Volgens mij heeft tong hier nooit gepostquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Dat zou betekenen dat hij ooit is weggeweest. Nu zie ik S-F niet zo heel vaak hier, maar dat zal aan mij liggen. Tong heeft misschien ook ooit hier gepost, zet hem dan ook in het lijstje!
Als je bij de FP wilt, geef je maar een schreeuw hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
Iedereen mag iets worden op fok, maar ik maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Als je bij de FP wilt, geef je maar een schreeuw hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi Frutsiequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pheno live from Japan?![]()
![]()
[..]
lekkertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
Niet geheel live, Frustel, met iets meervertraging dan normaal. Maar he, het is een cheap hostel, het heeft 3 pcs (IE 6) en ik heb even niets te doen. Ik kwam net uit bad en wacht even totdat de avond valt, dan is het voor mij weer etenstijd.
Ik wil een toto wcbril, voorverwarmde brillen met schoonmaakspuit raak ik weer aan gewend. Kutwcbrillen in Nederland.
Ahh, ik vond het al zo vreemd. Is er zoveel te vinden qua postzegels in indonesië? Ben zelf laatst ook mijn albums tegen gekomen, maar heb er eigenlijk geen interesse meer inquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, de huur loopt eind van het jaar pas af, als ik niet verleng voor die tijd. Moet geen probleem zijn, maar zoals gezegd wil ik wat groters. Voorbereiden op de toekomst of zo, hoe je het wil noemen. Hier kan geen werkster in huis wonen, dat wil ik in de nabije toekomst wel, want ik ben zo lui als een hond. Tevens heb ik een aparte ruimte nodig om mijn huidige verzameling filateli (postzegeltjes dus) netjes kwijt te kunnen en is 1 gastenkamer niet voldoende meer in de nabije toekomst. Ook is het 'uit' met mijn relatie van vier jaar lang (en heb ik al een nieuwe 'uitgezocht' ook). Genoeg redenen om dus te gaan verhuizen.
ook wel goed, thxquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed en met jou
ik heb trek in koffie en chocola![]()
Moah, ik wil gewoon een aparte ruimte zodat ik niet gestoort wordt als ik weer eens een super-speciale zegel met een waarde van 1000 euro gevonden heb. Stel dat iemand achter me langs loopt een zuchtje wind veroorzaakt... dra-ma-tisch!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahh, ik vond het al zo vreemd. Is er zoveel te vinden qua postzegels in indonesië? Ben zelf laatst ook mijn albums tegen gekomen, maar heb er eigenlijk geen interesse meer in
ja vind ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook wel goed, thx![]()
Koffie heb ik ook trek in, die staat inmiddels voor me.
Chocolade is![]()
![]()
, maar dan wel louter chocola, niet met nootjes, caramel of zoiets
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
Als je bij de FP wilt, geef je maar een schreeuw hoor.
Ph. kan vast wel een invulling geven aan een dagelijkse NSFW-rubriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hoi Pientjequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand een bakkie koffie voor me?
Spuit 11quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ph. kan vast wel een invulling geven aan een dagelijkse NSFW-rubriek.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles voor de postcountquote:
En jullie hebben ook wat in te halen, natuurlijkquote:
quote:
Ik bedenk me net dat ik ook nog paaseitjes heb thuis. Melk, puur en witquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Alles!!!! *nom*nom*nom*nom
![]()
* Leanne heeft weer last van haar maandelijkse vreetbuihihi
![]()
hehehequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Alles!!!! *nom*nom*nom*nom
![]()
* Leanne heeft weer last van haar maandelijkse vreetbuihihi
![]()
Mosterd-maaltijd he...quote:
En dan te bedenken dat je een jaar geleden minimaal 10.000 posts moest goedmaken...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jullie hebben ook wat in te halen, natuurlijk.
#207 DaMart 40544
#216 OA 39523
#234 MPG 38036
Volgens mij staat daar een 0 te veel. Maar wat wel zo is, ergens eind november vorig jaar, had MPG er nog een paar honderd meer jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je een jaar geleden minimaal 10.000 posts moest goedmaken...
Veel gezwaaiquote:
True..quote:
Thxquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel gezwaai
Pinguin mag naar eigen zeggen de crew niet in
DaMart is veelposter
Fiets is terug
Nou idd. Kwaad weglopen, DAAR schiet je wat mee opquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
De PVV
loopt zo weg uit het debat
BRODDELWERK! dat is het
Jammer jaquote:
Zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel gezwaai
Pinguin mag naar eigen zeggen de crew niet in
SpaMPG is weer los
Fiets is terug
Hey schatquote:
WTFquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
Morgen hoor ik trouwens waar ik MOET werken voor mn bijstandsuitkering te krijgen
36 uur werken voor bijstand
Zo werkt dat hier in maastricht...quote:
en verre omstrekenquote:
schande!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
De PVV
BRODDELWERK! dat is het
Dag Indahquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik ben er weg van, tot vanavond laat wellicht, of morgenochtend vroeg, moet om half acht in de taxi zitten anders ga ik mijn vlucht missen. Eerst lekker eten en wat bier opmaken hier
Wel netjes allemaal voor de PVV gaan stemmen he. Die laten hier zien hoe ze met democratie omgaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
De PVV
BRODDELWERK! dat is het
wehehequote:
PVV = Peroxidebom Voor Volksvertegenwoordiging.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel netjes allemaal voor de PVV gaan stemmen he. Die laten hier zien hoe ze met democratie omgaan
Dus 98.5% van blond nederland stemt datquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
PVV = Peroxidebom Voor Volksvertegenwoordiging.
Toch?.
Mja, we wisten toch al dat je daarvoor blond moest zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 98.5% van blond nederland stemt dat
nee hoor, absoluut niet, het mooie aan een democratie is dat je het eens bent geworden dat je het oneens kunt zijnquote:
uiteraardquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel netjes allemaal voor de PVV gaan stemmen he. Die laten hier zien hoe ze met democratie omgaan
net zoals de democratie in Duitsland ergens in de jaren 30 zekerquote:
Ah, de rookverbod-in-je-eigen-auto gedachtequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
ik merk dat hier duidelijk een tekort aan linksdenkende mensen, vandaar mijn aanwezigheid nu
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zoals de democratie in Duitsland ergens in de jaren 30 zeker
dat moet een 1 april grapje zijn van een zwakbegaafdequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, de rookverbod-in-je-eigen-auto gedachte
Ohw dat ben ik met je eens hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, absoluut niet, het mooie aan een democratie is dat je het eens bent geworden dat je het oneens kunt zijn
Dat kan niet anders inderdaad. trieste bedoeling.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat moet een 1 april grapje zijn van een zwakbegaafde
ik kan Femke ook niet uitstaan, akelig mensquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat ben ik met je eens hoorIk kan Geert Wilders alleen echt niet uit staan
Eens!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan Femke ook niet uitstaan, akelig mens
Ik zal proberen ook wat meer aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
ik merk dat hier duidelijk een tekort aan linksdenkende mensen, vandaar mijn aanwezigheid nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |