Ik krijg een gratis t-shirt als iemand anders aanmeldt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een notes verzamelmap voor je. Als je lid word van POWNED krijg je hem gratis van mij.
Wordtel?quote:
posten uit naam gebandequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef reetveter het volgende:
Een pm van dagdag
hij wil 3 pizza's met tomaat binnen 3 dagen anders krijgt die pijn
Puberen? Daar moet ik nog mee beginnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ja jongens, dat genote had je kunnen verkomen als je mieters had zitten puberen een paar jaar geleden
Waarom slaat dit alles in elkaar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf ik heb er zelf 4 gekregen vandaag. Dit slaat echt alles
Waarom zijn er eigenlijk geen ipbans?quote:
Ja kwam in rose string de baas zoenen.quote:
kan krentenbol je er meteen doorheen helpen, handig hea!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Puberen? Daar moet ik nog mee beginnen.
Omdat er nog providers bestaan die wisselen van IP.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk geen ipbans?
Gewoon, levenslang. Proxies zijn ook sloom en die zijn ze vanzelf ook wel zat.
In elkaar? Het slaat nergens op al die notes..quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom slaat dit alles in elkaar dan?
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk geen ipbans?
Gewoon, levenslang. Proxies zijn ook sloom en die zijn ze vanzelf ook wel zat.
blijkbaar 1quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, swarmahoer. Waarom heb ik een note gekregen?Ik heb nog geen asociale/abnormale post gemaakt?
HOI PLEUN UIT DAT LEUKE PLAATSJE MET DIE GOEIE WOKTENT.quote:
Mooi zo. zal meteen een topic in R&P plaatsen, of moet dat in PUB dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kan krentenbol je er meteen doorheen helpen, handig hea!
notes staan gelijk aan je post gedrag in jouw gevalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
In elkaar? Het slaat nergens op al die notes..
Ja, als je hem hoer gaat noemen krijg je vanzelf wel een note.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, swarmahoer. Waarom heb ik een note gekregen?Ik heb nog geen asociale/abnormale post gemaakt?
quote:
Hmm. Dan gewoon accounts weggooien?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat er nog providers bestaan die wisselen van IP.
Zie Jordeeeeh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Dan gewoon accounts weggooien?
Dat windt hem opquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je hem hoer gaat noemen krijg je vanzelf wel een note.
Jaaa, Rhenen de geksteuhhhh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOI PLEUN UIT DAT LEUKE PLAATSJE MET DIE GOEIE WOKTENT.
[..]
Mooi zo. zal meteen een topic in R&P plaatsen, of moet dat in PUB dan?
Flikker op manquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
notes staan gelijk aan je post gedrag in jouw geval
Stoer man!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moest eens wetenHeb er een forum een week mee platgekregen met wat anderen die hier ook rondzwerven
JAAAAAAAAH RHENEN HOOLIGANS!@!!!@!!!quote:
De mod zelf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Acinonyx het volgende:
Wie schrijft eigenlijk die notes ? Ik heb er een paar tussen zitten die zo beroerd zijn...
Ga hier geen propaganda maken voor ONZ SCquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
Remlove, wil jij de ONZ SC #44 openen?
Precies, en dat gewoon bij elke maandban oid.quote:
Als ik het zo stoer vond had ik het allang eerder in de groep gegooidquote:
Ja, mooi man!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef Acinonyx het volgende:
Om het topique-niveau een beetje op te krikken![]()
[ afbeelding ]
In den prullenbak.quote:
R&P, want jij hebt in tegenstelling tot de rest van de pubers een echt probleem!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HOI PLEUN UIT DAT LEUKE PLAATSJE MET DIE GOEIE WOKTENT.
[..]
Mooi zo. zal meteen een topic in R&P plaatsen, of moet dat in PUB dan?
Oh, jij verwacht dat remlof hier rondhangt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
Remlove, wil jij de ONZ SC #44 openen?
Geeft wel wat aan, zelfs FA's komen hier liever dan daarquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ga hier geen propaganda maken voor ONZ SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |