ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als er maar genoeg KLB'ers meewerken kan je misschiein ONZ of R&P platbranden,,
Kool & The Gangquote:
Hoe kan je nou weten bij welke userts je moet zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordt
Dat bedoel ik. En dat mag ook gezegd worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was vorige week of zo wel leuk toen met alle modjes hier.
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, nu moet je je last.am wel geven!
Dan sloop je je eigen topic hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordt
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
RIJST-MET-KRENTEN-HOOOOND !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!111111!!!!!!! EINZ, ZWEI, KOEK EN EI !
![]()
Alleen R&P dus jij hebt niks te vrezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
NEE KRENTJE, SERIOUSquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, nu moet je je last.am wel geven!
Bwhehequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
http://googlesightseeing.com/maps?p=&c=&t=k&hl=en&ll=51.978553,5.565678&z=18
Daar dus.
Wie zit er nog meer in hetzelfde rijtje als mij dan volgens jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En dat mag ook gezegd worden.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen R&P dus jij hebt niks te vrezen.Dat kind is hier ook blauw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Het is net als ze soms over Marokkanen zeggen "Alleen zijn ze prima, maar in de groep moeten ze haantjesgedrag vertonen.".quote:
Ik niet snap..quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
http://googlesightseeing.com/maps?p=&c=&t=k&hl=en&ll=51.978553,5.565678&z=18
Daar dus.
Joa.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Krentenbol, hedde gij kaortjes voor Metallica op maandag?
Hihi.quote:
Kind?quote:
Ahoy, ik heb net nog kaartjes gekocht, 2 stuks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Joa.
[..]
Nee.
Waar is het maandag dan?
[..]
Hihi. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |