Fiets!quote:
Ik drink dan ook niet regelmatig koffiequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Fiets!
Das een tijdje geleden dat je hier was
Op de plaats van bestemming natuurlijk, zonder vertragingquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik drink dan ook niet regelmatig koffie
quote:
Dan zou jouw soort gespuis gewoon lekker ver weg blijvenquote:
doe es lief bierzuipende vetklepquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou jouw soort gespuis gewoon lekker ver weg blijven![]()
Of is dat niet het goede antwoord?
quote:
Bakkie dan maar?quote:
Bierquote:
toch al 30 kilo minder vetklepperig dan een jaar geledenquote:
quote:
quote:
't is niet mijn dag vandaag, geloof ikquote:
snel gaan slapen, is vandaag voorbijquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is niet mijn dag vandaag, geloof ik
Ben nog klaar wakker... Maar goed, net pilletje genomen, word er vast zo suf van... hoop ikquote:
quote:
Herkenbaar. Ik was de pispaal van de NS vandaag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't is niet mijn dag vandaag, geloof ik
De trein lichtte zijn poot op toen je er naast stond?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik was de pispaal van de NS vandaag.
Ja, en toen kon hij niet meer weg omdat zijn eigen pis de sporen glad had gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
De trein lichtte zijn poot op toen je er naast stond?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en toen kon hij niet meer weg omdat zijn eigen pis de sporen glad had gemaakt.
quote:
Ik ben ook een luie donder. Een van mijn professoren zei ooit: "Een elektrotechnicus dient verantwoord lui te zijn."quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef OA het volgende:
MPG, 3 tpoics terug stond een mooie op, maar sommige collegae zijn luie donders...![]()
Een wijs man.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook een luie donder. Een van mijn professoren zei ooit: "Een elektrotechnicus dient verantwoord lui te zijn."
3 topics terug hadden we exact dezelfde OP hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef OA het volgende:
MPG, 3 tpoics terug stond een mooie op, maar sommige collegae zijn luie donders...![]()
[FP] Centraal topic voor foutenquote:Op donderdag 26 maart 2009 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
3 topics terug hadden we exact dezelfde OP hoor.
gelukkigquote:
nee, irritante verkoudheidquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgende keer niet deap throaten in de darkroom
Ze waren door de inspiratie heen, blijkbaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 06:54 schreef DaMart het volgende:
Oh, en goedemorgen!
Straks eens kijken hoe de NS me vanochtend vertraging gaan opleveren.
Vanmiddag speciaal voor jouquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze waren door de inspiratie heen, blijkbaar.
En juichen doe ik pas als ze vanmiddag ook niks hebben bedacht.
En waar gaat de reis dan weer heen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de tickets zijn gekocht, morgen weer het vliegtuig in.
Op volgorde: Jakarta, Batam, Singapore, Kuala Lumpur, Singapore, Jakarta en dan weer naar huis.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
En als er geld over is wil ik proberen overland nog Thailand te bereiken ook. Voor het stempeltje, verder heb ik er niets te zoeken eigenlijk.
"Ja, ik ben ook al in Thailand geweest"... doet het altijd goed onder vrienden en kennissen hequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
En als er geld over is wil ik proberen overland nog Thailand te bereiken ook. Voor het stempeltje, verder heb ik er niets te zoeken eigenlijk.
BEtekend dit dat je je huidige huis 'uit' moet? Of kan je daar blijven zitten (wel natuurlijk tegen betaling vd huur per maand) totdat je een nieuwe woning gevonden hebt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Tevens moet ik op zoek naar een nieuw huis omdat hier de huur afloopt en ik eigenlijk een iets groter huis wil hebben. Maar daar heb ik nog wel een half jaar de tijd voor gelukkig. Eerst vakantie vieren dus.
Neuh, de huur loopt eind van het jaar pas af, als ik niet verleng voor die tijd. Moet geen probleem zijn, maar zoals gezegd wil ik wat groters. Voorbereiden op de toekomst of zo, hoe je het wil noemen. Hier kan geen werkster in huis wonen, dat wil ik in de nabije toekomst wel, want ik ben zo lui als een hond. Tevens heb ik een aparte ruimte nodig om mijn huidige verzameling filateli (postzegeltjes dus) netjes kwijt te kunnen en is 1 gastenkamer niet voldoende meer in de nabije toekomst. Ook is het 'uit' met mijn relatie van vier jaar lang (en heb ik al een nieuwe 'uitgezocht' ook). Genoeg redenen om dus te gaan verhuizen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
BEtekend dit dat je je huidige huis 'uit' moet? Of kan je daar blijven zitten (wel natuurlijk tegen betaling vd huur per maand) totdat je een nieuwe woning gevonden hebt?
Tsunami's zoekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Beetje zielig lijstjequote:Top 100 van woensdag 25 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 266 Surveillance-Fiets
55. 088 KapiteinGasthof
Chefquote:
Niet vermeldquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer is S-F nu weer een KSCer? In dat PM lijstje zag ik Heatwave ook al. EN HW die dan replied met dezelfde vraag als ik wilde gaan stellen:wtf doet ij in het lijstje
Niet vermeldquote:
Waarschijnlijk kwam mijn antwoord aan HW wel in de buurt: omdat KG iets te enthousiast is geweest met het uitnodigen van mensen die ooit in de KSC hebben gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer is S-F nu weer een KSCer? In dat PM lijstje zag ik Heatwave ook al. EN HW die dan replied met dezelfde vraag als ik wilde gaan stellen:wtf doet ij in het lijstje
Ja, je bent een druk baasje daar!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld![]()
teveel achter de schermen gepost zeker![]()
pheno live from Japan?quote:
lekkertjequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Leanne het volgende:
hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
hihiO+
hoooooooooi
knapperds
Anders was het een nog zieliger lijstje... Als er morgen meer mensen instaan, komt hij er niet in voor...quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij heeft tong hier nooit gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Dat zou betekenen dat hij ooit is weggeweest. Nu zie ik S-F niet zo heel vaak hier, maar dat zal aan mij liggen. Tong heeft misschien ook ooit hier gepost, zet hem dan ook in het lijstje!
Als je bij de FP wilt, geef je maar een schreeuw hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
Iedereen mag iets worden op fok, maar ik maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Als je bij de FP wilt, geef je maar een schreeuw hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi Frutsiequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pheno live from Japan?![]()
![]()
[..]
lekkertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Niet geheel live, Frustel, met iets meervertraging dan normaal. Maar he, het is een cheap hostel, het heeft 3 pcs (IE 6) en ik heb even niets te doen. Ik kwam net uit bad en wacht even totdat de avond valt, dan is het voor mij weer etenstijd.
Ik wil een toto wcbril, voorverwarmde brillen met schoonmaakspuit raak ik weer aan gewend. Kutwcbrillen in Nederland.
Ahh, ik vond het al zo vreemd. Is er zoveel te vinden qua postzegels in indonesië? Ben zelf laatst ook mijn albums tegen gekomen, maar heb er eigenlijk geen interesse meer inquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, de huur loopt eind van het jaar pas af, als ik niet verleng voor die tijd. Moet geen probleem zijn, maar zoals gezegd wil ik wat groters. Voorbereiden op de toekomst of zo, hoe je het wil noemen. Hier kan geen werkster in huis wonen, dat wil ik in de nabije toekomst wel, want ik ben zo lui als een hond. Tevens heb ik een aparte ruimte nodig om mijn huidige verzameling filateli (postzegeltjes dus) netjes kwijt te kunnen en is 1 gastenkamer niet voldoende meer in de nabije toekomst. Ook is het 'uit' met mijn relatie van vier jaar lang (en heb ik al een nieuwe 'uitgezocht' ook). Genoeg redenen om dus te gaan verhuizen.
ook wel goed, thxquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed en met jou
ik heb trek in koffie en chocola![]()
Moah, ik wil gewoon een aparte ruimte zodat ik niet gestoort wordt als ik weer eens een super-speciale zegel met een waarde van 1000 euro gevonden heb. Stel dat iemand achter me langs loopt een zuchtje wind veroorzaakt... dra-ma-tisch!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahh, ik vond het al zo vreemd. Is er zoveel te vinden qua postzegels in indonesië? Ben zelf laatst ook mijn albums tegen gekomen, maar heb er eigenlijk geen interesse meer in
ja vind ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook wel goed, thx![]()
Koffie heb ik ook trek in, die staat inmiddels voor me.
Chocolade is![]()
![]()
, maar dan wel louter chocola, niet met nootjes, caramel of zoiets
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Als je bij de FP wilt, geef je maar een schreeuw hoor.
Ph. kan vast wel een invulling geven aan een dagelijkse NSFW-rubriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hoi Pientjequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand een bakkie koffie voor me?
Spuit 11quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ph. kan vast wel een invulling geven aan een dagelijkse NSFW-rubriek.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles voor de postcountquote:
En jullie hebben ook wat in te halen, natuurlijkquote:
quote:
Ik bedenk me net dat ik ook nog paaseitjes heb thuis. Melk, puur en witquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Alles!!!! *nom*nom*nom*nom
![]()
* Leanne heeft weer last van haar maandelijkse vreetbuihihi
![]()
hehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Alles!!!! *nom*nom*nom*nom
![]()
* Leanne heeft weer last van haar maandelijkse vreetbuihihi
![]()
Mosterd-maaltijd he...quote:
En dan te bedenken dat je een jaar geleden minimaal 10.000 posts moest goedmaken...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jullie hebben ook wat in te halen, natuurlijk.
#207 DaMart 40544
#216 OA 39523
#234 MPG 38036
Volgens mij staat daar een 0 te veel. Maar wat wel zo is, ergens eind november vorig jaar, had MPG er nog een paar honderd meer jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je een jaar geleden minimaal 10.000 posts moest goedmaken...
Veel gezwaaiquote:
True..quote:
Thxquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel gezwaai
Pinguin mag naar eigen zeggen de crew niet in
DaMart is veelposter
Fiets is terug
Nou idd. Kwaad weglopen, DAAR schiet je wat mee opquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
De PVV
loopt zo weg uit het debat
BRODDELWERK! dat is het
Jammer jaquote:
Zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel gezwaai
Pinguin mag naar eigen zeggen de crew niet in
SpaMPG is weer los
Fiets is terug
Hey schatquote:
WTFquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
Morgen hoor ik trouwens waar ik MOET werken voor mn bijstandsuitkering te krijgen
36 uur werken voor bijstand
Zo werkt dat hier in maastricht...quote:
en verre omstrekenquote:
schande!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
De PVV
BRODDELWERK! dat is het
Dag Indahquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik ben er weg van, tot vanavond laat wellicht, of morgenochtend vroeg, moet om half acht in de taxi zitten anders ga ik mijn vlucht missen. Eerst lekker eten en wat bier opmaken hier
Wel netjes allemaal voor de PVV gaan stemmen he. Die laten hier zien hoe ze met democratie omgaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
De PVV
BRODDELWERK! dat is het
wehehequote:
PVV = Peroxidebom Voor Volksvertegenwoordiging.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel netjes allemaal voor de PVV gaan stemmen he. Die laten hier zien hoe ze met democratie omgaan
Dus 98.5% van blond nederland stemt datquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
PVV = Peroxidebom Voor Volksvertegenwoordiging.
Toch?.
Mja, we wisten toch al dat je daarvoor blond moest zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 98.5% van blond nederland stemt dat
nee hoor, absoluut niet, het mooie aan een democratie is dat je het eens bent geworden dat je het oneens kunt zijnquote:
uiteraardquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel netjes allemaal voor de PVV gaan stemmen he. Die laten hier zien hoe ze met democratie omgaan
net zoals de democratie in Duitsland ergens in de jaren 30 zekerquote:
Ah, de rookverbod-in-je-eigen-auto gedachtequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
ik merk dat hier duidelijk een tekort aan linksdenkende mensen, vandaar mijn aanwezigheid nu
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zoals de democratie in Duitsland ergens in de jaren 30 zeker
dat moet een 1 april grapje zijn van een zwakbegaafdequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, de rookverbod-in-je-eigen-auto gedachte
Ohw dat ben ik met je eens hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, absoluut niet, het mooie aan een democratie is dat je het eens bent geworden dat je het oneens kunt zijn
Dat kan niet anders inderdaad. trieste bedoeling.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat moet een 1 april grapje zijn van een zwakbegaafde
ik kan Femke ook niet uitstaan, akelig mensquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat ben ik met je eens hoorIk kan Geert Wilders alleen echt niet uit staan
Eens!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan Femke ook niet uitstaan, akelig mens
Ik zal proberen ook wat meer aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
ik merk dat hier duidelijk een tekort aan linksdenkende mensen, vandaar mijn aanwezigheid nu
ik kan eigenlijk weinig bobo´s van de linkse kant uitstaan, wel vervelend als ze je gevoel wel vertegenwoordigenquote:
Nog steeds bedoel jequote:
Femkequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan Femke ook niet uitstaan, akelig mens
heeeeeeeeel herkenbaar helaasquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk weinig bobo´s van de linkse kant uitstaan, wel vervelend als ze je gevoel wel vertegenwoordigen
Hier was het 2 minuten droog!quote:
Femkequote:
Zeikerd! Vandaar dat DE je niet aanstaatquote:
Links begint wel heel kansloos te worden. Het idee is goed, maar de uitvoering dermate slecht dat ik nooit meer op ze stemmen zalquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeikerd! Vandaar dat DE je niet aanstaat![]()
![]()
![]()
De afwezigheid van een autoquote:Wat belet jou een beetje regen van het doen van boodschappen?
Moordenaarquote:
hoe dat zo ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef OA het volgende:
Zit ik gewoon weer helemaal te schudden in huis...
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal geen dubbelzinnige opmerking maken
Weet ik veel. Eerder deze week was het ook al zo. Toen ging er zelfs koffie over de rand van m'n beker heenquote:
Nee, Lizzy the Lezzyquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je weer lesbische pr0n zitten kijken?
Dat zegt Mart toch?quote:
Das niet bestquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eerder deze week was het ook al zo. Toen ging er zelfs koffie over de rand van m'n beker heen
soms, heel soms probeer ik te laten zien dat ik beschaafd en volwassen benquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
kutquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal geen dubbelzinnige opmerking maken
Earthquakequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef OA het volgende:
Zit ik gewoon weer helemaal te schudden in huis...
Hij zit op het speelgoed van zijn vriendinquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet best.
Waar kan het aan liggen?
Bouwwerkzaamheden in de wijk denk ik. We hebben nl. ook al scheuren in de muur.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet best.
Waar kan het aan liggen?
de nOArdzuidlijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Bouwwerkzaamheden in de wijk denk ik. We hebben nl. ook al scheuren in de muur.
Whehe. Nee, het hOAvenprojectquote:
Rechter: Je zou sorry moeten zeggen!quote:Man heeft sex met stofzuiger
Thomas Township - Een 29-jarige man is betrapt toen hij in een autowasstraat seks had met een stofzuigerslang.
Een klant meldde bij agenten dat hij 'verdachte activiteiten' zag bij de wasstraat in het Amerikaanse Thomas Township.
De 29-jarige Jason Leroy Savage uit Saginaw werd opgepakt en is woensdag door de rechtbank veroordeeld tot 90 dagen cel. De rechter was bovendien not amused dat het dorp door Savage wereldwijd negatieve aandacht kreeg van de pers. "Je zou de hele gemeenschap je excuses moeten aanbieden", meent rechter Fred Borchard.
Daar baalt de stofzuigerfetisjist zelf ook van. "Ik durf sinds het gebeuren mijn huis niet meer uit en kan geen baan vinden. Het is een verschrikkelijke tijd voor me", aldus de man in de rechtbank.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rechter: Je zou sorry moeten zeggen!
Man: Sorry gemeenschap
Gemeenschap:"Hij zei sorry, tegen mij! :"
Man: Sorry ... ZON
Gemeenschap:"Niet tegen de zon, tegen de stofzuiger
Man: Sorry... stofzuiger
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rechter: Je zou sorry moeten zeggen!
Man: Sorry gemeenschap
Gemeenschap:"Hij zei sorry, tegen mij! :"
Man: Sorry ... ZON
Gemeenschap:"Niet tegen de zon, tegen de stofzuiger
Man: Sorry... stofzuiger
quote:Blunderende terrorist blaast medestrijders op
KABUL - Een Afghaanse terrorist heeft donderdag per ongeluk zes medestrijders de dood in gejaagd.
Hij blies zichzelf op toen hij afscheid van zijn kameraden nam bij het vertrek naar een doelwit. Dat heeft het Afghaanse ministerie van Binnenlandse Zaken bekendgemaakt.
De onbedoelde zelfmoord gebeurde in de zuidelijke provincie Helmand. Britse militairen proberen daar een opstand van de radicaalislamitische Taliban de kop in te drukken.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, we hebben weer een lul van de week
[..]
he? dus wat is de klacht?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:05 schreef Klonk het volgende:
nee, we hebben ons net getrakteerd op frietjes, als troost voor het ziekenhuisbezoek
50 minuten wachten, ze liepen een beetje achter, daarna 2 minuten met ome doc gepraat die me vertelde dat ze een bot scan gingen maken, en toen was het al klaar
dat verdient wel patatjes dan jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:05 schreef Klonk het volgende:
nee, we hebben ons net getrakteerd op frietjes, als troost voor het ziekenhuisbezoek
50 minuten wachten, ze liepen een beetje achter, daarna 2 minuten met ome doc gepraat die me vertelde dat ze een bot scan gingen maken, en toen was het al klaar
hoeveel is super veel?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik moet super veel printen.. beslist de printen om kuren te krijgen.
Nah het is opzich niet super veelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel is super veel?En wat voor printer is het?
Die had ik al gepost een uur of 2 terug jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html![]()
Boejje, alsof ik terug moet lezen of zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik al gepost een uur of 2 terug ja
Mooi kut. Nooit meer versgerookte paling op de markt. Slim plan wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef DaMart het volgende:
Wat jammer dat dit plan nou precies volgende week woensdag ingaat:
[ afbeelding ]
Hij is waarschijnlijk stuk omdat de cartridge doorgebrand schijnt te zijn. Volgens de kerel moest ik ook maar een grotere kopen, maar die pakt hij niet. Dus ik had gewoon nog even de oude er in gedouwd omdat ik echt MOEST printen.quote:
Het idee is prima, maar begin er dan op 1 mei of zo meequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi kut. Nooit meer versgerookte paling op de markt. Slim plan wel.
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet vermeld.
[..]
Waarschijnlijk kwam mijn antwoord aan HW wel in de buurt: omdat KG iets te enthousiast is geweest met het uitnodigen van mensen die ooit in de KSC hebben gepost.
Inderdaadquote:
Sterves duur? De duurste canon cartrdge die je om de hoek uit te schap kan trekken is 27 euriquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
Dus het is vast opgelost als ik een nieuwe cartridge koop. Maar die zijn zo sterves duur
refill winkels?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk stuk omdat de cartridge doorgebrand schijnt te zijn. Volgens de kerel moest ik ook maar een grotere kopen, maar die pakt hij niet. Dus ik had gewoon nog even de oude er in gedouwd omdat ik echt MOEST printen.
Dus het is vast opgelost als ik een nieuwe cartridge koop. Maar die zijn zo sterves duur
Ja en ik ben een student die dus niet nog even 27 euro ergens op een plank heeft liggen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterves duur? De duurste canon cartrdge die je om de hoek uit te schap kan trekken is 27 euri
Clicketyclick
Als een cartridge is doorgebrand heeft bijvullen niet erg veel zinquote:
las erover heenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Als een cartridge is doorgebrand heeft bijvullen niet erg veel zin
Dan is er niks aan te doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en ik ben een student die dus niet nog even 27 euro ergens op een plank heeft liggen?
Je kunt twee dingen doen: het laten gaan of de dienst helemaal belachelijk maken. Dat laatste doe ik met alle plezier.quote:
Mjah dat snap ik ook wel, maar ik kom elke maand geld tekortquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is er niks aan te doen
Dat is trouwens de DUURSTE. Je hebt ook goedkopere natuurlijk. Ook van canon![]()
Nope helaas, ze zijn gevlogen denk ikquote:
Het is nog jammer. Ik had goede hoop met die foto's die je van ze had.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope helaas, ze zijn gevlogen denk ik
ow verdoerie.. dat is dit weekend ja. Belachelijk.. Je weekend zou eigenlijk een uur eerder moeten beginnen nu. O wacht!quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, een uur korter slapen. Hoe durven ze
Neequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal een beetje zin in het weekend?
Neuh. Poes cremeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Poes cremeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Ventieltje kapot?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ow verdoerie.. dat is dit weekend ja. Belachelijk.. Je weekend zou eigenlijk een uur eerder moeten beginnen nu. O wacht!
Maar waarom blaast mijn zelfopblaasbare luchtbed zichzelf niet op?
Als je het dan eens over kansloze dingen hebtquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:27 schreef Klonk het volgende:
oww, wacht ff modjes horen het goeie voorbeeld te geven, sorry...
Van allebei mijn matjes? En dat bij het eerste gebruik al..quote:
neuken, of modjes, of vind je mij gewoon een kansloos ding ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het dan eens over kansloze dingen hebt
Handleiding lezen toch maar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Van allebei mijn matjes? En dat bij het eerste gebruik al..
De gedachte dat modjes het goede voorbeeld geven is kansloosquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuken, of modjes, of vind je mij gewoon een kansloos ding ?
soms doen we echt ons best hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De gedachte dat modjes het goede voorbeeld geven is kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |