Hans als 3FM-FOK!-hotelquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3 uurtjes met de trein en dan blijf je gewoon lekker bij -Hans- overnachten
Ah. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:@michielveenstra Wanneer is Haarlem aan de beurt? Wat moet je tussen die boeren man
quote:@dviate Bij mijn weten heeft Haarlem zich niet kandidaat gesteld. Bovendien kom ik zelf uit Almelo, dus om nou de term boeren te gebruiken..
Goed ideequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tijdens de SR09 gaan we een FOK!-3FM-Meet houden bij -Hans-![]()
Coke wil wel helpen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Middagquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Pff! Groningen!
Da's is wel heul ver weg
Middag trouwens
Probleem opgelostquote:
Ik zou zelfs heen en weer gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als we nou allemaal onze berichtjes hierover editten dan weet -Hans- van niets en staan we allemaal bij hem voor de deur in December, maakt het alleen maar leukerquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als we nou allemaal onze berichtjes hierover editten dan weet -Hans- van niets en staan we allemaal bij hem voor de deur in December, maakt het alleen maar leuker
Heeft geen zin hoor , SR is in Groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Laat het Nieuws nu maar even +met rust... deze boer stapt nu in de trein naar Eindhoven
Ons is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Sersjee het volgende:
Nou ik er over nadenk... Ze kunnen die SR wel bij ons doen! We hebben al een "glazen huis" staan op het plein!
[ afbeelding ]
Dealquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans als 3FM-FOK!-hotelvoor 40 euro voor SR mag je blijven slapen en maakt Hans ontbijt klaar?
yeah, i know... maar als ex-groninger ben ik wel blij dat eens niet met een westerse pet is gedacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft geen zin hoor , SR is in Groningen
Ik weet wel een goedkopere plek... Zit nog vlakbij de Grote Markt ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans als 3FM-FOK!-hotelvoor 40 euro voor SR mag je blijven slapen en maakt Hans ontbijt klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |