid, dus het ligt echt aan je postgedrag.
Krentenbollen verzuren niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
krentenbol !?
straks word ze ook verzuurd
[..]
je was serieus![]()
Hoezo word?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
![]()
krentenbol !?
straks word ze ook verzuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
T/m Breathtakingquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen we alleen 4EBE en Maisnon hadden?
[..]
Ik normaal ook niet, maar op internet vind ik dat mijn energie echt niet waard.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo word?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
hou nog wel van je hoor, ondanks je blauwe jasje.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo word?boh ik doe het een keer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Raar he?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu weet ik het, jullie hebben echt geen leven dat je het hele topic gaat nalezen
Ik heb die van swarma dubbel, heb jij mischien die van snakey dubbel en wil je die ruilen? Dan is mijn verzameling namelijk compleet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol. is mod, op R&P. KoP heeft weer een ban en verder zijn sommige bezig met notes sparen.
Ik zou best wel mod van PTA of MUZ willen zijn of zo, maar niet van KLB. Volgens mij word je dan gillend gek. Daarom ook respect voor Bio die het al zolang doet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Raar he?
Volgens mij hebben ze dat de afgelopen dagen anders niet gedaan.
Wees nou eerlijk, heb jij zin om mod te zijn over het stel oversekste adhdkinderen dat hier zit?
Nee, ik hoef sowieso geen mod te zijn. Maar om alles nou terug te lezenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Raar he?
Volgens mij hebben ze dat de afgelopen dagen anders niet gedaan.
Wees nou eerlijk, heb jij zin om mod te zijn over het stel oversekste adhdkinderen dat hier zit?
Ik heb alleen een note van Buzzer en BoWa, kan helaas niet ruilen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb die van swarma dubbel, heb jij mischien die van snakey dubbel en wil je die ruilen? Dan is mijn verzameling namelijk compleet.
MUZ of VBL wel, maar ik kom er niet zo vaak/nooitquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou best wel mod van PTA of MUZ willen zijn of zo, maar niet van KLB. Volgens mij word je dan gillend gek. Daarom ook respect voor Bio die het al zolang doet.
Ik heb BoWa glitterquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb alleen een note van Buzzer en BoWa, kan helaas niet ruilen.
Dat imago moet je ook eerst opbouwen. En als iemand eenmaal geïrriteerd is is het maar een klein druppeltje wat de emmer doet overlopen. Mods zijn ook maar mensen. En daar kan je ook wel respect voor hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
No shit, tuurlijk moet ik me gedragenMaar op een gegeven moment gaan sommige mods wel iets te veel op de persoon werken vind ik. Ook als het dan soms onterecht is
Ik kom ook amper buiten KLB. In MUZ alleen in bepaalde topics. In ONZ soms, maar verder eigenlijk niet noemenswaardig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
MUZ of VBL wel, maar ik kom er niet zo vaak/nooit
Je hebt ook wel gelijk, maar ik vind ondanks dat nog wel dat mods ietswat te veel op de persoon werkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat imago moet je ook eerst opbouwen. En als iemand eenmaal geïrriteerd is is het maar een klein druppeltje wat de emmer doet overlopen. Mods zijn ook maar mensen. En daar kan je ook wel respect voor hebben.
Dat gezeik de hele tijd ben ik nu wel eens zat.
Precies, KLB is de kanker van fok.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou best wel mod van PTA of MUZ willen zijn of zo, maar niet van KLB. Volgens mij word je dan gillend gek. Daarom ook respect voor Bio die het al zolang doet.
Heuy je bent blauw..quote:
Ja, maar dat kost geld. Reetveter, PM Paaskonijn even, die heeft vast wel genoeg notes om te wisselen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef behangplakker het volgende:
Sukkels, je kunt je notes nabestellen op de Fok!-shop. Staat in het plakboekje
HA, TOEN WAS IK TRAINEN, GEEN NOTE VOOR MIJ !quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik lees lang niet alles, maar t vorige topic was nogal duidelijk dat mensen zich niet gedroegen, dan ga ik t wel ff nalezen ja
ik denk dat dat wel meevaltquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk, maar ik vind ondanks dat nog wel dat mods ietswat te veel op de persoon werken
Maar nogmaals, dat is ook niet gek. In het echte leven zal het niet anders zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk, maar ik vind ondanks dat nog wel dat mods ietswat te veel op de persoon werken
Geen idee. ONZ denk ik?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
waar hangt die Maisnon eigenlijk uit ?
Als mod moet je sowieso een olifantenhuid hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat imago moet je ook eerst opbouwen. En als iemand eenmaal geïrriteerd is is het maar een klein druppeltje wat de emmer doet overlopen. Mods zijn ook maar mensen. En daar kan je ook wel respect voor hebben.
Dat gezeik de hele tijd ben ik nu wel eens zat.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hou nog wel van je hoor, ondanks je blauwe jasje.
Doet me denken aan een mop:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Goeiesmorgens meneer Jos!quote:
Die vraagt mijn BoWa glitter voor 1 note van Snakeyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost geld. Reetveter, PM Paaskonijn even, die heeft vast wel genoeg notes om te wisselen.
Ik zei net ook kanker maar ik had ook geen note erbij hoor, hihihi.quote:
Weet ik, maar het is maar een forum (dit kun je van 2 kanten bekijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar nogmaals, dat is ook niet gek. In het echte leven zal het niet anders zijn.
WAARAANquote:
die heb ik hoar, waar is nog plek vrij!?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mod moet je sowieso een olifantenhuid hebben
Kom op, ik bedoel het niet als scheldwoord maar als ziekte. En ik ben van mening dat het gedrag wat hier vertoond wordt te vergelijken is met de symptonen van kanker.quote:
Paul ga weg hier, kom naar ONZ!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef Paul het volgende:
KRENTENBOLLIE
Ja, hou die dwaas bij jequote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op, ik bedoel het niet als scheldwoord maar als ziekte. En ik ben van mening dat het gedrag wat hier vertoond wordt te vergelijken is met de symptonen van kanker.
De chemokuur slaat alleen niet echt aan zeker?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op, ik bedoel het niet als scheldwoord maar als ziekte. En ik ben van mening dat het gedrag wat hier vertoond wordt te vergelijken is met de symptonen van kanker.
WAARBIJ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME REAGEER DAN GEWOONWIE WAS DAARBIJ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dus je hoopt eigenlijk indirect dat ik kanker hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het hier en in onz toch een stuk erger is dan in een FOT of ander willekeurig subforum.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mod moet je sowieso een olifantenhuid hebben
Ik niet. Ik ben een keurig meisje. Neem een voorbeeld aan mij!!11quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:
Iedereen spaart notes ofzo? Zo veel mogelijk notes krijgen
Ik vroeg allang waaraanquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef reetveter het volgende:
VERDOMME REAGEER DAN GEWOONWIE WAS DAARBIJ?
Ik heb wel een notes verzamelmap voor je. Als je lid word van POWNED krijg je hem gratis van mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die vraagt mijn BoWa glitter voor 1 note van Snakey
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik denk weet dat het hier en in onz toch een stuk erger is dan in een FOT of ander willekeurig subforum.
* reetveter * neemt de spoiler weg.quote:
Hijs goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een notes verzamelmap voor je. Als je lid word van POWNED krijg je hem gratis van mij.
Als je de chemokuur als bannen ziet werkt het tijdelijk best goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De chemokuur slaat alleen niet echt aan zeker?
Hier hoef ik niet eens op in te gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus je hoopt eigenlijk indirect dat ik kanker heb?
Johquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het hier en in onz toch een stuk erger is dan in een FOT of ander willekeurig subforum.
Oke.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je de chemokuur als bannen ziet werkt het tijdelijk best goed.
[..]
Hier hoef ik niet eens op in te gaan.
wordquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een notes verzamelmap voor je. Als je lid word van POWNED krijg je hem gratis van mij.
Excelquote:
Dagdag, fijne gozertquote:
Ik krijg een gratis t-shirt als iemand anders aanmeldt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wordtel?quote:
posten uit naam gebandequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef reetveter het volgende:
Een pm van dagdag
hij wil 3 pizza's met tomaat binnen 3 dagen anders krijgt die pijn
Puberen? Daar moet ik nog mee beginnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ja jongens, dat genote had je kunnen verkomen als je mieters had zitten puberen een paar jaar geleden
Waarom slaat dit alles in elkaar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf ik heb er zelf 4 gekregen vandaag. Dit slaat echt alles
Waarom zijn er eigenlijk geen ipbans?quote:
Ja kwam in rose string de baas zoenen.quote:
kan krentenbol je er meteen doorheen helpen, handig hea!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Puberen? Daar moet ik nog mee beginnen.
Omdat er nog providers bestaan die wisselen van IP.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk geen ipbans?
Gewoon, levenslang. Proxies zijn ook sloom en die zijn ze vanzelf ook wel zat.
In elkaar? Het slaat nergens op al die notes..quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom slaat dit alles in elkaar dan?
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk geen ipbans?
Gewoon, levenslang. Proxies zijn ook sloom en die zijn ze vanzelf ook wel zat.
blijkbaar 1quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, swarmahoer. Waarom heb ik een note gekregen?Ik heb nog geen asociale/abnormale post gemaakt?
HOI PLEUN UIT DAT LEUKE PLAATSJE MET DIE GOEIE WOKTENT.quote:
Mooi zo. zal meteen een topic in R&P plaatsen, of moet dat in PUB dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kan krentenbol je er meteen doorheen helpen, handig hea!
notes staan gelijk aan je post gedrag in jouw gevalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
In elkaar? Het slaat nergens op al die notes..
Ja, als je hem hoer gaat noemen krijg je vanzelf wel een note.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, swarmahoer. Waarom heb ik een note gekregen?Ik heb nog geen asociale/abnormale post gemaakt?
quote:
Hmm. Dan gewoon accounts weggooien?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat er nog providers bestaan die wisselen van IP.
Zie Jordeeeeh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Dan gewoon accounts weggooien?
Dat windt hem opquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je hem hoer gaat noemen krijg je vanzelf wel een note.
Jaaa, Rhenen de geksteuhhhh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOI PLEUN UIT DAT LEUKE PLAATSJE MET DIE GOEIE WOKTENT.
[..]
Mooi zo. zal meteen een topic in R&P plaatsen, of moet dat in PUB dan?
Flikker op manquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
notes staan gelijk aan je post gedrag in jouw geval
Stoer man!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moest eens wetenHeb er een forum een week mee platgekregen met wat anderen die hier ook rondzwerven
JAAAAAAAAH RHENEN HOOLIGANS!@!!!@!!!quote:
De mod zelf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
Wie schrijft eigenlijk die notes ? Ik heb er een paar tussen zitten die zo beroerd zijn...
Ga hier geen propaganda maken voor ONZ SCquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
Remlove, wil jij de ONZ SC #44 openen?
Precies, en dat gewoon bij elke maandban oid.quote:
Als ik het zo stoer vond had ik het allang eerder in de groep gegooidquote:
Ja, mooi man!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
Om het topique-niveau een beetje op te krikken![]()
[ afbeelding ]
In den prullenbak.quote:
R&P, want jij hebt in tegenstelling tot de rest van de pubers een echt probleem!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOI PLEUN UIT DAT LEUKE PLAATSJE MET DIE GOEIE WOKTENT.
[..]
Mooi zo. zal meteen een topic in R&P plaatsen, of moet dat in PUB dan?
Oh, jij verwacht dat remlof hier rondhangt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
Geeft wel wat aan, zelfs FA's komen hier liever dan daarquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ga hier geen propaganda maken voor ONZ SC
Ja, maar dan sluit krent het topic meteen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
R&P, want jij hebt in tegenstelling tot de rest van de pubers een echt probleem!
je moet dan wel een woordgrapje in de tt zetten
Typ zijn naam even, dan komt hij meteenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, jij verwacht dat remlof hier rondhangt?
Dan wordt de SC hier wel erg rustigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, en dat gewoon bij elke maandban oid.
Ja, maar we doen niet aan verzoeknummertjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geeft wel wat aan, zelfs FA's komen hier liever dan daar
ik ga het wel een keer testenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan sluit krent het topic meteen.
neh, heb mn username zelf uitegekozenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je hem hoer gaat noemen krijg je vanzelf wel een note.
Kan je Fok er ook mee plat krijgen ? Het is hier sowieso altijd al zo kenker-langzaam dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik het zo stoer vond had ik het allang eerder in de groep gegooidHet geeft alleen aan dat proxy vaak genoeg wel snel is
Triest zooitje ze hebben niet eens een echte OPquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geeft wel wat aan, zelfs FA's komen hier liever dan daar
In Rhenen in een weiland is zo Lonsdale geschreven. Dat kun je zien op google maps.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH RHENEN HOOLIGANS!@!!!@!!!
[..]
De mod zelf.
Dan kan je dat ook op die manier zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik het zo stoer vond had ik het allang eerder in de groep gegooidHet geeft alleen aan dat proxy vaak genoeg wel snel is
Weet ik, was een grapje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neh, heb mn username zelf uitegekozen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Typ zijn naam even, dan komt hij meteen
Dat is toch echt te groot hequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kan je Fok er ook mee plat krijgen ? Het is hier sowieso altijd al zo kenker-langzaam dus
srsly?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Rhenen in een weiland is zo Lonsdale geschreven. Dat kun je zien op google maps.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
in jouw geval zijn ze allemaal relevant en negatief, gelukkig lopen er ook nog normale users rondquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Flikker op mansommige notes slaan nergens op dat weet je zelf ook
Een voorbeeld verduidelijkt veel meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan je dat ook op die manier zeggen.
Maar goed, het blijft irritant voor de mods en users die wel normaal kunnen doen. Je kan prima lachen zonder puberaal gedrag van een aantal hier.
En bij ons is het verplichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Triest zooitje ze hebben niet eens een echte OP
En dat moet blijven !quote:
Zoiets zou je eerder verwachten van iemand als Juicyhil of Adelante ofzo, of Emimichquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
En terecht! Heb niet voor niks zo m'n best gedaan.quote:
Dat zal wel meevallen. Maar misschien dat het "de kanker" wel verdrijft.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan wordt de SC hier wel erg rustig
Jup ze zijn hier allemaal normaal hoor?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in jouw geval zijn ze allemaal relevant en negatief, gelukkig lopen er ook nog normale users rond
Als er maar genoeg KLB'ers meewerken kan je misschiein ONZ of R&P platbranden,,quote:
Ik zal jou eens uitleggen.quote:
Het was vorige week of zo wel leuk toen met alle modjes hier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar misschien dat het "de kanker" wel verdrijft.
Liever iets rustigers en gezelligers dan een hoop heibel.
Kan wel ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Kun je goed linken vanuit maps? Dan laat ik het wel zien.
![]()
2 weken geleden bleken er normale users te zitten tussen al de baggerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jup ze zijn hier allemaal normaal hoor?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als er maar genoeg KLB'ers meewerken kan je misschiein ONZ of R&P platbranden,,
Dan komt er een gigantische banspreequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een voorbeeld verduidelijkt veel meerEn ouwehoeren moet kunnen vind ik, alhoewel met mate
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jup ze zijn hier allemaal normaal hoor?
Je mag wel namen noemen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar misschien dat het "de kanker" wel verdrijft.
Liever iets rustigers en gezelligers dan een hoop heibel.
Ja, als het goed is heb je ergens rechts zo'n linkje staan die je kan kopiëren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Kun je goed linken vanuit maps? Dan laat ik het wel zien.
![]()
Dan liggen gewoon alle forums eruit heur.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kool & The Gangquote:
Hoe kan je nou weten bij welke userts je moet zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordt
Dat bedoel ik. En dat mag ook gezegd worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was vorige week of zo wel leuk toen met alle modjes hier.
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, nu moet je je last.am wel geven!
Dan sloop je je eigen topic hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordt
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
RIJST-MET-KRENTEN-HOOOOND !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!111111!!!!!!! EINZ, ZWEI, KOEK EN EI !
![]()
Alleen R&P dus jij hebt niks te vrezen.quote:
NEE KRENTJE, SERIOUSquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, nu moet je je last.am wel geven!
Bwhehequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
http://googlesightseeing.com/maps?p=&c=&t=k&hl=en&ll=51.978553,5.565678&z=18
Daar dus.
Wie zit er nog meer in hetzelfde rijtje als mij dan volgens jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En dat mag ook gezegd worden.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen R&P dus jij hebt niks te vrezen.Dat kind is hier ook blauw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Het is net als ze soms over Marokkanen zeggen "Alleen zijn ze prima, maar in de groep moeten ze haantjesgedrag vertonen.".quote:
Ik niet snap..quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
http://googlesightseeing.com/maps?p=&c=&t=k&hl=en&ll=51.978553,5.565678&z=18
Daar dus.
Joa.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Krentenbol, hedde gij kaortjes voor Metallica op maandag?
Hihi.quote:
Kind?quote:
Ahoy, ik heb net nog kaartjes gekocht, 2 stuks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Joa.
[..]
Nee.
Waar is het maandag dan?
[..]
Hihi. [ afbeelding ]
Neen, ook als ze alleen zijn hebben ze haantjesgedrag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is net als ze soms over Marokkanen zeggen "Alleen zijn ze prima, maar in de groep moeten ze haantjesgedrag vertonen.".
Men mag geen plezier meer maken op een forum hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is net als ze soms over Marokkanen zeggen "Alleen zijn ze prima, maar in de groep moeten ze haantjesgedrag vertonen.".
HEUJ!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
HEUY JEUJEURTJUH!
sc heb ik t minste werk aan, dus dat zal meevallenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
Als de KLB SC weg is hebben al die KLB mods geen fuck meer te doen en kan het aantal KLB mods teru gedrongen worden naar 1. De SC is volgens mij echt Full time werk
Oeeehoeeee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ahoy, ik heb net nog kaartjes gekocht, 2 stuks.!!111
Inderdaad, ik ben 24/7 irritant als kanker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ook als ze alleen zijn hebben ze haantjesgedrag.
Beginner
Welnee, de SC is er gekomen door al het gebagger. Nu al die bagger zich hier verzameld hoeven ze niet ieder topic meer af. En voor de SC waren er ook al 5 modjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
Als de KLB SC weg is hebben al die KLB mods geen fuck meer te doen en kan het aantal KLB mods teru gedrongen worden naar 1. De SC is volgens mij echt Full time werk
Ik las het vanmiddag ja!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ahoy, ik heb net nog kaartjes gekocht, 2 stuks.!!111
Ja, ze is nu "een van hen", de evil side!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kind?En ja, dat weet ik ook wel. Leg hem anders even uit voor de kijkers thuis
Ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Nou, wie wordt de volgende user die mod wordt uit dit topic?
Dank je de koekoek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
als er ooit een plekje vrij is in muz is wil ik me misschien opgevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Dat vind ik dan weer een groep over 1 kam scherenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[sadist] Dat is dus een extra reden om ze allemaal af te slachten die marokkanenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beginner
Aan je post-historie te zien maak je geen schijn van kansquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als er ooit een plekje vrij is in muz is wil ik me misschien opgeven
Maar dat zeggen "ze" er niet bij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beginner
Je kan hier prima plezier hebben zonder gezeik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Men mag geen plezier meer maken op een forum hoor![]()
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk
?
quote:
Doe RV of ik. Wij 2 vullen elkaar aan en we zijn bij elkaar opgeteld 6u per dag op Fok!.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Ik wel, maar ik gooi ook blikken bier op de polizei omdat ik cool ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een groep over 1 kam scherenEr zullen er vast wel wat tussen zitten, maar om dan een ras als voorbeeld te nemen
![]()
En daarbij kan ik ook wel rellen in mijn eentje, alhoewel ik niet zo erg rel.
Waarom probeer je ook niet een paar kaarten te bemachtigen? Misschien dat het nog kan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag ja!!
Ik wil toch nog naar ze dit jaar, maar weet nog niet welk festival.
Als jullie mod zouden zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe RV of ik. Wij 2 vullen elkaar aan en we zijn bij elkaar opgeteld 6u per dag op Fok!.
Nou wordt ze gemeen en verzuurd...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ze is nu "een van hen", de evil side!
Nee jij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aan je post-historie te zien maak je geen schijn van kans.
Zelfs als je slaapt ben je niet lief?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben 24/7 irritant als kanker.
Er is hier toch ook vaak genoeg plezier zonder gezeik? En het is echt niet zo dat jij bepaald wat leuk is en gezellig en daarbij ging jij door in deze discussie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan hier prima plezier hebben zonder gezeik.
En waarom ik zo moeilijk doe? Omdat ik me de afgelopen tijd prima heb vermaakt en het een stuk gezellig was dan dat het nu is.
Natuurlijk, maar zoals je zelf al zei: "Aan de hand van een voorbeeld is het beter uit te leggen.". Misschien niet helemaal netjes, maar je snapt wel gelijk hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een groep over 1 kam scherenEr zullen er vast wel wat tussen zitten, maar om dan een ras als voorbeeld te nemen
![]()
En daarbij kan ik ook wel rellen in mijn eentje, alhoewel ik niet zo erg rel.
Ikke.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
We zouden het serieus goed doen, beter dan BoWa.quote:
Of jijquote:
Maandag gaat niet lukken. Misschien sonisphere als ik andere meekrijg of werchter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom probeer je ook niet een paar kaarten te bemachtigen? Misschien dat het nog kan.
Ik ben iig op Sonisphere, bij AC/DC en Coldplay.
Volgens mijn vriendin nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs als je slaapt ben je niet lief?
Halal, jwz.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[sadist] Dat is dus een extra reden om ze allemaal af te slachten die marokkanen[/sadist]
Wanneer wordt je nou weggestraaltquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben 24/7 irritant als kanker.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
Nou euh, veel plezier nog hier en doe een beetje lief tegen Bolletje.
Ik ga slapen
Je laat me alleen achter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
Nou euh, veel plezier nog hier en doe een beetje lief tegen Bolletje.
Ik ga slapen
Natuurlijk is hier vaak genoeg plezier zonder gezeik, maar er is hier ook vaak genoeg een grimmig sfeertje, zoals nu. En die is de tijd dat men gebanned was niet geweest.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er is hier toch ook vaak genoeg plezier zonder gezeik? En het is echt niet zo dat jij bepaald wat leuk is en gezellig en daarbij ging jij door in deze discussie.
achter de schermen lik ik me in bij isdatzo en haraquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aan je post-historie te zien maak je geen schijn van kans.
Ik praat / schreeuw soms in m'n slaapquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin nietIk knars met mijn tanden en wil haar nog wel eens het bed uit trappen ofzo
![]()
Ja, maar met degene die ouwehoeren is het hier gewoon leuker. Het is altijd al een vast groepje geweest, en het is lang niet alleen rellen en ouwehoeren, er is veel meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zoals je zelf al zei: "Aan de hand van een voorbeeld is het beter uit te leggen.". Misschien niet helemaal netjes, maar je snapt wel gelijk hoe ik erover denk.
Abagamashataquote:
Alllllllright, maar meestal doen ze iemand als mod die er vaak komt toch. Alhoewel ik niet weet of het in krentenbol der geval zo was ;p.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
achter de schermen lik ik me in bij isdatzo en hara
Dat zeg ik ook niet. Ik vind dat jullie gedrag ten aanzien van de mods wel veranderd mag worden. Aangezien je hier op een openbaar forum zit zul je die mods toch houden, en daar heb je je aan aan te passen, of je dat leuk vindt of niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar met degene die ouwehoeren is het hier gewoon leuker. Het is altijd al een vast groepje geweest, en het is lang niet alleen rellen en ouwehoeren, er is veel meer.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar met degene die ouwehoeren is het hier gewoon leuker. Het is altijd al een vast groepje geweest, en het is lang niet alleen rellen en ouwehoeren, er is veel meer.
Dat zijn niet de beste keuzesquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
achter de schermen lik ik me in bij isdatzo en hara
I know.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik praat / schreeuw soms in m'n slaap![]()
Ook zowat.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is de passie, een manier van leven!
IES KOELTOERquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Abagamashataof wat die sloerie geller ook zei
ben jij dan zo luidruchtig als je in bed ligtquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik praat / schreeuw soms in m'n slaap![]()
Ook zowat.
Sorryquote:
Un Negert !quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is de passie, een manier van leven!
Mods weten het vantevoren, al schiet het soms wel door. Maar daar heb je mee te maken als je op een forum mod.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik vind dat jullie gedrag ten aanzien van de mods wel veranderd mag worden. Aangezien je hier op een openbaar forum zit zul je die mods toch houden, en daar heb je je aan aan te passen, of je dat leuk vindt of niet.
Ja, blijkbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ben jij dan zo luidruchtig als je in bed ligt
Die heb ik al. Feest van Sinterklaas en zo.quote:
Truequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]die gast moet echt dood
verneukt zo een hele voetbalavond
Ja, want een mod kiest voor gezeik!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mods weten het vantevoren, al schiet het soms wel door. Maar daar heb je mee te maken als je op een forum mod.
Maar ik ga trouwens slapen, ik wilde al een half uur gaan
Meerendeel van die meiden vinden dat volgens mij ook niet ergquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, want een mod kiest voor gezeik!
Net als dat meisje in dat korte rokje ervoor kiest om betast te worden.
Welterusten!
Zullen wij daar eens samen heen gaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik al. Feest van Sinterklaas en zo.
ga dan met je gezicht in je kussen liggen, dan hoor je die herrie nietquote:
ik wíst het!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
Net als dat meisje in dat korte rokje ervoor kiest om betast te worden.
Natuurlijk! Als jij dat denkt, prima.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meerendeel van die meiden vinden dat volgens mij ook niet erg
De 10e?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen wij daar eens samen heen gaan?
Bij mij niet in elk geval.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meerendeel van die meiden vinden dat volgens mij ook niet erg
die gast boven je *hooivork pakt*quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
Noemde hier iemand Kool & the Gang jazz?![]()
cherish thequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
Noemde hier iemand Kool & the Gang jazz?![]()
pak dan een traktor ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die gast boven je *hooivork pakt*
Niet verder vertellen, dat is alleen voor ingewijden.quote:
Ik heb er zelf geen last vanquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ga dan met je gezicht in je kussen liggen, dan hoor je die herrie niet
Waar moet je heen ?quote:
Je vlucht vertrekt?quote:
Het was maar een grapjequote:
ik rol en beweeg altijd veel in mijn slaapquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen last van
Ik wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen last van
Welke, die onder de username of echt onderaan?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Cherish was een kutballad, maar
is disco in z'n puurste vorm
Je hebt de avater al gepostquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef dagdag het volgende:
we gaan een spelletje doen
raad de avatar [ afbeelding ]
Wat heb jij met krenten. Paul?quote:
Ja van wie dezequote:
Zoiets. Ik heb het er liever niet over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een grapje![]()
Dat ding is toch zo'n ski-hut iets?
Dat is BobbyBquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef dagdag het volgende:
we gaan een spelletje doen
raad de avatar [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik rol en beweeg altijd veel in mijn slaap
Echt onderaan is je sign!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke, die onder de username of echt onderaan?
Ik haat ski-huttenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoiets. Ik heb het er liever niet over.
jah terwijl ik normaal eigenlijk aards-lui benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |