Hans als 3FM-FOK!-hotelquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3 uurtjes met de trein en dan blijf je gewoon lekker bij -Hans- overnachten
Ah. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:@michielveenstra Wanneer is Haarlem aan de beurt? Wat moet je tussen die boeren man
quote:@dviate Bij mijn weten heeft Haarlem zich niet kandidaat gesteld. Bovendien kom ik zelf uit Almelo, dus om nou de term boeren te gebruiken..
Goed ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tijdens de SR09 gaan we een FOK!-3FM-Meet houden bij -Hans-![]()
Coke wil wel helpen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Middagquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Probleem opgelostquote:
Ik zou zelfs heen en weer gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als we nou allemaal onze berichtjes hierover editten dan weet -Hans- van niets en staan we allemaal bij hem voor de deur in December, maakt het alleen maar leukerquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als we nou allemaal onze berichtjes hierover editten dan weet -Hans- van niets en staan we allemaal bij hem voor de deur in December, maakt het alleen maar leuker
Heeft geen zin hoor , SR is in Groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Laat het Nieuws nu maar even +met rust... deze boer stapt nu in de trein naar Eindhoven
Ons is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Sersjee het volgende:
Nou ik er over nadenk... Ze kunnen die SR wel bij ons doen! We hebben al een "glazen huis" staan op het plein!
[ afbeelding ]
Dealquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans als 3FM-FOK!-hotelvoor 40 euro voor SR mag je blijven slapen en maakt Hans ontbijt klaar?
yeah, i know... maar als ex-groninger ben ik wel blij dat eens niet met een westerse pet is gedacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft geen zin hoor , SR is in Groningen
Ik weet wel een goedkopere plek... Zit nog vlakbij de Grote Markt ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans als 3FM-FOK!-hotelvoor 40 euro voor SR mag je blijven slapen en maakt Hans ontbijt klaar?
Het Leger Des Heils?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet wel een goedkopere plek... Zit nog vlakbij de Grote Markt ook.
http://www.simplonjongerenhotel.nl/quote:
Ook hier zeg ik maar weer: ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef TheZapster het volgende:
Ik verwacht minimaal dat Hans ,net als Zotheid, in zijn korte broek over de grote markt gaat rennen bij -10
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
FC Groningen gaat ook meedoen met SR 2009 ! Veilingen, enzo!
Half om half.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Cee het volgende:
(zou 3fm ook rekening houden met 't feit dat al die gezellige Groningse studenten massaal kerstvakantie hebben tijdens die dagen en dus terug naar huis gaan? Of loopt de SR periode net voor het begin van de vakantie?)
Ik heb er de afgelopen week wel gesprekken over opgevangen en dat is ook heus wel meegenomen in de keus. In andere steden (zoals Enschede) heb je dat probleem volhens mij ook, dus dat maakt weinig uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Cee het volgende:
Groningen.Da's heul aan de andere kant van de wereld. Dat wordt bankzitten tijdens SR.
(zou 3fm ook rekening houden met 't feit dat al die gezellige Groningse studenten massaal kerstvakantie hebben tijdens die dagen en dus terug naar huis gaan? Of loopt de SR periode net voor het begin van de vakantie?)
Groningen loopt niet helemaal leeg hoor ik was vorig jaar toen michiel veenstra er was met de coca cola truck ook op de grote markt en het was behoorlijk druk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Cee het volgende:
Groningen.Da's heul aan de andere kant van de wereld. Dat wordt bankzitten tijdens SR.
Vanuit de omgeving Amsterdam zijn zowel Breda als Groningen uithoeken, dus mensen moeten niet zo zeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Groningen loopt niet helemaal leeg hoor ik was vorig jaar toen michiel veenstra er was met de coca cola truck ook op de grote markt en het was behoorlijk druk.
En ik hoor en lees dat Groningen een uithoek is van nederland maar voor de groningers was Breda een uithoek.
Ik heb er zin in en ik zal dan ook een paar keer gaan kijken.
ik ga zowiezo bij de finale aanwezig zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanuit de omgeving Amsterdam zijn zowel Breda als Groningen uithoeken, dus mensen moeten niet zo zeuren.
Middagquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Probleem opgelostquote:
Dacht dat ik deze reactie al lang had gepost. Bleek ik nog niet over invoeren te hebben gedruktquote:
gaan ze heel FC Groningen veilen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Onee, Annemieke 'gewoon' via de telefoon![]()
Net een uur geleden op de GM geweest waar een groot volksfeest bezig was! Mensen die dansend op de grote markt stonden en iedereen leek wel in shock te zijn. Toen ik weer wakker werd stond alleen de limo er nog en voor de rest was alles weer rustig...
Annemieke: "we zijn altijd al dol geweest op Groningen". Verder veel initiatief vanuit Groningen en de gunstige horeca tijden. Daarnaast ook positieve geluiden vanuit het bedrijfsleven.
FC Groningen gaat ook meedoen met SR 2009 ! Veilingen, enzo!
Echt, wat een kneuzen in dit topic. Het is een actie voor het goede doel, maar zodra die domme westerlingen meer dan een uur in de auto/trein moeten zitten haken ze af.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik hoop echt dat Groningen het vorige bedrag niet kan overtreffen.
En ik denk dat dat ook wel gaat lukken aangezien het voor de rest van nederland te ver weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |