[FP] Centraal topic voor foutenquote:Op donderdag 26 maart 2009 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
3 topics terug hadden we exact dezelfde OP hoor.
gelukkigquote:
nee, irritante verkoudheidquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgende keer niet deap throaten in de darkroom
Ze waren door de inspiratie heen, blijkbaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 06:54 schreef DaMart het volgende:
Oh, en goedemorgen!
Straks eens kijken hoe de NS me vanochtend vertraging gaan opleveren.
Vanmiddag speciaal voor jouquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze waren door de inspiratie heen, blijkbaar.
En juichen doe ik pas als ze vanmiddag ook niks hebben bedacht.
En waar gaat de reis dan weer heen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, de tickets zijn gekocht, morgen weer het vliegtuig in.
Op volgorde: Jakarta, Batam, Singapore, Kuala Lumpur, Singapore, Jakarta en dan weer naar huis.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
En als er geld over is wil ik proberen overland nog Thailand te bereiken ook. Voor het stempeltje, verder heb ik er niets te zoeken eigenlijk.
"Ja, ik ben ook al in Thailand geweest"... doet het altijd goed onder vrienden en kennissen hequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
En als er geld over is wil ik proberen overland nog Thailand te bereiken ook. Voor het stempeltje, verder heb ik er niets te zoeken eigenlijk.
BEtekend dit dat je je huidige huis 'uit' moet? Of kan je daar blijven zitten (wel natuurlijk tegen betaling vd huur per maand) totdat je een nieuwe woning gevonden hebt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Tevens moet ik op zoek naar een nieuw huis omdat hier de huur afloopt en ik eigenlijk een iets groter huis wil hebben. Maar daar heb ik nog wel een half jaar de tijd voor gelukkig. Eerst vakantie vieren dus.
Neuh, de huur loopt eind van het jaar pas af, als ik niet verleng voor die tijd. Moet geen probleem zijn, maar zoals gezegd wil ik wat groters. Voorbereiden op de toekomst of zo, hoe je het wil noemen. Hier kan geen werkster in huis wonen, dat wil ik in de nabije toekomst wel, want ik ben zo lui als een hond. Tevens heb ik een aparte ruimte nodig om mijn huidige verzameling filateli (postzegeltjes dus) netjes kwijt te kunnen en is 1 gastenkamer niet voldoende meer in de nabije toekomst. Ook is het 'uit' met mijn relatie van vier jaar lang (en heb ik al een nieuwe 'uitgezocht' ook). Genoeg redenen om dus te gaan verhuizen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
BEtekend dit dat je je huidige huis 'uit' moet? Of kan je daar blijven zitten (wel natuurlijk tegen betaling vd huur per maand) totdat je een nieuwe woning gevonden hebt?
Tsunami's zoekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Beetje zielig lijstjequote:Top 100 van woensdag 25 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 266 Surveillance-Fiets
55. 088 KapiteinGasthof
Chefquote:
Niet vermeldquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer is S-F nu weer een KSCer? In dat PM lijstje zag ik Heatwave ook al. EN HW die dan replied met dezelfde vraag als ik wilde gaan stellen:wtf doet ij in het lijstje
Niet vermeldquote:
Waarschijnlijk kwam mijn antwoord aan HW wel in de buurt: omdat KG iets te enthousiast is geweest met het uitnodigen van mensen die ooit in de KSC hebben gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
Sinds wanneer is S-F nu weer een KSCer? In dat PM lijstje zag ik Heatwave ook al. EN HW die dan replied met dezelfde vraag als ik wilde gaan stellen:wtf doet ij in het lijstje
Ja, je bent een druk baasje daar!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld![]()
teveel achter de schermen gepost zeker![]()
pheno live from Japan?quote:
lekkertjequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Leanne het volgende:
hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
hihiO+
hoooooooooi
knapperds
Anders was het een nog zieliger lijstje... Als er morgen meer mensen instaan, komt hij er niet in voor...quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |