Dat kan helaas niet. We hebben de F1-voorspeller in korte periode in elkaar moeten zetten en daarbij was het helaas niet mogelijk om deze functie in te bouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:25 schreef azaroth het volgende:
kun je de gegevens die je bij australie hebt ingevuld nog terugkijken?
oh oke dat is wel jammer. Volgende keer maak ik even een screentje voor mezelfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. We hebben de F1-voorspeller in korte periode in elkaar moeten zetten en daarbij was het helaas niet mogelijk om deze functie in te bouwen.
Dat kan toch niet veel werk zijn? Ik neem aan dat alles na invullen een database in gaat? dan kun je het daar toch ook weer uitlezen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. We hebben de F1-voorspeller in korte periode in elkaar moeten zetten en daarbij was het helaas niet mogelijk om deze functie in te bouwen.
Ik durf niet te zeggen of het er in de toekomst nog ingebouwd gaat worden.
Het gaat idd een database in. In hoeverre het eenvoudig mogelijk is wat je vraagt, zal ik na moeten gaan. Daar zal even wat tijd overheen gaan, dus ik kan op dit moment niets beloven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat kan toch niet veel werk zijn? Ik neem aan dat alles na invullen een database in gaat? dan kun je het daar toch ook weer uitlezen?
Ik ben in ieder geval niet net als Brawn vlammend van start gegaanquote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ach, laat ik deze maar even volgen. Ik doe immers ook mee.
ik ookquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik rekende er bij mijn voorspelling volgens mij op dat de diffuser afgekeurd zou worden. Dat wordt een dramatische score dus.
Als je dit topic gewoon even terugleest, dan weet je dat men daar naar aan het kijken is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou leuk, 7 punten.. weet alleen niet hoe en wat ik ook al weer ingevuld had...
slaat dus nergens op dit "invulding"
tuurlijk komt goed!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Er gaat helaas even wat tijd overheen.
Graag je begrip daarvoor
nouja, er zit op dit moment helemaal geen reminder-systeem in, dus dan kan er ook niet verstuurd wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
jammer dat 'r geen reminder verstuurd is voor iedereen die nog niets had ingevuld voor ronde 2
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
nouja, er zit op dit moment helemaal geen reminder-systeem in, dus dan kan er ook niet verstuurd worden
ik zal eens gaan kijken of er reminder-pm's verstuurd kunnen gaan worden, maar ik beloof niks
Same, ik dacht net ook, ff gaan invullen nu... Te laat...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
jammer dat 'r geen reminder verstuurd is voor iedereen die nog niets had ingevuld voor ronde 2
ik ging 'r eigenlijk blind vanuit dat het pas volgende week weer zou zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Maruna het volgende:
[..]
Same, ik dacht net ook, ff gaan invullen nu... Te laat...
nu dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:35 schreef Sj0rSz het volgende:
Zullen we dat nog ff tot morgen afwachten?
Omdat jij het zo graag wilt: nee, je hebt niet gewonnen.quote:
Je zal vast wel weer flink wat punten hebben gepakt.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef dennistd het volgende:
De optie om je voorspelling terug te kunnen kijken is nu ingebouwd!
Ja en bij deze staat nu ook mooi "ingevuld"quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef ColtZ40 het volgende:
Heb je op het knopje "voorspelling vastzetten" geklikt?
Het lijkt er op dat jouw voorspellingen van de tweede en derde race niet opgeslagen zijn. Om het helemaal zeker te kunnen weten zal ik even iemand aanschieten die het voor me uit kan zoeken.quote:
2e ronde was ik te laat met invullen, das m'n eigen fout. 3e heb ik absoluut ingevuld, en er heeft ook (zoals nu bij 4 staat) ingevuld gestaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat jouw voorspellingen van de tweede en derde race niet opgeslagen zijn. Om het helemaal zeker te kunnen weten zal ik even iemand aanschieten die het voor me uit kan zoeken.
En dan sta je ineens 20e overallquote:Op zondag 26 april 2009 18:53 schreef McTasty het volgende:
[..]
haha ik denk er ook wel een paar te krijgen ja
Nog niet naar gekekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:51 schreef Maruna het volgende:
al enig idee wat er mis ging met mijn punten?
ik heb het voor je nagekeken, maar er staat echt geen voorspelling inquote:Op donderdag 23 april 2009 19:25 schreef Maruna het volgende:
[..]
2e ronde was ik te laat met invullen, das m'n eigen fout. 3e heb ik absoluut ingevuld, en er heeft ook (zoals nu bij 4 staat) ingevuld gestaan.
Maar dan nog, als je niets invuld, staat er dan niet gewoon overal Lewis Hamilton? dat staat er namelijk altijd als ik nog niets zelf heb ingevuld.
ik zadel je wel met veel vragen opmaar dat ik nog maar 5 puntjes heb van 2 ingevulde races vond ik te weinig
de update na spanje zeg maar?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WOWWW VETTT!!! 3e geworden deze x
en op plaats 93 nu ipv 230!
* mrSPLIFFY doet een ronde dansje
kun je ook ergens zien hoeveel punten je per ronde gescoord hebt?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
De uitslag van F1-voorspeller van de Grand Prix van Monaco is bekend:
Punten F1-voorspeller ronde 6
De volgende Grand Prix is op 7 juni op Istanbul Park in Turkije. Je kunt je voorspelling voor deze race opgeven tot 4 juni 23:59 uur.
ik niet. 11equote:
Dat had ik de vorige keer al weerquote:
nee inderdaad er kan vanalles gebeuren dus ik wil het wel per week in blijven vullen :/quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer al weermaar nu al alles invullen is ook niet echt een optie
Ach, ben het ook een keer vergeten en sta alsnog 23ste. Ook tot mijn verbazing overigens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer al weermaar nu al alles invullen is ook niet echt een optie
Tofquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef dennistd het volgende:
En inmiddels is het ook mogelijk om de behaalde punten per race te bekijken!
en nu?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. Daar wordt nu hard aan gewerkt.
Je moet nog even geduld hebben. Het ziet er in ieder geval al wel veelbelovend uitquote:
Ik heb nog wel even hoor. Alleen is iedere race zonder manager toch een mindere beleving dan metquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet nog even geduld hebben. Het ziet er in ieder geval al wel veelbelovend uit
Je zat al sinds dinsdag in de kroeg?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:59 schreef Maruna het volgende:
te laat met je schopje! ik kom net thuis van het caféen ben te laat!
volgens mij is het schopje van donderdagavond 22:00 uur...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je zat al sinds dinsdag in de kroeg?
En twee dagen eerder was er ook al een. Dan kun je natuurlijk moeilijk blijven volhouden dat het te laat was.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:32 schreef Maruna het volgende:
[..]
volgens mij is het schopje van donderdagavond 22:00 uur...
ah dan heb ik die gemist, thxquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
Die stond op sport al sinds maandag, maar nu ook hier: Punten F1-voorspeller ronde 9
Invullen voor de Grand Prix van Hongarije kan nog tot 23 juli 23:59 uur.
We zijn nu bezig met een voetbalmanager en als dat loopt gaan we ons ook op F1 richten, zij het dat daar natuurlijk geen prijzen bij zijn te winnen, tenzij je aan de F1-voorspeller meedoetquote:
5% kans op regen... Nee dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:44 schreef Maruna het volgende:
zouden we eindelijk eens een regenrace krijgen.... ik denk het niet
Duitsland had een dag van tevoren 80% kans en daar viel geen druppelquote:
Wel, alleen niet rijdens de race.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:50 schreef Maruna het volgende:
[..]
Duitsland had een dag van tevoren 80% kans en daar viel geen druppel
Belgie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
De resultaten zijn bekend: Punten F1-voorspeller ronde 11
De voorspelling voor de race in Valencia kan ingevuld worden tot 30 augustus 23:59 uur.
Was gister geloof ik niet echt wakker meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Belgie.![]()
En de race is dan al voorbij.
Nu nog nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was gister geloof ik niet echt wakker meer
Ik denk dat dit topic iets meer zegt: F1 manager 2010quote:
Dat doet hetquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic iets meer zegt: F1 manager 2010
en de poedelprijs gaat naar TJDoornbos hij wint een maand lang niks doen op kosten van PSMquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Prijswinnaars F1-voorspeller
De prijswinnaars zijn bekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |