Ik wilde je ff vragen waar de fuck je dan wel woont, maar dat wist ik al lang natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Het sneeuwt als een malle, al de hele dag. De straten werden net begaanbaarder, nu ligt er weer bijna vijf centimeter
Dan vraag ik hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik wilde je ff vragen waar de fuck je dan wel woont, maar dat wist ik al lang natuurlijk
Tss, of je verdiept je ff in je medespelers en checkt hun foboquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:05 schreef Koekz het volgende:
[..]
Dan vraag ik het
Waar de fuck woon jij dan wel Susi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Tss, of je verdiept je ff in je medespelers en checkt hun foboDoe ik natuurlijk alleen tijdens het spel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dacht ik ook. Maar er ligt al sneeuw sinds december en het is toch wel mooi geweest zoquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Maar er ligt al sneeuw sinds december en het is toch wel mooi geweest zo![]()
Sneeuw is alleen leuk als je niet 8 kilometer van het centrum af woont
of als je boven aan de piste woontquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook. Maar er ligt al sneeuw sinds december en het is toch wel mooi geweest zo![]()
Sneeuw is alleen leuk als je niet 8 kilometer van het centrum af woont
its a good day to diequote:
yes it isquote:
óf als je boven aan de piste woontquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of als je boven aan de piste woont
Hoerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:27 schreef Susi het volgende:
[..]
óf als je boven aan de piste woont
[ afbeelding ]
![]()
Die mag mee hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef CaLeX het volgende:
Susi, ik hou van je, zullen we trouwen en ik bij jou komen wonen?
en IDZ ik dacht dat wij samen waren, of heb je jezelf spion voorspelt?
ik denk dat je daar een goed punt hebt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:37 schreef Isdatzo het volgende:
1. Syb-rund.
2. Hara
3. krioro
4. Lynda
5. Dracu
6. tripack
7. Koekz
8. Ez
9. Clesar03
10. FastFox91
11. Trevland
12. Susi
13. Silver_Shark
14. WurM
15. CLX
16. BarraCupraCuda
17. -SG-
Zo, ik heb even de personen die ik bij voorbaat al verdenk van mafia-zijn bold gemaakt.![]()
Eens kijken hoe helderziend ik ben.
ik zit er wel over te denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |