Ik denk dat ik het weet, volgens mij is deze het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een Diana model 22of 24
, geen idee.
Je kunt ook van die praatgroepen maken dacht ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hebben jullie bijna iedereen van pub op msn ofzo?
wat heeft zo`n slowchat dan nog voor nut
ja daarom...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je kunt ook van die praatgroepen maken dacht ik.
Nee ze moeten hun postcount hoog houden
nee bijna niemand hier heeft mijn msn.. maar 2 mensjes (3 als je mijn broertje mee telt..:') )quote:
ZIet eruit als een dianaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, volgens mij is deze het.
hihi jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee bijna niemand hier heeft mijn msn.. maar 2 mensjes (3 als je mijn broertje mee telt..:') )
wil je hem dan ?
Ik iets van 10 ofzo nu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Clif het volgende:
ik heb eigenlijk van niemand zn fok msntho wel als ik hyman sjoerd en pro mee tel
Ik heb 33 fokkers op msn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee bijna niemand hier heeft mijn msn.. maar 2 mensjes (3 als je mijn broertje mee telt..:') )
wil je hem dan ?
zijn er toch meer dan ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Clif het volgende:
ik heb eigenlijk van niemand zn fok msntho wel als ik hyman sjoerd en pro mee tel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |