Plus het feit dat het plaatselijke gemeentebestuur te krenterig is om een evenement naar de stad te halen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:45 schreef Cee het volgende:
Amsterdam is evengoed kl*te, je kan niet eens fatsoenlijk naar een concert als je niet met de auto wil. Tenzij je de helft wil missen. Dus wat dat betreft zeur ik daar ook vrolijk over.
Ik ga m'n zinnen zetten op de Coca Cola karavaan in december.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, wat een kneuzen in dit topic. Het is een actie voor het goede doel, maar zodra die domme westerlingen meer dan een uur in de auto/trein moeten zitten haken ze af.
Ik denk dat de crew wel blij is, vanuit Hilversum kun je redelijk filevrij naar Groningen rijden.
En degene die begon met dat er in Rotterdam meer te doen was. Wat heb je aan een zomercarnaval zes dagen voor Kerst?
Groningen heeft Eurosonic/Noorderslag, Groningen is goed bereikbaar, en Groningen heeft Groningers.
En natuurlijk wordt dit het anthem
Dus oefenen, prutsers.![]()
Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderlaand,
Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rustig waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, wat tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Zou je dat willen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaan ze heel FC Groningen veilen?
[..]
[..]
Echt, wat een kneuzen in dit topic. Het is een actie voor het goede doel, maar zodra die domme westerlingen meer dan een uur in de auto/trein moeten zitten haken ze af.
Ik denk dat de crew wel blij is, vanuit Hilversum kun je redelijk filevrij naar Groningen rijden.
En degene die begon met dat er in Rotterdam meer te doen was. Wat heb je aan een zomercarnaval zes dagen voor Kerst?
Groningen heeft Eurosonic/Noorderslag, Groningen is goed bereikbaar, en Groningen heeft Groningers.
Rondom ain wondre stad.
Is Stad en Ommelaand!
Is Stad en Ommelaand!
De wille, vast as stoal,
Is Stad en Ommelaand!
Hallo Veenstraquote:
[..]
Jij gaat ook zeker heen of neit dan?!quote:
Sorry, Duits was niet mijn beste vak op de Havoquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rondom ain wondre stad.
Is Stad en Ommelaand!
Is Stad en Ommelaand!
De wille, vast as stoal,
Is Stad en Ommelaand!
Zekerrrrquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij gaat ook zeker heen of neit dan?!. Morgen @ work alvast wat vrije dagen boeken voor die periode. Gaat volgens mij heel tof worden
Mischien moeten we een grote 3fm Fok topicmeet houden daar er zijn zowiezo 4 3fm fok topic mensen uit de provincie groningen en er zijn vast wel anderen die willen komenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij gaat ook zeker heen of neit dan?!. Morgen @ work alvast wat vrije dagen boeken voor die periode. Gaat volgens mij heel tof worden
Marc![]()
Valt mij wat dat betreft een beetje tegen van ons linkse stadsbestuur. Maar ja, ze moeten natuurlijk overal op bezuinigen met die Noord-Zuid lijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Plus het feit dat het plaatselijke gemeentebestuur te krenterig is om een evenement naar de stad te halen.
Ha Michiel. Oefen je het Grunnings Volkslaid wel even?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef MichielV het volgende:
Hallo hallo hallo!
Da's Grunnegs, mienjong.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sorry, Duits was niet mijn beste vak op de Havo
je oefent een Ekstra Weekend jingle?quote:
Ik stel voor om SR10 naar Amsterdam te halen met als doel geld binnenhalen voor de N-Z lijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Valt mij wat dat betreft een beetje tegen van ons linkse stadsbestuur. Maar ja, ze moeten natuurlijk overal op bezuinigen met die Noord-Zuid lijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mischien moeten we een grote 3fm Fok topicmeet houden daar er zijn zowiezo 4 3fm fok topic mensen uit de provincie groningen en er zijn vast wel anderen die willen komen
Lijkt mij best wel een leuk ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mischien moeten we een grote 3fm Fok topicmeet houden daar er zijn zowiezo 4 3fm fok topic mensen uit de provincie groningen en er zijn vast wel anderen die willen komen
heb eens zwaar voor lul gestaan in Zuid Limburg toen iemand met zwaar Zuid Limburgs accent mij de weg vroeg. Ik antwoorde in mijn beste Duits dat ik dat niet wist omdat ik uit Amsterdam kwam, had niet door dat het geen Duits was wat er tegen mij geluld werdquote:
Denk jij nou echt dat SR een succes zou worden in Amsterdam? Ik heb daar behoorlijk mijn twijfels over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Valt mij wat dat betreft een beetje tegen van ons linkse stadsbestuur. Maar ja, ze moeten natuurlijk overal op bezuinigen met die Noord-Zuid lijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb eens zwaar voor lul gestaan in Zuid Limburg toen iemand met zwaar Zuid Limburgs accent mij de weg vroeg. Ik antwoorde in mijn beste Duits dat ik dat niet wist omdat ik uit Amsterdam kwam, had niet door dat het geen Duits was wat er tegen mij geluld werd
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat SR een succes zou worden in Amsterdam? Ik heb daar behoorlijk mijn twijfels over.
Ej ! maar jij komt toch zeker ook even langs of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Hans, gefeliciteerd met Groningen
Ik had het liever wat dichter in de buurt gehad maar goed....
Ik denk dat het al uit je zak gestolen is voordat je de brievenbus bereikt hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.
Het Skelet is dan wel de minste van je problemen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! maar jij komt toch zeker ook even langs of niet?![]()
Fijne Megahit hoor ! Ben benieuwd naar de nieuwe Megahit want dat schijnt een flinke discussie te zijn geweest tussen de jocks (o.a. Michiel en Domien)
quote:Goedemorgen, iedereen! Ik hoop iedereen een fantastische dag heeft!
Vaag.quote:vandaag zal ik mijn fiets aan Internet cafe berijden en dan zal ik sommige hard suikergoed en een nieuwe nieuwe vulling voor mijn pen kopen.
Wat kan hij goed Nederlands zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
John Mayer anderhalf uur geleden op Twitter:
[..]
[..]
Vaag.
Als ze dat doen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Zolang de nieuwe MH maar niet de re-release van Milow wordt maar ik ben er bang voor
Ik verwacht dat meer mensen het een eind zullen vindenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijken
Zolang de nieuwe MH maar niet de re-release van Milow wordt maar ik ben er bang voor
Als ze dat doen zakt 3FM onder het niveau van Saairadio.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijken
Ooooh ja, duidelijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
John Mayer anderhalf uur geleden op Twitter:
[..]
[..]
Vaag.
Saairadio vindt daar wel wat op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ze dat doen zakt 3FM onder het niveau van Saairadio.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooie foto's van o.a. Annemieke @ Grunn !
http://www.112groningen.n(...)-naar-groningen.html
En ik sluit ik mij volledig bij aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanuit de omgeving Amsterdam zijn zowel Breda als Groningen uithoeken, dus mensen moeten niet zo zeuren.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooie foto's van o.a. Annemieke @ Grunn !
http://www.112groningen.n(...)-naar-groningen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |