ik kan eigenlijk weinig bobo´s van de linkse kant uitstaan, wel vervelend als ze je gevoel wel vertegenwoordigenquote:
Nog steeds bedoel jequote:
Femkequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan Femke ook niet uitstaan, akelig mens
heeeeeeeeel herkenbaar helaasquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk weinig bobo´s van de linkse kant uitstaan, wel vervelend als ze je gevoel wel vertegenwoordigen
Hier was het 2 minuten droog!quote:
Femkequote:
Zeikerd! Vandaar dat DE je niet aanstaatquote:
Links begint wel heel kansloos te worden. Het idee is goed, maar de uitvoering dermate slecht dat ik nooit meer op ze stemmen zalquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef Klonk het volgende:
ik merk dat hier duidelijk een tekort aan linksdenkende mensen, vandaar mijn aanwezigheid nu
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeikerd! Vandaar dat DE je niet aanstaat![]()
![]()
![]()
De afwezigheid van een autoquote:Wat belet jou een beetje regen van het doen van boodschappen?
Moordenaarquote:
hoe dat zo ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef OA het volgende:
Zit ik gewoon weer helemaal te schudden in huis...
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zal geen dubbelzinnige opmerking maken
Weet ik veel. Eerder deze week was het ook al zo. Toen ging er zelfs koffie over de rand van m'n beker heenquote:
Nee, Lizzy the Lezzyquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je weer lesbische pr0n zitten kijken?
Dat zegt Mart toch?quote:
Das niet bestquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eerder deze week was het ook al zo. Toen ging er zelfs koffie over de rand van m'n beker heen
soms, heel soms probeer ik te laten zien dat ik beschaafd en volwassen benquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |