DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Gaap.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Eindelijk lijkt het te gaan lopen! Nu nog een goede spits en we worden weer kampioen!!!!!
Spits hebben we al, hij moet alleen wel spelen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Eindelijk lijkt het te gaan lopen! Nu nog een goede spits en we worden weer kampioen!!!!!
Ik had het over een goede spitsquote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef Trystar het volgende:
[..]
Spits hebben we al, hij moet alleen wel spelen.
Arnautovicquote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch kan Ajax beter voor Arnoutovic gaan. Ik vind Elia helemaal niet zo´n geniale voetballer. Arnoutovic is zo heerlijk arrogant en flegmatiek aan de bal, tevens is hij geniaal en vind ik hem qua mimiek, motoriek en kunde een betere voetballer dan die négert.²
Ik heb het aangepast.quote:
Ik denk dat Arnautovic en Elia allebei niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch kan Ajax beter voor Arnautovic gaan. Ik vind Elia helemaal niet zo'n geniale voetballer. Arnautovic is zo heerlijk arrogant en flegmatiek aan de bal, tevens is hij geniaal en vind ik hem qua mimiek, motoriek en kunde een betere voetballer dan die négert.²
Arnautovic is beter dan Kennedy, beter dan Leonardo, beter dan Svitanich, hij heeft een typische Amsterdamse bluf en geurige mond. Nemen die hap!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Arnautovic en Elia allebei niet goed genoeg zijn.
quote:
Maar je noemt nu allemaal spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax. Als Ajax spelers koopt moeten het échte versterkingen zijn vind ik. Anders kun je net zo goed jeugdspelers naar de selectie halen. Want Elia en Arnautovic zijn allebei erg duur.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Arnautovic is beter dan Kennedy, beter dan Leonardo, beter dan Svitanich, hij heeft een typische Amsterdamse bluf en geurige mond. Nemen die hap!²
Svitanichquote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Arnautovic is beter dan Kennedy, beter dan Leonardo, beter dan Svitanich, hij heeft een typische Amsterdamse bluf en geurige mond. Nemen die hap!²
Jij hebt Cvitanich alweer afgeschreven..?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar je noemt nu allemaal spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax. Als Ajax spelers koopt moeten het échte versterkingen zijn vind ik. Anders kun je net zo goed jeugdspelers naar de selectie halen. Want Elia en Arnautovic zijn allebei erg duur.
Precies. en past goed bij de andere voorhoede spelers.. lekker beweeglijk enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef TheClown1 het volgende:
de naam van de goede man is Cvitanich en is een goede spits, indien hij speelt.
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg om spits van Ajax te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt Cvitanich alweer afgeschreven..?
Dat zegt nog niets, ook Zlatan werd in het begin verguisd omdat hij zo weinig scoorde.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg om spits van Ajax te zijn.
Dat is nou net het probleem. Een grote, balvaste spits zou beter zijn in dit elftal. Dat zou de voorhoede veel gevarieerder maken.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:13 schreef Silaz het volgende:
[..]
Precies. en past goed bij de andere voorhoede spelers.. lekker beweeglijk enzo
quote:Eén maand geleden liet Elia nog optekenen dat hij achteraf blij is dat zijn overgang naar de Amsterdam ArenA in januari niet was doorgegaan. "Zeker als het zo stroef draait en de sfeer niet goed is. Ik ben blij dat ik niet ben gegaan. Er zit heel veel druk op dit seizoen bij Ajax. Veel mensen hebben me daarvoor gewaarschuwd. Bij Ajax moet je elke wedstrijd weer iets heel bijzonders laten zien. Als je met 1-0 wint is het nog niet goed daar. Ze eisen dat het team net zo goed is als in 1995."
Ja. Bijna iedereen wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:23 schreef tha_dark het volgende:
Met Cvita komt het echt wel goed.
En ik had trouwens Steek laten staan dit seizoen en dan pas daarna kijken wie er 1e keeper zou worden. Is iedereen alweer vergeten hoe goed Maarten keepte aan het eind van vorig seizoen en aan het begin van dit seizoen?
Toch jammer om te zien hoe snel de mening van de meeste hier kan omslaan..quote:
Mss op zijn verleden bij Banfield. Daar deed hij het geloof ik wel aardig goedquote:
Ik heb hem bij Banfield zien spelen en zo heb ik hem nog niet gezien bij Ajax.quote:
Wat lul je nou. Vagner Love is kleiner dan Cvitanich en wel mooi de topscorer van de UEFA-cup, dus daar gaat je 'te klein' verhaaltje. Kun je onderbouwen waarom de topscorer van de Argentijnse competitie niet goed genoeg voor Ajax zou zijn? En wat betreft zijn blessuregevoeligheid:quote:Op maandag 23 maart 2009 15:13 schreef Rots het volgende:
Cvitanich is niet goed genoeg voor Ajax, te klein en te blessuregevoelig. Snap nog steeds niet dat MvB geen nieuwe spits heeft aangetrokken in de winterstop, dan hadden jullie nog kans gehad op het kampioenschap.
quote:Mijn eigen analyse is dat ik hier in het begin enorm heb moeten wennen aan de speelstijl. Daar heb ik ook lichamelijk last van gehad. Ik heb bij Ajax nog nooit een langere reeks van wedstrijden kunnen spelen."
Ik blijf het ook zonde vinden. We hebben 4 jaar lang Stekelenburg opgeleid tot het niveau waar hij nu op zit. Vorig seizoen was heel goed en dit seizoen hebben we weinig aan hem gehad. Als hij dus in de zomer weggaat hebben we welgeteld 1 seizoen plezier gehad van een hele goede keeper. Daarnaast had Vermeer zelf ook nog aangegeven geen probleem te hebben met nog een half jaar op de bank te zitten. In mijn ogen een verkeerde keuze van Van Basten dus al kan ik het wel begrijpen want Vermeer deed het uitstekend natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Toch jammer om te zien hoe snel de mening van de meeste hier kan omslaan..![]()
Nu is het bijna zeker dat Maarten na dit seizoen vertrekt, en dat terwijl Vermeer nog alles behalve dan een zekere keeper is. Dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf maar echt betrouwbaar oogt hij nog niet...
En verder hoeven er nog geen directe versterkingen gehaald te worden op misschien een centrumspits na.
En dat baseer jij op die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg om spits van Ajax te zijn.
In dit Ajax, met Suarez, Sulejmani, Urby en Aissati moet in mijn ogen een grote spits staan. Type Koevermans. Daarbij vind ik dat Cvitanich tot nu toe te veel kansen mist en hij heeft geen individuele actie in huis. Dit is in een notendop een uitleg waarom ik vind dat Ajax een nieuwe spits moet kopen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Vagner Love is kleiner dan Cvitanich en wel mooi de topscorer van de UEFA-cup, dus daar gaat je 'te klein' verhaaltje. Kun je onderbouwen waarom de topscorer van de Argentijnse competitie niet goed genoeg voor Ajax zou zijn? En wat betreft zijn blessuregevoeligheid:
[..]
Hij heeft tot nu toe te weinig potentie laten zien.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat baseer jij op die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld?
Of heb je hem vaker zien spelen?
Zlatan ook in zijn eerste seizoen..quote:Op maandag 23 maart 2009 15:58 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe te weinig potentie laten zien.
Zlatan liet in zijn eerste seizoen regelmatig zien dat het een hele goede speler kon worden. Was gemiddeld genomen nog niet goed, maar had wel briljante momenten.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zlatan ook in zijn eerste seizoen..
Klopt, je kon bij hem aan heel veel dingen zien dat hij een klasse spits was/zou worden. Maar laten we niet vergeten dat o.a. van Basten veel kritiek op hem had.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zlatan liet in zijn eerste seizoen regelmatig zien dat het een hele goede speler kon worden. Was gemiddeld genomen nog niet goed, maar had wel briljante momenten.
lezenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, je kon bij hem aan heel veel dingen zien dat hij een klasse spits was.²
Ik weet niet wat je probleem is, maar mag ik het niet met je eens zijn?quote:
Teveel kansen?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
In dit Ajax, met Suarez, Sulejmani, Urby en Aissati moet in mijn ogen een grote spits staan. Type Koevermans. Daarbij vind ik dat Cvitanich tot nu toe te veel kansen mist en hij heeft geen individuele actie in huis. Dit is in een notendop een uitleg waarom ik vind dat Ajax een nieuwe spits moet kopen.
edit: Als Vagner Love topscorer kan worden in de UEFA Cup betekent dat niet dat Cvitanich dat ook kan, allen omdat hij een paar centimeter groter is...
quote:Ajax hofleverancier onder 18
maandag 23 maart, door micky, Amsterdam, 16:13u, AD
ZEIST - KNVB-coach Kees Zwamborn heeft de selectie van het Nederlands elftal voor spelers onder 18 jaar, dat op woensdag 1 april in eigen land Turkije ontmoet, bekendgemaakt. Ajax is met vier afgevaardigden hofleverancier, AZ en Feyenoord leveren elk drie spelers.
De aftrap van het oefenduel op Sportpark Ervenbos in Emmeloord, de accommodatie van Flevo Boys, is om 18.00 uur.
Tegen Turkije hoopt de ploeg de eerste winst te pakken in het huidige seizoen. Eerder verloor het team van Zwamborn van België (0-3) en Luxemburg (2-1).
De selectie: Lorenzo Burnet, Lorenzo Ebicilio, Florian Jozefzoon en Ricardo van Rhijn (allen Ajax), Ali Messaoud, Erik Schouten en Mitchell te Vrede (allen AZ), Rick ten Voorde (Emmen), Jordy Clasie, Tim Eekman en Ricky van Haaren (allen Feyenoord), Ties Evers (De Graafschap), Quenten Martinus en Jurjan Wouda (beiden sc Heerenveen), Younes Mokthar en Ymad Najah (beiden PSV), Marten de Roon (Sparta Rotterdam) en Fons Mulder (FC Utrecht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
OMG, die gast ja. Wat is dat verschrikkelijk zeg.quote:
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE HAZESquote:
quote:Een beetje jammer
Om beurten verdedigen Feyenoorder Jurryt van de Vooren en Ajacied Menno Pot de eer van hun club in de columntwist ‘De Klassieker’. Jurryt is de enige Nederlander die ooit afstudeerde op Feyenoord. Menno schreef de eerste Nederlandse roman (Vak 127) met fanatieke Ajax-supporters in de hoofdrol.
Beste Jurryt,
Wat krijgen we nou? Onze cluppies beginnen warempel aardig te voetballen, de laatste weken! Jullie pakten, als ik het goed heb, elf punten uit de laatste vijf wedstrijden en hielden zelfs AZ van scoren af in Alkmaar. Het linkerrijtje is nog niet uit zicht en wie weet struikelen jullie nog via de play-offs Europa in. Je weet nooit hoe een koe haas vangt.
Ajax, ondertussen, begint bij vlagen goed voetbal (!) te spelen. En dan heb ik het dus daadwerkelijk over goed voetbal! Met een idee erachter: balletje laag houden, positiespel, slimme passjes, beweging. We waren bij Ajax al bijna vergeten hoe het eruit zag. Tegen Olympique Marseille was het behoorlijk goed en tegen NAC Breda eigenlijk opnieuw. Of dat nou allemaal door Aissati kwam, weet ik ook niet.
Prettig
Wel weet ik dat het een beetje jammer is dat deze opleving plaatsvindt nu het seizoen al lang en breed naar de kloten is (anders dan Marco van Basten weiger ik de tweede plaats als een ‘prijs’ te beschouwen), maar prettig is het niettemin.
En toch: hoe jammer het ook is, je moet altijd rekening houden met het somberste scenario, zéker als je Feyenoorder bent. Daarom: wat gaan jullie doen als jullie geen proflicientie krijgen? Ik las dat ‘ie voor het komende seizoen nog niet helemaal in de pocket is, hè? Schuld van 21 miljoen euro, aan de bedelstaf geraakt, de begroting voor het lopende seizoen naar beneden moeten bijstellen en dan nog zes miljoen moeten bezuinigen op de kosten… Ga er maar aan staan.
Ouwehoeren
En die kapitaalkrachtige geldschieters, waar ze in het Maasgebouw al lichtjaren over ouwehoeren? Die willen wel betalen, als de poet maar niet gebruikt wordt om oude, bodemloze putten mee te dempen. Lijkt me een soort patstelling, een knoop die misschien wel helemaal niet te ontwarren valt. Ook dat is een beetje jammer. Voor jullie dan.
Dat wordt weer (hoe zeggen jullie dat ook weer?) ’scherp aan de wind varen, qua liquiditeiten’. Trouwens: als we jullie algemeen dikkedeur Eric Gudde mogen geloven, is de acute financiële nood te wijten aan de economische crisis en het sportief matige seizoen. Huh? Ik dacht dat het allemaal aan het op de pof levende Santander lag…? Dat stond nota bene op jullie officiële clubsite!
Faaienort
Als ik jullie was, beste Feyenoord-supporters, zou ik het bestuur toch eens vragen om het allemaal even exact voor te rekenen, voordat ik mijn met noeste havenarbeid verdiende centjes ging overmaken naar dat gironummer van ‘Help Faaienort de zomer door’, of hoe die inzamelingsactie ook heet.
Niet dat het bij Ajax allemaal lekker gaat, financieel gezien. Over de eerste helft van het huidige seizoen maakte Ajax een nettowinst van 5,5 miljoen euri bekend. Dat ziet er aardig uit, maar het bestuur moest er eerlijk bij zeggen dat er aan het eind van het seizoen een rood cijfertje onder de streep zal staan, ondanks de verkoop van Klaas-Jan Huntelaar.
Doodsteek
Als we blijven volharden in de huidige koers (nooit iets winnen, nooit aan de Champions League meedoen) dan kan het ook bij ons binnenkort niet meer uit, operationeel gezien. Tenzij we elk seizoen onze beste speler verpatsen, en dat zou niet alleen een beetje jammer zijn, maar ook best wel een soort van doodsteek voor onze ambities om weer een topclub te worden.
Maar goed: Ajax heeft wel wat meer ‘vet op de botten’ dan Feyenoord, zoals dat heet, en dat geldt met name voor Miralem Sulejmani. Hij verpersoonlijkt eigenlijk een beetje de staat waarin Ajax de voorbije jaren verkeerd heeft: aardig wat vet op de botten, maar voetballen ho maar. Da’s dan wel weer een beetje jammer, voor een voetballer van ruim zestien miljoen euro. En het zou pas écht jammer zijn als AZ in de ArenA landskampioen wordt… We stevenen daar op dit moment op af.
Zo zie je maar weer: qua voetbal begint het bij vlagen ergens op te lijken bij die clubs van ons, maar onze supportersleventjes gaan nog altijd niet over rozen, Jurryt. En dat ik dat na al die opbouw- en overgangsjaren best een beetje jammer vind, spreekt voor zich.
Mazzel!
Menno
Ik zie dat je inmiddels je post hebt ge-edit. Maar je suggereerde dat ik zei dat Zlatan in zijn eerste seizoen vaak liet zien dat het op dat moment een klasse spits was. Maar ik zei dat hij regelmatig liet zien dat hij potentie had.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is, maar mag ik het niet met je eens zijn?²
Ik vind het best een leuk melodietjequote:Op maandag 23 maart 2009 16:15 schreef Breach het volgende:
[..]
OMG, die gast ja. Wat is dat verschrikkelijk zeg.
Dat wil toch niet zeggen dat hij in andere wedstrijden geen kansen mist? Ik kan me in ieder geval tegen NEC herinneren dat hij al twee keer had moeten scoren toen het nog 0-0 stond. En verder ook in andere wedstrijden is het me opgevallen maar die heb ik nu niet paraat.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Teveel kansen?
Hij kreeg tegen Graafschap 1 kans en die maakte hij perfect af hoor.
Verder vind ik juist dat hij veel kansen er wel inschiet maargoed.
Ik zie dat je type, vet hebt gemaakt, maar dan nog: Koevermans heeft er in 23 wedstrijden maar 6 ingelegd, Dario heeft uit 13 wedstrijden 7 doelpunten gemaakt. Cvitanich komt uit een hele andere competitie en voor hem is alles nieuw, Koevermans speelt hier al jaren. Ik zie dus niet in waarom dat type speler beter zou zijn. Al was Klaas-Jan bewijze van spreken 1,50m geweest, met zijn scorend vermogen heb ik hem veel liever dan een lange Koevermans die niet veel scoort.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
In dit Ajax, met Suarez, Sulejmani, Urby en Aissati moet in mijn ogen een grote spits staan. Type Koevermans.
Geen individuele acties? Kijk jij nog maar eens naar zijn doelpunten, o.a. tegen NAC. Daarnaast hoeft hij geen individuele actie te hebben, daar zorgen Suarez en Sulejmani wel voor. Een kopsterke spits is wat wij nodig hebben en laat hem dat nou juist zijn.quote:Daarbij vind ik dat Cvitanich tot nu toe te veel kansen mist en hij heeft geen individuele actie in huis. Dit is in een notendop een uitleg waarom ik vind dat Ajax een nieuwe spits moet kopen.
Nee, maar het betekent wel dat het argument dat hij te klein zou zijn pure BS is.quote:edit: Als Vagner Love topscorer kan worden in de UEFA Cup betekent dat niet dat Cvitanich dat ook kan, allen omdat hij een paar centimeter groter is...
Das dus kutquote:Op maandag 23 maart 2009 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
Verplicht omwisselen voor Roda dus ergens 30 kilometer verderop.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3397
Het lijkt mij een zeer uitstekend moment om jou een weekje bij de harde kern van Ajax dit soort uitspraken te laten doen, om de sfeer even te proeven zeg maar.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Gezien de opwaartse lijn die Ajax momenteel toont lijkt het me een zeer uitstekend moment om de harde kern van Ajax eens een week te stallen bij het legioen, om de sfeer te proeven zeg maar. Het is nl. toch nog steeds erg surrogaat hoe zij achter hun team staan.²
Thats great, we hebben al wat geboekt voor zaterdagavond gatverdamme zegquote:Op maandag 23 maart 2009 16:29 schreef kevin6188 het volgende:
Verplicht omwisselen voor Roda dus ergens 30 kilometer verderop.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3397
Denk je? Ik denk niet dat ze me dit in dank zullen afnemen, ofschoon ik het uiteraard goed bedoel. Maar supporter gepeupel is vaak moeilijk met argumenten te overtuigen, die doen dat soort dingen meer op (oer)gevoel. Zou jij het anders willen doorgeven? Alvast bedankt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Het lijkt mij een zeer uitstekend moment om jou een weekje bij de harde kern van Ajax dit soort uitspraken te laten doen, om de sfeer even te proeven zeg maar.
Que?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny Blind wil toch met Suarez gaan praten over contractverlenging.
Punt 1: je zegt het zelf al. Ik bedoel niet dat ze Koevermans (hadden) moeten kopen, maar een type zoals hij.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:24 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zie dat je type, vet hebt gemaakt, maar dan nog: Koevermans heeft er in 23 wedstrijden maar 6 ingelegd, Dario heeft uit 13 wedstrijden 7 doelpunten gemaakt. Cvitanich komt uit een hele andere competitie en voor hem is alles nieuw, Koevermans speelt hier al jaren. Ik zie dus niet in waarom dat type speler beter zou zijn. Al was Klaas-Jan bewijze van spreken 1,50m geweest, met zijn scorend vermogen heb ik hem veel liever dan een lange Koevermans die niet veel scoort.
[..]
Geen individuele acties? Kijk jij nog maar eens naar zijn doelpunten, o.a. tegen NAC. Daarnaast hoeft hij geen individuele actie te hebben, daar zorgen Suarez en Sulejmani wel voor. Een kopsterke spits is wat wij nodig hebben en laat hem dat nou juist zijn.
[..]
Nee, maar het betekent wel dat het argument dat hij te klein zou zijn pure BS is.
Sowieso heb ik zoiets van waar gaat dit over... hij is het leeuwendeel van het seizoen geblesseerd geweest, hoe kun je die man dan nu al afschrijven of bekritiseren.
Sportweek:quote:
quote:Daniel Fonseca was afgelopen week in de Arena. De zaakwaarnemer van Luis Suarez (foto) maakte kennis met algemeen directeur Rik van den Boog. “Dat was alles,” verzekert manager technische zaken Danny Blind. Toch lijkt het erop dat er wat beweging komt rond de aanvaller.
Geruchten over interesse van topclubs nemen toe. “Je hoort genoeg,” zegt Blind. “Logisch dat Luis voor veel clubs een interessante speler is. Maar officieel heeft zich nog niet één club gemeld. We zitten daar ook niet op te wachten. Luis heeft nog een driejarig contract, we hopen dat hij nog één à twee jaar bij ons speelt. Ik heb het idee dat Luis het naar zijn zin heeft. Hij ontwikkelt zich prima, al beseft hij ook dat hij nog dingen moet bijleren. Bij Ajax kan dat perfect. Natuurlijk wil Ajax niets liever dan Suarez’ contract openbreken. Daar zullen we best een keer een poging toe wagen. Maar we weten ook dat Luis een jongen is met gezonde ambitie, die niet vijf, zes jaar bij ons zal blijven.”
Dat je in een Argentijnse competitie met clubs als Boca en River topscorer wordt zegt ook niet zoveel toch..?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:39 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Punt 4: Hij heeft in 13 wedstrijden niet genoeg laten zien naar mijn mening. Tuurlijk scoort hij aardig wat goals, maar tegen matige tegenstanders - en met teamgenoten als Suarez e.a. - hoef je geen uitzonderlijke speler te zijn om goals te maken.
Hij heeft daar in 92 wedstrijden 37 goals gemaakt. Zeker niet onaardig maar ook niet uitzonderlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat je in een Argentijnse competitie met clubs als Boca en River topscorer wordt zegt ook niet zoveel toch..?
Wij waren er ook al voor aan het kijken ja. Lekker kut dusquote:Op maandag 23 maart 2009 16:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Thats great, we hebben al wat geboekt voor zaterdagavond gatverdamme zeg
Lekker zondagochtend ff terugrijden richting Amsterdam en dan bij het omwisselpunt weer omkeren richting Kerkradequote:Op maandag 23 maart 2009 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij waren er ook al voor aan het kijken ja. Lekker kut dus
Maar eens kijken hoe we het nu weer gaan aanpakken.
Die pannenkoek Cavalier1, hij begrijpt blijkbaar niet dat Dario sowieso aan 4-3-3 moet wennen... ook heeft hij "nogal" veel pech gehad met blessures.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe komt men er ineens bij dat Dario niet goed genoeg is? Wordt steeds gekker
Hugo bossjesquote:Op maandag 23 maart 2009 17:00 schreef Jasza het volgende:
Gister had Dario trouwens wel erg foute kicksen aan
Cvitanich vergelijken met Vagner Love bij CSKA.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Vagner Love is kleiner dan Cvitanich en wel mooi de topscorer van de UEFA-cup, dus daar gaat je 'te klein' verhaaltje. Kun je onderbouwen waarom de topscorer van de Argentijnse competitie niet goed genoeg voor Ajax zou zijn? En wat betreft zijn blessuregevoeligheid:
[..]
quote:En hij zich al moet aanpassen aan de Eredivisie stelt die Argentijnse competitie dus blijkbaar weinig voor.
Hij geeft zelf aan dat hij er lichamelijk moeite mee heeft. En om nou te zeggen dat een 4-3-3 in vergelijking met 4-4-2 veel verschil maakt fysiek gezien is bullshit. En tuurlijk heb ik hem zien spelen, ik zeg ook helemaal niet dat hij een slechte speler is, integendeel verwacht dat hij wel veel kan brengen als hij fit is. Maar ik blijf erbij dat jullie in de winterstop een balvaste, sterke spits moesten aantrekken. Dit zal denk ik alsnog in de zomer gaan gebeuren.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef _Mike_ het volgende:
Rots, heb jij Dario wel eens zien spelen? En dan geen samenvattig
[..]Ze zijn daar gewoon geen 4-3-3 gewend pannekoek
quote:Mijn eigen analyse is dat ik hier in het begin enorm heb moeten wennen aan de speelstijl. Daar heb ik ook lichamelijk last van gehad. Ik heb bij Ajax nog nooit een langere reeks van wedstrijden kunnen spelen."
Wanneer was hij wel goed genoeg dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe komt men er ineens bij dat Dario niet goed genoeg is? Wordt steeds gekker
Gelimiteerd tot 25 miljoen of zo en dan vanaf 2010 pas ingaand.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ah, had ik nog niet gezien.
Contract verlengen met een gelimiteerde transfersom die ingaat per 1 juli 2010 met daar tegenover de garantie dat hij van de zomer blijf, prima.![]()
En dan nog legt hij ze erinquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Geef die gast de tijd man! Speelt voor het 1e jaar in een vreemde competitie, vreemd land met andere gewoontes en een totaal andere omgeving! Die gozer moet wennen aan alles....
Na volgend jaar mag je kritiek op hem hebben mocht hij niet goed spelen c.q. niet scoren!
quote:Terugkeer Van der Heijden uitgesteld
maandag 23 maart, door sv, Amsterdam, 10:11u, highlow.nl
In tegenstelling tot eerdere berichten is de terugkeer van Jan Arie van der Heijden op het voetbalveld wederom uitgesteld. Oorspronkelijk zou de middenvelder vanavond met Jong Ajax meedoen tegen Jong RKC Waalwijk, meldde de speler aan highlow.nl.
Hij zou eigenlijk al drie weken geleden zijn opwachting hebben gemaakt bij de ploeg van Adrie Koster, maar een griepje gooide toen roet in het eten. Zijn return is echter met twee weken uitgesteld tot 6 april.
Van der Heijden heeft niet te maken met een terugslag in zijn knie, wordt gemeld, maar hij gaat eerst een weekje trainen met het tweede om wellicht vanaf volgende week aan te sluiten bij het eerste. Op maandagavond 6 april zal de middenvelder dan zijn eerste wedstrijdminuten van het seizoen maken in de thuiswedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Sparta.
De wedstrijd tussen koploper Jong Ajax en het inmiddels gedegradeerde Jong RKC Waalwijk begint vanavond om 18.30 en is live te volgen via highlow.nl.
Je snapt er helemaal niks van. Lees mijn posts nog een keer goed. Je zit er compleet naast namelijk. De essentie is dat ik vind dat Ajax een ander type nodig heeft en dat Cvitanich geen potentieel heeft laten zien. Hij hoeft van mij echt niet meteen de pannen van het dak te spelen, maar wel wat meer laten zien dan nu.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die pannenkoek Cavalier1, hij begrijpt blijkbaar niet dat Dario sowieso aan 4-3-3 moet wennen... ook heeft hij "nogal" veel pech gehad met blessures.
Hij heeft pas 9x gespeeld en daarin 6 doelpunten gemaakt, geef hem ff de tijd wil je![]()
Zou ik daar een eventuele optie op kunnen nemenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef Silenus het volgende:
Het gaat er dus alleen om dat je een parkeerkaart daar ophaalt?Ik ga dat weekend naar mn ouders in limburg en kan de auto meekrijgen, hoewel mn maat niet kan. Kan dus 4 man ergens oppikken zodat je bij het bezoekersvak kan komen.
Eventueel back-up voor de rechtsback? Als silva dus daadwerkelijk vertrekt.. en heb Ollie er liever niet staan.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou als Ajax zijnde helemaal niemand kopen mits de selectie zo blijft, alleen Slijngaard terug halen voor achter Vermaelen. Geen idee op wat voor andere positie we zwak zitten met spelers.
Omdat de strijd gewonnen wordt op het middenveld. Sneijder, Van der Vaart en Afellay zijn inderdaad ook geen grote jongens. En dat is dan ook de reden waarom oranje niet in staat is om te heersen op het middenveld.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een creatieve middenvelder met een body á la Koef..? Sneijder, VDV, Afellay zijn ook niet bepaald grote jongens...
Tuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Zou ik daar een eventuele optie op kunnen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |