Ja, maar dan sluit krent het topic meteen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
R&P, want jij hebt in tegenstelling tot de rest van de pubers een echt probleem!
je moet dan wel een woordgrapje in de tt zetten
Typ zijn naam even, dan komt hij meteenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, jij verwacht dat remlof hier rondhangt?
Dan wordt de SC hier wel erg rustigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, en dat gewoon bij elke maandban oid.
Ja, maar we doen niet aan verzoeknummertjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geeft wel wat aan, zelfs FA's komen hier liever dan daar
ik ga het wel een keer testenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan sluit krent het topic meteen.
neh, heb mn username zelf uitegekozenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je hem hoer gaat noemen krijg je vanzelf wel een note.
Kan je Fok er ook mee plat krijgen ? Het is hier sowieso altijd al zo kenker-langzaam dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik het zo stoer vond had ik het allang eerder in de groep gegooidHet geeft alleen aan dat proxy vaak genoeg wel snel is
Triest zooitje ze hebben niet eens een echte OPquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geeft wel wat aan, zelfs FA's komen hier liever dan daar
In Rhenen in een weiland is zo Lonsdale geschreven. Dat kun je zien op google maps.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH RHENEN HOOLIGANS!@!!!@!!!
[..]
De mod zelf.
Dan kan je dat ook op die manier zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik het zo stoer vond had ik het allang eerder in de groep gegooidHet geeft alleen aan dat proxy vaak genoeg wel snel is
Weet ik, was een grapje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neh, heb mn username zelf uitegekozen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Typ zijn naam even, dan komt hij meteen
Dat is toch echt te groot hequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kan je Fok er ook mee plat krijgen ? Het is hier sowieso altijd al zo kenker-langzaam dus
srsly?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Rhenen in een weiland is zo Lonsdale geschreven. Dat kun je zien op google maps.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
Remlove, wil jij de ONZ SC #44 openen?
in jouw geval zijn ze allemaal relevant en negatief, gelukkig lopen er ook nog normale users rondquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Flikker op mansommige notes slaan nergens op dat weet je zelf ook
Een voorbeeld verduidelijkt veel meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan kan je dat ook op die manier zeggen.
Maar goed, het blijft irritant voor de mods en users die wel normaal kunnen doen. Je kan prima lachen zonder puberaal gedrag van een aantal hier.
En bij ons is het verplichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Triest zooitje ze hebben niet eens een echte OP
En dat moet blijven !quote:
Zoiets zou je eerder verwachten van iemand als Juicyhil of Adelante ofzo, of Emimichquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
Remlove, wil jij de ONZ SC #44 openen?
En terecht! Heb niet voor niks zo m'n best gedaan.quote:
Dat zal wel meevallen. Maar misschien dat het "de kanker" wel verdrijft.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan wordt de SC hier wel erg rustig
Jup ze zijn hier allemaal normaal hoor?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in jouw geval zijn ze allemaal relevant en negatief, gelukkig lopen er ook nog normale users rond
Als er maar genoeg KLB'ers meewerken kan je misschiein ONZ of R&P platbranden,,quote:
Ik zal jou eens uitleggen.quote:
Het was vorige week of zo wel leuk toen met alle modjes hier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar misschien dat het "de kanker" wel verdrijft.
Liever iets rustigers en gezelligers dan een hoop heibel.
Kan wel ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Kun je goed linken vanuit maps? Dan laat ik het wel zien.
![]()
2 weken geleden bleken er normale users te zitten tussen al de baggerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jup ze zijn hier allemaal normaal hoor?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als er maar genoeg KLB'ers meewerken kan je misschiein ONZ of R&P platbranden,,
Dan komt er een gigantische banspreequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een voorbeeld verduidelijkt veel meerEn ouwehoeren moet kunnen vind ik, alhoewel met mate
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jup ze zijn hier allemaal normaal hoor?
Je mag wel namen noemen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Maar misschien dat het "de kanker" wel verdrijft.
Liever iets rustigers en gezelligers dan een hoop heibel.
Ja, als het goed is heb je ergens rechts zo'n linkje staan die je kan kopiëren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Kun je goed linken vanuit maps? Dan laat ik het wel zien.
![]()
Dan liggen gewoon alle forums eruit heur.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kool & The Gangquote:
Hoe kan je nou weten bij welke userts je moet zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, en daarna is het hier aan de beurt aangezien iedereen geband wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |