moet je maar oplettenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef nijnja het volgende:
Gewoon geen zin om nummer op te zoeken, want ik meot wegEn dan de lapo
awwwquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef nijnja het volgende:
Maar mijn MSN Viel weg voor degene die mij al misten daar zonder dat ik doei kuskuskus zei enzo
Ik had al zo'n vermoeden. Doegquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef nijnja het volgende:
Maar mijn MSN Viel weg voor degene die mij al misten daar zonder dat ik doei kuskuskus zei enzo
Luiequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef nijnja het volgende:
Gewoon geen zin om nummer op te zoeken, want ik meot wegEn dan de lapo
Kijk ook je PM even andersquote:
Hmm.. Dacht juist dat apen het meest werden gebruikt om medicijnen te testen enzo. Al heb ik me d'r eigenlijk nooit in verdieptquote:
Dankje, maar wegquote:
So truequote:
Doe ik, doeg.quote:
Jongens, ik moet gaan, kap eens met posts waar ik op moet reagerenquote:
Apen en ratten/muizen ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Hmm.. Dacht juist dat apen het meest werden gebruikt om medicijnen te testen enzo. Al heb ik me d'r eigenlijk nooit in verdiept.
meestal ratten het meest hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Hmm.. Dacht juist dat apen het meest werden gebruikt om medicijnen te testen enzo. Al heb ik me d'r eigenlijk nooit in verdiept.
En nu ben ik echt wegquote:
Toch wel bloemetjesbehang hča?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef -SG- het volgende:
Was grappig vandaag op school. Vrienden van mij hadden behang meegenomen. Hadden we een stuk van de aula (waar wij altijd zitten in de pauze's) behangen. Ook had iemand nog een tostiijzer meegenomen zodat we in de pauze's tosti's konden maken![]()
.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef -SG- het volgende:
Was grappig vandaag op school. Vrienden van mij hadden behang meegenomen. Hadden we een stuk van de aula (waar wij altijd zitten in de pauze's) behangen. Ook had iemand nog een tostiijzer meegenomen zodat we in de pauze's tosti's konden maken![]()
.
Nou er zaten wel bloemen op iddquote:
wacht.......quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jongens, ik moet gaan, kap eens met posts waar ik op moet reageren
Balen. Maar wel een ontzettend grappig idee moet ik zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou er zaten wel bloemen op idd. Maar het had niet echt de overhand
.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:
ik heb maar 2 bands met jou in commonquote:
Wij mogen er helaas niks mee doen hoorquote:
Ja, maar wij zijn alvast begonnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Balen. Maar wel een ontzettend grappig idee moet ik zeggen.Doen ze bij jullie op school eigelijk aan 'examenstunten'?
dan zal het eraan liggen dat ik net een dag 17 ben dus '¬¬quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Seam het volgende:
Meh toen ik 16 was vond ik DCs ook nog cool
Weten jullie ook al wat jullie allemaal gaan doen? Want onze school is saai, de leerlingen zijn saai en we moeten nog originele ideeėn gaan bedenkenquote:
Toffe patta'squote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan zal het eraan liggen dat ik net een dag 17 ben dus '¬¬
Mwah, school kan wel leuk zijn. Mits je bij leuke mensen in de klas zit. Bij ons in de klas is het zo ongeveer elke dag weer feestquote:
Dat vonden ze bij ons niet leuk. En toen gingen we toch rotzooi trappen, moesten we gelijk ophoudenquote:
Hoe ver mag je gaan? Want bij ons ging ze moeilijk doen toen we met brandslangen aan het spuiten warenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Weten jullie ook al wat jullie allemaal gaan doen? Want onze school is saai, de leerlingen zijn saai en we moeten nog originele ideeėn gaan bedenken.
Ik denk bbqen op het schoolplein. Inclusief bier en een mini zwembadje enzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Weten jullie ook al wat jullie allemaal gaan doen? Want onze school is saai, de leerlingen zijn saai en we moeten nog originele ideeėn gaan bedenken.
Herinnert me aan mijn 4 havo jaar ja. Dat heb ik vervolgens ook over moeten doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwah, school kan wel leuk zijn. Mits je bij leuke mensen in de klas zit. Bij ons in de klas is het zo ongeveer elke dag weer feest. Alleen lijden mijn schoolprestaties er wel onder
.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Echt, ik voelde het hier waaien van al die zuchten van opluchting.
Zolang de zooi makkelijk op te ruimen is vinden ze alles best. Het zal er dus op neerkomen dat we niets mogen doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ver mag je gaan? Want bij ons ging ze moeilijk doen toen we met brandslangen aan het spuiten waren
quote:
Hehe, echt hčquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Echt, ik voelde het hier waaien van al die zuchten van opluchting.
bij ons op school gaat het altijd net iets te ver,, heel vaak ook met water enzo. Vorig jaar meisje uit mijn klas had allemaal waterschade aan der boeken en mobiel kapot enzo. En mensen die uitglijden en dingen breken etc....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ver mag je gaan? Want bij ons ging ze moeilijk doen toen we met brandslangen aan het spuiten waren
Hm.. Dat doen we sowieso al op de laatste schooldag. We hebben trouwens wel een kutthema, "Cowboys en indianen".quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik denk bbqen op het schoolplein. Inclusief bier en een mini zwembadje enzo.
Wij hadden posters gemaakt met foto's van de leraren en dan bij de allervreemdste advertenties zetten en die uitdelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Zolang de zooi makkelijk op te ruimen is vinden ze alles best. Het zal er dus op neerkomen dat we niets mogen doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, echt hčIk hield eerlijk gezegd mijn hart ook vast. Straks stond ze ineens met een scene-neger op de cam te zoenen.
[..]
Hehe, echt hčIk hield eerlijk gezegd mijn hart ook vast. Straks stond ze ineens met een scene-neger op de cam te zoenen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bij ons op school gaat het altijd net iets te ver,, heel vaak ook met water enzo. Vorig jaar meisje uit mijn klas had allemaal waterschade aan der boeken en mobiel kapot enzo. En mensen die uitglijden en dingen breken etc....
Haha, ik heb vanaf het 2e schooljaar tot mn 4e schooljaar (waarin ik zelf nogal de klos wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwah, school kan wel leuk zijn. Mits je bij leuke mensen in de klas zit. Bij ons in de klas is het zo ongeveer elke dag weer feest. Alleen lijden mijn schoolprestaties er wel onder
.
Haha, dat is best wel gaaf. Hoe zijn jullie aan die foto's gekomen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Wij hadden posters gemaakt met foto's van de leraren en dan bij de allervreemdste advertenties zetten en die uitdelen
een scene-negerquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dingen als in botten? Of brillen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bij ons op school gaat het altijd net iets te ver,, heel vaak ook met water enzo. Vorig jaar meisje uit mijn klas had allemaal waterschade aan der boeken en mobiel kapot enzo. En mensen die uitglijden en dingen breken etc....
hadden ze hier 2 jaar terug geloof ik XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. Dat doen we sowieso al op de laatste schooldag. We hebben trouwens wel een kutthema, "Cowboys en indianen".
Tijdens uitstapjes bijvoorbeeld verzameldquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, dat is best wel gaaf. Hoe zijn jullie aan die foto's gekomen?
[..]
Haha echt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Het jaar ervoor was het Pimps & Whoresquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hadden ze hier 2 jaar terug geloof ik XD
Coowl alle meiden als sletten verkleedquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Het jaar ervoor was het Pimps & Whores
ik hoef er nooit doorheenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha echt?
Ik vond het wel grappig vorig jaar. Ik werd bijna niet nat dus tja
En de leraressen ook...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Coowl alle meiden als sletten verkleed
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha echt?
vind ik ook,, het moet wel leuk blijven zonder dat mensen weer nieuwe mobieltjes moeten kopen en er een ambulance moet worden gebeld bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
J, dat is wel te ver hoor.. eigenlijk
haha Chill. Weet je btw wat dit jaar het thema is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik hoef er nooit doorheenheb er nog geen enkel jaar last van gehad, iedereen in de klas zat onder ei en meel en water en troep en ik was gewoon schoon
Iedere examenkandidaat is met een trauma rijker de school af gegaan.quote:
Ben jij het zusje van Sharonquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha echt?
nope..quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
haha Chill. Weet je btw wat dit jaar het thema is?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Iedere examenkandidaat is met een trauma rijker de school af gegaan.
hoewel leraren verkleed als pimps wel meesterlijk isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Iedere examenkandidaat is met een trauma rijker de school af gegaan.
Over 4 minuten staat de politie voor je deur.quote:
xD okeequote:
Haha. Dit jaar heb ik denk ik al een probleem O.oquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nope..![]()
volgend jaar ben ik aan de beurt.. bereid je maar vast voor
Vetquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Over 4 minuten staat de politie voor je deur.
Omg, je bent baas.quote:
Dat klopt, behalve als ze te strakke shirts aanhadden, dan viel die walrussenbuik net teveel op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
hoewel leraren verkleed als pimps wel meesterlijk is
ja ik ook,, anneke enzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha. Dit jaar heb ik denk ik al een probleem O.o
Maurice.
whahahahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef -SG- het volgende:
Ook grappig voor in de les. Met z'n alle tegelijk van voor naar achter van links naar rechts zingen met daarbij horend dansje.
Last man standing is ook een uitdaging.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahahahagewoon de hele les de leraar aan blijven staren met de hele klas blijft ook leuk
vorig jaar vreesde ik ook al beetje omdat richie dus wel bij mijn ingang was zegmaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha. Je eerste jaar dat je het niet kunt ontlopen?
Even met een gasmasker ze kapottikkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:45 schreef MASD het volgende:
Omg, herinner mij net dat ik op de laatste schooldag hele eieren heb verstopt onder die dakpanelen enzo. Dat was 2 jaar geleden. Vraag mij af of ze er blij mee zullen zijn.
aaahquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Smijn. het volgende:
Hihi, vroeger kon ik schrijvenIk vind allemaal halve verhaaltjes.
Dit was het niet, zo moest het niet gaan. Zo had het meisje het niet ingepland. Op deze manier zou hun afscheid niet verlopen. Het was te normaal, te gemakkelijk, niet poėtisch en niet mooi genoeg. Misschien hoorde het geen afscheid te zijn. Misschien ook wel. Zouden de twee elkaar gaan missen? Het meisje wist het niet, en de jongen evenmin. Beide vroegen ze zich af hoe het verder moest. Moest het überhaupt wel verder? Verliefd waren ze nooit geweest, en beste vrienden ook niet. Hun vriendschap hield op zodra ze van het schoolterrein af fietsten begon elke dag weer met de eerste bel. Het hoofd van het meisje spinde, tolde in het rond. Haar handen knepen samen om handvatten van het stuur van haar fiets. Een handdruk en een haast gefluisterd 'doei'? Dat klopte toch niet? Het meisje haar besluit stond vast. Met een scherpe bocht draaide ze zich om en fietste terug, op weg naar haar vriend.
Dit was het niet, zo moest het niet gaan. De jongen kreeg spijt zodra hij de bobbel in de stoep van zijn oprij laan door voelde dreunen in zijn fiets. Zijn moeder vroeg hem hoe zijn laatste dag was geweest, en of hij zin had in een kopje thee, maar duizenden gedachten raasden door zijn oren.
Hij had wel gezien hoe teleurgesteld het meisje in hem leek te zijn Hoe verdrietig ze was dat hun afscheid niet mooi genoeg was. De jongen had de beginselen van tranen in haar ogen wel gezien toen hij haar die ongemakkelijke hand gaf. Maar was moest hij dan doen? Haar een bos met bloemen geven en drie zoenen? Verliefd was de jongen nooit geweest, en het meisje was niet zijn beste vriend. Maar toch, het leek alsof hun afscheid niet klopte. Hij duwde zijn moeder, die in de gang stond met een zachte duw aan de kant, pakte zijn fiets en draaide met een scherpe bocht de juiste kant op, op weg naar zijn vriendin.
Dit was
'Het afscheid
Take #2'.
Ze kwamen elkaar halverwege de weg tegen en reden zonder een woord tegen elkaar te zeggen allebei dezelfde kant op. Drie- of viermaal raakten hun sturen bijna in elkaar verstrengeld, en drie- of viermaal deden ze een poging om iets te zeggen. Maar ze zeiden niets. Het leek wel alsof die korte fietstocht de twee jaren die ze samen mee hadden gemaakt het beste samenvatte dan welk verhaal, welke film, welk lied dan ook. Een aantal malen waren ze bijna verliefd, verstrengeld geraakt. Maar ze zeiden niets tegen elkaar, natuurlijk niet, het klopte niet, de momenten waren niet juist genoeg, ze pasten niet goed samen.
hihi
Rauw vlees wil ook nog wel goed doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:45 schreef MASD het volgende:
Omg, herinner mij net dat ik op de laatste schooldag hele eieren heb verstopt onder die dakpanelen enzo. Dat was 2 jaar geleden. Vraag mij af of ze er blij mee zullen zijn.
daniane was hiervoor toch de jongste ?:oquote:
Ghehe Richiequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef DownPoison het volgende:
[..]
vorig jaar vreesde ik ook al beetje omdat richie dus wel bij mijn ingang was zegmaarmaar hij was lief en deed niks
![]()
dit jaar.... uh ja ik vrees ervoor
zie ik ben niet de enigequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Geef mij niet steeds verkeerde gedachten joh.
ik zag hem laatst nog skateboarden in de stad,, jammer dat hij zo`n player isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Ghehe Richie
En dit jaar meld ik me wel ziek ofzoIk bedoel Maurice en zijn vrienden O.o
Vorig jaar namen ze gel potten enzo mee. En toen ging ik wegfietsen. Maar dit jaar wachten ze me denk ik op ><
whahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
Zeg masd, wist je dat ik die buks een keer had meegenomen in de trein, en mee naar school?
Nee, ik had em in een zakquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Clif het volgende:
[..]
whahawerd je er nog op aangesproken
?
Je kon best goed schrijven vroeger!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Smijn. het volgende:
Hihi, vroeger kon ik schrijvenIk vind allemaal halve verhaaltjes.
-verhaal-
hihi
tenminste iemand die me grappig vindquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]Ik vind hem grappig. Het is maar een plaatje
![]()
Maar ik ben heel lief hoor
Hebben we het nou over Richie of Maurice? O.oquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik zag hem laatst nog skateboarden in de stad,, jammer dat hij zo`n player is
kan je doen, 2 jaar terug moest ik ook naar ziekenhuis ofzo, altijd makkelijk
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
Leraren telkens vragen wat erin zit.
Al die klasgenoten zo van: EEEN GEWEEER!
richie .. duhquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Richie of Maurice? O.o
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
Ondergetekend: Tim Kretschmer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, die zeiden allemaal van: "We zijn toch wel vrienden hč?"
Ja Maurice is een playerquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
richie .. duhMaurice is zeg maar net niet mijn type ofzo XD
dat kon jij toch ook nog wel bedenken,, zie Maurice ook nog niet echt skateboarden ofzo
Nee, hij was gewoon aan stemmen toe!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef Clif het volgende:
[..]
? tijd voor nieuwe snaren of heb je gewoon moeite met stemmen ?
Haha, je moet wel erg je best doen, wil je hiermee iemand dood makenquote:
Protip 1: Heimen is baas. Punt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
Zeg masd, wist je dat ik die buks een keer had meegenomen in de trein, en mee naar school?
Protip 2: Als je tekst doorstreept kun je het niet lezen en verliest het zijn functie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]Ik vind hem grappig. Het is maar een plaatje
![]()
Maar ik ben heel lief hoor
Protip 3: Niemand weet wie het zijn dus leg het even uit of msn ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Richie of Maurice? O.o
Richie ookquote:
waarom nam je hem eigenlijk meequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, je moet wel erg je best doen, wil je hiermee iemand dood maken
Nou ja, niet heel er veel, maar 1 schot tegen je harses moet voldoende zijn
Volgens mij doet de AIVD dit topic nu bekijken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, je moet wel erg je best doen, wil je hiermee iemand dood maken
Nou ja, niet heel er veel, maar 1 schot tegen je harses moet voldoende zijn
ja ik ben al gestopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Protip 1: Heimen is baas. Punt.
[..]
Protip 2: Als je tekst doorstreept kun je het niet lezen en verliest het zijn functie.
[..]
Protip 3: Niemand weet wie het zijn dus leg het even uit of msn ofzo.
Nét 15quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef DownPoison het volgende:
[..]
daniane was hiervoor toch de jongste ?:o
hoe oud ben jij dan?
HOI MENEER AIVDquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgens mij doet de AIVD dit topic nu bekijken.Ohai.
Maurice is mijn neef. Zit in het examen jaar dus doet dit jaar aan Stuntdag. Richie zat vorig jaar bij ons op school in het examen jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Protip 1: Heimen is baas. Punt.
[..]
Protip 2: Als je tekst doorstreept kun je het niet lezen en verliest het zijn functie.
[..]
Protip 3: Niemand weet wie het zijn dus leg het even uit of msn ofzo.
damn nu word hyman aangehouden en ik ook door pedobarquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgens mij doet de AIVD dit topic nu bekijken.Ohai.
ah okquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nahw, was een maand en een dag geleden
En mn vader omdat ik zei dat hij dezelfde buks heeft als Heimen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Clif het volgende:
[..]
damn nu word hyman aangehouden en ik ook door pedobar
Ik denk dat die gein tegenwoordig niet meer zo in de smaak valt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En mn vader omdat ik zei dat hij dezelfde buks heeft als Heimen.
Sorry pa.
Vorig jaar kon dat nog welquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat die gein tegenwoordig niet meer zo in de smaak valt.
quote:And I said,
"Romeo, take me somewhere we can be alone.
I'll be waiting; all there's left to do is run.
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story - baby just say 'Yes.'"
wij hebben die ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sorry pa.
hihiquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Ghehehehehe
Last.fm subriben is zo leuk.![]()
Krijg je zon vakje met wie je profiel bezocht heeft
[ afbeelding ]
Ja, heb ik vaker last vanquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wut, dat had ik je niet gegeven.
Zolang je geen counterstrike speelt kom je er mee weg. Serieus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat nog wel
Toen was die rage er nog niet
Hebben jullie ook een Gamo Hunter 890?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sorry pa.
Die ik trouwens alleen kan zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Ghehehehehe
[ afbeelding ]
Ik heb MOHAA gespeeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Zolang je geen counterstrike speelt kom je er mee weg. Serieus.
Welke mongool heet er nu weer 'Brabandia'?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Ghehehehehe
[ afbeelding ]
CSquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Zolang je geen counterstrike speelt kom je er mee weg. Serieus.
Ja, wat een debiel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Welke mongool heet er nu weer 'Brabandia'?
ik denk niet dat we dat willen wetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij was er alleen 's middagsquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD. Ik kwam helemaal speciaal voor jou op msn vanochtend. Maar jij was er gewoon niet.
Jullie? Nee, mn pa heeft het geweer. Eeeeehm, de naam komt me niet bekend voor, dan zal het wel een ander zijn geweest. Ik ga even voor je op zoek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een Gamo Hunter 890?
is vaak juist wel handig, vond ik. Nu hoeft het niet meer. Maar toen ik 12 was was het wel makkelijk bij de bioscoop enzo...quote:
Ik heb trouwens ook een Diana model 22quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jullie? Nee, mn pa heeft het geweer. Eeeeehm, de naam komt me niet bekend voor, dan zal het wel een ander zijn geweest. Ik ga even voor je op zoek.
hebben jullie bijna iedereen van pub op msn ofzo?quote:
Clif toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, volgens mij is deze het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een Diana model 22of 24
, geen idee.
Je kunt ook van die praatgroepen maken dacht ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hebben jullie bijna iedereen van pub op msn ofzo?
wat heeft zo`n slowchat dan nog voor nut
ja daarom...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je kunt ook van die praatgroepen maken dacht ik.
Nee ze moeten hun postcount hoog houden
nee bijna niemand hier heeft mijn msn.. maar 2 mensjes (3 als je mijn broertje mee telt..:') )quote:
ZIet eruit als een dianaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, volgens mij is deze het.
hihi jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee bijna niemand hier heeft mijn msn.. maar 2 mensjes (3 als je mijn broertje mee telt..:') )
wil je hem dan ?
Ik iets van 10 ofzo nu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Clif het volgende:
ik heb eigenlijk van niemand zn fok msntho wel als ik hyman sjoerd en pro mee tel
Ik heb 33 fokkers op msn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee bijna niemand hier heeft mijn msn.. maar 2 mensjes (3 als je mijn broertje mee telt..:') )
wil je hem dan ?
zijn er toch meer dan ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Clif het volgende:
ik heb eigenlijk van niemand zn fok msntho wel als ik hyman sjoerd en pro mee tel
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:09 schreef Clif het volgende:
[..]
damn ben je zo gescrhokken van pedobear?
njaa was het de AIVD?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]Ja man. Hij kwam net voor mijn raampje staan. Toen was die niet meer grappig
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]Ja man. Hij kwam net voor mijn raampje staan. Toen was die niet meer grappig
ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef s0k het volgende:
Zat liiszle nou in deze aflevering? http://asx.sbsnet.nl/sbs6(...)nederland_S04E02.wmv
ja ik heb Noėl ook mee geteld,, en die ken ik toch nu al sinds haar geboortequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef Clif het volgende:
[..]
maar ja ik ken ze ook alle 3 al best lang
Ja ik denk laten we er dan maar meer van maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef Hyman het volgende:
oh, en ik krijg een popup van Burna op msn
Oh diequote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ik denk laten we er dan maar meer van maken.
Iedereen die wil ?
jrb_1jeroen[@]hetepost.com
hetepost.com?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ik denk laten we er dan maar meer van maken.
Iedereen die wil ?
jrb_1jeroen[@]hetepost.com
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ik heb Noėl ook mee geteld,, en die ken ik toch nu al sinds haar geboorteverder heb ik alleen sjoerd.. en dan nu desunoto XD
Best een interessante aflevering. Even kijken of er nog een camera in V&A zit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef s0k het volgende:
Zat liiszle nou in deze aflevering? http://asx.sbsnet.nl/sbs6(...)nederland_S04E02.wmv
nee iddquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef Clif het volgende:
[..]
achja we hebben fok toch niet voor niets
Hehe, zag er al 1 gewoon met zo'n laffe ixus een shoot makenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Best een interessante aflevering. Even kijken of er nog een camera in V&A zit.
Welke minuut?quote:
Ik kan het ook gewoon met mn mobiel doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:16 schreef s0k het volgende:
[..]
Hehe, zag er al 1 gewoon met zo'n laffe ixus een shoot maken
Die kende je nog niet ?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die kende je nog niet ?
De kerel bij ons op jv ook al niet kwam die de volgende keer aan zetten. huh jeroen wat heb jij voor vreemd email adres
een echte heeft geen duur spul nodigquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik kan het ook gewoon met mn mobiel doen.
Das allebei beter dan emoquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef Hyman het volgende:
Check mij redelijk veel pop en powerpop luisteren
wtfquote:
valt wel mee tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef Desunoto het volgende:
Aaahh 3 msn gesprekken tegelijk.
Mijn hoofd, wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |