Ik heb er anders wel het geduld voor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef themauster het volgende:
Dit wordt ook echt weer opgehypd ik ga niet wachten tot 17.00 ofzo
een camera ploeg!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef intensity het volgende:
Hier in Enschede ook een limo!
En een busje, dat lijkt wel....
Hoeveel limo's zijn er nou wel niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef intensity het volgende:
Hier in Enschede ook een limo!
En een busje, dat lijkt wel....
Heul Veul! Kannt nich geleumnquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel limo's zijn er nou wel niet?
óf koninginnedagquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef rubbereend het volgende:
het lijkt de intocht van sinterklaas wel
Die is overgestapt t.h.v. de Europawegquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef Zapper het volgende:
Wat boeit die limo nou, dat mokkel zit toch in een busje?
quote:Trek je een horizontale streep midden door Nederland, dan is, los van Amsterdam, Groningen de grootste stad van de bovenste helft. Dat geeft Groningen bijna automatisch een centrumfunctie in een groot verzorgingsgebied.
ik mag het hopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik denk na dit nummer de ontknopping
Dan ga ik naar huisquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef broer het volgende:
Wat gaan we me de informatie doen als we weten waar het is?
In een zwart gat vallen?
Mzzl !quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef Karrs het volgende:
Nou, ik zal 't wel hoorn allemoal.
Moi eevm!
Hoi Westelingquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef tha_dark het volgende:
Gezellig met z'n allen naar dat boeren-gehucht in het noorden...
Grunniger logicaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat een logica ook op die Groningse SR-site:
[..]
Nee Breda lag centraal en Den Haag, boh boh boh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:28 schreef Karrs het volgende:
Groningen is overigens uiterst onlogisch.
De Stad ligt zo centraal als een middelpuntvliedend iets.
Maar goed, BEP nog op de radijoow.
Lijkt mij duidelijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef Dichterbijer het volgende:
http://gemeente.groningen(...)-komt-naar-groningen
Toen riep Coen, 'je moet Twitter niet geloven joh. 'quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Op Twitter roepen ze dat het Enschede is geworden??
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat een logica ook op die Groningse SR-site:
[..]
Het gaat erom dat er zoveel mogelijk geld wordt binnengehaald dus dan zou het wel zo handig zijn als de SR stad voor zoveel mogelijk mensen goed (en snel) bereikbaar is. En dat geldt voor Breda en Den Haag toch wel een stuk meer dan voor Groningen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Breda lag centraal en Den Haag, boh boh boh.
Alsof dat voor ons dichtbij is, maar andersom lijkt dat niet te gelden...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Als het nu alsnog niet waar is zijn ze echt lekker bezig daarquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen riep Coen, 'je moet Twitter niet geloven joh. '
Whaha, nice. Nouja, twijfel lijkt me niet meer nodig. Feliciquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:39 schreef Marc63 het volgende:
Foutje Coen... http://www.coenswijnenberg.nl/
Rotterdam heeft eigenlijk te veel te bieden voor Nederland. Een marathon, Monaco aan de Maas, Zomercarnaval.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh Rotterdam doet ook nog mee zie ik. TVP dan maar
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:39 schreef Marc63 het volgende:
Foutje Coen... http://www.coenswijnenberg.nl/
Mwah ik heb anders weinig gekte gezien in Rotterdam omtrent het glazen huis terwijl die quasi steden aan de andere kant van het land elkaar aan het overtroeven waren in het smeken om het glazen huisquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rotterdam heeft eigenlijk te veel te bieden voor Nederland. Een marathon, Monaco aan de Maas, Zomercarnaval.
Maar misschien zegt me dat meer over de bereidheid van de gemeente om elk denkbaar evenement naar het centrum te halen.
Nait soez'n!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:42 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we allemaal van die mensen met zo'n harde G aan de microfoon van het glazenhuis
Huilie!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Fosfolipide het volgende:
LOL! Wat een mafkezen daar bij 3FM! Als ze een beetje logisch hadden nagedacht hadden ze beter voor Enschede kunnen gaan. Ik ben niet verbittert maar dat zijn gewoon de feiten
Boycotten dan maar, Groningen... lolwat een belachelijke keuze.
Geen feestje bij jou?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Feestje Feestje op de Grote markt !!!!!!
Nee, je bent echt niet bitter... Met je complot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Fosfolipide het volgende:
LOL! Wat een mafkezen daar bij 3FM! Als ze een beetje logisch hadden nagedacht hadden ze beter voor Enschede kunnen gaan. Ik ben niet verbittert maar dat zijn gewoon de feiten
Locatietechnisch is Enschede wel beter, maar ook niet zo heel veel. Maar wel beter dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Fosfolipide het volgende:
daar maak ik me weinig zorgen over jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Feestje Feestje op de Grote markt !!!!!!
mzzL !quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben naar huis, de groeten!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen eerst even langs de GM en dan trek ik thuis zeker even een biertje open![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar maak ik me weinig zorgen over ja
Tuurlijk is dat overdreven, maar dat hoort er ook een beetje bijquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gaat dat nou niet wat ver
Of heb je echt niks te doen de rest van de dag?
Nee hoor, ik hoorde het ook pas net via de radio, en de redacteur die dat artikel heeft geschreven heeft de naam er snel in geplakt op alle plekken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef -Hans- het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/296493
Sirolf wist ervan !!
Je hebt serieus gekken die er elke dag naar toe reizen. Onder wie ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef BartSmart het volgende:
Ben bang dat de aanloop in Groningen niet heel groot zal zijn...
Dat zal wel meevallen groningen is een grote studentenstad. ik heb het gevoel dat mensen dat vergeten en mensen weten niet hoeveel mensen altijd afkomen op gewone feesten op de grote marktquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Locatietechnisch is Enschede wel beter, maar ook niet zo heel veel. Maar wel beter dus.
Mijn vrees is dat het hard tegen gaat vallen met de bezoekersaantallen. Maar aan de andere kant... misschien dat Hans er wel net zoveel te vinden is als in dit topic
Waar vandaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt serieus gekken die er elke dag naar toe reizen. Onder wie ik.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:49 schreef Fosfolipide het volgende:
Het is ook een complot, Enschede is volop in het nieuws geweest met bv Grolsch die dan een 3FM Biertje ging brouwen. Groningen deed er helemaal niets voor.
Ik hoor net dat bij de DJ's Groningen erg bekend is, oftewel geen zuivere objectieve keuze.
Volgende keer beter jullie best doen mensen van 3FM!
En zorgen voor een objectieve keuze(en dus geen SUBJECTIEVE) naar een van de steden
Ik moet nu al walgen van lelijke Fries.
damn, bijzonder goed geheim gehoudenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoorde het ook pas net via de radio, en de redacteur die dat artikel heeft geschreven heeft de naam er snel in geplakt op alle plekken.
Waren ook hier in het pand maar zeer weinig mensen die het wisten.
Dat vooralquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Wat een gedoe hier zeg, voor die paar dagen op een jaar![]()
Als jullie je nou allemaal eens zo druk zouden maken over de muziekkeuze van 3FM
Ik maak me eerder druk over SkyRadio, dat is een zender die ze per direct mogen afknippen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Wat een gedoe hier zeg, voor die paar dagen op een jaar![]()
Als jullie je nou allemaal eens zo druk zouden maken over de muziekkeuze van 3FM
Ja, da's veel leuker!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Dat is trouwens ook een goedequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Dat gebeurt toch ook al dagelijks?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Nou dat vind ik niet. Luister vaak naar skyradio in mijn auto en ook vaak als ik op de stepper ga.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak me eerder druk over SkyRadio, dat is een zender die ze per direct mogen afknippen.
Toffe stad, enzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
Net thuis! Maar het is groningen dusHebben ze nog gezegd waarom??
Hopelijk komt ze weer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Ilse in het glazenhuis
Mijn god, je hebt de loterij niet gewonnen of zo hoor Hansquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA echt te gek !!!
Thanks! jij ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef TIM-846 het volgende:
Maar Hans! GefeliciteerdDrink er vanavond maar een biertje op!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt de loterij niet gewonnen of zo hoor Hans.
Wat een drukte om niets zeg, je kan merken dat in die uithoek nooit iets gebeurd
Dit is voor Hans hetzelfde als voor ons Ajax door gaat in de Uefa Cupquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt de loterij niet gewonnen of zo hoor Hans.
Wat een drukte om niets zeg, je kan merken dat in die uithoek nooit iets gebeurd
Dan reageer ik nog niet zo hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit is voor Hans hetzelfde als voor ons Ajax door gaat in de Uefa Cup
Klopt, maar hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:57 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
RedBull en Bullit zijn in dat geval je vrienden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef Sersjee het volgende:
Feit: Groningen is tof. En nee, ik kom er niet vandaan. Het is gvd 3 uur met de trein...
Leuk feit is datquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef Sersjee het volgende:
Feit: Groningen is tof.
loLquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vijf steden streden de afgelopen twee weken om de kans het Glazen Huisquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
Net thuis! Maar het is groningen dusHebben ze nog gezegd waarom??
Zal kijken wat ik voor jullie kan doen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Hans ga jij nou uit de kleren als we 7.000 euro binnen halen met FOK! ?
Ik verwacht minimaal dat Hans ,net als Zotheid, in zijn korte broek over de grote markt gaat rennen bij -10quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Hans ga jij nou uit de kleren als we 7.000 euro binnen halen met FOK! ?
Haha, wat een verzuurd mannetje ben jij, geweldig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik hoop echt dat Groningen het vorige bedrag niet kan overtreffen.
En ik denk dat dat ook wel gaat lukken aangezien het voor de rest van nederland te ver weg is
Ja hè. Hoogstpersoonlijk proefondervindelijk bewezen.quote:
Nou nou, alsof de wereld vergaat dat het niet in jouw dorp is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
En ik denk dat dat ook wel gaat lukken aangezien het voor de rest van nederland te ver weg is
hoho niet verzuurd, het is onrechtvaardig. Dat is wat andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, wat een verzuurd mannetje ben jij, geweldig.
Stop bashing us, please!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
Ach, hij is volgens eigen zeggen tenminste niet verbitterdquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, wat een verzuurd mannetje ben jij, geweldig.
Als dat gebeurt mag je naar Groningen lopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik vind het vooral opvallend dat het SR-bier het enige geldopleverende argument is dat tijdens al die campagnes is genoemd. Verder heb ik het idee gehad dat al die campagnes meer waren bedoeld om te laten zien dat de steden leuker zijn dan andere steden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat zitten er toch een aantal zure pruimen tussen de reacties. Enschede kwam pas NA het bezoek van 3fm in het nieuws met het bier. Groningen was dik 2 maand geleden al in het nieuws met een website. stick to the facts people!
Dat zei iedereen ook over Breda.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
wow, het gaat toch om het goede doel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
He eendje dat las ik, foei!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, het gaat toch om het goede doel!
Ik ben ook niet kapot van Groningen maar ik gun het ze van harte en ik weet zeker dat het een leuk feestje wordt daar
Feesten kunnen ze daar wel. Het ligt wel echt in een uithoek van het landquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, het gaat toch om het goede doel!
Ik ben ook niet kapot van Groningen maar ik gun het ze van harte en ik weet zeker dat het een leuk feestje wordt daar
ik had het liever dichterbij gehadquote:
3 uurtjes met de trein en dan blijf je gewoon lekker bij -Hans- overnachtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef TIM-846 het volgende:
Wel een beetje ver om heen te gaan vanuit Eindhoven..
Hans als 3FM-FOK!-hotelquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3 uurtjes met de trein en dan blijf je gewoon lekker bij -Hans- overnachten
Ah. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:@michielveenstra Wanneer is Haarlem aan de beurt? Wat moet je tussen die boeren man
quote:@dviate Bij mijn weten heeft Haarlem zich niet kandidaat gesteld. Bovendien kom ik zelf uit Almelo, dus om nou de term boeren te gebruiken..
Goed ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tijdens de SR09 gaan we een FOK!-3FM-Meet houden bij -Hans-![]()
Coke wil wel helpen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Middagquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Probleem opgelostquote:
Ik zou zelfs heen en weer gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als we nou allemaal onze berichtjes hierover editten dan weet -Hans- van niets en staan we allemaal bij hem voor de deur in December, maakt het alleen maar leukerquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als we nou allemaal onze berichtjes hierover editten dan weet -Hans- van niets en staan we allemaal bij hem voor de deur in December, maakt het alleen maar leuker
Heeft geen zin hoor , SR is in Groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Laat het Nieuws nu maar even +met rust... deze boer stapt nu in de trein naar Eindhoven
Ons is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Sersjee het volgende:
Nou ik er over nadenk... Ze kunnen die SR wel bij ons doen! We hebben al een "glazen huis" staan op het plein!
[ afbeelding ]
Dealquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans als 3FM-FOK!-hotelvoor 40 euro voor SR mag je blijven slapen en maakt Hans ontbijt klaar?
yeah, i know... maar als ex-groninger ben ik wel blij dat eens niet met een westerse pet is gedacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft geen zin hoor , SR is in Groningen
Ik weet wel een goedkopere plek... Zit nog vlakbij de Grote Markt ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans als 3FM-FOK!-hotelvoor 40 euro voor SR mag je blijven slapen en maakt Hans ontbijt klaar?
Het Leger Des Heils?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet wel een goedkopere plek... Zit nog vlakbij de Grote Markt ook.
http://www.simplonjongerenhotel.nl/quote:
Ook hier zeg ik maar weer: ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef TheZapster het volgende:
Ik verwacht minimaal dat Hans ,net als Zotheid, in zijn korte broek over de grote markt gaat rennen bij -10
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
FC Groningen gaat ook meedoen met SR 2009 ! Veilingen, enzo!
Half om half.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Cee het volgende:
(zou 3fm ook rekening houden met 't feit dat al die gezellige Groningse studenten massaal kerstvakantie hebben tijdens die dagen en dus terug naar huis gaan? Of loopt de SR periode net voor het begin van de vakantie?)
Ik heb er de afgelopen week wel gesprekken over opgevangen en dat is ook heus wel meegenomen in de keus. In andere steden (zoals Enschede) heb je dat probleem volhens mij ook, dus dat maakt weinig uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Cee het volgende:
Groningen.Da's heul aan de andere kant van de wereld. Dat wordt bankzitten tijdens SR.
(zou 3fm ook rekening houden met 't feit dat al die gezellige Groningse studenten massaal kerstvakantie hebben tijdens die dagen en dus terug naar huis gaan? Of loopt de SR periode net voor het begin van de vakantie?)
Groningen loopt niet helemaal leeg hoor ik was vorig jaar toen michiel veenstra er was met de coca cola truck ook op de grote markt en het was behoorlijk druk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Cee het volgende:
Groningen.Da's heul aan de andere kant van de wereld. Dat wordt bankzitten tijdens SR.
Vanuit de omgeving Amsterdam zijn zowel Breda als Groningen uithoeken, dus mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Groningen loopt niet helemaal leeg hoor ik was vorig jaar toen michiel veenstra er was met de coca cola truck ook op de grote markt en het was behoorlijk druk.
En ik hoor en lees dat Groningen een uithoek is van nederland maar voor de groningers was Breda een uithoek.
Ik heb er zin in en ik zal dan ook een paar keer gaan kijken.
ik ga zowiezo bij de finale aanwezig zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanuit de omgeving Amsterdam zijn zowel Breda als Groningen uithoeken, dus mensen moeten niet zo zeuren.
Middagquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Probleem opgelostquote:
Dacht dat ik deze reactie al lang had gepost. Bleek ik nog niet over invoeren te hebben gedruktquote:
gaan ze heel FC Groningen veilen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Onee, Annemieke 'gewoon' via de telefoon![]()
Net een uur geleden op de GM geweest waar een groot volksfeest bezig was! Mensen die dansend op de grote markt stonden en iedereen leek wel in shock te zijn. Toen ik weer wakker werd stond alleen de limo er nog en voor de rest was alles weer rustig...
Annemieke: "we zijn altijd al dol geweest op Groningen". Verder veel initiatief vanuit Groningen en de gunstige horeca tijden. Daarnaast ook positieve geluiden vanuit het bedrijfsleven.
FC Groningen gaat ook meedoen met SR 2009 ! Veilingen, enzo!
Echt, wat een kneuzen in dit topic. Het is een actie voor het goede doel, maar zodra die domme westerlingen meer dan een uur in de auto/trein moeten zitten haken ze af.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
Lijkt mij ook een goede zaak dat FC Grunn gaat meedoenquote:
Plus het feit dat het plaatselijke gemeentebestuur te krenterig is om een evenement naar de stad te halen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Cee het volgende:
Amsterdam is evengoed kl*te, je kan niet eens fatsoenlijk naar een concert als je niet met de auto wil. Tenzij je de helft wil missen. Dus wat dat betreft zeur ik daar ook vrolijk over.
Ik ga m'n zinnen zetten op de Coca Cola karavaan in december.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, wat een kneuzen in dit topic. Het is een actie voor het goede doel, maar zodra die domme westerlingen meer dan een uur in de auto/trein moeten zitten haken ze af.
Ik denk dat de crew wel blij is, vanuit Hilversum kun je redelijk filevrij naar Groningen rijden.
En degene die begon met dat er in Rotterdam meer te doen was. Wat heb je aan een zomercarnaval zes dagen voor Kerst?
Groningen heeft Eurosonic/Noorderslag, Groningen is goed bereikbaar, en Groningen heeft Groningers.
En natuurlijk wordt dit het anthem
Dus oefenen, prutsers.![]()
Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand,
Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rustig waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, wat tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Zou je dat willen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaan ze heel FC Groningen veilen?
[..]
[..]
Echt, wat een kneuzen in dit topic. Het is een actie voor het goede doel, maar zodra die domme westerlingen meer dan een uur in de auto/trein moeten zitten haken ze af.
Ik denk dat de crew wel blij is, vanuit Hilversum kun je redelijk filevrij naar Groningen rijden.
En degene die begon met dat er in Rotterdam meer te doen was. Wat heb je aan een zomercarnaval zes dagen voor Kerst?
Groningen heeft Eurosonic/Noorderslag, Groningen is goed bereikbaar, en Groningen heeft Groningers.
Rondom ain wondre stad.
Is Stad en Ommelaand!
Is Stad en Ommelaand!
De wille, vast as stoal,
Is Stad en Ommelaand!
Hallo Veenstraquote:
[..]
Jij gaat ook zeker heen of neit dan?!quote:
Sorry, Duits was niet mijn beste vak op de Havoquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rondom ain wondre stad.
Is Stad en Ommelaand!
Is Stad en Ommelaand!
De wille, vast as stoal,
Is Stad en Ommelaand!
Zekerrrrquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij gaat ook zeker heen of neit dan?!. Morgen @ work alvast wat vrije dagen boeken voor die periode. Gaat volgens mij heel tof worden
Mischien moeten we een grote 3fm Fok topicmeet houden daar er zijn zowiezo 4 3fm fok topic mensen uit de provincie groningen en er zijn vast wel anderen die willen komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij gaat ook zeker heen of neit dan?!. Morgen @ work alvast wat vrije dagen boeken voor die periode. Gaat volgens mij heel tof worden
Marc![]()
Valt mij wat dat betreft een beetje tegen van ons linkse stadsbestuur. Maar ja, ze moeten natuurlijk overal op bezuinigen met die Noord-Zuid lijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Plus het feit dat het plaatselijke gemeentebestuur te krenterig is om een evenement naar de stad te halen.
Ha Michiel. Oefen je het Grunnings Volkslaid wel even?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef MichielV het volgende:
Hallo hallo hallo!
Da's Grunnegs, mienjong.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry, Duits was niet mijn beste vak op de Havo
je oefent een Ekstra Weekend jingle?quote:
Ik stel voor om SR10 naar Amsterdam te halen met als doel geld binnenhalen voor de N-Z lijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Valt mij wat dat betreft een beetje tegen van ons linkse stadsbestuur. Maar ja, ze moeten natuurlijk overal op bezuinigen met die Noord-Zuid lijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mischien moeten we een grote 3fm Fok topicmeet houden daar er zijn zowiezo 4 3fm fok topic mensen uit de provincie groningen en er zijn vast wel anderen die willen komen
Lijkt mij best wel een leuk ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mischien moeten we een grote 3fm Fok topicmeet houden daar er zijn zowiezo 4 3fm fok topic mensen uit de provincie groningen en er zijn vast wel anderen die willen komen
heb eens zwaar voor lul gestaan in Zuid Limburg toen iemand met zwaar Zuid Limburgs accent mij de weg vroeg. Ik antwoorde in mijn beste Duits dat ik dat niet wist omdat ik uit Amsterdam kwam, had niet door dat het geen Duits was wat er tegen mij geluld werdquote:
Denk jij nou echt dat SR een succes zou worden in Amsterdam? Ik heb daar behoorlijk mijn twijfels over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Valt mij wat dat betreft een beetje tegen van ons linkse stadsbestuur. Maar ja, ze moeten natuurlijk overal op bezuinigen met die Noord-Zuid lijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb eens zwaar voor lul gestaan in Zuid Limburg toen iemand met zwaar Zuid Limburgs accent mij de weg vroeg. Ik antwoorde in mijn beste Duits dat ik dat niet wist omdat ik uit Amsterdam kwam, had niet door dat het geen Duits was wat er tegen mij geluld werd
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat SR een succes zou worden in Amsterdam? Ik heb daar behoorlijk mijn twijfels over.
Ej ! maar jij komt toch zeker ook even langs of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Hans, gefeliciteerd met Groningen
Ik had het liever wat dichter in de buurt gehad maar goed....
Ik denk dat het al uit je zak gestolen is voordat je de brievenbus bereikt hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.
Het Skelet is dan wel de minste van je problemen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! maar jij komt toch zeker ook even langs of niet?![]()
Fijne Megahit hoor ! Ben benieuwd naar de nieuwe Megahit want dat schijnt een flinke discussie te zijn geweest tussen de jocks (o.a. Michiel en Domien)
quote:Goedemorgen, iedereen! Ik hoop iedereen een fantastische dag heeft!
Vaag.quote:vandaag zal ik mijn fiets aan Internet cafe berijden en dan zal ik sommige hard suikergoed en een nieuwe nieuwe vulling voor mijn pen kopen.
Wat kan hij goed Nederlands zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
John Mayer anderhalf uur geleden op Twitter:
[..]
[..]
Vaag.
Als ze dat doen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Zolang de nieuwe MH maar niet de re-release van Milow wordt maar ik ben er bang voor
Ik verwacht dat meer mensen het een eind zullen vindenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijken
Zolang de nieuwe MH maar niet de re-release van Milow wordt maar ik ben er bang voor
Als ze dat doen zakt 3FM onder het niveau van Saairadio.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijken
Ooooh ja, duidelijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
John Mayer anderhalf uur geleden op Twitter:
[..]
[..]
Vaag.
Saairadio vindt daar wel wat op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ze dat doen zakt 3FM onder het niveau van Saairadio.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooie foto's van o.a. Annemieke @ Grunn !
http://www.112groningen.n(...)-naar-groningen.html
En ik sluit ik mij volledig bij aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanuit de omgeving Amsterdam zijn zowel Breda als Groningen uithoeken, dus mensen moeten niet zo zeuren.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooie foto's van o.a. Annemieke @ Grunn !
http://www.112groningen.n(...)-naar-groningen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |