quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En mn vader omdat ik zei dat hij dezelfde buks heeft als Heimen.
Sorry pa.
Vorig jaar kon dat nog welquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat die gein tegenwoordig niet meer zo in de smaak valt.
quote:And I said,
"Romeo, take me somewhere we can be alone.
I'll be waiting; all there's left to do is run.
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story - baby just say 'Yes.'"
wij hebben die ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sorry pa.
hihiquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Ghehehehehe
Last.fm subriben is zo leuk.![]()
Krijg je zon vakje met wie je profiel bezocht heeft
[ afbeelding ]
Ja, heb ik vaker last vanquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wut, dat had ik je niet gegeven.
Zolang je geen counterstrike speelt kom je er mee weg. Serieus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat nog wel
Toen was die rage er nog niet
Hebben jullie ook een Gamo Hunter 890?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Sorry pa.
Die ik trouwens alleen kan zienquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Ghehehehehe
[ afbeelding ]
Ik heb MOHAA gespeeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Zolang je geen counterstrike speelt kom je er mee weg. Serieus.
Welke mongool heet er nu weer 'Brabandia'?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Ghehehehehe
[ afbeelding ]
CSquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Zolang je geen counterstrike speelt kom je er mee weg. Serieus.
Ja, wat een debiel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Welke mongool heet er nu weer 'Brabandia'?
ik denk niet dat we dat willen wetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij was er alleen 's middagsquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Lauriette91 het volgende:
MASD. Ik kwam helemaal speciaal voor jou op msn vanochtend. Maar jij was er gewoon niet.
Jullie? Nee, mn pa heeft het geweer. Eeeeehm, de naam komt me niet bekend voor, dan zal het wel een ander zijn geweest. Ik ga even voor je op zoek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een Gamo Hunter 890?
is vaak juist wel handig, vond ik. Nu hoeft het niet meer. Maar toen ik 12 was was het wel makkelijk bij de bioscoop enzo...quote:
Ik heb trouwens ook een Diana model 22quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jullie? Nee, mn pa heeft het geweer. Eeeeehm, de naam komt me niet bekend voor, dan zal het wel een ander zijn geweest. Ik ga even voor je op zoek.
hebben jullie bijna iedereen van pub op msn ofzo?quote:
Clif toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |