DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Gaap.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Eindelijk lijkt het te gaan lopen! Nu nog een goede spits en we worden weer kampioen!!!!!
Spits hebben we al, hij moet alleen wel spelen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Eindelijk lijkt het te gaan lopen! Nu nog een goede spits en we worden weer kampioen!!!!!
Ik had het over een goede spitsquote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef Trystar het volgende:
[..]
Spits hebben we al, hij moet alleen wel spelen.
Arnautovicquote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch kan Ajax beter voor Arnoutovic gaan. Ik vind Elia helemaal niet zo´n geniale voetballer. Arnoutovic is zo heerlijk arrogant en flegmatiek aan de bal, tevens is hij geniaal en vind ik hem qua mimiek, motoriek en kunde een betere voetballer dan die négert.²
Ik heb het aangepast.quote:
Ik denk dat Arnautovic en Elia allebei niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch kan Ajax beter voor Arnautovic gaan. Ik vind Elia helemaal niet zo'n geniale voetballer. Arnautovic is zo heerlijk arrogant en flegmatiek aan de bal, tevens is hij geniaal en vind ik hem qua mimiek, motoriek en kunde een betere voetballer dan die négert.²
Arnautovic is beter dan Kennedy, beter dan Leonardo, beter dan Svitanich, hij heeft een typische Amsterdamse bluf en geurige mond. Nemen die hap!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Arnautovic en Elia allebei niet goed genoeg zijn.
quote:
Maar je noemt nu allemaal spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax. Als Ajax spelers koopt moeten het échte versterkingen zijn vind ik. Anders kun je net zo goed jeugdspelers naar de selectie halen. Want Elia en Arnautovic zijn allebei erg duur.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Arnautovic is beter dan Kennedy, beter dan Leonardo, beter dan Svitanich, hij heeft een typische Amsterdamse bluf en geurige mond. Nemen die hap!²
Svitanichquote:Op maandag 23 maart 2009 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Arnautovic is beter dan Kennedy, beter dan Leonardo, beter dan Svitanich, hij heeft een typische Amsterdamse bluf en geurige mond. Nemen die hap!²
Jij hebt Cvitanich alweer afgeschreven..?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar je noemt nu allemaal spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax. Als Ajax spelers koopt moeten het échte versterkingen zijn vind ik. Anders kun je net zo goed jeugdspelers naar de selectie halen. Want Elia en Arnautovic zijn allebei erg duur.
Precies. en past goed bij de andere voorhoede spelers.. lekker beweeglijk enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef TheClown1 het volgende:
de naam van de goede man is Cvitanich en is een goede spits, indien hij speelt.
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg om spits van Ajax te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt Cvitanich alweer afgeschreven..?
Dat zegt nog niets, ook Zlatan werd in het begin verguisd omdat hij zo weinig scoorde.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon niet goed genoeg om spits van Ajax te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |