SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
''Oh dat is een goede opmerking zeg!''quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik ben zeker alweer verdacht
en jij bent een varken!
Volgens mij ben ik het alternatiefst van ons 3 hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Clesar03 het volgende:
## vote Trevland
Trevland (2) Ez, Clesar03
WurM (1) BCC
Koekz (1) Susi
Omdat ik hem op dit moment het beste alternatief van de drie vind
Nee, leg jij het effe uit aan Barra?quote:
doet dat varken niet eens meer mee?quote:
Wat versta je onder alternatief?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het alternatiefst van ons 3 hoor
Dat hij helemaal zijn eigen ding doet (samen met ALLE andere altosquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef Koekz het volgende:
[..]
Wat versta je onder alternatief?
Dat je geen mooiboy/guido bent of dat je echt tegendraads bent van de maatschappij?
Ik heb een Pimp-aboquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
Wurm!!!![]()
Spelbreker. Snel, edit je post nu 't nog kan!
Ajf, doe ook eens lief!
Mooiboy ben ik sowieso niet. Ik ben wel knap en lekker enzo hoor, maar ik houd meer van de wat wijdere kleding. Niet van die strakke shirtjes enzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef Koekz het volgende:
[..]
Wat versta je onder alternatief?
Dat je geen mooiboy/guido bent of dat je echt tegendraads bent van de maatschappij?
Je bent dus gewoon een afgekapte nep metalhead?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb een Pimp-aboIk kan mijn bericht nog 10 dagen lang editten
[..]
Mooiboy ben ik sowieso niet. Ik ben wel knap en lekker enzo hoor, maar ik houd meer van de wat wijdere kleding. Niet van die strakke shirtjes enzoTegendraads ben ik soms
Yep. Zelfs posers vinden mij een wannabequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef Koekz het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een afgekapte nep metalhead?(no offense
)
Jij weet niet eens wat een poser isquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep. Zelfs posers vinden mij een wannabe
Dan is het wel heeeeeeeeel erg!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep. Zelfs posers vinden mij een wannabe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |