hoeveel is super veel?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:30 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik moet super veel printen.. beslist de printen om kuren te krijgen.
Nah het is opzich niet super veelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel is super veel?En wat voor printer is het?
Die had ik al gepost een uur of 2 terug jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)edestrijders-op.html![]()
Boejje, alsof ik terug moet lezen of zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die had ik al gepost een uur of 2 terug ja
Mooi kut. Nooit meer versgerookte paling op de markt. Slim plan wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef DaMart het volgende:
Wat jammer dat dit plan nou precies volgende week woensdag ingaat:
[ afbeelding ]
Hij is waarschijnlijk stuk omdat de cartridge doorgebrand schijnt te zijn. Volgens de kerel moest ik ook maar een grotere kopen, maar die pakt hij niet. Dus ik had gewoon nog even de oude er in gedouwd omdat ik echt MOEST printen.quote:
Het idee is prima, maar begin er dan op 1 mei of zo meequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi kut. Nooit meer versgerookte paling op de markt. Slim plan wel.
quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet vermeld.
[..]
Waarschijnlijk kwam mijn antwoord aan HW wel in de buurt: omdat KG iets te enthousiast is geweest met het uitnodigen van mensen die ooit in de KSC hebben gepost.
Inderdaadquote:
Sterves duur? De duurste canon cartrdge die je om de hoek uit te schap kan trekken is 27 euriquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
Dus het is vast opgelost als ik een nieuwe cartridge koop. Maar die zijn zo sterves duur
refill winkels?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk stuk omdat de cartridge doorgebrand schijnt te zijn. Volgens de kerel moest ik ook maar een grotere kopen, maar die pakt hij niet. Dus ik had gewoon nog even de oude er in gedouwd omdat ik echt MOEST printen.
Dus het is vast opgelost als ik een nieuwe cartridge koop. Maar die zijn zo sterves duur
Ja en ik ben een student die dus niet nog even 27 euro ergens op een plank heeft liggen?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterves duur? De duurste canon cartrdge die je om de hoek uit te schap kan trekken is 27 euri
Clicketyclick
Als een cartridge is doorgebrand heeft bijvullen niet erg veel zinquote:
las erover heenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Als een cartridge is doorgebrand heeft bijvullen niet erg veel zin
Dan is er niks aan te doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en ik ben een student die dus niet nog even 27 euro ergens op een plank heeft liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |