Dat komt omdat alles eerst op voetbal gericht was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:24 schreef vosss het volgende:
Hoi peterselieman,
Een manager in 2010 makkelijk haalbaar lijkt mij ook, maar ik lees, zie of hoor er nergens iets van.
ik ben er vandaag aan begonnenquote:Hoever zijn jullie?
Iddquote:En waar ga je me blij mee maken dan? Tipje van de sluier oplichten enzo?
Vanaf Spa?????quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Is een paar ronden oefenen met de 2009-manager ook goed?
Dat is altijd al het plan geweest tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:13 schreef Joene het volgende:
Ik vind dit dus een goed topicOefenen in 2009 is okay
Plannen zeggen weinig op fok! Sander.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is altijd al het plan geweest toch![]()
@ PSM, wordt ie hetzelfde van opzet als altijd?
Volgens mij begint daar langzaamaan wel wat verandering in te komen andersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Plannen zeggen weinig op fok! Sander.
In het geval van de managers ms wel ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij begint daar langzaamaan wel wat verandering in te komen anders
Over veel meer kan ik niet (meer) oordelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef Joene het volgende:
[..]
In het geval van de managers ms wel ja.
Is de crew niet meer lek ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Over veel meer kan ik niet (meer) oordelen
Weet ik nietquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:51 schreef sanger het volgende:
@ PSM, wordt ie hetzelfde van opzet als altijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |