Get over it en laat je niet kennen lieve schatquote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Nja, ik zal vast niet de enige zijn...maar ik ben dus (waarschijnlijk) bedrogen...Hij heeft de slet van de tent mee naar huis genomen. en wat daar gebeurd is wil ik dus niet weten. maar t ergste is dat ik de avond ervoor vroeg: kan ik blijven slapen??? en dat kon volgens hem dus niet.
Nja, daarna was ik enorm verdrietig en kwaad. Het verdriet is nu wel een beetje voorbij. hoewel ik me nog enorm eenzaam voel zonder hem en hem mis als een gek. Mja, kwaad ben ik dus nog steeds....heel heel heel kwaad. En dat vraagt om wraak...ik heb al op faceboek een verhaaltje getypt met zn nummer erin. (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)
btw. zijn nummer is ....bel of sms hem gerust...zal die leuk vinden...
mja, ik heb wat dingen opgezocht over wraak. maar ik wil dus niet zijn spullen gaan slopen. Dat is kinderachtig....ik wel hem psychologisch gewoon kapot maken. in ieder geval voor een tijdje. Veranderen zal die waarschijnlijk nooit. maar hij zal zich misschien een tweede keer bedenken voor hij nog een keer iemand zo iets flikt.
dat dusquote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Get over it en laat je niet kennen lieve schat![]()
Er zijn zoveel gasten om leuke dingen mee te gaan doen en jij wil je gaan druk maken om 1 gast die je bij voorbaat al niet waard was?
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat dus
en dat nummer word hier zo weg gehaald hoor
ach laat hem toch, hij neukt misschien ff met een ander, maar...quote:
ik heb het vermoeden dat ie jou alleen nodig heeft om mee te neuken. volgens mij ben jij officieel helemaal niets meer dan een neukertje. je hebt geen recht.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
OKeej...ik had geen positieve reacties verwacht....maar dit![]()
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
mja, doe inderdaad maar een slotje erop...
ach gut, het kind wordt tegen gesproken en begint meteen te blerren.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
Ja sorry schat, dat ik je niet laat horen wat je wil horen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
Aan de schrijfstijl en gedachtenkronkels van TS te lezen, niet erg oud, net zoals de beide partijen in dit relatiedrama...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe oud was de relatie?
domme doos dan doe je het toch zelf?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
Dan wil ik ook mee doen, ik droom al jaren van een doubleteam met HSG-BOMBER!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil anders wel met je naar bed, dat is de ultieme wraak.
3 uur?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan wil ik ook mee doen, ik droom al jaren van een doubleteam met HSG-BOMBER!
ah, het is u die een hele post weg heeft gehaald, een post nadat ts een 06 nummer plaatste. over netjes gesproken.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef Re het volgende:
hou het een beetje netjes hier mensen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:21 schreef dompertje het volgende:
De beste wraak is totaal niet te reageren en hem te negeren .
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. hij is die jaloerse doos allang vergeten.
OMFGquote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
En dat vraagt om wraak...ik heb al op faceboek een verhaaltje getypt met zn nummer erin. (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)
btw. zijn nummer is 06********....bel of sms hem gerust...zal die leuk vinden...
Als gratis en goedkoop (wat elkaar al tegenspreekt) zo'n probleem lijkt te zijn, mag ik er dan vanuit gaan dat jij je door die gozer voor geld liet nemen? Of op een andere manier ervoor zorgde dat hij veel geld aan je uit moest geven?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende: (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)
Waarom zeg je dan gratis ÉN goedkoop ?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat een domme conclusies trekken jullie zeg, aan de hand van de tekst denken jullie daar een hoop dingen uit op te maken... 16 jaar, psychologisch wrak, relatie van 3 uur, je zal dan wel lelijk zijn of slecht in bed. allemaal niks van waar....en er zit wel degelijk een verschil tussen gratis en goedkoop...
Wat is het dan wel? 4 uur?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat een domme conclusies trekken jullie zeg, aan de hand van de tekst denken jullie daar een hoop dingen uit op te maken... 16 jaar, psychologisch wrak, relatie van 3 uur, je zal dan wel lelijk zijn of slecht in bed. allemaal niks van waar....en er zit wel degelijk een verschil tussen gratis en goedkoop...
Hoe duur ben je danquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ben ik de enige die 'wraak nemen' niet zo'n hele vreemde wens vind wanneer iemand je bedrogen en pijn gedaan heeft!?
Wanneer je een serieuze relatie met iemand hebt. dan mag je ook trouw en respect verwachten (tenzij specifiek anders afgesproken), dus als 1 van beiden de ander dan op zo'n manier kwetst, dan vind ik wraak niet eens zo heel ongepast.
Om iedere keer alles nou maar te slikken en accepteren wanneer iemand bewust en express je vertrouwen schaadt en je pijn doet, lijkt me ook niet gezond of normaal.
Wraak is jezelf verlagen tot het niveau van degene die jou wat aangedaan heeft...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ben ik de enige die 'wraak nemen' niet zo'n hele vreemde wens vind wanneer iemand je bedrogen en pijn gedaan heeft!?
Wanneer je een serieuze relatie met iemand hebt. dan mag je ook trouw en respect verwachten (tenzij specifiek anders afgesproken), dus als 1 van beiden de ander dan op zo'n manier kwetst, dan vind ik wraak niet eens zo heel ongepast.
Om iedere keer alles nou maar te slikken en accepteren wanneer iemand bewust en express je vertrouwen schaadt en je pijn doet, lijkt me ook niet gezond of normaal.
Pass me the popcorn Tuxxxquote:
Een paar taxi's voor de deur midden in de nacht, een stapel pizza's en veel wehkamp meuk.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
Wat voor wraak zou jij in een situatie als deze dan gepast vinden ?
Shocking, kwajongensstrekenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een paar taxi's voor de deur midden in de nacht, een stapel pizza's en veel wehkamp meuk.
Hakbijl in se pan auwe!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Shocking, kwajongensstreken![]()
Daar gaat hij vast psychologisch aan onderdoor.
Of je jezelf verlaagt of niet doet er niet toe. Soms is het gewoon beter, ook voor jezelf om het te verwerken, als je wraak neemt op zo'n persoon.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wraak is jezelf verlagen tot het niveau van degene die jou wat aangedaan heeft...
Wat voor wraak zou jij in een situatie als deze dan gepast vinden ?
Tja, als je wraak neemt, moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat hij het langer mee zal dragen dan jij....quote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf d'r mee.
Jij steekt tijd in wraak.
Hij steekt ondertussen zijn tijd in een andere chica
Dit dus.. Met uitzondering van de opmerkingen van Yi-Long (volgens mij heb jij zelf nog opgekropte woede ergens) en van TS zelf, zou ik zo ongeveer dit hele topic wel kunnen quoten.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf d'r mee.
Jij steekt tijd in wraak.
Hij steekt ondertussen zijn tijd in een andere chica
En dat is precies wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik hield zielsveel van hem en hij heeft dit met zijn actie zelf omgezet in haat...en ja dan kan je wat verwachten....Ik denk wel dat het naarmate de tijd verstrijkt ik minder wraakneigingen krijg...maar ik denk dat ik altijd zal vinden datie er te makkelijk vanaf komt/gekomen is. Hij moet gewoon pijn lijden! Boeten voor wat hij heeft gedaan...
Maar ik denk ook dat ik met 'acties' niet ver kom....Hij verandert toch niet. Ik heb hem gister...de dag dat ik hem gedumpt heb. wel goed vernederd. Met rake opmerkingen...en waarvan ik zeker weten dat ze wel hard aangekomen zijn. Maar na een tijdje vergeet hij dat weer...en is alles weer zoals vroeger...en das precies wat ik niet wil
Ga gewoon door met je leven. Er zijn zat leuke jongens die je niet bedonderen. Hell, heel Fok zit vol met zulke gastenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik hield zielsveel van hem en hij heeft dit met zijn actie zelf omgezet in haat...en ja dan kan je wat verwachten....Ik denk wel dat het naarmate de tijd verstrijkt ik minder wraakneigingen krijg...maar ik denk dat ik altijd zal vinden datie er te makkelijk vanaf komt/gekomen is. Hij moet gewoon pijn lijden! Boeten voor wat hij heeft gedaan...
Maar ik denk ook dat ik met 'acties' niet ver kom....Hij verandert toch niet. Ik heb hem gister...de dag dat ik hem gedumpt heb. wel goed vernederd. Met rake opmerkingen...en waarvan ik zeker weten dat ze wel hard aangekomen zijn. Maar na een tijdje vergeet hij dat weer...en is alles weer zoals vroeger...en das precies wat ik niet wil
Dat, of vertel het tegen zijn ouders. Dan voelt hij zich vast ook vernederd.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
Laat je neuken door zijn beste vriend en maak er een video'tje van. Kunnen ze samen aan je terugdenken!
eng gewoon.quote:
Ja, preciesquote:
Nee, je houdt nog steeds van hem want hij is al eerder vreemdgegaan en dat heb je over je kant laten gaan, dus je haat vooral jezelf.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik hield zielsveel van hem en hij heeft dit met zijn actie zelf omgezet in haat...
Dit slaat ook nergens op.quote:
Och een aantal mensen heeft mij genoeg geflikt en ja ik heb toen ook aan wraak gedacht, maar achteraf ben ik blij dat ik niets heb ondernomen (kon niets leuks verzinnen) en dat ik me niet zo heb verlaagd. En als ik geslagen ben sla ik niet (altijd) terug, omdat ik dan zelf ook fout bezig ben. Zoals er al twintig keer is gezegd: je moet er boven staan. Als je dat doet, hoe kut het nu ook is, zul je er achteraf blij om zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Je gaat mij niet vertellen dat als jullie een keer onrecht is aangedaan, dat je nooit denkt aan wraak. Als je geslagen wordt sla je toch ook terug?
Ga lekker verder en vergeet het. Haat kost alleen maar energie, kostbare energie wat je beter kunt gebruiken.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Neej, ik hou niet meer van hem...enne ja...zn hele familie uitmoorden is eigenlijk wel een goed idee...dat ik er zelf niet aan gedacht had. ik wordt een beetje moe van de meeste reacties.... Okee, ik snap nu wel dat niemand het met me eens is. Ik vind dat er niks mis is met wraak. hij heeft me pijn gedaan en dan krijgtie dat terug.Het is heus niet zo dat ik voor altijd zn leven zuur wil maken....Je gaat mij niet vertellen dat als jullie een keer onrecht is aangedaan, dat je nooit denkt aan wraak. Als je geslagen wordt sla je toch ook terug?
Ik moest hier zo hard om lachenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef muay-toy het volgende:
Hej meid. Om je ex terug te pakken kun je het beste naar de plaatselijke raamverhuur gaan en daar een weekje ofso werken. Wanneer je genoeg geld hebt koop je een koekenpan. Bel aan bij je ex en sla hem op z´n hoofd met die koekenpan![]()
![]()
WAjoo000 L0LloLllzo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11111111111!!!!!!!
DiT Zal HeM LeRuH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaan wel ja.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Neej, ik hou niet meer van hem...enne ja...zn hele familie uitmoorden is eigenlijk wel een goed idee...dat ik er zelf niet aan gedacht had. ik wordt een beetje moe van de meeste reacties.... Okee, ik snap nu wel dat niemand het met me eens is. Ik vind dat er niks mis is met wraak. hij heeft me pijn gedaan en dan krijgtie dat terug.Het is heus niet zo dat ik voor altijd zn leven zuur wil maken....Je gaat mij niet vertellen dat als jullie een keer onrecht is aangedaan, dat je nooit denkt aan wraak. Als je geslagen wordt sla je toch ook terug?
Juist. En as if hij daardoor een volgende keer twee keer nadenkt voordat ie weer iemand bedriegt.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
![]()
Ik wil geen spullen gaan slopen, dat is kinderachtig... Dus zet ik zijn nummer op internet!
Ik zag laatst bij dat psychologische programma op TV. Hart en ziel ofzo? Op donderdag komt het altijd.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef mysterieblonde het volgende:
En 5 minuten terug zei je nog dat je zielsveel van hem hield? Je bent wel erg veranderlijk hč...quote:
Zoek als je 4 jaartjes ouder bent eens het woord drogreden op in het woordenboek.quote:Je gaat mij niet vertellen dat als jullie een keer onrecht is aangedaan, dat je nooit denkt aan wraak. Als je geslagen wordt sla je toch ook terug?
nuff saidquote:Op maandag 23 maart 2009 18:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |