Neen, ook als ze alleen zijn hebben ze haantjesgedrag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is net als ze soms over Marokkanen zeggen "Alleen zijn ze prima, maar in de groep moeten ze haantjesgedrag vertonen.".
Men mag geen plezier meer maken op een forum hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is net als ze soms over Marokkanen zeggen "Alleen zijn ze prima, maar in de groep moeten ze haantjesgedrag vertonen.".
HEUJ!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
HEUY JEUJEURTJUH!
sc heb ik t minste werk aan, dus dat zal meevallenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
Als de KLB SC weg is hebben al die KLB mods geen fuck meer te doen en kan het aantal KLB mods teru gedrongen worden naar 1. De SC is volgens mij echt Full time werk
Oeeehoeeee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ahoy, ik heb net nog kaartjes gekocht, 2 stuks.!!111
Inderdaad, ik ben 24/7 irritant als kanker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ook als ze alleen zijn hebben ze haantjesgedrag.
Beginner
Welnee, de SC is er gekomen door al het gebagger. Nu al die bagger zich hier verzameld hoeven ze niet ieder topic meer af. En voor de SC waren er ook al 5 modjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
Als de KLB SC weg is hebben al die KLB mods geen fuck meer te doen en kan het aantal KLB mods teru gedrongen worden naar 1. De SC is volgens mij echt Full time werk
Ik las het vanmiddag ja!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ahoy, ik heb net nog kaartjes gekocht, 2 stuks.!!111
Ja, ze is nu "een van hen", de evil side!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kind?En ja, dat weet ik ook wel. Leg hem anders even uit voor de kijkers thuis
Ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Nou, wie wordt de volgende user die mod wordt uit dit topic?
Dank je de koekoek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
als er ooit een plekje vrij is in muz is wil ik me misschien opgevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Dat vind ik dan weer een groep over 1 kam scherenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[sadist] Dat is dus een extra reden om ze allemaal af te slachten die marokkanenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beginner
Aan je post-historie te zien maak je geen schijn van kansquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als er ooit een plekje vrij is in muz is wil ik me misschien opgeven
Maar dat zeggen "ze" er niet bij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beginner
Je kan hier prima plezier hebben zonder gezeik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Men mag geen plezier meer maken op een forum hoor![]()
Waarom doe je eigenlijk zo moeilijk
?
quote:
Doe RV of ik. Wij 2 vullen elkaar aan en we zijn bij elkaar opgeteld 6u per dag op Fok!.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Ik wel, maar ik gooi ook blikken bier op de polizei omdat ik cool ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een groep over 1 kam scherenEr zullen er vast wel wat tussen zitten, maar om dan een ras als voorbeeld te nemen
![]()
En daarbij kan ik ook wel rellen in mijn eentje, alhoewel ik niet zo erg rel.
Waarom probeer je ook niet een paar kaarten te bemachtigen? Misschien dat het nog kan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag ja!!
Ik wil toch nog naar ze dit jaar, maar weet nog niet welk festival.
Als jullie mod zouden zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe RV of ik. Wij 2 vullen elkaar aan en we zijn bij elkaar opgeteld 6u per dag op Fok!.
Nou wordt ze gemeen en verzuurd...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ze is nu "een van hen", de evil side!
Nee jij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aan je post-historie te zien maak je geen schijn van kans.
Zelfs als je slaapt ben je niet lief?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben 24/7 irritant als kanker.
Er is hier toch ook vaak genoeg plezier zonder gezeik? En het is echt niet zo dat jij bepaald wat leuk is en gezellig en daarbij ging jij door in deze discussie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan hier prima plezier hebben zonder gezeik.
En waarom ik zo moeilijk doe? Omdat ik me de afgelopen tijd prima heb vermaakt en het een stuk gezellig was dan dat het nu is.
Natuurlijk, maar zoals je zelf al zei: "Aan de hand van een voorbeeld is het beter uit te leggen.". Misschien niet helemaal netjes, maar je snapt wel gelijk hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een groep over 1 kam scherenEr zullen er vast wel wat tussen zitten, maar om dan een ras als voorbeeld te nemen
![]()
En daarbij kan ik ook wel rellen in mijn eentje, alhoewel ik niet zo erg rel.
Ikke.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
We zouden het serieus goed doen, beter dan BoWa.quote:
Of jijquote:
Maandag gaat niet lukken. Misschien sonisphere als ik andere meekrijg of werchter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom probeer je ook niet een paar kaarten te bemachtigen? Misschien dat het nog kan.
Ik ben iig op Sonisphere, bij AC/DC en Coldplay.
Volgens mijn vriendin nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs als je slaapt ben je niet lief?
Halal, jwz.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[sadist] Dat is dus een extra reden om ze allemaal af te slachten die marokkanen[/sadist]
Wanneer wordt je nou weggestraaltquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben 24/7 irritant als kanker.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
Nou euh, veel plezier nog hier en doe een beetje lief tegen Bolletje.
Ik ga slapen
Je laat me alleen achter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef BobbyB het volgende:
Nou euh, veel plezier nog hier en doe een beetje lief tegen Bolletje.
Ik ga slapen
Natuurlijk is hier vaak genoeg plezier zonder gezeik, maar er is hier ook vaak genoeg een grimmig sfeertje, zoals nu. En die is de tijd dat men gebanned was niet geweest.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er is hier toch ook vaak genoeg plezier zonder gezeik? En het is echt niet zo dat jij bepaald wat leuk is en gezellig en daarbij ging jij door in deze discussie.
achter de schermen lik ik me in bij isdatzo en haraquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aan je post-historie te zien maak je geen schijn van kans.
Ik praat / schreeuw soms in m'n slaapquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendin nietIk knars met mijn tanden en wil haar nog wel eens het bed uit trappen ofzo
![]()
Ja, maar met degene die ouwehoeren is het hier gewoon leuker. Het is altijd al een vast groepje geweest, en het is lang niet alleen rellen en ouwehoeren, er is veel meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zoals je zelf al zei: "Aan de hand van een voorbeeld is het beter uit te leggen.". Misschien niet helemaal netjes, maar je snapt wel gelijk hoe ik erover denk.
Abagamashataquote:
Alllllllright, maar meestal doen ze iemand als mod die er vaak komt toch. Alhoewel ik niet weet of het in krentenbol der geval zo was ;p.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
achter de schermen lik ik me in bij isdatzo en hara
Dat zeg ik ook niet. Ik vind dat jullie gedrag ten aanzien van de mods wel veranderd mag worden. Aangezien je hier op een openbaar forum zit zul je die mods toch houden, en daar heb je je aan aan te passen, of je dat leuk vindt of niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar met degene die ouwehoeren is het hier gewoon leuker. Het is altijd al een vast groepje geweest, en het is lang niet alleen rellen en ouwehoeren, er is veel meer.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar met degene die ouwehoeren is het hier gewoon leuker. Het is altijd al een vast groepje geweest, en het is lang niet alleen rellen en ouwehoeren, er is veel meer.
Dat zijn niet de beste keuzesquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
achter de schermen lik ik me in bij isdatzo en hara
I know.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik praat / schreeuw soms in m'n slaap![]()
Ook zowat.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is de passie, een manier van leven!
IES KOELTOERquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Abagamashataof wat die sloerie geller ook zei
ben jij dan zo luidruchtig als je in bed ligtquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik praat / schreeuw soms in m'n slaap![]()
Ook zowat.
Sorryquote:
Un Negert !quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is de passie, een manier van leven!
Mods weten het vantevoren, al schiet het soms wel door. Maar daar heb je mee te maken als je op een forum mod.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik vind dat jullie gedrag ten aanzien van de mods wel veranderd mag worden. Aangezien je hier op een openbaar forum zit zul je die mods toch houden, en daar heb je je aan aan te passen, of je dat leuk vindt of niet.
Ja, blijkbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ben jij dan zo luidruchtig als je in bed ligt
Die heb ik al. Feest van Sinterklaas en zo.quote:
Truequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]die gast moet echt dood
verneukt zo een hele voetbalavond
Ja, want een mod kiest voor gezeik!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mods weten het vantevoren, al schiet het soms wel door. Maar daar heb je mee te maken als je op een forum mod.
Maar ik ga trouwens slapen, ik wilde al een half uur gaan
Meerendeel van die meiden vinden dat volgens mij ook niet ergquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, want een mod kiest voor gezeik!
Net als dat meisje in dat korte rokje ervoor kiest om betast te worden.
Welterusten!
Zullen wij daar eens samen heen gaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die heb ik al. Feest van Sinterklaas en zo.
ga dan met je gezicht in je kussen liggen, dan hoor je die herrie nietquote:
ik wíst het!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef Zotheid het volgende:
Net als dat meisje in dat korte rokje ervoor kiest om betast te worden.
Natuurlijk! Als jij dat denkt, prima.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meerendeel van die meiden vinden dat volgens mij ook niet erg
De 10e?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen wij daar eens samen heen gaan?
Bij mij niet in elk geval.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meerendeel van die meiden vinden dat volgens mij ook niet erg
die gast boven je *hooivork pakt*quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
Noemde hier iemand Kool & the Gang jazz?![]()
cherish thequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
Noemde hier iemand Kool & the Gang jazz?![]()
pak dan een traktor ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die gast boven je *hooivork pakt*
Niet verder vertellen, dat is alleen voor ingewijden.quote:
Ik heb er zelf geen last vanquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ga dan met je gezicht in je kussen liggen, dan hoor je die herrie niet
Waar moet je heen ?quote:
Je vlucht vertrekt?quote:
Het was maar een grapjequote:
ik rol en beweeg altijd veel in mijn slaapquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen last van
Ik wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen last van
Welke, die onder de username of echt onderaan?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Cherish was een kutballad, maar
is disco in z'n puurste vorm
Je hebt de avater al gepostquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef dagdag het volgende:
we gaan een spelletje doen
raad de avatar [ afbeelding ]
Wat heb jij met krenten. Paul?quote:
Ja van wie dezequote:
Zoiets. Ik heb het er liever niet over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar een grapje![]()
Dat ding is toch zo'n ski-hut iets?
Dat is BobbyBquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef dagdag het volgende:
we gaan een spelletje doen
raad de avatar [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik rol en beweeg altijd veel in mijn slaap
Echt onderaan is je sign!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Welke, die onder de username of echt onderaan?
Ik haat ski-huttenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoiets. Ik heb het er liever niet over.
jah terwijl ik normaal eigenlijk aards-lui benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |