Dat komt omdat alles eerst op voetbal gericht was.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:24 schreef vosss het volgende:
Hoi peterselieman,
Een manager in 2010 makkelijk haalbaar lijkt mij ook, maar ik lees, zie of hoor er nergens iets van.
ik ben er vandaag aan begonnenquote:Hoever zijn jullie?
Iddquote:En waar ga je me blij mee maken dan? Tipje van de sluier oplichten enzo?
Vanaf Spa?????quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Is een paar ronden oefenen met de 2009-manager ook goed?
Dat is altijd al het plan geweest tochquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:13 schreef Joene het volgende:
Ik vind dit dus een goed topicOefenen in 2009 is okay
Plannen zeggen weinig op fok! Sander.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is altijd al het plan geweest toch![]()
@ PSM, wordt ie hetzelfde van opzet als altijd?
Volgens mij begint daar langzaamaan wel wat verandering in te komen andersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Plannen zeggen weinig op fok! Sander.
In het geval van de managers ms wel ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij begint daar langzaamaan wel wat verandering in te komen anders
Over veel meer kan ik niet (meer) oordelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:54 schreef Joene het volgende:
[..]
In het geval van de managers ms wel ja.
Is de crew niet meer lek ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Over veel meer kan ik niet (meer) oordelen
Weet ik nietquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:51 schreef sanger het volgende:
@ PSM, wordt ie hetzelfde van opzet als altijd?
Plaatjes vullen geen gaatjes, of zietsquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:26 schreef Peterselieman het volgende:
ik hoop na het weekend. Grafisch zal het er op dit moment niet goed uit zien omdat ik de benodigde plaatjes nog niet heb. Die komen in de loop van de tijd wel.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:08 schreef Joene het volgende:
Grafisch is niet interessant op dit moment , de technische invulling is belangrijker vind ik.
Maar als je tester's nodig hebt count me in.
Dat wordt het waarschijnlijk wel ja. Vooralsnog is dat iedere week weer het gevalquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
nog even geduld allemaal. Het wordt waarschijnlijk maandag of dinsdag
Mja, ik was van plan om vandaag verder te gaan, maar ben niet 100% fit, dus dat gaat even niet doorquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wordt het waarschijnlijk wel ja. Vooralsnog is dat iedere week weer het geval
Nouja, op die maanden maken een paar dagen meer of minder ook niet uit. Als het voor komende race gaat lukken zou mooi zijnquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik was van plan om vandaag verder te gaan, maar ben niet 100% fit, dus dat gaat even niet door
Of woensdag?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
nog even geduld allemaal. Het wordt waarschijnlijk maandag of dinsdag
Maar ik vertrouw op PSMquote:
Wij ookquote:Op woensdag 9 september 2009 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat het vandaag nog lukt
Gezien het neutrale tijdstip waarop je post; bedoel je woensdag- of donderdagavond?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het laatste onderdeel blijkt helaas meer tijd te kosten dan gedacht, dus vanavond is er helaas nog niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |