Ik heb wel een notes verzamelmap voor je. Als je lid word van POWNED krijg je hem gratis van mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die vraagt mijn BoWa glitter voor 1 note van Snakey
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik denk weet dat het hier en in onz toch een stuk erger is dan in een FOT of ander willekeurig subforum.
* reetveter * neemt de spoiler weg.quote:
Hijs goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een notes verzamelmap voor je. Als je lid word van POWNED krijg je hem gratis van mij.
Als je de chemokuur als bannen ziet werkt het tijdelijk best goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De chemokuur slaat alleen niet echt aan zeker?
Hier hoef ik niet eens op in te gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus je hoopt eigenlijk indirect dat ik kanker heb?
Johquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het hier en in onz toch een stuk erger is dan in een FOT of ander willekeurig subforum.
Oke.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je de chemokuur als bannen ziet werkt het tijdelijk best goed.
[..]
Hier hoef ik niet eens op in te gaan.
wordquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel een notes verzamelmap voor je. Als je lid word van POWNED krijg je hem gratis van mij.
Excelquote:
Dagdag, fijne gozertquote:
Ik krijg een gratis t-shirt als iemand anders aanmeldt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wordtel?quote:
posten uit naam gebandequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef reetveter het volgende:
Een pm van dagdag
hij wil 3 pizza's met tomaat binnen 3 dagen anders krijgt die pijn
Puberen? Daar moet ik nog mee beginnen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef Syb-rund. het volgende:
ja jongens, dat genote had je kunnen verkomen als je mieters had zitten puberen een paar jaar geleden
Waarom slaat dit alles in elkaar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef bloodysunday het volgende:
Wtf ik heb er zelf 4 gekregen vandaag. Dit slaat echt alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |