quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb eens zwaar voor lul gestaan in Zuid Limburg toen iemand met zwaar Zuid Limburgs accent mij de weg vroeg. Ik antwoorde in mijn beste Duits dat ik dat niet wist omdat ik uit Amsterdam kwam, had niet door dat het geen Duits was wat er tegen mij geluld werd
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat SR een succes zou worden in Amsterdam? Ik heb daar behoorlijk mijn twijfels over.
Ej ! maar jij komt toch zeker ook even langs of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Hans, gefeliciteerd met Groningen
Ik had het liever wat dichter in de buurt gehad maar goed....
Ik denk dat het al uit je zak gestolen is voordat je de brievenbus bereikt hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.
Het Skelet is dan wel de minste van je problemen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar wordt het geld juist uit de brievenbus gejat ipv er in gestopt.
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! maar jij komt toch zeker ook even langs of niet?![]()
Fijne Megahit hoor ! Ben benieuwd naar de nieuwe Megahit want dat schijnt een flinke discussie te zijn geweest tussen de jocks (o.a. Michiel en Domien)
quote:Goedemorgen, iedereen! Ik hoop iedereen een fantastische dag heeft!
Vaag.quote:vandaag zal ik mijn fiets aan Internet cafe berijden en dan zal ik sommige hard suikergoed en een nieuwe nieuwe vulling voor mijn pen kopen.
Wat kan hij goed Nederlands zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
John Mayer anderhalf uur geleden op Twitter:
[..]
[..]
Vaag.
Als ze dat doen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Zolang de nieuwe MH maar niet de re-release van Milow wordt maar ik ben er bang voor
Ik verwacht dat meer mensen het een eind zullen vindenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijken
Zolang de nieuwe MH maar niet de re-release van Milow wordt maar ik ben er bang voor
Als ze dat doen zakt 3FM onder het niveau van Saairadio.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Groningen is wel een takke-eind maar ik zal eens kijken
Ooooh ja, duidelijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
John Mayer anderhalf uur geleden op Twitter:
[..]
[..]
Vaag.
Saairadio vindt daar wel wat op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ze dat doen zakt 3FM onder het niveau van Saairadio.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooie foto's van o.a. Annemieke @ Grunn !
http://www.112groningen.n(...)-naar-groningen.html
En ik sluit ik mij volledig bij aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vanuit de omgeving Amsterdam zijn zowel Breda als Groningen uithoeken, dus mensen moeten niet zo zeuren.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooie foto's van o.a. Annemieke @ Grunn !
http://www.112groningen.n(...)-naar-groningen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |