Lekker zondagochtend ff terugrijden richting Amsterdam en dan bij het omwisselpunt weer omkeren richting Kerkradequote:Op maandag 23 maart 2009 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij waren er ook al voor aan het kijken ja. Lekker kut dus
Maar eens kijken hoe we het nu weer gaan aanpakken.
Die pannenkoek Cavalier1, hij begrijpt blijkbaar niet dat Dario sowieso aan 4-3-3 moet wennen... ook heeft hij "nogal" veel pech gehad met blessures.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe komt men er ineens bij dat Dario niet goed genoeg is? Wordt steeds gekker
Hugo bossjesquote:Op maandag 23 maart 2009 17:00 schreef Jasza het volgende:
Gister had Dario trouwens wel erg foute kicksen aan
Cvitanich vergelijken met Vagner Love bij CSKA.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Vagner Love is kleiner dan Cvitanich en wel mooi de topscorer van de UEFA-cup, dus daar gaat je 'te klein' verhaaltje. Kun je onderbouwen waarom de topscorer van de Argentijnse competitie niet goed genoeg voor Ajax zou zijn? En wat betreft zijn blessuregevoeligheid:
[..]
quote:En hij zich al moet aanpassen aan de Eredivisie stelt die Argentijnse competitie dus blijkbaar weinig voor.
Hij geeft zelf aan dat hij er lichamelijk moeite mee heeft. En om nou te zeggen dat een 4-3-3 in vergelijking met 4-4-2 veel verschil maakt fysiek gezien is bullshit. En tuurlijk heb ik hem zien spelen, ik zeg ook helemaal niet dat hij een slechte speler is, integendeel verwacht dat hij wel veel kan brengen als hij fit is. Maar ik blijf erbij dat jullie in de winterstop een balvaste, sterke spits moesten aantrekken. Dit zal denk ik alsnog in de zomer gaan gebeuren.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:03 schreef _Mike_ het volgende:
Rots, heb jij Dario wel eens zien spelen? En dan geen samenvattig
[..]Ze zijn daar gewoon geen 4-3-3 gewend pannekoek
quote:Mijn eigen analyse is dat ik hier in het begin enorm heb moeten wennen aan de speelstijl. Daar heb ik ook lichamelijk last van gehad. Ik heb bij Ajax nog nooit een langere reeks van wedstrijden kunnen spelen."
Wanneer was hij wel goed genoeg dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe komt men er ineens bij dat Dario niet goed genoeg is? Wordt steeds gekker
Gelimiteerd tot 25 miljoen of zo en dan vanaf 2010 pas ingaand.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ah, had ik nog niet gezien.
Contract verlengen met een gelimiteerde transfersom die ingaat per 1 juli 2010 met daar tegenover de garantie dat hij van de zomer blijf, prima.![]()
En dan nog legt hij ze erinquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Geef die gast de tijd man! Speelt voor het 1e jaar in een vreemde competitie, vreemd land met andere gewoontes en een totaal andere omgeving! Die gozer moet wennen aan alles....
Na volgend jaar mag je kritiek op hem hebben mocht hij niet goed spelen c.q. niet scoren!
quote:Terugkeer Van der Heijden uitgesteld
maandag 23 maart, door sv, Amsterdam, 10:11u, highlow.nl
In tegenstelling tot eerdere berichten is de terugkeer van Jan Arie van der Heijden op het voetbalveld wederom uitgesteld. Oorspronkelijk zou de middenvelder vanavond met Jong Ajax meedoen tegen Jong RKC Waalwijk, meldde de speler aan highlow.nl.
Hij zou eigenlijk al drie weken geleden zijn opwachting hebben gemaakt bij de ploeg van Adrie Koster, maar een griepje gooide toen roet in het eten. Zijn return is echter met twee weken uitgesteld tot 6 april.
Van der Heijden heeft niet te maken met een terugslag in zijn knie, wordt gemeld, maar hij gaat eerst een weekje trainen met het tweede om wellicht vanaf volgende week aan te sluiten bij het eerste. Op maandagavond 6 april zal de middenvelder dan zijn eerste wedstrijdminuten van het seizoen maken in de thuiswedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Sparta.
De wedstrijd tussen koploper Jong Ajax en het inmiddels gedegradeerde Jong RKC Waalwijk begint vanavond om 18.30 en is live te volgen via highlow.nl.
Je snapt er helemaal niks van. Lees mijn posts nog een keer goed. Je zit er compleet naast namelijk. De essentie is dat ik vind dat Ajax een ander type nodig heeft en dat Cvitanich geen potentieel heeft laten zien. Hij hoeft van mij echt niet meteen de pannen van het dak te spelen, maar wel wat meer laten zien dan nu.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die pannenkoek Cavalier1, hij begrijpt blijkbaar niet dat Dario sowieso aan 4-3-3 moet wennen... ook heeft hij "nogal" veel pech gehad met blessures.
Hij heeft pas 9x gespeeld en daarin 6 doelpunten gemaakt, geef hem ff de tijd wil je![]()
Zou ik daar een eventuele optie op kunnen nemenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:59 schreef Silenus het volgende:
Het gaat er dus alleen om dat je een parkeerkaart daar ophaalt?Ik ga dat weekend naar mn ouders in limburg en kan de auto meekrijgen, hoewel mn maat niet kan. Kan dus 4 man ergens oppikken zodat je bij het bezoekersvak kan komen.
Eventueel back-up voor de rechtsback? Als silva dus daadwerkelijk vertrekt.. en heb Ollie er liever niet staan.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou als Ajax zijnde helemaal niemand kopen mits de selectie zo blijft, alleen Slijngaard terug halen voor achter Vermaelen. Geen idee op wat voor andere positie we zwak zitten met spelers.
Omdat de strijd gewonnen wordt op het middenveld. Sneijder, Van der Vaart en Afellay zijn inderdaad ook geen grote jongens. En dat is dan ook de reden waarom oranje niet in staat is om te heersen op het middenveld.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een creatieve middenvelder met een body á la Koef..? Sneijder, VDV, Afellay zijn ook niet bepaald grote jongens...
Tuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Zou ik daar een eventuele optie op kunnen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |