Nee hoor, of in iedergeval, niet specifiek die van jouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen id maar jij bent nu echt bezig met al mij spel fouten te corriceren(waar ik mij toch niet aan stoor)
Sommige mensen wel, SG, sommige mensen welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar een open deur kan je ook niet intrappen![]()
!
ten eerste WTF is interpunctie en ik als ik spel fouten bewust maak dan zie je het wel want dan zijn er meerdere woorden duidelijk foutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, of in iedergeval, niet specifiek die van jou.
Die 4 taalfouten (interpunctie niet meegerekend) maakte je bewust, of wil je dat ik die ook corrigeer?
.
spreekwoordelijk gezegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar een open deur kan je ook niet intrappen![]()
!
Trevland zegt het, niet ajfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die ajf heeft me toch vreemde een vreemde fetisj dan...
Laat mij er lekker buitenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die ajf heeft me toch vreemde een vreemde fetisj dan...
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef WurM het volgende:
Ik maakte een heel leuk woord grapje en weer niemand die het ziet
Ik ben echt te intelligent voor deze wereld
Interpunctie is het gebruik van leestekensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
ten eerste WTF is interpunctie en ik als ik spel fouten bewust maak dan zie je het wel want dan zijn er meerdere woorden duidelijk fout
je vergeet er nog 2 ;:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Interpunctie is het gebruik van leestekens.
Hier heb je er een aantal, kun je weer even vooruit:
..........,,,,,,,,,,,,,,,?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))))))))))((((((((((--------
.
Begin maar eerst met die ik je gaf, anders wordt het misschien teveel van 't goedequote:
Ja, stop er eens mee. Trevland is lief!quote:
wees maar blij dat ik dit typ en niet met de hand schrijf want dan heb je iemand nodig wie een mix tussen het spijkerschrift en hiëroglyfen kan ontcijferenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin maar eerst met die ik je gaf, anders wordt het misschien teveel van 't goede.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, stop er eens mee. Trevland is lief!
Zo klopt het helemaal niet, want hij was wel leuk en 'woordgrapje' hoort één woord te zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo klopt het
hij was niet zo grappig
Dat laatste is jouw schuldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Zo klopt het helemaal niet, want hij was wel leuk en 'woordgrapje' hoort één woord te zijn
2 uur 59 minquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef Ladidadida het volgende:
Rollen komen vanavond. De avond duurt nog ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |