ik zag hem laatst nog skateboarden in de stad,, jammer dat hij zo`n player isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Ghehe Richie
En dit jaar meld ik me wel ziek ofzoIk bedoel Maurice en zijn vrienden O.o
Vorig jaar namen ze gel potten enzo mee. En toen ging ik wegfietsen. Maar dit jaar wachten ze me denk ik op ><
whahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
Zeg masd, wist je dat ik die buks een keer had meegenomen in de trein, en mee naar school?
Nee, ik had em in een zakquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Clif het volgende:
[..]
whahawerd je er nog op aangesproken
?
Je kon best goed schrijven vroeger!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Smijn. het volgende:
Hihi, vroeger kon ik schrijvenIk vind allemaal halve verhaaltjes.
-verhaal-
hihi
tenminste iemand die me grappig vindquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]Ik vind hem grappig. Het is maar een plaatje
![]()
Maar ik ben heel lief hoor
Hebben we het nou over Richie of Maurice? O.oquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik zag hem laatst nog skateboarden in de stad,, jammer dat hij zo`n player is
kan je doen, 2 jaar terug moest ik ook naar ziekenhuis ofzo, altijd makkelijk
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
Leraren telkens vragen wat erin zit.
Al die klasgenoten zo van: EEEN GEWEEER!
richie .. duhquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Richie of Maurice? O.o
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
Ondergetekend: Tim Kretschmer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, die zeiden allemaal van: "We zijn toch wel vrienden hè?"
Ja Maurice is een playerquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef DownPoison het volgende:
[..]
richie .. duhMaurice is zeg maar net niet mijn type ofzo XD
dat kon jij toch ook nog wel bedenken,, zie Maurice ook nog niet echt skateboarden ofzo
Nee, hij was gewoon aan stemmen toe!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef Clif het volgende:
[..]
? tijd voor nieuwe snaren of heb je gewoon moeite met stemmen ?
Haha, je moet wel erg je best doen, wil je hiermee iemand dood makenquote:
Protip 1: Heimen is baas. Punt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
Zeg masd, wist je dat ik die buks een keer had meegenomen in de trein, en mee naar school?
Protip 2: Als je tekst doorstreept kun je het niet lezen en verliest het zijn functie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]Ik vind hem grappig. Het is maar een plaatje
![]()
Maar ik ben heel lief hoor
Protip 3: Niemand weet wie het zijn dus leg het even uit of msn ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef SWEETxQUEEN het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Richie of Maurice? O.o
Richie ookquote:
waarom nam je hem eigenlijk meequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, je moet wel erg je best doen, wil je hiermee iemand dood maken
Nou ja, niet heel er veel, maar 1 schot tegen je harses moet voldoende zijn
Volgens mij doet de AIVD dit topic nu bekijken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, je moet wel erg je best doen, wil je hiermee iemand dood maken
Nou ja, niet heel er veel, maar 1 schot tegen je harses moet voldoende zijn
ja ik ben al gestopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Protip 1: Heimen is baas. Punt.
[..]
Protip 2: Als je tekst doorstreept kun je het niet lezen en verliest het zijn functie.
[..]
Protip 3: Niemand weet wie het zijn dus leg het even uit of msn ofzo.
Nét 15quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef DownPoison het volgende:
[..]
daniane was hiervoor toch de jongste ?:o
hoe oud ben jij dan?
HOI MENEER AIVDquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgens mij doet de AIVD dit topic nu bekijken.Ohai.
Maurice is mijn neef. Zit in het examen jaar dus doet dit jaar aan Stuntdag. Richie zat vorig jaar bij ons op school in het examen jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Protip 1: Heimen is baas. Punt.
[..]
Protip 2: Als je tekst doorstreept kun je het niet lezen en verliest het zijn functie.
[..]
Protip 3: Niemand weet wie het zijn dus leg het even uit of msn ofzo.
damn nu word hyman aangehouden en ik ook door pedobarquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgens mij doet de AIVD dit topic nu bekijken.Ohai.
ah okquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nahw, was een maand en een dag geleden
En mn vader omdat ik zei dat hij dezelfde buks heeft als Heimen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Clif het volgende:
[..]
damn nu word hyman aangehouden en ik ook door pedobar
Ik denk dat die gein tegenwoordig niet meer zo in de smaak valt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |