Dat kan helaas niet. We hebben de F1-voorspeller in korte periode in elkaar moeten zetten en daarbij was het helaas niet mogelijk om deze functie in te bouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:25 schreef azaroth het volgende:
kun je de gegevens die je bij australie hebt ingevuld nog terugkijken?
oh oke dat is wel jammer. Volgende keer maak ik even een screentje voor mezelfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. We hebben de F1-voorspeller in korte periode in elkaar moeten zetten en daarbij was het helaas niet mogelijk om deze functie in te bouwen.
Dat kan toch niet veel werk zijn? Ik neem aan dat alles na invullen een database in gaat? dan kun je het daar toch ook weer uitlezen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet. We hebben de F1-voorspeller in korte periode in elkaar moeten zetten en daarbij was het helaas niet mogelijk om deze functie in te bouwen.
Ik durf niet te zeggen of het er in de toekomst nog ingebouwd gaat worden.
Het gaat idd een database in. In hoeverre het eenvoudig mogelijk is wat je vraagt, zal ik na moeten gaan. Daar zal even wat tijd overheen gaan, dus ik kan op dit moment niets beloven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:14 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dat kan toch niet veel werk zijn? Ik neem aan dat alles na invullen een database in gaat? dan kun je het daar toch ook weer uitlezen?
Ik ben in ieder geval niet net als Brawn vlammend van start gegaanquote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 29 maart 2009 07:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ach, laat ik deze maar even volgen. Ik doe immers ook mee.
ik ookquote:Op maandag 30 maart 2009 11:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik rekende er bij mijn voorspelling volgens mij op dat de diffuser afgekeurd zou worden. Dat wordt een dramatische score dus.
Als je dit topic gewoon even terugleest, dan weet je dat men daar naar aan het kijken is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou leuk, 7 punten.. weet alleen niet hoe en wat ik ook al weer ingevuld had...
slaat dus nergens op dit "invulding"
tuurlijk komt goed!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Er gaat helaas even wat tijd overheen.
Graag je begrip daarvoor
nouja, er zit op dit moment helemaal geen reminder-systeem in, dus dan kan er ook niet verstuurd wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
jammer dat 'r geen reminder verstuurd is voor iedereen die nog niets had ingevuld voor ronde 2
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
nouja, er zit op dit moment helemaal geen reminder-systeem in, dus dan kan er ook niet verstuurd worden
ik zal eens gaan kijken of er reminder-pm's verstuurd kunnen gaan worden, maar ik beloof niks
Same, ik dacht net ook, ff gaan invullen nu... Te laat...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
jammer dat 'r geen reminder verstuurd is voor iedereen die nog niets had ingevuld voor ronde 2
ik ging 'r eigenlijk blind vanuit dat het pas volgende week weer zou zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Maruna het volgende:
[..]
Same, ik dacht net ook, ff gaan invullen nu... Te laat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |