Oh, jij hebt 'm dus wel alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Oh, jij hebt je rol nog niet, dus je bent geen maffia.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef ajf het volgende:
Maar voor Ladi's mooie bruine ogen heb ik een zwak, dus wie weet
Volgens mij praten ze poepquote:
Zij poepquote:
Poep in je zij!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
geen id maar jij bent nu echt bezig met al mij spel fouten te corriceren(waar ik mij toch niet aan stoor)quote:
Niet origineel genoegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef WurM het volgende:
Ik maakte een heel leuk woord grapje en weer niemand die het ziet
Ik ben echt te intelligent voor deze wereld
ik zag het wel maar ik denk laat ik deze open deur maar eens niet intrappenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef WurM het volgende:
Maar een open deur kan je ook niet intrappenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zag het wel maar ik denk laat ik deze open deur maar eens niet intrappen
Nee hoor, of in iedergeval, niet specifiek die van jouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen id maar jij bent nu echt bezig met al mij spel fouten te corriceren(waar ik mij toch niet aan stoor)
Sommige mensen wel, SG, sommige mensen welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar een open deur kan je ook niet intrappen![]()
!
ten eerste WTF is interpunctie en ik als ik spel fouten bewust maak dan zie je het wel want dan zijn er meerdere woorden duidelijk foutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, of in iedergeval, niet specifiek die van jou.
Die 4 taalfouten (interpunctie niet meegerekend) maakte je bewust, of wil je dat ik die ook corrigeer?
.
spreekwoordelijk gezegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar een open deur kan je ook niet intrappen![]()
!
Trevland zegt het, niet ajfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die ajf heeft me toch vreemde een vreemde fetisj dan...
Laat mij er lekker buitenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die ajf heeft me toch vreemde een vreemde fetisj dan...
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef WurM het volgende:
Interpunctie is het gebruik van leestekensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
ten eerste WTF is interpunctie en ik als ik spel fouten bewust maak dan zie je het wel want dan zijn er meerdere woorden duidelijk fout
je vergeet er nog 2 ;:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Interpunctie is het gebruik van leestekens.
Hier heb je er een aantal, kun je weer even vooruit:
..........,,,,,,,,,,,,,,,?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))))))))))((((((((((--------
.
Begin maar eerst met die ik je gaf, anders wordt het misschien teveel van 't goedequote:
Ja, stop er eens mee. Trevland is lief!quote:
wees maar blij dat ik dit typ en niet met de hand schrijf want dan heb je iemand nodig wie een mix tussen het spijkerschrift en hiëroglyfen kan ontcijferenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin maar eerst met die ik je gaf, anders wordt het misschien teveel van 't goede.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, stop er eens mee. Trevland is lief!
Zo klopt het helemaal niet, want hij was wel leuk en 'woordgrapje' hoort één woord te zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo klopt het
hij was niet zo grappig
Dat laatste is jouw schuldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Zo klopt het helemaal niet, want hij was wel leuk en 'woordgrapje' hoort één woord te zijn
2 uur 59 minquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef Ladidadida het volgende:
Rollen komen vanavond. De avond duurt nog ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |