Hoe danquote:Op maandag 23 maart 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Dat kón ook makkelijker schat.
Maar nu is 'ie toch bijna vol..
Ik heb geen slotjesquote:
Hoi -SG-quote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef -SG- het volgende:
Ik ben nieuw. Ik zal me even voorstellen.
Ik ben -SG-.
Hoi.
Hoi -SG-quote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef -SG- het volgende:
Ik ben -SG-.
Hoi.
Hoi -SG-,quote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef -SG- het volgende:
Ik ben -SG-.
Hoi.
Hoi ik ben ook nieuwquote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef -SG- het volgende:
Ik ben -SG-.
Hoi.
Oh god jongens, ze weet het nog nietquote:Op maandag 23 maart 2009 21:50 schreef Ladidadida het volgende:
Het lijkt hier wel een AA-bijeenkomst
"Ik ben SG"
HOI SG!
Het sneeuwt als een malle, al de hele dag. De straten werden net begaanbaarder, nu ligt er weer bijna vijf centimeterquote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Koekz het volgende:
Wisten jullie al dat het rotweer is op het moment?
Ik wilde je ff vragen waar de fuck je dan wel woont, maar dat wist ik al lang natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Het sneeuwt als een malle, al de hele dag. De straten werden net begaanbaarder, nu ligt er weer bijna vijf centimeter
Dan vraag ik hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik wilde je ff vragen waar de fuck je dan wel woont, maar dat wist ik al lang natuurlijk
Tss, of je verdiept je ff in je medespelers en checkt hun foboquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:05 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dan vraag ik het
Waar de fuck woon jij dan wel Susi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Tss, of je verdiept je ff in je medespelers en checkt hun foboDoe ik natuurlijk alleen tijdens het spel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dacht ik ook. Maar er ligt al sneeuw sinds december en het is toch wel mooi geweest zoquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Maar er ligt al sneeuw sinds december en het is toch wel mooi geweest zo![]()
Sneeuw is alleen leuk als je niet 8 kilometer van het centrum af woont
of als je boven aan de piste woontquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Maar er ligt al sneeuw sinds december en het is toch wel mooi geweest zo![]()
Sneeuw is alleen leuk als je niet 8 kilometer van het centrum af woont
its a good day to diequote:
yes it isquote:
óf als je boven aan de piste woontquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of als je boven aan de piste woont
Hoerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:27 schreef Susi het volgende:
[..]
óf als je boven aan de piste woont
[ afbeelding ]
![]()
Die mag mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef CaLeX het volgende:
Susi, ik hou van je, zullen we trouwen en ik bij jou komen wonen?
en IDZ ik dacht dat wij samen waren, of heb je jezelf spion voorspelt?
ik denk dat je daar een goed punt hebt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krioro
4. Lynda
5. Dracu
6. tripack
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
14. WurM
15. CLX
16. BarraCupraCuda
17. -SG-
Zo, ik heb even de personen die ik bij voorbaat al verdenk van mafia-zijn bold gemaakt.![]()
Eens kijken hoe helderziend ik ben.
ik zit er wel over te denkenquote:
hihi ja dat snap ik jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:36 schreef Ladidadida het volgende:
Dracu! Meedoen!![]()
Je gaat het pas echt snappen als je het een keer doet
Maakt niet uit, vindt de mafia leukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja dat snap ik ja
ik kan gewoon echt niet beloven op tijd te posten enzo
en ik ben zooooo slecht in hints ha ha
tjaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vindt de mafia leuk.
Je hoeft ook niet per sé op bepaalde tijden te postenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja dat snap ik ja
ah dat scheelt weerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per sé op bepaalde tijden te posten
Alleen als je een speciale rol hebt, moet je ergens tussen 19:00 en 22:00 PM-en. Maar in overleg kan dat ook best eerder/laterquote:
of gewoon doen en en de pm zeggen dat je niet op een andere tijd kanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alleen als je een speciale rol hebt, moet je ergens tussen 19:00 en 22:00 PM-en. Maar in overleg kan dat ook best eerder/later
Toch wel hequote:
ik ben helemaal geen maffiaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krioro
4. Lynda
5. Dracu
6. tripack
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
14. WurM
15. CLX
16. BarraCupraCuda
17. -SG-
Zo, ik heb even de personen die ik bij voorbaat al verdenk van mafia-zijn bold gemaakt.![]()
Eens kijken hoe helderziend ik ben.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
scheeld dat vandaag er niemand dood gaat
Yippiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Doet pijn aan m'n ogen, Trevland..
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:57 schreef draculettetje het volgende:
oke ik ga het wel een ronde mee proberen!
hihiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja dat snap ik ja
Deed je al.. anders deed ik ook niet meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:57 schreef draculettetje het volgende:
oke ik ga het wel een ronde mee proberen!
Nou, denk ook eens aan mij! Zonder jou doe ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Deed je al.. anders deed ik ook niet mee
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, denk ook eens aan mij! Zonder jou doe ik niet
ah vandaar dat ik al ergens in een lijstje stondquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Deed je al.. anders deed ik ook niet mee
ow hellup ik heb nu echt ja gezegd ha haquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:47 schreef Ladidadida het volgende:
Welkom dracu!Vanavond krijgen jullie je rollen jongens
Jaja, pas maar op!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow hellup ik heb nu echt ja gezegd ha ha
Er is geen weg meer terug *insert evil laugh*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow hellup ik heb nu echt ja gezegd ha ha
Evil Laughquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Er is geen weg meer terug *insert evil laugh*
WC-rol?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mn rol
Jij hebt een drol.quote:
En wat houdt die rol dan precies in?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef Koekz het volgende:
[..]
Maak hem gewoon Drol!das dan een nieuwe rol!
Om de lynch kan je iemand besmeurenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat houdt die rol dan precies in?
Haha is goed hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Ladidadida het volgende:
Ieh bah
We nemen het mee in de vergadering, goed?
Die vergadering is zeker in jouw bed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Ladidadida het volgende:
Ieh bah
We nemen het mee in de vergadering, goed?
quote:
Nee, in de mijne. Ik vind 'm minder. Sorry Koekz.quote:
Vanavond. Geen idee wanneer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:07 schreef Trevland het volgende:
Wanneer komen de rollen?
Oh, jij hebt 'm dus wel alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Oh, jij hebt je rol nog niet, dus je bent geen maffia.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef ajf het volgende:
Maar voor Ladi's mooie bruine ogen heb ik een zwak, dus wie weet
Volgens mij praten ze poepquote:
Zij poepquote:
Poep in je zij!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
geen id maar jij bent nu echt bezig met al mij spel fouten te corriceren(waar ik mij toch niet aan stoor)quote:
Niet origineel genoegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef WurM het volgende:
Ik maakte een heel leuk woord grapje en weer niemand die het ziet
Ik ben echt te intelligent voor deze wereld
ik zag het wel maar ik denk laat ik deze open deur maar eens niet intrappenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef WurM het volgende:
Maar een open deur kan je ook niet intrappenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zag het wel maar ik denk laat ik deze open deur maar eens niet intrappen
Nee hoor, of in iedergeval, niet specifiek die van jouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen id maar jij bent nu echt bezig met al mij spel fouten te corriceren(waar ik mij toch niet aan stoor)
Sommige mensen wel, SG, sommige mensen welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar een open deur kan je ook niet intrappen![]()
!
ten eerste WTF is interpunctie en ik als ik spel fouten bewust maak dan zie je het wel want dan zijn er meerdere woorden duidelijk foutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, of in iedergeval, niet specifiek die van jou.
Die 4 taalfouten (interpunctie niet meegerekend) maakte je bewust, of wil je dat ik die ook corrigeer?
.
spreekwoordelijk gezegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar een open deur kan je ook niet intrappen![]()
!
Trevland zegt het, niet ajfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die ajf heeft me toch vreemde een vreemde fetisj dan...
Laat mij er lekker buitenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die ajf heeft me toch vreemde een vreemde fetisj dan...
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef WurM het volgende:
Interpunctie is het gebruik van leestekensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
ten eerste WTF is interpunctie en ik als ik spel fouten bewust maak dan zie je het wel want dan zijn er meerdere woorden duidelijk fout
je vergeet er nog 2 ;:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Interpunctie is het gebruik van leestekens.
Hier heb je er een aantal, kun je weer even vooruit:
..........,,,,,,,,,,,,,,,?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))))))))))((((((((((--------
.
Begin maar eerst met die ik je gaf, anders wordt het misschien teveel van 't goedequote:
Ja, stop er eens mee. Trevland is lief!quote:
wees maar blij dat ik dit typ en niet met de hand schrijf want dan heb je iemand nodig wie een mix tussen het spijkerschrift en hiëroglyfen kan ontcijferenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin maar eerst met die ik je gaf, anders wordt het misschien teveel van 't goede.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, stop er eens mee. Trevland is lief!
Zo klopt het helemaal niet, want hij was wel leuk en 'woordgrapje' hoort één woord te zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo klopt het
hij was niet zo grappig
Dat laatste is jouw schuldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Zo klopt het helemaal niet, want hij was wel leuk en 'woordgrapje' hoort één woord te zijn
2 uur 59 minquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef Ladidadida het volgende:
Rollen komen vanavond. De avond duurt nog ff.
was die voor mij?quote:
Doe 's rustig.quote:
Ja zonder dat je een rol hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Trevland het volgende:
Zullen we alvast gaan beginnen met de BM verkiezingen?
We zijn druk aan het overleg over eventuele andere leuke rollen. Doe nou eens rustig man! Mènquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Trevland het volgende:
Zullen we alvast gaan beginnen met de BM verkiezingen?
Die doet niet eens meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
waarom niet isdatzo is al lang begonnen met het verdenken van maffia
Wat boeit het. De kleuterklas begint morgen om half 9 weerquote:
dan lig ik nog in bed denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat boeit het. De kleuterklas begint morgen om half 9 weer
Je snapt mijn sarcasme nietquote:
slaat je cpu nu vast?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Of snap ik jóuw sacrasme nu niet.. hmm... ik zie hier een infinity loop.
zou je denken hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij snapt hij die heel prima, alleen snap jij zijn sarcasme niet....
Isdatzo moet je met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
waarom niet isdatzo is al lang begonnen met het verdenken van maffia
en ik maar denken dat ik de flauwe persoon benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Isdatzo moet je met een korrel zout nemen.
Tot morgen dan maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Ladidadida het volgende:
Goed, jullie rollen staan klaar om verstuurd te worden.
Als jullie nou eens lief en snel dit topic volspammen/zorgen dat er een slotje op komt, dan kunnen we weer fris en fruitig opnieuw beginnen met een up to date OP!
Als je het over de duivel hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, je hoeft echt niet voor elke scheet een nieuw topic hoor
help dan ff meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:44 schreef Ladidadida het volgende:
Pagina's volspammenEr waren dagen dat ik niets anders deed!
Ja ik moet toch rollen PM-enquote:
dat je er nog geen scriptje voor hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja ik moet toch rollen PM-enWeet je hoeveel werk dat is
Iedereen moet een andere PM hebben hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat je er nog geen scriptje voor hebt
dan moet je zorgen dat je het scriptje makkelijk kan aanpassenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen moet een andere PM hebben hè
Zo handig ben ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat je het scriptje makkelijk kan aanpassen
mijn kind toch, vanwaar die rebelse houding die gij daar aanneemt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, je hoeft echt niet voor elke scheet een nieuw topic hoor
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn kind toch, vanwaar die rebelse houding die gij daar aanneemt.
heb u naasten lief, en gij zal uiteindelijk hier de vruchten van plukken
ik ben je zoon niet en sins wanneer ben jij een geestelijk leider?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat doe ik in het volgende topic mijn zoon
nee alleen verveeldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:14 schreef Ladidadida het volgende:
Trevland wat ben jij rebels vanavond.
ik ondervind dat er enige diepe frustraties in uw persoon bevinden, wellicht is de tijd gekomen om uwe zich in hem te verdiepen;quote:
Ga iets nuttigs doen, verveliaquote:
Dat is heel nuttigquote:
Weltrustenquote:
doe mij maar zwart en sterkquote:
Zie ik eruit als jouw koffiedame?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
doe mij maar zwart en sterk
net als mijn mannen
slecht shirt... straks heb je er ineens 2!quote:
Misschien hoopt hij dat hij afgeeft, dan lijkt het nog watquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
slecht shirt... straks heb je er ineens 2!
Ik, omdat ik het beste voor heb met het dorp.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge!
wie willen er burgermeester worden en waarom?
Ja klopt, maar ik was gewoon wakkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Isdatzo het volgende:![]()
.
.
![]()
.
.
![]()
Dan helemáál.
En wat doe je dan zo vroeg wakker.. 9.45Dat gaat gewoon te ver..
Ladi zeker weer he?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik, omdat ik het beste voor heb met het dorp.
Zegt er één wat hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het beste ? je weet zeker dat je ons niet dood wil hebben?
quote:
Nee die heb ik lekker laten slapenquote:
Wat houdt die rol precies inquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik ben zeker alweer verdacht
en jij bent een varken!
zodra ik me aanmeld ben ik al verdachtquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat houdt die rol precies in
En je was al verdacht Barra Het MAFFIA-spel, deel 94! New beginnings! :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
''Oh dat is een goede opmerking zeg!''quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik ben zeker alweer verdacht
en jij bent een varken!
Volgens mij ben ik het alternatiefst van ons 3 hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Clesar03 het volgende:
## vote Trevland
Trevland (2) Ez, Clesar03
WurM (1) BCC
Koekz (1) Susi
Omdat ik hem op dit moment het beste alternatief van de drie vind
Nee, leg jij het effe uit aan Barra?quote:
doet dat varken niet eens meer mee?quote:
Wat versta je onder alternatief?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het alternatiefst van ons 3 hoor
Dat hij helemaal zijn eigen ding doet (samen met ALLE andere altosquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef Koekz het volgende:
[..]
Wat versta je onder alternatief?
Dat je geen mooiboy/guido bent of dat je echt tegendraads bent van de maatschappij?
Ik heb een Pimp-aboquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
Wurm!!!![]()
Spelbreker. Snel, edit je post nu 't nog kan!
Ajf, doe ook eens lief!
Mooiboy ben ik sowieso niet. Ik ben wel knap en lekker enzo hoor, maar ik houd meer van de wat wijdere kleding. Niet van die strakke shirtjes enzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef Koekz het volgende:
[..]
Wat versta je onder alternatief?
Dat je geen mooiboy/guido bent of dat je echt tegendraads bent van de maatschappij?
Je bent dus gewoon een afgekapte nep metalhead?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb een Pimp-aboIk kan mijn bericht nog 10 dagen lang editten
[..]
Mooiboy ben ik sowieso niet. Ik ben wel knap en lekker enzo hoor, maar ik houd meer van de wat wijdere kleding. Niet van die strakke shirtjes enzoTegendraads ben ik soms
Yep. Zelfs posers vinden mij een wannabequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef Koekz het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een afgekapte nep metalhead?(no offense
)
Jij weet niet eens wat een poser isquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep. Zelfs posers vinden mij een wannabe
Dan is het wel heeeeeeeeel erg!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep. Zelfs posers vinden mij een wannabe
Ik heb mezelf jarenlang voorgehouden dat ik een poser was, dus ik weet echt wel wat een poser is hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een poser is
Ik heb 'm al gequotequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
Wurm!!!![]()
Spelbreker. Snel, edit je post nu 't nog kan!
Ajf, doe ook eens lief!
Vertel, wat is een poser..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb mezelf jarenlang voorgehouden dat ik een poser was, dus ik weet echt wel wat een poser is hoor
je gaat naar de wc?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef Koekz het volgende:
* Koekz is even een goeie daad verrichten.
Tot straks als ik BM ben
Als je het zo graag wil weten gebruik je google maarquote:
kijk eens op de klokquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:20 schreef Ladidadida het volgende:
Goedemorgen schobbejakken!
Ja ik weet het, ik schaam me diep, ik ben net pas wakkerquote:
ik ben jaloers, heb alweer een tentamen achter de rugquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik schaam me diep, ik ben net pas wakker
Ging het goed?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
ik ben jaloers, heb alweer een tentamen achter de rug
Achja zo dagje vrij komt soms wel goed uit(heerlijk ik hoef dan nu niet te leren)quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ging het goed?
Ik mag morgen weer dus dit uitslaapfeest was niet helemaal de bedoeling.. Had al uren kunnen/moeten leren
heb hem in ieder geval gehaald denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ging het goed?
Ik mag morgen weer dus dit uitslaapfeest was niet helemaal de bedoeling.. Had al uren kunnen/moeten leren
Ja dat is waar, vrij is goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja zo dagje vrij komt soms wel goed uit(heerlijk ik hoef dan nu niet te leren)
Haha, nou laten we duimen dat we 't allebei gehaald hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
heb hem in ieder geval gehaald denk ik.
heb ik me toch niet voor niks de hele dag in mijn kamer opgesloten gisteren
ik mag vrijdag nog een keer, en dan heb ik het weer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |