was die voor mij?quote:
Doe 's rustig.quote:
Ja zonder dat je een rol hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Trevland het volgende:
Zullen we alvast gaan beginnen met de BM verkiezingen?
We zijn druk aan het overleg over eventuele andere leuke rollen. Doe nou eens rustig man! Mènquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Trevland het volgende:
Zullen we alvast gaan beginnen met de BM verkiezingen?
Die doet niet eens meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
waarom niet isdatzo is al lang begonnen met het verdenken van maffia
Wat boeit het. De kleuterklas begint morgen om half 9 weerquote:
dan lig ik nog in bed denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat boeit het. De kleuterklas begint morgen om half 9 weer
Je snapt mijn sarcasme nietquote:
slaat je cpu nu vast?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Of snap ik jóuw sacrasme nu niet.. hmm... ik zie hier een infinity loop.
zou je denken hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij snapt hij die heel prima, alleen snap jij zijn sarcasme niet....
Isdatzo moet je met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
waarom niet isdatzo is al lang begonnen met het verdenken van maffia
en ik maar denken dat ik de flauwe persoon benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Isdatzo moet je met een korrel zout nemen.
Tot morgen dan maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Ladidadida het volgende:
Goed, jullie rollen staan klaar om verstuurd te worden.
Als jullie nou eens lief en snel dit topic volspammen/zorgen dat er een slotje op komt, dan kunnen we weer fris en fruitig opnieuw beginnen met een up to date OP!
Als je het over de duivel hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, je hoeft echt niet voor elke scheet een nieuw topic hoor
help dan ff meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:44 schreef Ladidadida het volgende:
Pagina's volspammenEr waren dagen dat ik niets anders deed!
Ja ik moet toch rollen PM-enquote:
dat je er nog geen scriptje voor hebtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja ik moet toch rollen PM-enWeet je hoeveel werk dat is
Iedereen moet een andere PM hebben hèquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat je er nog geen scriptje voor hebt
dan moet je zorgen dat je het scriptje makkelijk kan aanpassenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen moet een andere PM hebben hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |