Ja, maar wij zijn alvast begonnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Balen. Maar wel een ontzettend grappig idee moet ik zeggen.Doen ze bij jullie op school eigelijk aan 'examenstunten'?
dan zal het eraan liggen dat ik net een dag 17 ben dus '¬¬quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Seam het volgende:
Meh toen ik 16 was vond ik DCs ook nog cool
Weten jullie ook al wat jullie allemaal gaan doen? Want onze school is saai, de leerlingen zijn saai en we moeten nog originele ideeėn gaan bedenkenquote:
Toffe patta'squote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan zal het eraan liggen dat ik net een dag 17 ben dus '¬¬
Mwah, school kan wel leuk zijn. Mits je bij leuke mensen in de klas zit. Bij ons in de klas is het zo ongeveer elke dag weer feestquote:
Dat vonden ze bij ons niet leuk. En toen gingen we toch rotzooi trappen, moesten we gelijk ophoudenquote:
Hoe ver mag je gaan? Want bij ons ging ze moeilijk doen toen we met brandslangen aan het spuiten warenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Weten jullie ook al wat jullie allemaal gaan doen? Want onze school is saai, de leerlingen zijn saai en we moeten nog originele ideeėn gaan bedenken.
Ik denk bbqen op het schoolplein. Inclusief bier en een mini zwembadje enzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Weten jullie ook al wat jullie allemaal gaan doen? Want onze school is saai, de leerlingen zijn saai en we moeten nog originele ideeėn gaan bedenken.
Herinnert me aan mijn 4 havo jaar ja. Dat heb ik vervolgens ook over moeten doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwah, school kan wel leuk zijn. Mits je bij leuke mensen in de klas zit. Bij ons in de klas is het zo ongeveer elke dag weer feest. Alleen lijden mijn schoolprestaties er wel onder
.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Echt, ik voelde het hier waaien van al die zuchten van opluchting.
Zolang de zooi makkelijk op te ruimen is vinden ze alles best. Het zal er dus op neerkomen dat we niets mogen doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ver mag je gaan? Want bij ons ging ze moeilijk doen toen we met brandslangen aan het spuiten waren
quote:
Hehe, echt hčquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Echt, ik voelde het hier waaien van al die zuchten van opluchting.
bij ons op school gaat het altijd net iets te ver,, heel vaak ook met water enzo. Vorig jaar meisje uit mijn klas had allemaal waterschade aan der boeken en mobiel kapot enzo. En mensen die uitglijden en dingen breken etc....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe ver mag je gaan? Want bij ons ging ze moeilijk doen toen we met brandslangen aan het spuiten waren
Hm.. Dat doen we sowieso al op de laatste schooldag. We hebben trouwens wel een kutthema, "Cowboys en indianen".quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik denk bbqen op het schoolplein. Inclusief bier en een mini zwembadje enzo.
Wij hadden posters gemaakt met foto's van de leraren en dan bij de allervreemdste advertenties zetten en die uitdelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Zolang de zooi makkelijk op te ruimen is vinden ze alles best. Het zal er dus op neerkomen dat we niets mogen doen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, echt hčIk hield eerlijk gezegd mijn hart ook vast. Straks stond ze ineens met een scene-neger op de cam te zoenen.
[..]
Hehe, echt hčIk hield eerlijk gezegd mijn hart ook vast. Straks stond ze ineens met een scene-neger op de cam te zoenen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bij ons op school gaat het altijd net iets te ver,, heel vaak ook met water enzo. Vorig jaar meisje uit mijn klas had allemaal waterschade aan der boeken en mobiel kapot enzo. En mensen die uitglijden en dingen breken etc....
Haha, ik heb vanaf het 2e schooljaar tot mn 4e schooljaar (waarin ik zelf nogal de klos wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mwah, school kan wel leuk zijn. Mits je bij leuke mensen in de klas zit. Bij ons in de klas is het zo ongeveer elke dag weer feest. Alleen lijden mijn schoolprestaties er wel onder
.
Haha, dat is best wel gaaf. Hoe zijn jullie aan die foto's gekomen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Wij hadden posters gemaakt met foto's van de leraren en dan bij de allervreemdste advertenties zetten en die uitdelen
een scene-negerquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dingen als in botten? Of brillen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
bij ons op school gaat het altijd net iets te ver,, heel vaak ook met water enzo. Vorig jaar meisje uit mijn klas had allemaal waterschade aan der boeken en mobiel kapot enzo. En mensen die uitglijden en dingen breken etc....
hadden ze hier 2 jaar terug geloof ik XDquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. Dat doen we sowieso al op de laatste schooldag. We hebben trouwens wel een kutthema, "Cowboys en indianen".
Tijdens uitstapjes bijvoorbeeld verzameldquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, dat is best wel gaaf. Hoe zijn jullie aan die foto's gekomen?
[..]
Haha echt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Het jaar ervoor was het Pimps & Whoresquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hadden ze hier 2 jaar terug geloof ik XD
Coowl alle meiden als sletten verkleedquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Het jaar ervoor was het Pimps & Whores
ik hoef er nooit doorheenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha echt?
Ik vond het wel grappig vorig jaar. Ik werd bijna niet nat dus tja
En de leraressen ook...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Coowl alle meiden als sletten verkleed
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Haha echt?
Ik vond het wel grappig vorig jaar. Ik werd bijna niet nat dus tja
vind ik ook,, het moet wel leuk blijven zonder dat mensen weer nieuwe mobieltjes moeten kopen en er een ambulance moet worden gebeld bijvoorbeeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
J, dat is wel te ver hoor.. eigenlijk
haha Chill. Weet je btw wat dit jaar het thema is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik hoef er nooit doorheenheb er nog geen enkel jaar last van gehad, iedereen in de klas zat onder ei en meel en water en troep en ik was gewoon schoon
Iedere examenkandidaat is met een trauma rijker de school af gegaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |